Musica als trens: quina posarieu vosaltres?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
594-001-0
N6
N6
Entrades: 296

Entrada Autor: 594-001-0 » Dissabte 09/09/2006 13:05

Rodalíes ha escrit:Precausióoooooon, amigo conductooooor.... :)
¿Esta para los trenes de FGV, no? :D
Yo pondría unos discos de Dover y a quien no le guste, pues que que se ponga tapones en los oidos para no escuchar :D



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 14/11/2006 21:28

Viva nuestro conductor, conductor, conductor, viiiiiva nuestro conductor, conductor, tor!!!
(Simpsons)

Yo només se que a les estacions de Barcelona, alguna vegada he sentit Dover, i a sobre, no la fica el cap d'estació



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 15/11/2006 15:51

A mi aixó de posar música a renfe....
A renfe quan escolto la canço aquella de "Catch my disease",concidia en que la circulació dels trens anava malament amb retrassos i lentitud i coses raes,Casualitat?
O sigui si escolteu el "Catch my disease",per casualitat,ja podeu pensar en que hi ha problemes a Renfe. :x



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 15/11/2006 18:18

El récord de vegades d'escoltar el Catch My Disease en un trajecte és de 5 vegades en el trajecte Plaça Catalunya-Mataró-Maçanet :)



Avatar de l’usuari
neroon
N6
N6
Entrades: 315
Ubicació: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Entrada Autor: neroon » Dijous 16/11/2006 10:15

Ara ve quan m'apalliseu...

Doncs a mi ja m'agrada la musica que posen actualment :D


Salutacions (per última vegada... xD )


Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 16/11/2006 11:47

neroon ha escrit:Ara ve quan m'apalliseu...

Doncs a mi ja m'agrada la musica que posen actualment :D

Home, doncs és millor que els triunfitos de turno. Encara recordo aquella época en què era impossible agafar el metro sense escoltar "Bulería" pels infames altaveus del Canal Metro. Des de llavors, sempre intento agafar qualsevol altra companyia.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3182
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 16/11/2006 13:54

Jo també estic en contra de la contaminació acústica a l'interior dels trens (ja siguin rodalies, metro o el que sigui). Qui vulgui música que porti els walkmans (i ara amb els i-pod i MP3, ja no hi ha excusa).

Tot i que una ràdio amb Catalunya Informació o alguna altra emissora "todo noticias" també s'està convertint en imprescindible. Personalment a mí ja m'ha salvat unes quantes vegades de quedar "atrapat" a la ratera. I no parlo de les incidències d'aquests darrers mesos.

Salut !!
orique ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:CAP
:plas :plas :plas

Veig que no sóc l'únic... :festa

Ara bé, si em poseu el so d'un 1000 a un 5000, potser arribem a un acord. xD



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 16/11/2006 17:17

Jo de música el dia que TOTS els trens de renfe a Catalunya vagin puntuals posaria la versió "merengue" que diuen ells de la cançoneta de renfe per la megafonia i tots els viatgers fent la "conga" per les estacions xD

Per saber a quina música em refereixo mireu aquí i feu click a "merengue": http://www.renfe.es/tonos/index.html



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 16/11/2006 18:00

Trenscat ha escrit:Jo de música el dia que TOTS els trens de renfe a Catalunya vagin puntuals posaria la versió "merengue" que diuen ells de la cançoneta de renfe per la megafonia i tots els viatgers fent la "conga" per les estacions xD

Per saber a quina música em refereixo mireu aquí i feu click a "merengue": http://www.renfe.es/tonos/index.html
xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 16/11/2006 19:20

Trenscat ha escrit:Per saber a quina música em refereixo mireu aquí i feu click a "merengue": http://www.renfe.es/tonos/index.html
Per merengue el que tenen liat a Barcelona... :twisted: :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 17/11/2006 23:26

Pere ha escrit:El récord de vegades d'escoltar el Catch My Disease en un trajecte és de 5 vegades en el trajecte Plaça Catalunya-Mataró-Maçanet :)
No en quantitat, però sí en densitat: tres vegades en el trajecte Cerdanyola Universitat - Rubí.

A sobre, el tren duia uns 20 minuts d'endarreriment, cosa que sembla corroborar la teoria atrapa-la-meva-malaltia.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 17/11/2006 23:35

Trenscat ha escrit:Jo de música el dia que TOTS els trens de renfe a Catalunya vagin puntuals posaria la versió "merengue" que diuen ells de la cançoneta de renfe per la megafonia i tots els viatgers fent la "conga" per les estacions xD

Per saber a quina música em refereixo mireu aquí i feu click a "merengue": http://www.renfe.es/tonos/index.html
Val a dir que el Flash és lent de nassos a l'hora de carregar-lo a 56K :roll:

Per altra banda, això em recorda el cas d'un maquinista (no viscut en primera persona però sí de font fiable) que posava ranxeres :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 18/11/2006 11:33

Ara mateix, estic sentint "Is not unusual" de Tom Jones, i aquesta l'haurien de posar als trens de Renfe, cada cop que un tren es quedi aturat per avaria :riure :riure :riure



Avatar de l’usuari
sortrens
N8
N8
Entrades: 765
Ubicació: BARCELONA (Catalunya)

Entrada Autor: sortrens » Dissabte 03/03/2007 23:12

jjaja, bé la veritat és que el més lògic és que sigui clàssica ja que en un transport públic hi ha més l'obligació sobre "educar" i promoure la cultura i aquestes coses que ha de fer el servei públic. Ja tanta ignorància sobre els clàssics que personalment ho trobo molt bé. :ok


Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 03/03/2007 23:23

Si, no estaria malament, però que sortís una veu en off, dient de quina cançó es tracta. Tot i que ho veig tot plegat força utópic, tenint en compte que ni avisen d'avaries...



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 21/03/2007 0:24

Exemple práctic:

RENFE:
to ti to ti tiroriiiiiiii.... tirori to to tiroriiiii..... tirori tirori tirori toto...
Próxima parada: Assamble de madrid-Entrevías.
La canción que estamos escuchando se titula "La Primavera", de Vivaldi. ya disponible en la sección de discos de "El Corte Inglés".



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 23/03/2007 13:57

metring ha escrit:Ara mateix, estic sentint "Is not unusual" de Tom Jones, i aquesta l'haurien de posar als trens de Renfe, cada cop que un tren es quedi aturat per avaria :riure :riure :riure
It's not unusual to be fucked by renfe... :)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 23/03/2007 13:59

:riure :riure :riure :riure :riure



D4V1D_440
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: D4V1D_440 » Dijous 29/03/2007 1:01

musica electronica :D



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”