Per tant es podia fer el trajecte directe Sabadell Centre (ó qualsevol estació de la R4) - Sant Andreu Comtal sense cap transbord, cosa que vam aconseguir fer alguns forumaires.

Hora i data actual: 17 set. 2025, 15:58
Entrada Autor: Pere » 04 feb. 2007, 14:06
Entrada Autor: EUKibo » 04 feb. 2007, 14:28
Entrada Autor: U-Bahn » 04 feb. 2007, 23:21
Entrada Autor: UT596001 » 05 feb. 2007, 15:51
Només paraven uns quants. Jo, en els 3 caps de setmana que hi he anat, no he fet parada comercial a Sant Andreu Comtal ni un sol cop.U-Bahn ha escrit:Així que també paraven a SAC? Malament, malament, i no ho dic pel fet de parar sinó per no informar. Però si ahir un home gran al C4 que anava al Clot, a Clot-Aragó em va dir que era Torre del Baró. Ja sé que la culpa la té Renfe, però no entenc com, sense tenir informació, colia anar amb la C4 al Clot.
Entrada Autor: genissimon » 06 feb. 2007, 11:13
Entrada Autor: EUKibo » 09 feb. 2007, 01:05
Entrada Autor: Guigui » 09 feb. 2007, 01:28
Si és il·legal, no ho sé del cert, més aviat diria que no en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada. Però encara que ho fos, en aquest país impera la llei de l'embut i ells, que no són gens nacionalistes, resulta que les primeres lleis que se salten a la torera són les que afecten l'ús de la llengua (no-castellana, és clar). Això sí, a l'hora de fotre un puro a en Pepe Rubianes o a qualsevol alcalde que no pengi la rojigualda a l'ajuntament, la mal anomenada justícia no s'està de res.EUKibo ha escrit:Per cert, jo soc totalment bilingue i de reclamacions depenent el dia les feia en catala o en castella, no m'importa cambiar de llengua per parlar amb algu, el que trobo que em faltin al respecte es que una empresa a la que em dirigeixo de la qual soc client no em contesti en l'idioma que li escrit, primer perque es una falta de respecte, segon perque es molestar al client i tercer perque a Catalunya es ilegal.
Entrada Autor: genissimon » 09 feb. 2007, 09:54
Guigui ha escrit:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
Entrada Autor: Guigui » 09 feb. 2007, 19:44
En qualsevol cas, crec que, pel fet d'actuar a nivell estatal, poden escaquejar-se de l'obligació d'atendre en català.genissimon ha escrit:Pel que jo sé tant renfe com adif depenen del Ministerio de Fomento, per tant, estatals o sigui públiques.
Guigui ha escrit:[...]en tractar-se d'una empresa d'àmbit estatal i, a més, oficialment privada.
Entrada Autor: EUKibo » 09 feb. 2007, 22:12
Entrada Autor: Guigui » 10 feb. 2007, 15:32
Entrada Autor: EUKibo » 10 feb. 2007, 16:50
Entrada Autor: Guigui » 10 feb. 2007, 17:31
Entrada Autor: p_p_b22 » 10 feb. 2007, 18:36
Entrada Autor: metring » 13 feb. 2007, 08:51
Entrada Autor: UT596001 » 13 feb. 2007, 21:09
Entrada Autor: Guigui » 13 feb. 2007, 21:35
Ni els directius de Renfomentadif ni cap polític. I ni en Rodalies ni en cap altra cosa que no sigui cotxe oficial o avió de primera classe.EUKibo ha escrit:Jo soc l'unic que ho crec o els directius de RENFE no viatgen en trens de rodalies Barcelona?
Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona”
Fem enquesta? Quins trens del metro de Barcelona dels més nous què funcionen ara són millors? #metroBCN
— transport.cat (@transportcat) August 31, 2025