La cerca ha trobat 2277 coincidències

Autor: albert28
15 juny 2026, 18:53
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Respostes: 690
Visualització: 706805

Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana

Comentaris Radio Tertúlia: - Com aconsegueix un cotxe quedar creuat així davant del bus en aquest carrer? Perquè a no ser que vingués en contradirecció des de Sant Marc, no pot estar creuant Gran de Gràcia, ha d'estar fent un gir a la dreta. Ha volgut girar a la dreta des del carril de l'esquerra, ...
Autor: albert28
15 juny 2026, 17:17
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Respostes: 2856
Visualització: 2144443

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

De verdad, sigues desconociendo el flujo en esa calle y lo que propones no es comparable. Estás comparando una arteria principal con una calle que solo se usaba prácticamente para entrar/salir al Parking del centro comercial :x Respecto al espacio que decís que no hay para poner segunda vía? Hay una...
Autor: albert28
13 juny 2026, 21:58
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Respostes: 2856
Visualització: 2144443

Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal

Te falta un detalle, y es el espacio, no da el ancho pero la una segunda vía. Generalmente se usa más el bus L77, L46 y 78 para ir a coger la Renfe porque queda justo en medio entre ambas paradas del tram. Y el pasaje es muy mayor en Bon Viatge por el alcance de habitantes que coge y sobretodo cuand...
Autor: albert28
05 juny 2026, 12:48
Fòrum: Vehicles privats
Tema: Retencions a les carreteres
Respostes: 166
Visualització: 276463

Re: Retencions a les carreteres

Augmentem la població, mantenint els serveis i infraestructures actuals i fem que la gent se'n vagi cap a fora, però molts centres educatius i laborals segueixen a Barcelona capital. I la solució que plantegen és tancar accesos? Per tant mous la retenció a la següent sortida o la anterior. Velocitat...
Autor: albert28
27 maig 2026, 17:08
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Línia exprés TMB
Respostes: 80
Visualització: 120675

Re: Línia exprés TMB

Tal vez no me esté enterando de mucho, pero no se cuantas líneas X (Expres) tiene ya TMB pero parece una tontería... En un inicio servian muuuy bien para hacer recorridos con alta demanda haciendo menos paradas, ahora por lo que veo lo están solapando con muchas líneas convencionales y además, entr...
Autor: albert28
27 maig 2026, 08:36
Fòrum: Vehicles privats
Tema: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi
Respostes: 4
Visualització: 1182

Re: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi

jgomezs ha escrit: 26 maig 2026, 23:39
albert28 ha escrit: 26 maig 2026, 13:13 Encara no està completa, queda l'enllaç a la C-32 on es forma un bon embut perquè passen de dos a un carril.
És possible que sigui així per disseny, per evitar que es faci l'embús directament a dins de l'autopista?
No, s'està allargant i ampliant la actual entrada a la C-32.
Autor: albert28
26 maig 2026, 14:52
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
Respostes: 294
Visualització: 352342

Ampliació X30 St Feliu

L’X30 fa un pas endavant: més connexió, més capacitat i millor servei 22 maig 2026 https://comunicacio.santjust.net/wp-content/uploads/2026/05/2-Imatges-notes-web-comunicacio-16.png Sant Just Desvern fa un nou pas en la millora del transport públic amb una notícia llargament esperada: la línia X30 ...
Autor: albert28
26 maig 2026, 13:13
Fòrum: Vehicles privats
Tema: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi
Respostes: 4
Visualització: 1182

Re: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi

Encara no està completa, queda l'enllaç a la C-32 on es forma un bon embut perquè passen de dos a un carril.
Autor: albert28
21 maig 2026, 11:25
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: Línia Orbital Ferroviària
Respostes: 185
Visualització: 190588

Re: Línia Orbital Ferroviària

El primer problema és que la línia orbital és començar la casa per la teulada. Si ara tenim la R8 i no podem posar més d'un tren per hora, que la meitat del temps no va per alguna incidència i part del trajecte és en bus, i no hi podem fer dos tristos intercanviadors amb els FGC, què volem fer amb ...
Autor: albert28
22 abr. 2026, 16:04
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Nitbus
Respostes: 296
Visualització: 378372

Hola BCN a Tusgsal (només nit)

Entenc és per a cobrir el servei que TMB no dóna per la nit però això pot portar malentesos per les persones no habituals.

Autor: albert28
14 abr. 2026, 20:41
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Soler i Sauret.
Respostes: 234
Visualització: 313945

Re: Soler i Sauret.

No anava a estar aquest exprés sobre aquestes dates?
Autor: albert28
13 abr. 2026, 11:06
Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
Respostes: 163
Visualització: 258791

Re: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026

A ver si alguien me lo explica... Debido a una incidencia en la estación de MONTCADA BIFURCACIÓN, hay demoras de hasta 30 minutos en los trenes de la R4 entre MARTORELL y SANT VOCENÇ DE CALDERS. Debido a esto, ponen un servicio complementario por carretera entre VILAFRANCA DEL PENEDÉS y SANT VICENÇ...
Autor: albert28
26 març 2026, 15:55
Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
Tema: La Generalitat estudia quadruplicar accessos a Barcelona
Respostes: 63
Visualització: 51195

Adif ha suspès el contracte per la quadruplicació de vies de l'R2 Sud entre Castelldefels i El Prat.

Adif ha suspès el contracte per la quadruplicació de vies de l'R2 Sud entre Castelldefels i El Prat.

Una obra necessaria que es retardarà encara més, ja no vindrà de posar més anys... Això si, per que et diguin després que no agafis el cotxe.

Autor: albert28
11 març 2026, 20:07
Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
Respostes: 163
Visualització: 258791

Re: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026

Ni 7-8h ha aguantat

Autor: albert28
28 feb. 2026, 13:33
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Soler i Sauret.
Respostes: 234
Visualització: 313945

Re: Soler i Sauret.

Renfe445 ha escrit: 27 feb. 2026, 18:14 X51 si us plau.
Crec X51 seria si estigués el contracte amb la AMB. Tot i que posar E51 és confús amb les exprés de la Generalitat.
Autor: albert28
12 feb. 2026, 12:45
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
Respostes: 1482
Visualització: 1231631

Optimització L20-L21

Tenint en compte que la L20 passa cada 15' i la L21 cada 20' en els trams comuns es menjaven entre si el passatge. Únicament es perd connectivitat Esplugues - St Ildefons ja que la L21 a Montesa va recte fins Moisès Broggi. L20 A partir de dilluns 16 de febrer de 2026 des del primer servei, es modif...
Autor: albert28
10 feb. 2026, 13:29
Fòrum: Autobusos i resta transport públic
Tema: Moventis (Baix Llobregat/Hospitalet)
Respostes: 7
Visualització: 18159

Re: Moventis (Baix Llobregat/Hospitalet)

Si ara ja la M12 solen anar com un tren, no vull imaginar el tram compartit M12/M15 com anirà. Per aquesta part no entenc com la M12 no ha sigut allargada fins l'Splau. Suposo la única explicació que hagi la M15 es per a anar/tornar a la Diagonal per Avinguda Torrent Gornal i així "alliberar un...
Autor: albert28
26 gen. 2026, 19:15
Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
Respostes: 163
Visualització: 258791

Re: Falta de claredat

El problema és una divisió de competències poc clara, agreujada per la flagrant manca de seguretat jurídica per part dels tribunals espanyols, que a les altes instàncies emeten sentències ben polititzades. La solució seria traspassar tota la XFIG en ample ibèric a Catalunya íntegrament a la General...

Ves a la cerca avançada