La cerca ha trobat 2277 coincidències
- 15 juny 2026, 18:53
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
- Respostes: 690
- Visualització: 706805
Re: Incidències bus Barcelona i àrea metropolitana
Comentaris Radio Tertúlia: - Com aconsegueix un cotxe quedar creuat així davant del bus en aquest carrer? Perquè a no ser que vingués en contradirecció des de Sant Marc, no pot estar creuant Gran de Gràcia, ha d'estar fent un gir a la dreta. Ha volgut girar a la dreta des del carril de l'esquerra, ...
- 15 juny 2026, 17:17
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Respostes: 2856
- Visualització: 2144443
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
De verdad, sigues desconociendo el flujo en esa calle y lo que propones no es comparable. Estás comparando una arteria principal con una calle que solo se usaba prácticamente para entrar/salir al Parking del centro comercial :x Respecto al espacio que decís que no hay para poner segunda vía? Hay una...
- 13 juny 2026, 21:58
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
- Respostes: 2856
- Visualització: 2144443
Re: Unió de les dues xarxes de tramvia i reforma Diagonal
Te falta un detalle, y es el espacio, no da el ancho pero la una segunda vía. Generalmente se usa más el bus L77, L46 y 78 para ir a coger la Renfe porque queda justo en medio entre ambas paradas del tram. Y el pasaje es muy mayor en Bon Viatge por el alcance de habitantes que coge y sobretodo cuand...
- 09 juny 2026, 16:17
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Respostes: 8375
- Visualització: 5070475
Re: Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
Una altra vegada
- 05 juny 2026, 12:48
- Fòrum: Vehicles privats
- Tema: Retencions a les carreteres
- Respostes: 166
- Visualització: 276463
Re: Retencions a les carreteres
Augmentem la població, mantenint els serveis i infraestructures actuals i fem que la gent se'n vagi cap a fora, però molts centres educatius i laborals segueixen a Barcelona capital. I la solució que plantegen és tancar accesos? Per tant mous la retenció a la següent sortida o la anterior. Velocitat...
- 27 maig 2026, 17:08
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Línia exprés TMB
- Respostes: 80
- Visualització: 120675
Re: Línia exprés TMB
Tal vez no me esté enterando de mucho, pero no se cuantas líneas X (Expres) tiene ya TMB pero parece una tontería... En un inicio servian muuuy bien para hacer recorridos con alta demanda haciendo menos paradas, ahora por lo que veo lo están solapando con muchas líneas convencionales y además, entr...
- 27 maig 2026, 08:36
- Fòrum: Vehicles privats
- Tema: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi
- Respostes: 4
- Visualització: 1182
Re: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi
No, s'està allargant i ampliant la actual entrada a la C-32.
- 26 maig 2026, 14:52
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Nova xarxa bus de l'AMB (Metrobus i Exprés)
- Respostes: 294
- Visualització: 352342
Ampliació X30 St Feliu
L’X30 fa un pas endavant: més connexió, més capacitat i millor servei 22 maig 2026 https://comunicacio.santjust.net/wp-content/uploads/2026/05/2-Imatges-notes-web-comunicacio-16.png Sant Just Desvern fa un nou pas en la millora del transport públic amb una notícia llargament esperada: la línia X30 ...
- 26 maig 2026, 13:13
- Fòrum: Vehicles privats
- Tema: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi
- Respostes: 4
- Visualització: 1182
Re: B-25 nova Autovía Cornellà-Sant Boi
Encara no està completa, queda l'enllaç a la C-32 on es forma un bon embut perquè passen de dos a un carril.
- 21 maig 2026, 11:25
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: Línia Orbital Ferroviària
- Respostes: 185
- Visualització: 190588
Re: Línia Orbital Ferroviària
El primer problema és que la línia orbital és començar la casa per la teulada. Si ara tenim la R8 i no podem posar més d'un tren per hora, que la meitat del temps no va per alguna incidència i part del trajecte és en bus, i no hi podem fer dos tristos intercanviadors amb els FGC, què volem fer amb ...
- 22 abr. 2026, 16:04
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Nitbus
- Respostes: 296
- Visualització: 378372
Hola BCN a Tusgsal (només nit)
Entenc és per a cobrir el servei que TMB no dóna per la nit però això pot portar malentesos per les persones no habituals.
- 14 abr. 2026, 20:41
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Soler i Sauret.
- Respostes: 234
- Visualització: 313945
Re: Soler i Sauret.
No anava a estar aquest exprés sobre aquestes dates?
- 13 abr. 2026, 11:06
- Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
- Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
- Respostes: 163
- Visualització: 258791
Re: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
A ver si alguien me lo explica... Debido a una incidencia en la estación de MONTCADA BIFURCACIÓN, hay demoras de hasta 30 minutos en los trenes de la R4 entre MARTORELL y SANT VOCENÇ DE CALDERS. Debido a esto, ponen un servicio complementario por carretera entre VILAFRANCA DEL PENEDÉS y SANT VICENÇ...
- 26 març 2026, 15:55
- Fòrum: Ferrocarril àrea Barcelona
- Tema: La Generalitat estudia quadruplicar accessos a Barcelona
- Respostes: 63
- Visualització: 51195
Adif ha suspès el contracte per la quadruplicació de vies de l'R2 Sud entre Castelldefels i El Prat.
Adif ha suspès el contracte per la quadruplicació de vies de l'R2 Sud entre Castelldefels i El Prat.
Una obra necessaria que es retardarà encara més, ja no vindrà de posar més anys... Això si, per que et diguin després que no agafis el cotxe.
Una obra necessaria que es retardarà encara més, ja no vindrà de posar més anys... Això si, per que et diguin després que no agafis el cotxe.
- 11 març 2026, 20:07
- Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
- Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
- Respostes: 163
- Visualització: 258791
Re: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
Ni 7-8h ha aguantat
- 28 feb. 2026, 13:33
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Soler i Sauret.
- Respostes: 234
- Visualització: 313945
- 12 feb. 2026, 12:45
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB
- Respostes: 1482
- Visualització: 1231631
Optimització L20-L21
Tenint en compte que la L20 passa cada 15' i la L21 cada 20' en els trams comuns es menjaven entre si el passatge. Únicament es perd connectivitat Esplugues - St Ildefons ja que la L21 a Montesa va recte fins Moisès Broggi. L20 A partir de dilluns 16 de febrer de 2026 des del primer servei, es modif...
- 10 feb. 2026, 13:29
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Moventis (Baix Llobregat/Hospitalet)
- Respostes: 7
- Visualització: 18159
Re: Moventis (Baix Llobregat/Hospitalet)
Si ara ja la M12 solen anar com un tren, no vull imaginar el tram compartit M12/M15 com anirà. Per aquesta part no entenc com la M12 no ha sigut allargada fins l'Splau. Suposo la única explicació que hagi la M15 es per a anar/tornar a la Diagonal per Avinguda Torrent Gornal i així "alliberar un...
- 09 feb. 2026, 13:51
- Fòrum: Autobusos i resta transport públic
- Tema: Moventis (Baix Llobregat/Hospitalet)
- Respostes: 7
- Visualització: 18159
- 26 gen. 2026, 19:15
- Fòrum: Ferrocarril a Catalunya
- Tema: Rodalies de Catalunya, paralitzada gener 2026
- Respostes: 163
- Visualització: 258791
Re: Falta de claredat
El problema és una divisió de competències poc clara, agreujada per la flagrant manca de seguretat jurídica per part dels tribunals espanyols, que a les altes instàncies emeten sentències ben polititzades. La solució seria traspassar tota la XFIG en ample ibèric a Catalunya íntegrament a la General...
