wefer ha escrit:Benvingut Carlos.
Efectivament una de les idees principals que mou aquest fòrum és la millora del transport a Catalunya. Això sí, des de perspectives diverses i de vegades fins i tot contraposades. Per això és interessant que cadascú exposi el seu punt de vista i els seus arguments.
Per cert, jejejej

, se me'n va oblidar dir com m'agradaria el transport.
A mi m'agradaria que a Catalunya pogués tenir com he dit abans al tema de "Plànols de propostes ferroviàries per Barcelona", de que els trens pogués ser una empresa que no pas RENFE i FGC (que sigui només una, FGC), mentres que a Barcelona tenim, Metro, Tren (FGC), Tren (RENFE) TRAM i autobusos, les altres províncies que n'hi han a Catalunya (Lleida, Tarragona i Girona) només trens (i regionals) i busos, a Girona i Lleida entenc que tenir un altre transport és una mica innecessari, però Tarragona per la meva opinió, si que necessita el TRAM que havien proposat.
Penso que a cada província, tendria que tenir una xarxa de Rodalies com Barcelona, tenint un de Girona, un de Lleida, l'altre de Tarragona (sempre i quan sigui necessari).
Jo faria d'aquesta manera els transports de Catalunya (a cada provínica)
Barcelona: Metro, TRAM, Tren i bus
Tarragona: TRAM, Tren i bus
Lleida: Tren i bus
Girona: Tren i bus
👍70👍0👎0