Fil de presentacions

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
Solella
N4
N4
Entrades: 56
Ubicació: Badal L5
Contacta:

Re: Fil de presentacions

Entrada Autor: Solella » Diumenge 07/10/2018 15:54

Hola!

Feia temps que us anava llegint, i fa poc em vaig animar a registrar-me. Sóc de Barcelona capital, utilitzo el metro diàriament i també m'he acostumat a la baixa velocitat dels autobusos. A més de la mobilitat i l'urbanisme, sóc molt aficionat a la música i als parcs temàtics.

Espero aportar reflexions, opinions i idees sobre el transport sovint. Ens anem llegint! ;)


Fora cotxes de les ciutats!

Instagram: @solellalex
Twitter: @solellalex
https://solellalex.wordpress.com/

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 09/10/2018 20:31

Hola i benvingut al FTC! ;)



Jaume travessa
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: Jaume travessa » Divendres 09/11/2018 18:25

Bona tarda.
Com tothom, fa molt de temps que conec el forum.
Fa un parell de dies em vaig animar a demanar l'alta, i ja hi soc.
Anire mirant els temes i potser algun tema es pugui enriquir amb la meva aportacio.
Soc de barcelona, tinc 56 anys, m'agrada tot tipus de tren, tot i que ara, mes que mai, la meva opcio son els trens de via estreta.
Gracies.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/11/2018 22:44

Jaume travessa ha escrit:Bona tarda.
Com tothom, fa molt de temps que conec el forum.
Fa un parell de dies em vaig animar a demanar l'alta, i ja hi soc.
Anire mirant els temes i potser algun tema es pugui enriquir amb la meva aportacio.
Soc de barcelona, tinc 56 anys, m'agrada tot tipus de tren, tot i que ara, mes que mai, la meva opcio son els trens de via estreta.
Gracies.
Benvingut, Jaume!

Esperem que gaudeixis del Fòrum!



Arnau 3506
N3
N3
Entrades: 37

Entrada Autor: Arnau 3506 » Dissabte 10/11/2018 20:58

Buenas noches, me presento, me llamo Arnau, tengo 18 años, soy de Barcelona, vivo en el Barrio de Sant Andreu y soy un aficionado a los autobuses, (sobretodo a los de TMB), de momento estoy haciendo un Grado Medio de Gestión Administrativa y me gustaría ser conductor de bus de TMB. He hablado alguna vez en este foro (hace 1 o 2 años) pero sin presentarme. No se si es el lugar adecuado para presentarme (si no lo es, lo siento) la verdad es que soy un novato.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 11/11/2018 21:47

Arnau 3506 ha escrit:Buenas noches, me presento, me llamo Arnau, tengo 18 años, soy de Barcelona, vivo en el Barrio de Sant Andreu y soy un aficionado a los autobuses, (sobretodo a los de TMB), de momento estoy haciendo un Grado Medio de Gestión Administrativa y me gustaría ser conductor de bus de TMB. He hablado alguna vez en este foro (hace 1 o 2 años) pero sin presentarme. No se si es el lugar adecuado para presentarme (si no lo es, lo siento) la verdad es que soy un novato.
Y tanto que es el lugar adecuado! Bienvenido al FTC!



Sheridan
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: Sheridan » Dimarts 19/02/2019 23:21

Bona nit/ buenas noches!

Vuelvo a presentarme aunque ya estaba registrado, no sé qué pasa con mi cuenta que la eliminan, y por qué tardan tanto en volver a activarla que he de pedir a algún compañero que contacte con los administradores para que lo hagan. Aprovecho para para sugerir que dejen un hilo abierto para que pueda escribir la gente que tenga estos problemas u otros.

En cuanto a mí deciros que vivo en Madrid pero soy de Barcelona y me gusta estar al tanto de todo lo concerniente de mi tierra.

Saludos



Avatar de l’usuari
MateoCreator
N1
N1
Entrades: 5
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: MateoCreator » Dimecres 20/02/2019 13:32

Hola, soc en Mateo, fa 2 mesos que segueixo aquest gran forum, i un mes des de que m'he registrat, només escric aixo ja que s'he m'ha passat de fer la presentació :) i dir que en aquest espai he aprés molt del transport a Catalunya i espero que m'acceptin en aques gran espai.
Una salutació.
MateoCreator :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 20/02/2019 14:45

Sheridan ha escrit:Bona nit/ buenas noches!

Vuelvo a presentarme aunque ya estaba registrado, no sé qué pasa con mi cuenta que la eliminan, y por qué tardan tanto en volver a activarla que he de pedir a algún compañero que contacte con los administradores para que lo hagan. Aprovecho para para sugerir que dejen un hilo abierto para que pueda escribir la gente que tenga estos problemas u otros.

En cuanto a mí deciros que vivo en Madrid pero soy de Barcelona y me gusta estar al tanto de todo lo concerniente de mi tierra.

Saludos
Hola, buenas tardes.

Lamentamos que hayas tenido problemas con tu cuenta. ¿Es posible que tiempo atrás estuviera activada y después la desactiváramos? Podría ser que tras un mes de estar registrado y no escribir ningún mensaje, tras y como se explica en las normas, se te diera de baja.

Sobre lo del hilo abierto, lo hablaremos los administradores y veremos si es técnicamente posible.

Saludos cordiales.



Sheridan
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: Sheridan » Dimecres 20/02/2019 16:54

metring ha escrit:
Sheridan ha escrit:Bona nit/ buenas noches!

Vuelvo a presentarme aunque ya estaba registrado, no sé qué pasa con mi cuenta que la eliminan, y por qué tardan tanto en volver a activarla que he de pedir a algún compañero que contacte con los administradores para que lo hagan. Aprovecho para para sugerir que dejen un hilo abierto para que pueda escribir la gente que tenga estos problemas u otros.

En cuanto a mí deciros que vivo en Madrid pero soy de Barcelona y me gusta estar al tanto de todo lo concerniente de mi tierra.

Saludos
Hola, buenas tardes.

Lamentamos que hayas tenido problemas con tu cuenta. ¿Es posible que tiempo atrás estuviera activada y después la desactiváramos? Podría ser que tras un mes de estar registrado y no escribir ningún mensaje, tras y como se explica en las normas, se te diera de baja.

Sobre lo del hilo abierto, lo hablaremos los administradores y veremos si es técnicamente posible.

Saludos cordiales.
Hola, metring! Gracias por contestar.

Si, estoy seguro que ha sido por inactividad, os sigo desde hace años y creo que es la segunda vez que me pasa. Me parece bien que se desactiven cuentas si no se usan pero un mes se me antoja muy poco tiempo. Viviendo en Madrid la verdad es que no puedo aportar gran cosa, pero me gusta leer lo que escriben los compañeros y hacer comparaciones con lo que veo a diario, y la verdad es que me cuesta escribir por escribir, pero bueno, algo tendré que hacer para no perder la cuenta.
Saludos



genesis123
N1
N1
Entrades: 1

Entrada Autor: genesis123 » Dijous 07/03/2019 0:29

bona tarda nois un plaer per aca Genesis em aconsegueixi registrar fa poc, lent massa a arribar la resposta per part del admin, ni quan em registri a Diseny web tarda tant com aca gairebé dos dies, no si si l'admin estava molt ocupat però ja no importa, l'important és que aqui estic ;)



hola04
N3
N3
Entrades: 39
Ubicació: Entre L’R2 i L’R4

Entrada Autor: hola04 » Dijous 07/03/2019 9:05

Hola Genesis, encantat de llegir-te! Jo també soc nou, només porto Inés setmanes.



Sheridan
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: Sheridan » Dissabte 16/03/2019 23:49

Sed bienvenidos. Y si, tardan muchísimo en activar la cuenta. En mi caso si no fueron quince días faltó poco. Y eso pidiendo ayuda externa.. No es nada normal



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 17/03/2019 12:17

Des d'Administració, us demanem disculpes pels retards que es produeixen. Intentarem activar comptes amb més freqüència perquè no hi hagi esperes tan llargues.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Sheridan
N1
N1
Entrades: 8

Entrada Autor: Sheridan » Diumenge 17/03/2019 22:58

Moltes gràcies!! :ok



I_Am_Willy
N1
N1
Entrades: 5
Ubicació: Terrassa Oest - Can Trias

Entrada Autor: I_Am_Willy » Dilluns 18/03/2019 23:19

Hola a tothom!

Com feia bastants mesos que em mirava els fils del fòrum i em semblaven força interessants, he decidit registrar-me per poder realizar contribucions ja què sóc usuari freqüent de Rodalies de Catalunya i d'FGC. :D :D



ffr
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: ffr » Dimecres 10/07/2019 19:46

Hola a tots!

Fa temps que vaig llegint algunes de les entrades al fòrum però fins ara no m'he decidit registrar. Precisament ahir vaig veure un dels Talgo d'adif a Martorell i vaig decidir que fóra bo compartir-lo al fòrum. Espero anar informant dels canvis que ja s'estan produint per la zona a causa de les obres del Corredor Mediterrani. ;)

Salut!

Ferran.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 10/07/2019 20:10

ffr ha escrit:Hola a tots!

Fa temps que vaig llegint algunes de les entrades al fòrum però fins ara no m'he decidit registrar. Precisament ahir vaig veure un dels Talgo d'adif a Martorell i vaig decidir que fóra bo compartir-lo al fòrum. Espero anar informant dels canvis que ja s'estan produint per la zona a causa de les obres del Corredor Mediterrani. ;)

Salut!

Ferran.
Benvingut al FTC i gràcies pel teu avistament!!!



Funikram
N3
N3
Entrades: 36
Ubicació: Gelida Estació Superior

Entrada Autor: Funikram » Dissabte 05/10/2019 13:02

Bon dia a tothom!

Em presento: em dic Marc, tinc 21 anys i sóc de Gelida.

Ja fa uns quants mesos que segueixo el fòrum i hi entro quasi a diari. Finalment, fa un parell de dies vaig decidir fer el pas i registrar-me.

Dins del que és el transport català, el que més m'interessa és el ferrocarril en general, des dels trens fins als tramvies passant pels metros o els funiculars.

Espero ser el més actiu possible, aportant qualsevol cosa que sàpiga (del poc que sé!) i, sobretot, amb ganes d'aprendre de tots vosaltres! :D

Res més. Només afegir que, al ser de Gelida, un tema que m'interessa molt, perquè em toca de prop, és el Funicular de Gelida. El nostre estimat ''Funi''!

Salut!


"Atenció! Atenció! Pròxima circulació. Un tren sense parada. Si us plau, no s'acostin a la via."

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 08/10/2019 16:43

Funikram ha escrit:
Dissabte 05/10/2019 13:02
Bon dia a tothom!

Em presento: em dic Marc, tinc 21 anys i sóc de Gelida.

Ja fa uns quants mesos que segueixo el fòrum i hi entro quasi a diari. Finalment, fa un parell de dies vaig decidir fer el pas i registrar-me.

Dins del que és el transport català, el que més m'interessa és el ferrocarril en general, des dels trens fins als tramvies passant pels metros o els funiculars.

Espero ser el més actiu possible, aportant qualsevol cosa que sàpiga (del poc que sé!) i, sobretot, amb ganes d'aprendre de tots vosaltres! :D

Res més. Només afegir que, al ser de Gelida, un tema que m'interessa molt, perquè em toca de prop, és el Funicular de Gelida. El nostre estimat ''Funi''!

Salut!
Hola!

Disculpa el retard en respondre, moltes gràcies per registrar-te al FTC. Esperem amb candeletes la propera Funifira, i informacions sobre el funicular!!



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”