Visita a obres L9

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Re: Visita a obres L9

Entrada Autor: tintin » Diumenge 28/06/2009 13:10

Hola,

a mi m'ha agradat la visita, el que pasa es que hauríem d'haver estat mes temps a l'andana i veure a un 9000. Pero bueno ja els veurem en octubre.



Salut!



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Diumenge 28/06/2009 14:29

Hola,

A mi m' agradat molt la visita, sobretot l' espectacle que hi ha hagut després de baixar a la pre-andana :D, ha estat molt maco.

La explicació teòrica de la tuneladora també ha estat molt bé, pero la maqueta encara ha sigut millor :o.

Quina pena que no hagués passat cap 9000, esperem poder-lo agafar d' aquí a no res :D.

Salutacions!


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 28/06/2009 14:33

traveller ha escrit:Un espectacle molt maco, llàstima que la informació que ens han donat no sigui molts cops certa.
Podries aquí especificar coses que no fosin certes de la visita guiada, si us plau?

La visita d'avui ha molat, sobretot quan el guia (avui era un noi) ha dit que sabia que erem del FTC, i que si s'equivocava en alguna cose, que ho diguessim, i després quan un corresponsal de Catalunya Ràdio ha entrevistat al Josep Serre :D



Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Diumenge 28/06/2009 14:48

M'ha agradat força la visita, especialment la "Catedral" on hi ha els ascensors i l'andana.

No m'explico perquè no deixen fer fotos... el dia que van fer la visita els polítics, els periodistes es varen fer un fart de fer-hi fotos...



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 28/06/2009 15:55

Jo em quedo amb la frase de que un cop estigui inaugurada la línia podrem fer fotos. A veure si és cert, o del contrari (el més segur) a la que traiem la càmera ja tindrem un de seguretat al darrere dient que no es pot.

A mi la visita se m'ha fet molt curta, sobretot la part de l'andana on només hem vist el vídeo i poc més (podrien haver explicat moltes més coses del funcionament allà sota, com el tema dels semidirectes :D). Una petita volta amb el 9000 en proves tampoc hauria estat gens malament! (o almenys tenir-ne un allà aturat i pujar-hi i explicar una mica el tema de la conducció automàtica)


Instagram: Ferrocarril | Aviació

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 28/06/2009 16:16

És impossible fer trens semidirectes, doncs en l'únic lloc on es poden fer avançaments és entre estacions, i cada 2-3 estacions hi ha rampes per canviar de nivell que ocupen la meitat del túnel.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Diumenge 28/06/2009 16:35

metring ha escrit:
traveller ha escrit:Un espectacle molt maco, llàstima que la informació que ens han donat no sigui molts cops certa.
Podries aquí especificar coses que no fosin certes de la visita guiada, si us plau?
Clar: els trens semidirectes (com diu victorcasta l'espai de les rampes es menja l'espai que hi hauria per a l'altra via), les freqüències de poc més d'un minut (Al principi als ramals hi haurà una freqüència de 6 minuts, i amb sort, al futur són 4 i mig o 5), el gran passatge que mourà L9 (ja veurem dades quan s'inaguri, però amb la perllongació de la 2 i el que triga la 9 en arribar a l'aeroport, no crec que molta gent opti per agafar-la)...
traveller l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 28/06/2009 18:24, en total s’ha editat 1 vegada.



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 28/06/2009 17:42

Mentrestant, si inaguren el tram de St. Coloma i té tanta afluència com diuen, segur que provocarà un col·lapse de gent a la L1.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dilluns 29/06/2009 10:28

Hola nois,

ahir quan tornava cap a casa vaig estar pensaint i una cosa, ara a les línies hi ha cua de maniobres a la L9 qu8an arribin al final, per la part de Santa Coloma i Badalona como s'ho faran per pujar els trens que van per la meitat del tune inferior?

Perque per la part del prat allà si hi són viaductes es fàcil es fa una cua de maniobres, pero dins el túnel es bastant desnivell que hauríen de pujar o baixar els trens.

Es una cosa que no hi vaig caure a preguntar.



Avatar de l’usuari
traveller
N6
N6
Entrades: 255

Entrada Autor: traveller » Dilluns 29/06/2009 10:45

tintin ha escrit:Hola nois,

ahir quan tornava cap a casa vaig estar pensaint i una cosa, ara a les línies hi ha cua de maniobres a la L9 qu8an arribin al final, per la part de Santa Coloma i Badalona como s'ho faran per pujar els trens que van per la meitat del tune inferior?

Perque per la part del prat allà si hi són viaductes es fàcil es fa una cua de maniobres, pero dins el túnel es bastant desnivell que hauríen de pujar o baixar els trens.

Es una cosa que no hi vaig caure a preguntar.
Tant Can Zam com Gorg són estacions amb andana central, on les dues vies estan al mateix nivell. Això s'aconsegueix amb les rampes, com les que hi ha a tota la línia per fer els serveis parcials.



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dilluns 29/06/2009 17:26

Miquel ha escrit:Mentrestant, si inaguren el tram de St. Coloma i té tanta afluència com diuen, segur que provocarà un col·lapse de gent a la L1.
Encara més??? Damned!!! :emprenyat

Per cert, algú ha vist a la seva visita el metro en proves, tret de la visita de premsa??? Crec que és més marketing que res... amb la tonteria del trèbol de la sort. Jo vaig anar a la visita de les 9 del matí i dubto que aquella hora els senyors que fan les proves encara s'haguessin aixecat del llit... :P


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dilluns 29/06/2009 21:23

Doncs a mi em va semblar bé, curt, però bé. :D
El que més em va agradar va ser el joc de llums al baixar l'ascensor. :ok Hi vaig trobar a faltar una cosa: el 9000!! :'(

PD: No he escrit abans perquè es festa major per aqui, a Calafell Platja. ;)



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dissabte 11/07/2009 18:58

Bona tarda,

Vaig estar ahir a les 11 del matí a la visita a l´estació de Fondo de la línia 9. Tret d´un servidor, em penso que la resta del grup formava part d´un col.lectiu (em va semblar que eren d´Òmnium Cultural). A la porta d´accés a la visita hi han, precisament, retolades la concertació d´aquestes i els dijous i divendres estava reservat per a col.lectius i professionals. El públic en general el pot visitar dissabte i diumenge. Quan vaig concertar la visita, no em van preguntar res i tampoc no vaig tenir cap problema en passar amb la resta del grup.
Estic d´acord amb un membre del fòrum que ha dit que tenien empolladíssima la informació que anaven transmetent al grup i que la visita té una "posada en escena" espectacular. Bé, màrqueting i dades al marge (aquells que ja sabeu prou coses perquè sou aficionats, no espereu quelcom nou, ja que és tot el que apareix a la web oficial de la línia, però pels que no en sabeu la visita està molt ben estructurada, explicada i compta amb material de recolzament per tal de comprendre millor el que t´estan explicant), el treball fet és senzillament impressionant. El pou em va deixar amb la boca oberta. La bateria d´ascensors utilitza tecnologia punta. Vam entrar a l´andana direcció Can Peixauet. No hi ha encara rètols amb el nom de les estacions (en el lloc on ha d´anar el nom hi ha el logotip de la Gene) i damunt de cada porta d´andana hi ha un indicador digital que m´he quedat amb les ganes de saber què és el que indicarà. M´he quedat també amb el dubte de què passarà en cas d´evacuació. Van explicar que les escales fixes es farien servir només en cas d´emergència i ens les van assenyalar. A la sortida, però, em vaig fixar que, sortint, a mà dreta (és a dir, al costat oposat on es troben les escales fixes que ens van assenyalar i com en una segona "capa" del pou) hi han també unes escales que no sé si faran la mateixa funció.

Salutacions,
MANEL



BCN2008
N8
N8
Entrades: 738

Entrada Autor: BCN2008 » Dissabte 11/07/2009 20:20

Metropondikas ha escrit:Van explicar que les escales fixes es farien servir només en cas d´emergència i ens les van assenyalar. A la sortida, però, em vaig fixar que, sortint, a mà dreta (és a dir, al costat oposat on es troben les escales fixes que ens van assenyalar i com en una segona "capa" del pou) hi han també unes escales que no sé si faran la mateixa funció.
Aquestes escales son el mateix que les altres, només cambia el fet de que la sortida es fora del pou, segurament també connectin amb el carrer.
L'andana direcció Can Peixauet es la superior, no? Vas veure algun 9000?
Crec que si es volen veure 9000s en proves s'haurá d'esperar fins a que començi la marxa en blanc, on si es fa amb les freqüencies que es faran quan entri en servei, es tindran mes possibilitats.



Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dissabte 11/07/2009 21:22

Bona tarda de nou!

Gràcies BCN2008 per la teva resposta. Les escales aquelles tenien les parets nues, no tenien cap mena de cobriment estètic i es veia la roca viva.
Sí, efectivament, l´andana de Can Peixauet és la superior. A la inferior no es podia accedir, no sé per quin motiu. Hi havia unes portes (crec recordar, de color blau) que barraven el pas.
Quan el grup girava cua per agafar els ascensors cap a dalt de nou, vam tenir la sort de veure un tren 9000 passar. Uns quants vam tornar les nostres passes per veure´l.

Salutacions,
MANUEL



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”