Trobada trens històrics Cremallera

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Antonio
N3
N3
Entrades: 20

Re: Trobada trens històrics Cremallera

Entrada Autor: Antonio » Dimarts 25/08/2009 15:57

Quan hi hagi una data jo també m'hi apunto! Per cert Jordi, encara que tu no ho vulguis veure, la carta l'has carregat d'imperatius que si algú m'envia això no li contesto ni de conya.

No té res a veure que a algú li interessi això del tren històric amb dir-te que si vols aconseguir alguna cosa tinguis un to una mica amable, no anant amb exigències com has anat tu, perquè amb exigències no s'aconsegueix res, l'únic que pots aconseguir és que el senyor Casals, si té una mica de descència, passi de contestar, o bé que t'engegui a p... pel c... . Hauriem de mirar, a través del Marc, de poder tenir una reunió amb la cap d'explotació i exposar-li la idea. Per aquí s'ha de començar.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 25/08/2009 17:14

Aquí està la cosa, i tot i així, li costa d'entendre...



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimarts 25/08/2009 17:20

Jo també m'hi apunto si la data m'ho permet és clar.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 26/08/2009 11:13

Nois us torno a repetir que parlar amb els del cremallera o els de vall de Núria només servirà per una cosa: convence'ls que ens donin suport, ja que les peles com de costum són a Barcelona (o dic perquè no soc de BCN i això ja ho conec)

En tot cas primer ens hauriem de trobar nosaltres, parlar-ne i fer una proposta currada i viable (si voleu us permeto de bon grat utilitzar el meu treball com a punt de partida). Un cop tinguem aquesta proposta l'hem de presentar als del cremallera i als de l'associació, i un cop tinguem el seu suport, presentar-ho a vall de Núria. No serà fins llavòrs que podrem anar a les oficines central de FGC, amb un munt de persones donant suport a la proposta, i demanar-los ajuda.


De nou al FTC

Antonio
N3
N3
Entrades: 20

Entrada Autor: Antonio » Dimecres 26/08/2009 12:57

A mi em sembla que aquest tema, parlant amb la direcció de Vall de Nuria ja n'hi hauria prou, al fi i al cap son ells els que fan les grafiques de circulació i que gestionen el pressupost anual. De Barcelona donen un pressupost i des de Vall de Nuria es gestiona segons els seus interessos. Respecte a l'associació d'amics del cremallera no esperaria gran cosa, en els anys que porta de vida només s'ha fet un dinar... Jo aniria directament, si fos possible, a entrevistar-nos amb la direcció de Vall de Núria, això si, prèviament havent redactat un projecte nosaltres. El que demano és que el senyor Jordi Freixas no envii cap correu nou perquè si anem allà i el senyor Casals veu el seu nom el més segur és que no vulgui saber res més de nosaltres, motius obvis.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 26/08/2009 22:28

Doncs be, quan i on quedem per fer aquest projecte? Faig una crida als omnipotents administradors perque hi diguin la seva.

A i per cert millor que a partir d'aquest moment ningu es posi en contacte amb FGC, ni que això surti d'aquest forum, crec que serà millor que els vingui de nou amb un projecte ben fet, que presentar-los el projecte després d'aver rebut diversos correus amb propostes. Gràcies per la col·lavorció, però no vull quedar malament amb Vall de Núria després del que em van ajudar. :ok


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/08/2009 22:35

Normal, és clar...

Home, tant com omnipotents...Jo crec que qui millor pot organitzar un tema com aquest és en liniadelRipollés, la veritat.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 30/08/2009 1:53

Nois, per finals de setembre, què us sembla?



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dilluns 31/08/2009 12:11

Jo no hi veig inconvenient. Però caldria trobar un lloc adequat per a trovar-nos, ja que Ribes queda força apartat. Potser el millor seria quedar en algun lloc tranquil de BCN, on poguessim parlar amb tranquilitat. Per cert mentrestant aneu buscant idees pel tren turistic, jo en tinc algunes d'interesants, però segur que entre tots fem una cosa molt millor.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 31/08/2009 12:29

Bé, doneu dia i hora, o si no, fins i tot jo aprofitaria aquest dissabte, 5, a la tarda, a Sabadell, per lo del Rally Bus.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 01/09/2009 12:15

Jo ho tinc força complicat d'anar de Vic a Sabadell (amb el mapa tan poc radial del transport public català xD ) potser seria millor quedar un altre dia amb calma, ja que aquest dissabte amb el rallybus, estarem per dues coses, i potser és millor fer una trobada monotematica. A mes potser seria interesant per escalfar motors crear un fil dedicat exclusivament a propostes pel tren historic.


De nou al FTC

Antonio
N3
N3
Entrades: 20

Entrada Autor: Antonio » Dimarts 01/09/2009 22:40

A algú d'aqui li aniria bé quedar el dijous, matí o tarda, a qualsevol punt de la ciutat comtal o afores (a poder ser que hi passi la C3)? Es que el dissabte no em va massa bé, i el dia que m'aniria bé a mi seria el dijous.



xevi
N7
N7
Entrades: 608

Entrada Autor: xevi » Dimecres 02/09/2009 14:58

Avui en dia els millors llocs per fer reunions d'aquest tipus a Barcelona, són les cafeteries d'hotels i museus. Bon servei, tranquil.litat, no et diuen res... val la pena pagar 2€ o més per un tallat.
Ho dic per experiència.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimecres 02/09/2009 16:14

I ningu de vosaltres és d'alguna asociació, la qual ens pugui deixar alguna sala durant un parell d'hores, aixi potser podrem parlar amb més tranquilitat, ja que a molts bars hi ha força xibarri.


De nou al FTC

xevi
N7
N7
Entrades: 608

Entrada Autor: xevi » Dimecres 02/09/2009 20:33

Perdoneu que insisteixi però jo no em complicaria la vida i quedaria a la cafeteria d'algun hotel o museu del centre, allà podrem parlar força bé i tranquils.



Jordi Freixas

Entrada Autor: Jordi Freixas » Dimecres 02/09/2009 23:28

Hola a tothom,

bé després de l'incident que va provocar el meu baneig, i sense que això signifiqui cap falta de respecte per a ningú (ja que no ha estat, ni és aquí en aquest missatge la meva intenció), vull aclarir algunes coses:

D'entrada, he decidit que no m'implicaré en el projecte que des d'aquest fil es vol dur a terme. Tampoc n'estic del tot convençut que jo mateix pugui aportar-hi gran cosa, per diversos motius que m'afecten a mi, però ara senzillament amb tot el que ha passat n'he perdut totes les ganes.

Les raons també tenen a veure basicament en la manera en que se m'ha jutjat, i ja no pel baneig en sí. Vaig tenir una enganxada amb una persona (de la mateixa manera que hauria pogut ser amb una altra, com molt bé em va dir una persona d'aquest fòrum). La raó que va dur a l'enganxada va ser la meva carta, i aquí més d'una persona se m'hi ha referit com "el meu ojectiu", i... sincerament, fer ressucitar trens històrics no és un objectiu MEU; jo no en trauré d'aquí més profit que qualsevol aficionat als trens en general i al cremallera en particular, i molt menys encara sóc cap peça essencial de cara a que aquest tema tiri endavant. De fet, aquí una persona ha insinuat alguna cosa així com que aquesta carta la vaig fer en nom del Fòrum del Transport, donat que "o paro d'enviar cartes o no ens faran ni cas". Bé, només aclarir que la meva carta, la vaig esciure ÚNICA I EXCLUSIVAMENT EN NOM MEU. Vull aclarir també que de la mateixa manera, jo la vaig escriure en tot moment amb aquesta intenció, i que si n'he d'assumir alguna conseqüència al respecte, l'assumiré jo sol; no pas el fòrum. Per tant això no implica el fòrum més enllà del fet que jo hi estic registrat.

Vull aclarir també que, jo no hi guanyo res per haver escrit aquesta carta en aquest to, més enllà de la possblitat que passin de mi. Això és una cosa que en tot cas repercutirà en mi; no pas en el fòrum. Si la vaig publicar va ser per la senzilla raó que potser més d'una persona, encara que no compartissin el to de la carta, sí que podrien compartir els punts exposats. En tal cas només calia agafar aquests punts i fer una carta nova.

Per últim vull aclarir que jo tinc la costum de dir el que penso tal i com ho penso. Això m'ha ocasionat molts problemes. També aquí. Però us asseguro que tinc la consciència tranquil·la de no haver faltat al respecte quan no n'he tingut intenció perquè si una cosa procuro sempre és ser una persona honesta (un altre tema és si fico la pota; aquí ja no la tindré tant tranquil·la la consciència).

Bé, en resum. S'han produït tota una serie de tensions que m'han donat a entendre que la meva participació en aquest projecte no seria positiva ni per la resta de gent, ni per a mi, i molt menys encara per els trens històrics. O sigui que... em limitaré a mirar-ho des de la barrera, i si ho aconseguiu, per descomptat que també pujaré en aquest tren quan es trobi a l'andana de l'estació amb les portes obertes, a punt d'arrencar.

Bé, aclarit tot això... només em queda desitjar molta sort a la gent que us impliqueu en el Cremallera històric de Núria.



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dijous 03/09/2009 10:27

De fet, aquí una persona ha insinuat alguna cosa així com que aquesta carta la vaig fer en nom del Fòrum del Transport, donat que "o paro d'enviar cartes o no ens faran ni cas". Bé, només aclarir que la meva carta, la vaig esciure ÚNICA I EXCLUSIVAMENT EN NOM MEU
Be suposo que això va per mi, i només voldria aclarir una cosa, i si es va entendre malament demano disculpes :oops: : volia fer entendre que si enviavem cada un per separat cartes a vall de Núria, la del forum només seria una més i no li ferien el mateix cas que si només rebien aquesta del mateix tema.

Per altre banda no crec que mantenir-se al marge del projecte sigui bona idea, ja que qualsevol detall, pot ajudar a fer el projecte viable. A més els que volem aquest projecte ja sabem que en algun moment ens acbarem barallant, però per això som adults per parlar-ne i arribar a un acord (hem de fer el contrari que els politics).

Per ultim animar a tots a participar al projecte, i a buscar algun lloc per trobar-nos, ja que a barcelona sincerament no coneixo cap lloc per trobar-nos.


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 03/09/2009 10:29

Home, llocs n'hi han a patades, però per a que sigui sense xivarri, tinc una idea: agafar una sala d'estudis a una biblioteca. Tranquil·litat absoluta:

http://www.diba.es/biblioteques/guia/se ... ?servei=26

Penseu en quina biblioteca us fa més, i truquem per demanar si un dissabte es pot agafar una sala, què us sembla la idea?



xevi
N7
N7
Entrades: 608

Entrada Autor: xevi » Dijous 03/09/2009 13:02

Jordi Freixas, crec que és una llàstima que et desentenguis del projecte ja que ets una de les persones més interessades en tirar això endavant.
Crec que hauries de participar-hi.

Gràcies,

Xevi



marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Divendres 04/09/2009 18:14

Jo també crec que aquest projecte sense en Jordi Freixas no serà el mateix, les diferencies entre nosaltres també es poden llomar.

Per altre banda metring, no tinc ni idea de a quina biblioteca podem quedar, potser que trieu els que us ho coneixeu més no? (i si pot ser que no estigui lluny d'una estació de renfomentadif).

Esteu d'acord a crear un fil per escalfar motors i anar fent propostes i debatre-les abans de trobar-nos?


De nou al FTC

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”