2a visita a L9, per quan?

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Re: 2a visita a L9, per quan?

Entrada Autor: metring » Divendres 05/02/2010 22:25

Nosaltres al final anem amb cotxe. Els qui volgueu quedar a la L2, podeu decidir a on fer-ho.



Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Dissabte 06/02/2010 11:33

Jo també hi aniré amb cotxe, es a La Salut a les 11 oi?

Confirmo la meva assistència



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Diumenge 07/02/2010 16:31

No és que esperés trobar gaire novetats... però li haig de donar la raó a en Platanito.

Ha estat tot similar a l'anterior visita de Fondo. Els mateixos vídeos, els mateixos plafons informatius, la mateixa maqueta, la mateixa taula amb dents de tuneladora, casc d'obrer (no es digui que no acompleixen la prevenció de riscos!) i imatge de Santa Bàrbara. Tot ha estat com una fotocòpia de l'altra. Fins i tot la falsa possibilitat de que passés un metro quan erem a l'andana... :emprenyat

Val que són barris diferents, que són visites pels veïns i que només quatre sonats hauran fet les dues excursions, però la meva impressió es que s'ho podríen haver currat una mica més. :?

Per cert, han canviat el xip i ja diuen la línia més llarga d'Europa... soterrada. Encara que no sé què serà llavors aquell viaducte que han fet a la Zona Franca... :martell2 Això sí, tot autoafalagaments, lloant els intel·ligents cervells de GISA i la magnífica obra que està resultant ser la millor del món mundial.

2014 tot acabat? I una (...)!


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
tintin
N6
N6
Entrades: 176
Ubicació: Barcelona - Horta

Entrada Autor: tintin » Diumenge 07/02/2010 17:42

Hola,

a mi m'ha agradat bastant el diseny aquest metàl·lic, li dona un aire més calmat que no tot taronja. I buno dir que la noia ho explicava tot molt bé, que la cagués o no és una altra cosa, però ho ha explicat molt bé.
Pel que fa a la resta, tot molt semblant com ha dit Trytasa Baldaquino.

Salut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/02/2010 20:48

Trytasa Baldaquino ha escrit:No és que esperés trobar gaire novetats... però li haig de donar la raó a en Platanito.

Ha estat tot similar a l'anterior visita de Fondo. Els mateixos vídeos, els mateixos plafons informatius, la mateixa maqueta, la mateixa taula amb dents de tuneladora, casc d'obrer (no es digui que no acompleixen la prevenció de riscos!) i imatge de Santa Bàrbara. Tot ha estat com una fotocòpia de l'altra. Fins i tot la falsa possibilitat de que passés un metro quan erem a l'andana... :emprenyat

Val que són barris diferents, que són visites pels veïns i que només quatre sonats hauran fet les dues excursions, però la meva impressió es que s'ho podríen haver currat una mica més. :?

Per cert, han canviat el xip i ja diuen la línia més llarga d'Europa... soterrada. Encara que no sé què serà llavors aquell viaducte que han fet a la Zona Franca... :martell2 Això sí, tot autoafalagaments, lloant els intel·ligents cervells de GISA i la magnífica obra que està resultant ser la millor del món mundial.

2014 tot acabat? I una (...)!
Això i que un altre cop ha sortit el "veí" que fa poc que s'ha mudat al barri, i està molt content perquè arribarà super-ràpid a tot arreu amb la L9 :x i la mateixa pel·lícula a on torna a sortir, i tampoc acaba aixafat per la tuneladora! :emprenyat
Fitxers adjunts
IMG_4039.jpg
IMG_4039.jpg (114.8 KiB) Visualitzat 3911 cops
IMG_4045.jpg
IMG_4045.jpg (105.37 KiB) Visualitzat 3910 cops



Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Diumenge 07/02/2010 21:15

metring ha escrit: Això i que un altre cop ha sortit el "veí" que fa poc que s'ha mudat al barri, i està molt content perquè arribarà super-ràpid a tot arreu amb la L9 :x i la mateixa pel·lícula a on torna a sortir, i tampoc acaba aixafat per la tuneladora! :emprenyat
Síiiiiiiiiiiiii!!!! Què antipàtic que es fa, amb lo 'sobradillo' i gracioset que sembla...

A més, també m'ha pujat la sang al cap per la justificació que ha al·legat la guia per no deixar-nos fer fotos: "ja teniu moltes al fulletó". Grrrrrr! :martell2

Per cert, aquesta foto d'amagatotis... està feta a traició!!!


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 08/02/2010 11:31

Trytasa Baldaquino ha escrit:No és que esperés trobar gaire novetats... però li haig de donar la raó a en Platanito.
No cal que me la donis. La porto incorporada de sèrie. :D
Trytasa Baldaquino ha escrit:Fins i tot la falsa possibilitat de que passés un metro quan erem a l'andana...
Encara menys possibilitat que a la visita de Fondo, ja que tinc entès que encara no s'hi fan circulacions en proves.
Trytasa Baldaquino ha escrit:Per cert, han canviat el xip i ja diuen la línia més llarga d'Europa... soterrada. Encara que no sé què serà llavors aquell viaducte que han fet a la Zona Franca...
Home, els ciments del viaducte són soterrats, i pertanyen a la L9... Ergo tota la L9-L10 de punta a punta és soterrada.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/02/2010 11:35

Doncs la guia de la visita ens va dir que si, que ja es feien proves amb trens, i que haviem de guardar mig metre de distància de les mampares, per si passava un tren, i tocava amb aquestes :nose



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 08/02/2010 11:44

Un tren que pot tocar less mampares? :x


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/02/2010 11:54

Si, per si la fregava massa...



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 08/02/2010 12:33

Per cert vaig poder comprobar en primera persona que a la L10 com a la resta de metro no hi han lavabos. O sigui que tan moderna no és :llengua :llengua



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Dilluns 08/02/2010 13:23

DISCULPEU COMPANYS/ES!

Vaig tenir una indisposició de tipus migranya i no vaig poder assistir. De ben segur que hagués cedit la meva plaça a un altre foraire, en cas de saber-ho :oops: :oops:

Altre cop, Disculpeu!


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
Trytasa Baldaquino
N7
N7
Entrades: 330
Ubicació: La Trini (que existe!) - Trinitat Vella L1, 11, 40, 62, 76

Entrada Autor: Trytasa Baldaquino » Dilluns 08/02/2010 13:45

davida ha escrit:Per cert vaig poder comprobar en primera persona que a la L10 com a la resta de metro no hi han lavabos. O sigui que tan moderna no és :llengua :llengua
En primera, primera.... no exactament! jejejeje

De totes formes, instal·lar lavabos al metro significaria incrementar la seguretat per a que no es convertissin en nius de proxenetes i sodomies vàries (a l'estil dels de Catalunya-Renfe o Estació de Sants). Lògicament, un sobrecost que lògicament TMB no està disposada a assumir.


¿Quin es el millor mitjà de transport?
A- El cotxe
B- El tren
C- L'autobús
D- El tramvia
E- L'avió
F- El que ens faci arribar al lloc de destí en un cost menor (tant econòmic com de temps)

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dilluns 08/02/2010 14:52

metring ha escrit:Si, per si la fregava massa...
Crec que va dir que era per si al aturar-se el tren feien proves d'obertura de portes (o sense el tren aturat :x )... o alguna cosa així.

Per cert, els que vau provar els seients de l'andana, són més còmodes? Aquests tenien una barra que feia de suport, a l'estil de les que hi ha a Bac de Roda (crec que era la única diferència respecte les estacions ja inaugurades, no?)


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/02/2010 15:04

aim ha escrit:
metring ha escrit:Si, per si la fregava massa...
Crec que va dir que era per si al aturar-se el tren feien proves d'obertura de portes (o sense el tren aturat :x )... o alguna cosa així.
Ja podria ser, perquè durant les proves de l'altre tram, alguna cosa així va passar amb el fregament de trens amb les mampares.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 08/02/2010 22:47

A mi també em sap greu haver arribat 5 minuts tard... Sortosament és una activitat que qualsevol que es quedés amb ganes d'anar-hi, pot fer un altre dia amb un altre grup.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 14/02/2010 19:12

aim ha escrit:Per cert, els que vau provar els seients de l'andana, són més còmodes?
Sí, s'hi pot estar bé.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”