Viatge en tren històric de la sèrie 300

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Re: Viatge en tren històric de la sèrie 300

Entrada Autor: Miquel » Divendres 15/04/2011 20:26

Acabo de tornar de 2 Centres d'informació per comprar el bitllet del Maig, i per sorpresa meva, està esgotat.
M'han dit que s'han venut com xurros a partir del matí i s'han acabat al mitgdia.

I sobre noticies.
http://www.btvnoticies.cat/2011/04/15/m ... 24-viatge/

Suposo que TMB treurà el seu video aviat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 15/04/2011 21:15

faristol ha escrit:Doncs si, se m'ha oblidat dir que ahir vaig veure molts mitgans gráfics, TVE, TV3, BTV, La vangurdia digital etc...
Miquel ha escrit:Acabo de tornar de 2 Centres d'informació per comprar el bitllet del Maig, i per sorpresa meva, està esgotat.
M'han dit que s'han venut com xurros a partir del matí i s'han acabat al mitgdia.
Li han donat tant de bombo als mitjans que la gent ha anat en massa a comprar el bitllet. He anat avui, el més aviat que he pogut, al Punt TMB de Sagrada Família i m'he quedat amb un pam de nas. :'( :emprenyat :cop


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 15/04/2011 22:01

És bona notícia que el públic en general mostri interès per aquest tipus de viatges, i veient com està anant la cosa, veig factible que TMB comenci a fer circulacions de manera més regular amb el 300.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 15/04/2011 22:03

El viatge l'ha resumit molt bé en faristol.

m.h.t., em sap molt de greu que t'hagis quedat sense bitllet pel segon viatge, després del seguiment que portaves fent-li a l'esdeveniment...

Dit això, i a banda de saber-me greu que gent molt aficionada es quedi sense bitllet, penso que si s'han esgotat en un matí, ens podem felicitar :plas Un dels objectius de la recuperació de vehicles de transport públic és que la seva estima "cali" entre el gran públic, perquè els viatges pels que som aficionats estan molt bé, i tant, però prou sabem que el fet de que "quatre gats" siguem entusiastes no assegura pas el manteniment i creixement d'allò que es va començant a fer.

Indubtablement, si han tret a la venda la mateixa quantitat de bitllets, i suposant que una part del passatge d'ahir ni tan sols es plantejarà tornar a fer un altre viatge tan aviat, i una altra part (jo mateix) estaríem pensant en anar-hi també al segon, però sense cap "ànsia" perquè fa poc que n'hem gaudit, d'un, això vol dir que molta gent que no havia anat al primer viatge ha anat corrents a assegurar-se el segon. I això és per estar-ne contents.

m.h.t., tant de bo puguis trobar algun bitllet de "revenda" d'algú que no pugui anar-hi finalment.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 15/04/2011 22:05

wefer ha escrit:Bé, ja estic en l`autobús llançadora tornant del viatge amb el 300.
Ostres, Marçal, on t'havies ficat? No et vaig veure. Amb en faristol parlàvem de que era estrany que no hi haguessis anat.

Cal felicitar-se, de fet, perquè l'assistència va ser tan bona que feia possible això, que no ens trobéssim fàcilment els habituals, com altres vegades que es fan coses i hi som "els quatre gats de sempre".


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Divendres 15/04/2011 23:23

Fran-Ikarus ha escrit:m.h.t., em sap molt de greu que t'hagis quedat sense bitllet pel segon viatge, després del seguiment que portaves fent-li a l'esdeveniment...

Dit això, i a banda de saber-me greu que gent molt aficionada es quedi sense bitllet, penso que si s'han esgotat en un matí, ens podem felicitar :plas
Doncs sí, i això demostra el gran interés que ha aixecat l'esdeveniment. :plas I si això serveix perquè molta gent no-aficionada comenci a valorar la història del transport i el patrimoni, és digne de celebració. :festa
Pere ha escrit:És bona notícia que el públic en general mostri interès per aquest tipus de viatges, i veient com està anant la cosa, veig factible que TMB comenci a fer circulacions de manera més regular amb el 300.
TMB potser ha reaccionat tard per a promocionar el seu patrimoni històric, però més val tard que mai. L'exposició i ral·li de busos històrics (plena d'espectadors), el viatge a Gaudí amb el 300 (ple absolut), ... Esperem que això sigui l'inici d'un Museu del Transport digne, i de convertir en regulars els viatges a estacions fantasmes, visites a cotxeres, circulacions de material preservat, etc.
Fran-Ikarus ha escrit:m.h.t., tant de bo puguis trobar algun bitllet de "revenda" d'algú que no pugui anar-hi finalment.
O millor... trobar un bitllet dels següents viatges que TMB hauria d'organitzar vist l'èxit de l'esdeveniment. :D Gràcies pel suport.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dissabte 16/04/2011 0:03

A ver si con un poco de suerte, y visto el éxito del 300, restauran el 1100 a su estado original y tambien lo hacen circular de vez en cuando.

Ayer mientras ibamos en el 5000 hasta Gaudí escuché a un chico que hablaba con un amigo, le decía que el 300 no podría circular ahora mismo por la L5 por problemas de gálibo, dijo que el unico tunel por el que podía circular era el de la L2. ¿Es así?



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 16/04/2011 0:13

Fran-Ikarus ha escrit:Ostres, Marçal, on t'havies ficat? No et vaig veure. Amb en faristol parlàvem de que era estrany que no hi haguessis anat.
Jo et vaig veure passar un parell de cops, però com sempre anaves corrent amb la càmera a la mà va ser impossible dir-te res. La última vegada que et vaig veure anaves dient no sé què del semàfor :)
Igualment, així que va acabar l'acte vaig sortir disparat a agafar el primer autobús cap a Pl. Catalunya, ja que venia de passar dos dies fora de casa per feina i a l'endemà a sobre m'havia d'aixecar a les 7:30 del matí... "gajes" de l'afició.
Kane_84 ha escrit:A ver si con un poco de suerte, y visto el éxito del 300, restauran el 1100 a su estado original y tambien lo hacen circular de vez en cuando.

Ayer mientras ibamos en el 5000 hasta Gaudí escuché a un chico que hablaba con un amigo, le decía que el 300 no podría circular ahora mismo por la L5 por problemas de gálibo, dijo que el unico tunel por el que podía circular era el de la L2. ¿Es así?
Ho dubto, ja que aquest tren és més estret que els ctuals. A més, la L2 precisament deu ser una de les que té el gàlib més estret.
La raó per la qual es fa per la L2, segons m'han comentat des del mateix Consell Assessor de Patrimoni de TMB és perquè és la que dóna menys problemes (la més nova) i per tant la que té més números perquè no hi hagi incidències durant el viatge, a part de permetre una evacuació més senzilla en cas de problemes. Per això mateix dels problemes, més el fet d'intentar pertorbar el mínim possible les tasques de manteniment, eviten que el 300 faci canvis entre línies.
m.h.t. ha escrit:
Fran-Ikarus ha escrit:m.h.t., tant de bo puguis trobar algun bitllet de "revenda" d'algú que no pugui anar-hi finalment.
O millor... trobar un bitllet dels següents viatges que TMB hauria d'organitzar vist l'èxit de l'esdeveniment. :D
Millor anar dosificant, no sigui cosa que ens quedem sense públic interessat en massa poc temps.

Per cert, que si se li aixeca tanta feina al 300, caldrà pensar en algun altra company que pugui ajudar-lo si un dia es troba malament, que ja té una edat. Diga-li 1100...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 16/04/2011 0:26




jsantos233
N5
N5
Entrades: 116

Entrada Autor: jsantos233 » Dissabte 16/04/2011 16:58

Ei Pere, la estació de Gaudí está entre Sagrada Familia i Sant Pau | Dos de Maig, no entre S.Familia i Verdaguer!

El video de tmb:


Enllaç vanguardia:
http://www.lavanguardia.es/vida/2011041 ... elona.html



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 16/04/2011 22:29

jsantos233 ha escrit:Ei Pere, la estació de Gaudí está entre Sagrada Familia i Sant Pau | Dos de Maig, no entre S.Familia i Verdaguer!

El video de tmb:


Enllaç vanguardia:
http://www.lavanguardia.es/vida/2011041 ... elona.html
Ostres sí, quin error que he fet, merci per l'observació !! :oops: :oops:



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Diumenge 17/04/2011 2:23

Doncs sí, els de TMB s'han donat conte que treure un tren històric agrada i molt, no tans sols als aficionats si no al públic general, cosa que ja va descobrir en el seu moment FGC amb el tren dels llacs. No fa falta que digui res més sobre el que vosaltres heu dit, la sortirda va estar molt bé, tot i que curta va ser intensa, per no cansar a ningú. La posada en escena amb la decoració de les estacions i els diferents actors disfressats així com la copa de cava a Gaudí va fer que el públic general li agradés força aquesta activitat, per altra banda el fet de que ens deixesin a La Pau anar a l'altre banda per fotografiar millor el 300 va ser d'agraïr per part nostre. Esperem que activitats com aquestes es repeteixin més cops pròximament; la clau de l'èxit estaria en orientar el viatge cap al públic no aficionat i pels turistes.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Diumenge 17/04/2011 14:23

No hi ha res com una mica de publicitat a televisió i.....

Jo també era dels que hagues tornat al 12 de Maig, pero no cal ser "agonies" , encara que m'extranya que en tant poques hores els 200 o 300 bitllets s'hagin esgotat quan els altres van sortir tant poc a poc, de fet no crec que ningú dels que vàrem anar en aquest viatge n'hagi pogut comprar, sera extrany pasar de un viatge amb el 80% d'afeccionats a un altre on sigui al inreves i encara mes si comparem amb el de l'any passat en que eren el 100% de afeccionats.

També es posible que hi hagi molta mes gent interesada el tema del que sembla i que no esta tot el dia llegint forums com aquest i altres, i que veient-ho per televisio s'enrecordi i acudeixi, ja ho deieu al fer referencia al fet que aquest cop estaba obert al public en general pero que si nomes s'en feien ressò els mitjans de sempre nomes hi aniriem els de sempre...

Em sembla molt be que la gent que no coneix aixo en gaudeixi i aixi es posible que hi hagi mes aficio i si hi ha mes afició, molt millor, tant per la resta de material històric com pel 300 en si, i per aquest mon en que sembla que estem 4 bojos i que realment no es aixi, es bo obrir el tema a mes gent a veure si aquestes tèmatiques es prenen de forma mes seriosa per part dels estaments corresponents, les coses ben fetes i amb interes creen expectacio i mes el fet que cada viatge nomes hi caben uns pocs, tot plegat don un aire de desitg molt bo.

Encara que tambe recordo una obra de teatre en que van dir que les entrades estaben esgotades i va ser una manera elegant de anular una actuació davant les poquisimes entrades venudes.....no crec que sigui el cas per aixo...

En un futur uns viatges planificats en una agenda i en uns dies concrets fora del actes de la primavera cultural anirien molt be per el 300, ja que les coses aturades s'espatllen mes que funcionant, ara tambe es cert que hi hauria que estar-hi a sobre en el tema manteniment.


Per cert quan al final el tren s'el van emportar a cotxera, li va costar arrencar i el motorista va tindre que anar a la cabina del darrer (cotxe/vagó) i va fer algo, despres va tornar a la cabina del primer i el tren ja va arrencar, algu sap el que va succeir? ¿algo bloquejat?

Ara mateix esta pujant el meu video al Youtu a veure si no triga gaire, ja n'he vist algun



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dilluns 18/04/2011 21:05

Aqui esta el meu video al Youtube, es una mica rùstic, pero els mitjans son els que son.....no us perdeu al minut 1:22 l'entusiame de l'arrencada seca!!!

http://www.youtube.com/watch?v=3xr2VpKHtI4

A reviure la nit!!!!



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimarts 19/04/2011 11:27

Aqui teniue el video que he grabat i editat jo.
La major part d'ell correspon al trajecte Sagrada Familia/La Pau desde cabina. http://www.youtube.com/watch?v=2VUSkhdFS7I



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Diumenge 24/04/2011 17:58

Ja no hi entrades perl maig? C..., què ràpids! De tota manera, els vostres comentaris m'han refredat molt; em faria molta ilusió tornar a agafar el tren on va començar la meva afició (allà devant al costat del conductor, com tants d'altres), però el recorregut em sembla tan poc interessant. Ja m'imagino que demanar passar per l'enllaç L3-L4 per Passeig de Gràcia es demanar massa i fer volar coloms, però un recorregut una mica més variat amb un canvi entre línies (com un L2-L3 a Paral.lel) seria molt més excitant. I tota la parafernàlia d'actors disfressats d'època i tal a mi em fa nosa....

M'acabarè de rumiar. Gràcies a tots per les cròniques del viatge.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimarts 10/05/2011 20:19

Ja s'apropa la data de la sortida nocturna del 12 de Maig, ¿algu va aconseguir entrades? ¿Algu del forum hi anira? No ho dic en plan enveja ni res semblant ni per crear mals rottllos (ja m'enteneu), ho dic perque es posible que ens quedem sense saber res de com ha anat aquesta nova circulació, si algu en pot fer una crónica s'agraira...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 13/05/2011 11:32

Aquesta passada matinada he repetit l'experiència de viatjar amb el 300. Un cop més, anava el tren al límit de la seva capacitat, tot i així el viatge va transcórrer sense cap mena d'incidències i el tren es va comportar perfectament.
Estic molt content que agradi a la gent aquest tipus de viatges i que el tren funcioni tant bé. Tant de bo seguim així i abans de la primavera 2012 l'haguem pogut tornar a tastar, és tot un plaer.
Per cert, en aquesta ocasió ja se'ns va repetir que no baixéssim les finestres :D



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 13/05/2011 16:58

OK! ¿I com va ser l'experiencia amb molta mes gent no aficionada que les anteriors vegades? ¿Hi havien menys fotos o frikisme? ¿vas veure la reparacio de la finestra?



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dilluns 16/05/2011 3:05

http://www.youtube.com/watch?v=y4p3CA2Kl24
:D

Molt poc aficionat. Gairebe tot curiosos.

Al viatje d'Abril em van trencar davant la meva cara el vidre de l'M-6 , vaig insistir en que no tancaba, pero el retrassat de torn va insistir donant-li un cop, em va tocar viatjar amb vidres a sobre i gotes de sang, molt agradable.

Vaig anar-hi a Triangle el dissabte anterior al viatje de maig, el vidre va ser reemplaçat per un metracrilat :boig .

Respecte al viatje d'abril. No van servir cava, si no refrescos i suc en gots de plastic. Ja que la gent va ser tan intel.ligent que es va emportar les copes. :plas

Aqueta vegada el 300 va anar foça mes rapid, va donar tot lo que podía de si, agafant les corves amb una velocitat i estabilitat pasmoses. L'entrada a sagrada familia es va fer a gran velocitat, e motorista va apurar massa la frenada rebassant la marca de 5 cotxes i regalant als participans una bona oloreta a zapates recalentades.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”