Viatge en tren històric de la sèrie 300

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Re: Viatge en tren històric de la sèrie 300

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 06/04/2011 10:41

Carmen Bailen ha escrit:confirmat que el viatge és entre La Pau L2 i Sagrada Família L2, i l'accés a Gaudí es farà amb un 5000 des de Sagrada Família L5.
Això li treu l'únic punt d'interès arquitectònic: la utilització dels passadissos entre el vestíbul L2-L5 i l'andana de l'av. Gaudí. Tot el que es veurà és conegut (fins i tot l'andana de Gaudí, encara que no l'haguem trepitjat), així que l'únic interessant de la nit és el 300 en si mateix.
:mort


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 06/04/2011 11:17

Suposo que no volen sentir a parlar de mesclar possibilitats més complexes amb viatges de 300 o 350 persones, i en cas de que es fes això algun dia, seria més aviat amb passatge restringit (a.k.a. "per amiguets")


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Dr. T
N6
N6
Entrades: 207
Ubicació: Entre les Guilleries i el Ter
Contacta:

Entrada Autor: Dr. T » Dimecres 06/04/2011 11:25

El LLOP ha escrit:sí, el viatge amb el 300 passant per Correos, el forat del túnel altrament anomenat "Banco", l'antiga Bifurcació i l'enllaç a Maragall hagués estat esplèndid. Però crec que ho fan per curar-se en salut.
Des de la meva ignorància més profunda... quins problemes pot portar fer circular el 300 per la L4?

D'altra banda, rellegint una mica el fil, dedueixo que el viatge "guapo" hagués estat per la L4 entre La Pau i Maragall i per l'agulla, L5 fins a Sagrada Família i Gaudí, no? Perquè no feu una proposta formal a temebé pel proper viatge?



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 06/04/2011 11:38

Aquest matí he comprat el bitllet a Universitat, deuria ser dels últims ja que es un numero prou alt.

¿Quantes persones caben en el viatge? ¿algu ho sap?

¿Quins numeros de bitllet teniu? a mi m'han donat el Nº 485.

Si finalment es fa el recorregut que he llegit uns missatges mes amunt, es com una mica de desilusio, es el mateix del any passat, pero mes curt i trepitjant Gaudi (l'estacio) de totes formes...encara gracies..

Pasar per al linia 4 hauria sigut el summum, a "voure" si cambien de idea...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/04/2011 11:45

Dr. T ha escrit:
El LLOP ha escrit:sí, el viatge amb el 300 passant per Correos, el forat del túnel altrament anomenat "Banco", l'antiga Bifurcació i l'enllaç a Maragall hagués estat esplèndid. Però crec que ho fan per curar-se en salut.
Des de la meva ignorància més profunda... quins problemes pot portar fer circular el 300 per la L4?

D'altra banda, rellegint una mica el fil, dedueixo que el viatge "guapo" hagués estat per la L4 entre La Pau i Maragall i per l'agulla, L5 fins a Sagrada Família i Gaudí, no? Perquè no feu una proposta formal a temebé pel proper viatge?
Ja havia proposta formal des del mateix Consell Assessor, i no ha anat a missa.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 06/04/2011 12:18

Cada centre d'atencio al client te una franja de bitllets assignats pero no se amb quin criteri, no hi ha 485 personws amb bitllet si es aquesta la pregunta.
faristol ha escrit:Aquest matí he comprat el bitllet a Universitat, deuria ser dels últims ja que es un numero prou alt.

¿Quantes persones caben en el viatge? ¿algu ho sap?

¿Quins numeros de bitllet teniu? a mi m'han donat el Nº 485.

Si finalment es fa el recorregut que he llegit uns missatges mes amunt, es com una mica de desilusio, es el mateix del any passat, pero mes curt i trepitjant Gaudi (l'estacio) de totes formes...encara gracies..

Pasar per al linia 4 hauria sigut el summum, a "voure" si cambien de idea...


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dimecres 06/04/2011 12:54

Home jo calculo que l'altre vegada mes de 200 si ni habia, pero es una percepcio nomes...

Es posible que el bitllet nº1 sigui el nº 101 o ves a saber el criteri emprat, per aixo he dit lo dels numeros que tenieu, per mirar de saber-ho..



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5705
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 06/04/2011 16:11

Jo diria que tots tenim números alts, encara no he vist ningú que digui que té el bitllet 74, o 156... Podria ser que els hagin fet a partir del final de la numeració dels de l'any passat?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dimecres 06/04/2011 18:40

Yo tengo el 475 y lo compré el jueves pasado en Universitat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 06/04/2011 18:49

És a dir, deu bitllets venuts en sis dies en un centre d'atenció.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 06/04/2011 19:15

Jo tinc el 459 i el vaig comprar la mateixa tarda que vau avisar la venta d'aquets. :nose


El metro de Barcelona amb motoristes!

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimecres 06/04/2011 21:46

Si el viatge és finalment entre La Pau i Sagrada Familia, qué pot durar? 10 minuts? Si és així, en dues hores tothom a casa...
Kane_84 ha escrit:Yo tengo el 475 y lo compré el jueves pasado en Universitat.
Jo tinc els numeros 365 i 366, comprats a Sagrada Familia, el dia després de posar-se en venta.



Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Divendres 08/04/2011 8:31

Ja les tinc!!! ens veiem el 14 a la nit! :x


El licor Calisay no se bebe, se saborea

MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Divendres 08/04/2011 20:43

El trajecte La Pau-Sagrada Familia el faig cada dia a mes en hora punta. Aquests dies he tardat de mitjana 8 min parant a totes les estacions. Així que suposant un tren directe que va a una mitjana de entre 40 i 50km/h podem tenir nomes entre 5 i 10min de 300 :'(



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 08/04/2011 21:14

MZA_1600 ha escrit:El trajecte La Pau-Sagrada Familia el faig cada dia a mes en hora punta. Aquests dies he tardat de mitjana 8 min parant a totes les estacions. Així que suposant un tren directe que va a una mitjana de entre 40 i 50km/h podem tenir nomes entre 5 i 10min de 300 :'(
Si l'any passat vam trigar 10 minuts fins a Sant Antoni, fins a Sagrada Família, trigarem 5.
Espero que si al Maig repetim, sigui per L4+L5, o com a mínim tornar fins a Sant Antoni.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dissabte 09/04/2011 20:43

Avui a la tarda n'he comprat un altre per un amic al centre d'atenció de l' Estacio de Sants, primer m'han dit que no en quedaven i acte seguit al comprobar-ho m'en han tret un, el Nº 316, a veure si en "Liniadelripolles" expert en aquestes questions en sap treure l'entrallat de la sistematica de la numeracio.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 10/04/2011 0:14

No feu cas de les numeracions de TMB.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
calisay
N7
N7
Entrades: 321
Ubicació: LLacuna L4

Entrada Autor: calisay » Diumenge 10/04/2011 8:04

calisay ha escrit:Ja les tinc!!! ens veiem el 14 a la nit! :x

Hi aniré amb la samarreta de la serie 1000!!! :x :x


El licor Calisay no se bebe, se saborea

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dilluns 11/04/2011 9:33

finalment el recorregut del 300 serà La Pau L2-Sagrada Família L2. Allà s´ anirà a la L5 on hi haurà un 5000 per anar fins a Gaudí a fer el pica-pica. Això si no canvia res d´ avui a demà.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 11/04/2011 12:03

El LLOP ha escrit:finalment el recorregut del 300 serà La Pau L2-Sagrada Família L2. Allà s´ anirà a la L5 on hi haurà un 5000 per anar fins a Gaudí a fer el pica-pica. Això si no canvia res d´ avui a demà.
Co a curiositat, quina distància hi ha entre l'extrem Vall d'Hebron de Sagrada Familia i l'extrem Cornellà de Gaudí? Suposo que un 5000 estacionat amb la darrera porta a l'extrem davanter de l'andana de Sagrada Família no arribarà amb la primera porta a l'extrem de l'andana de Gaudí... Si hi arribés, seria més interesant anar-hi caminant per dins del tren que deixar-se portar pel 5000.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”