Expotren Lleida 2015

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Expotren Lleida 2015

Entrada Autor: wefer » Diumenge 01/03/2015 20:05

He vist que a la web d'Expotren hi ha l'abonament amb el 35% de descompte per anar en tren a Lleida i tornar. A la lletra petita posa que s'ha d'anar amb aquest abonament a comprar el bitllet perquè t'apliquin el descompte, o bé a través d'internet.
Algú sap com fer-ho a través d'internet? He provat posar el "número de autorización" però em diu que és incorrecte. :nose



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Diumenge 01/03/2015 20:14

wefer ha escrit:He vist que a la web d'Expotren hi ha l'abonament amb el 35% de descompte per anar en tren a Lleida i tornar. A la lletra petita posa que s'ha d'anar amb aquest abonament a comprar el bitllet perquè t'apliquin el descompte, o bé a través d'internet.
Algú sap com fer-ho a través d'internet? He provat posar el "número de autorización" però em diu que és incorrecte. :nose
http://www.renfe.com/viajeros/tarifas/e ... orial.html
A mi em surt, has de fer com si agafessis tarifa Flexible, i a després Congresos/Eventos. No se si només es per LD-AV (fent-ho online)
Imatge


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 01/03/2015 20:28

Ok, gràcies. :ok
Ara ho he trobat. Mare meva, quina complicació... després es queixaran de que no ho faci servir ningú!!!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 15/03/2015 19:33

Al final vaig poder anar-hi, encara que amb presses per qüestions personals.
En general tot bé, excepte una cosa: la coordinació de la visita a la ARMF. Directament, jo no la vaig poder fer perquè vaig anar a Lleida en tren i quan vaig arribar la cua d'entrada a Expotren era de 30 minuts més o menys. A això s'hi havia de sumar uns 30 minuts més d'espera per agafar el bus que et portava a Pla de Vilanoveta, que no donava l'abast deixant molta gent a terra en cada viatge. I encara sort que molta gent hi anava amb els seus cotxes particulars. Si volia anar a ARMF, entre una cosa i l'altre perdia el tren de tornada.

Per a una propera edició estaria bé augmentar les possibilitats de visitar ARMF, bé ampliant l'horari, bé ampliant els dies o bé ampliant les freqüències del bus.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Diumenge 15/03/2015 21:38

30 min de cua? :o :o

El que es podria fer es que els bussos sortissin de l'estació de Lleida, i al tornar que arribessin a on es fa la fira. Tot i això crec que per pujar al bus em sembla que es necessitava la entrada. En aquest cas, per estalviar cues es podrien adquirir entrades anticipades a través d'internet o en establiments com tendes de modelisme o locals d'associacions...



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 15/03/2015 23:47

L'any passat el servei el feien dos autocars i anava força bé, no massa cues. Enguany no m'hi he pogut deixar caure :(

Jo li donaria una volta més a tot i apostaria per que la llançadora fos amb el material ferroviari de l'ARMF.
Per exemple enguany que hi ha el TER (es queda aquí fins que no se solucioni certa burocràcia) o quan estigui acabat, el Ferrobus, per posar exemples, poden donar un alicient extra a futures jornades de portes obertes.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 16/03/2015 11:23

MZA_1600 ha escrit:El que es podria fer es que els bussos sortissin de l'estació de Lleida, i al tornar que arribessin a on es fa la fira.
Seria fantàstic que fessin 3 parades: estació Renfe - Fira Lleida - Pla de Vilanoveta. d'acord que des de l'estació de Renfe serà poca la gent que l'utilitzarà, però això aproparia el servei al centre de la ciutat fent que pels lleidatans fos més fàcil arribar-hi.
Un dels problemes era que es tractava d'autocars de carretera, no pas de tipus urbà, la qual cosa feia que les places fossin contades i que l'entrada i sortida fos molt lenta. Un autobús urbà articulat hagués solucionat molt millor el problema.
albe6 ha escrit:Jo li donaria una volta més a tot i apostaria per que la llançadora fos amb el material ferroviari de l'ARMF.
Però l'estació queda lluny de la fira. A mi no m'importa haver de caminar 10-15 minuts, però a molta gent sí.



Euromed22
N2
N2
Entrades: 15

Entrada Autor: Euromed22 » Dimecres 18/03/2015 12:55

Segons un amic meu la 335.023 va cap a pla de Vilanoveta per emportarse el TER cap a Madrid



ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimecres 18/03/2015 22:56

Euromed22 ha escrit:Segons un amic meu la 335.023 va cap a pla de Vilanoveta per emportarse el TER cap a Madrid
El TER puede irse por sus propios medios... No necesita de locomotora que lo remolque, pues está reparado y comprobado que funciona correctamente... Recordemos las pruebas en varios viajes que le hizo la ARMF desde Lleida a Cervera...


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

Avatar de l’usuari
Ganz
N7
N7
Entrades: 330
Facebook: https://www.facebook.com/christiancavi
Ubicació: Puigcerdà

Entrada Autor: Ganz » Dimarts 24/03/2015 12:53

Doncs la locomotora se'l va emportar . Ara descansa a Madri, el TER .



Avatar de l’usuari
raulitinbcn
N8
N8
Entrades: 1172
Facebook: raul.lopezalvarez.37
Ubicació: Barcelina

Entrada Autor: raulitinbcn » Dimarts 24/03/2015 20:29

Està al Museu de Delicias. Vaig estar llegint, si no vaig errat, que li van fer una ratllada durant el transport, res greu.


Amics del Bus de Catalunya - Membre i fundador número 1 http://www.amicsdelbus.com
Autobuseros Magazín -

ferroviario_catalan
N8
N8
Entrades: 726
Ubicació: Horta L5

Entrada Autor: ferroviario_catalan » Dimarts 24/03/2015 22:21

Ganz ha escrit:Doncs la locomotora se'l va emportar . Ara descansa a Madri, el TER .
Ya... Vaya, una pena, no creo que volvamos a verlo por tierras catalanas... Sigo sin entender el porqué de llevárselo remolcado... Jajajajaja


¡No hay que hacer un mundo de una canica!

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dimecres 25/03/2015 11:09

ferroviario_catalan ha escrit:
Ganz ha escrit:Doncs la locomotora se'l va emportar . Ara descansa a Madri, el TER .
Ya... Vaya, una pena, no creo que volvamos a verlo por tierras catalanas... Sigo sin entender el porqué de llevárselo remolcado... Jajajajaja
Se fue remolcado porque no hay ningún maquinista que este habilitado para conducir el TER y en la línea de Lleida-Madrid a la vez.
Como curiosidad, la locomotora responsable del traslado fue una 335 de Continental Rail. Casi todos los traslados de material histórico los hace esta empresa, supongo que serán mas solventes y flexibles que RENFE.


Hasta siempre serie 1000

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”