48 Hores Open House 2021

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

48 Hores Open House 2021

Entrada Autor: metring » Dimarts 28/09/2021 15:30

En aquest fil anirem publicant quines seran les visites relacionades amb el món del transport que es facin durant el 48 Hores Open House d'aquest any a Barcelona i voltants. De moment, i tot i que deien que demà publicarien la programació del cap de setmana del 23 i 24 d'octubre, ara anuncien que fins el dia 8 d'octubre no diran res :emprenyat El que sí, fan un petit avançament, explicant que de moment, hauran visites a cotxeres del Tram de St. Joan Despí. No sé vosaltres, però jo estic impacient per conèixer tota la programació! )))

https://www.48hopenhousebarcelona.org/p ... val-ohb21/

La programació del festival d’arquitectura 48h Open House BCN 2021 destaca el tema de l’arquitectura mediterrània, una tradició arquitectònica vernacular, d’arrels populars i anònima que s’ha interpretat i adaptat a les noves realitats.

Històricament, la costa del Mediterrani s’estructurava en nuclis densos que donaven un equilibri territorial: ciutats actives amb comerç portuari, boscos que controlaven l’erosió i àrees fèrtils d’agricultura. L’arquitectura mediterrània va desenvolupar característiques tipològiques pròpies i tècniques constructives arrelades al lloc. Pel que fa a les tipologies, trobem exemples com la casa mediterrània, que es caracteritzava per tenir unes dimensions humanes (amb espais de proporcions domesticades que tenien en compte el comportament de les persones). Pel que fa a les tècniques constructives, trobem exemples com la volta catalana (que Rafael Guastavino va perfeccionar, exportar i patentar amb edificis com el Teatre La Massa de Vilassar de Dalt i el recinte de l’Escola Industrial de Barcelona); exemples constructius del modernisme (com l’obra de l’arquitecte J.M. Jujol a Sant Joan Despí), i exemples industrials, que, per cobrir les necessitats funcionals i econòmiques, sovint feien servir els materials més propers (com la Indústria Akroll, a l’Hospitalet de Llobregat).

Com a novetat d’enguany, el festival destaca l’obra de l’arquitecte José Antonio Coderch de Sentmenat, alumne de J.M. Jujol, que va modernitzar la tradició arquitectònica mediterrània adaptant-la als paràmetres del moviment modern. Aquest arquitecte va fusionar la funcionalitat de l’arquitectura rural amb les tècniques constructives del moment sense perdre’n l’essència, conscient que els valors vernaculars defineixen la memòria col·lectiva i són un bon fonament per al futur. Els inicis professionals de l’arquitecte van passar per la vila de Sitges, d’on va ser arquitecte municipal. Aquesta vila s’incorpora a la programació del festival, un exemple de ciutat intermèdia mediterrània que va passar de la pagesia a l’activitat portuària (època medieval i moderna), que va créixer gràcies al comerç amb les colònies americanes (els americanos o indianos van ser sitgetans que es van enriquir comerciant amb les amèriques, i que van comprar i reformar antigues cases del poble, al segle xix), convertida en focus cultural del modernisme, i que es va estendre amb l’arribada del turisme (segle xx).

La programació del festival també ressalta diferents edificis de la programació organitzant-los per seccions temàtiques: la secció Open Infraestructures convida a visitar les instal·lacions que donen suport al desenvolupament de les ciutats (per exemple, el dipòsit d’aigües pluvials l’Estrella, a Badalona, o les cotxeres del Tram, a Sant Joan Despí); la secció Open Social mostra l’arquitectura de la ciutat que respon als desafiaments d’inclusió social (es visiten diferents edificis que donen resposta a la situació d’emergència habitacional, com els habitatges cooperatius La Xarxaire o els habitatges socials del Bon Pastor), i la secció Open Green destaca els edificis pensats amb criteris de sostenibilitat mediambiental (com el Terrat Viu del Museu de les Ciències Naturals de Barcelona).

Finalment, el festival se suma a esdeveniments d’actualitat, com Barcelona Capital Mundial de l’Alimentació Sostenible 2021 (organitza visites a edificis com el Campus de l’Alimentació de la UAB, al recinte de Torribera, a Santa Coloma de Gramenet) i l’homenatge a l’arquitecte Enric Miralles (entre els concursos de participació creativa, es fa un itinerari, l’Open Sketch, seguint l’obra d’aquest arquitecte).

Aquesta edició del festival és presencial i també s’ofereixen visites amb audioguia. A més, es podrà visitar l’exposició itinerant que celebra els deu anys del festival d’arquitectura adaptada a diferents espais: a la Casa SEAT (del 13 al 24 d’octubre, amb el títol La teva arquitectura i la meva: Barcelona pionera en mobilitat i arquitectura) i a Can Negre (del 27 d’octubre al 20 de novembre, amb el títol La teva arquitectura i la meva: set anys del festival d’arquitectura a Sant Joan Despí). L’associació també participarà, el 13 de novembre, en la segona edició del festival d’arquitectura Open House Worldwide, que reunirà diferents ciutats del món que formen part de la xarxa internacional Open House per exposar i debatre sobre la temàtica de l’habitatge arreu del món.

En resum, allò que perdura en el temps té un significat cultural, l’arquitectura és cultura, i el cap de setmana del 23 i 24 d’octubre tornarem a gaudir de l’arquitectura de les nostres ciutats.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 01/10/2021 12:21

A Bilbao també fan visita transportil. Si algú té la gran sort de poder-hi, anar, ja sap



https://www.openhousebilbao.org/project ... e-sarriko/

ESTACIÓN DE METRO DE SARRIKO
N. Foster, 1995
DIRECCIÓN: Plaza Ibarrekolanda
HORARIO DE VISITA: SÁBADO, 15:00-20:00 / DOMINGO, 10:00-15:00 (16 i 17 d'octubre)

20
PERSONAS/GRUPO

30'
VISITA
NO FOTOS
ACCESIBLE

Una de las estaciones más espectaculares de la red de metro aguarda más de una sorpresa en su interior a 20 metros de profundidad

En 1988 se organizó un concurso de arquitectura restringido para el diseño de la red de nuevo metro de Bilbao y su imagen gráfica y señalética. Se eligieron los siguientes despachos de arquitectura: José Erbina / Rufino Basañez / Fernado Olabarria / Javier Sáenz de Oiza / Santiago Calatrava / Vittorio Gregotti / Architektengruppe U-Bahn / Norman Foster El ganador de dicho concurso, por amplio consenso fue Norman Foster. Su propuesta era la más sencilla pero a la vez potente. Destacó por su claridad tanto en forma, como en concepto y materiales. Formalmente, se proponía respetar la forma de la caverna a la hora de diseñar las estaciones aprovechando al máximo las características estructurales de un túnel. El esquema de los materiales utilizados también seguía la misma línea de simplicidad, todo el proyecto se resuelve con hormigón, acero y cristal. El hormigón se utiliza para revestir las cavernas con modulos pefabricados, dando a todo el conjunto una imagen unitaria a la vez que transmite una sensación de robustez y elegancia. El acero se utiliza en elementos estructurales, siendo el máximo exponente los tirantes que cuelgan del techo de las estaciones y que sustentan las pasarelas que sirven para distribuir a los pasajeros en los andenes. Por último, el vidrio es utilizado en superficie como elemento liviano y traslucido, como material principal en la superficie, en contacto con la calle. Gracias al vidrio se consigue que los “fosteritos” tengan una presencia mínima durante el día y por la noche, gracias a una excelente iluminación, cobre protagonismo en las calles Bilbainas. Todos esos conceptos de sencillez y claridad se ven trasladados a los demás elementos que componían la propuesta. La parte gráfica corrió a cargo del prestigioso diseñador Otl Aicher, famoso por haber realizado la imagen gráfica de los juegos Olímpicos de Múnich 1972 y haber conseguido crear un conjunto de pictogramas capaces de transmitir la idea de cada deporte olímpico a los atletas venidos de todos los lugares del mundo. Consiguió crear un lenguaje universal mediante la señalética. Dicho ejercicio de sintaxis y sencillez es también perceptible en el logo de metro Bilbao que consiste en una figura abstracta que representa los túneles y de las ruedas en movimiento. El proyecto ha sido galardonado con multiples premios entre los que destaca el premio Brunel a la arquitectura ferroviaria (1998) siendo galardonado el conjunto del metro y la estación de Sarriko en particular.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/10/2021 13:11

Els de la revista Time Out han fet una mica d'spoiler, i han publicat que l'edifici central de Correus serà un dels què es podran visitar, i tot i no ser tema de transport, ja sabem que a prop en tenim un, imagineu que hi ha alguna mena de passadís secret...? :) https://digitalarchive.timeout.com/Euro ... ame=DM9919



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 04/10/2021 15:43

metring ha escrit:
Divendres 01/10/2021 12:21
A Bilbao també fan visita transportil. Si algú té la gran sort de poder-hi, anar, ja sap



https://www.openhousebilbao.org/project ... e-sarriko/

ESTACIÓN DE METRO DE SARRIKO
N. Foster, 1995
DIRECCIÓN: Plaza Ibarrekolanda
HORARIO DE VISITA: SÁBADO, 15:00-20:00 / DOMINGO, 10:00-15:00 (16 i 17 d'octubre)
Carai, la de vegades que "he fet un OpenHouseBilbao" sense saber-ho xD

És l'estació del barri dels meus oncles a Bilbao, així que la que més he utilitzat, i fins i tot l'he "pre-visitada" (el descampat que hi havia allà, abans de construir el metro, és on aparcàvem sovint el cotxe quan hi anàvem en vacances d'estiu)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 05/10/2021 20:17

Ens ha arribat una primícia, encara que de moment no hi han entrades disponibles (imagino que l'hora no serà aquesta...):
Fitxers adjunts
Screenshot_2021.jpg
Screenshot_2021.jpg (118.41 KiB) Visualitzat 8818 cops



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 08/10/2021 17:43

Ja apareixen les visites a infraestructures, entre elles algunes relacionades amb els transports, ara per ara llocs que ja van ser visitats:

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... -cotxeres/

TRAM – COTXERES
MOBILITAT SOSTENIBLE | OPEN INFRAESTRUCTURES

TRAM és una empresa de transport públic que gestiona les dues xarxes actuals de tramvies a la regió metropolitana de Barcelona. El tramvia de Barcelona és un Citadis Alstom sèrie 302, té una llargada de 32 metres i pot transportar fins a 218 persones, de les quals 64 poden viatjar assegudes. Es visitaran les cotxeres, que disposen d’una zona de manteniment, reparació i neteja dels tramvies; el centre de control, on es fa el seguiment de les operacions per garantir la qualitat i seguretat del servei, i un tramvia.

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... 9-can-zam/

COTXERES TMB L9-CAN ZAM
OPEN INFRAESTRUCTURES
Sota les pistes de futbol de la Pallaresa hi ha més de 13.000 metres quadrats soterrats per acollir les cotxeres de la L9 del metro. Hi arriben un total de 7 vies: dues amb funció de cotxeres per a la conducció automàtica i cinc de destinades a tallers, de les quals dues són elevades sobre pilars per al manteniment general. Una visita obligada per a qualsevol amant dels transports ferroviaris

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... mvia-blau/

COTXERA DEL TRAMVIA BLAU
OPEN INFRAESTRUCTURES
Situada estratègicament a la falda de la muntanya del Tibidabo, la cotxera del Tramvia Blau va entrar en funcionament l’any 1901. En aquella època era una infraestructura innovadora, avui dia és una de les cotxeres de tramvia més antigues d’Europa, i encara està en funcionament. Llevat d’algunes modificacions, la cotxera del Tramvia Blau conserva el seu estat original i mostra la distribució típica d’una nau industrial pròpia de les cotxeres de l’època de finals del segle XIX.

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... tmb-horta/

COTXERA TMB – HORTA
La Cotxera d’Autobusos de Transports Metropolitans de Barcelona s’encasta a la base de la serra de Collserola i distribueix, en dos nivells, la zona d’aparcament de la flota de vehicles (capacitat per a uns 400 vehicles, que representa, aproximadament, un 35% de la flota actual d’autobusos de la companyia). Aquesta zona enterrada està coberta per una gran llosa de formigó, sobre la qual s’ha reconstruït la topografia original de la muntanya i s’ha organitzat un parc urbà. L’estructura arquitectònica es basa en un sol pilar de 13 m, conegut popularment com la palmera, que suporta un pes de quasi 6.000 t. Davant del parc se situen dos edificis paral·lels que contenen els tallers de reparació i manteniment, les oficines de gestió i explotació de la companyia i els serveis dels treballadors. La solució arquitectònica per a la Cotxera d’Autobusos d’Horta situa una activitat industrial, que habitualment requereix una gran superfície erma, en un emplaçament limítrof entre la ciutat i la muntanya, integrant-se plenament en el seu entorn i potenciant la seva funcionalitat i eficàcia.

Arquitectes / any

Jordi Fabré, Mercè Torras i Jordi Darder (estudi Fabré & Torras arquitectes), 2003

Ús actual

Infraestructura
Estil

Estils contemporanis

Sorpresa de darrera hora! Tornen les visites guiades a la col·lecció de cotxes antics i als menjadors de la Seat a Zona Franca!!! https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... historics/

PAVELLONS DE LA SEAT – COL·LECCIÓ DE COTXES HISTÒRICS
A la NAU A122, situada als terrenys de la Zona Franca on es va establir la primera planta de la SEAT, hi trobem una col·lecció de cotxes històrics de la marca amb, aproximadament, 200 dissenys de cotxes recuperats i restaurats: des del SEAT 1400 (el primer cotxe que fabrica l’empresa als anys 50, que tant motoritzava les classes adinerades com els serveis públics de taxi o ambulància) fins a l’exposició de cotxes de competició (ral·lis i circuits) i de prototips que no han arribat mai a veure la llum, passant per diferents versions dels icònics 600, 127 o Panda.

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... s-de-seat/

PAVELLONS DE LA SEAT – MENJADORS DE SEAT
Edifici de menjadors per als treballadors de la fàbrica SEAT que s’organitza en forma de pinta per crear una sèrie de patis enjardinats i connectats mitjançant unes pèrgoles que aportaven un ambient càlid als treballadors que trencava amb la monotonia pròpia del sistema de producció en sèrie. La construcció d’aquest edifici va ser molt innovadora: per primer cop, degut al fet que l’edifici s’havia de construir sobre terrenys de reblert de baixa densitat, es va fer servir l’alumini com a material estructural (un material lleuger que fins al moment únicament s’havia utilitzat en la indústria aeronàutica).

Arquitectes / any

César Ortiz-Echagüe, Manuel Barbero Rebolledo, Rafel de la Joya, 1953-1956

Torne també les visites a la Casa Seat i a l'antiga fàbrica Enmasa-Mercedes Benz:

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... casa-seat/

CASA SEAT
OPEN SOCIAL
El projecte de la seu de la Casa SEAT s’ha regit dins la volumetria existent del volum inferior (planta baixa i cinc pisos) de l’antic gratacels del Deutcshe Bank, i ha construït un nou passatge per a vianants que comunica els Jardinets de Gràcia amb l’església de Nostra Senyora de Pompeia i fa més permeable l’entorn urbà. Es tracta d’una façana estructural (superposada als suports perimetrals existents) que forma una retícula compositiva amb grans finestrals sobre l’avinguda Diagonal, i deixa una façana posterior totalment cega sobre el passatge. Una marquesina de sis metres d’alçada que s’obre al con visual del vianant envolta tot el volum.

Arquitectes / any

Santiago Balcells i Gorina, 1960; OAB Office of Architecture in Barcelona, 2020; Lázaro Rosa-Violán Studio (interiorisme), 2020

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... edes-benz/

ANTIGA FÀBRICA ENMASA MERCEDES-BENZ
Edifici projectat en una època en què la producció industrial introduïa nous sistemes de construcció, fet que l’arquitecte va aprofitar per experimentar amb tota mena d’innovacions formals i tecnològiques: introdueix un disseny de finestres corregudes que incorporen els elements resistents a la fusteria metàl•lica; utilitza, per primera vegada, la solució de forjat col•laborant per resistir càrregues de 2000 kg/m²; aplica panys de gressite a les escales i a la concepció del tester, i dissenya el mobiliari tot reivindicant la figura de l’arquitecte com a director total de l’obra.

Arquitectes / any


Robert Terrades, 1957

Ús actual

Sense ús
Estil

Racionalisme

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... ici-david/

EDIFICI DAVID
Seu de l’empresa Fábrica Nacional de Cyclecars David. Concebuda inicialment com una fàbrica de cotxes, actualment és un espai multidisciplinari amb comerços i oficines. Amb inspiració en l’escola de Chicago, l’arquitecte Ignasi Mas i Morell va projectar un edifici de 70 metres de llargada i estil classicista acadèmic, un autèntic garatge de vuit plantes, a les quals s’arriba per una rampa inscrita en un cilindre de 21,20 metres de diàmetre. A la darrera planta, abunden els estudis d’arquitectura i disseny gràfic o industrial.

Arquitectes / any

Ignasi Mas Morell, 1931

Ús actual

Oficines
Estil

Noucentisme



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 08/10/2021 18:49

Això de transportil només li queda el nom, però segurament aquí hi devien ser les cotxeres del tramvia, m'equivoco?

https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... de-sarria/

HABITATGES COTXERES DE SARRIÀ
ARQUITECTE DE L'ANY | HABITATGE
Primer encàrrec d’habitatge col·lectiu d’envergadura que rep l’arquitecte (vint blocs de set pisos d’alçada que es distribueixen en quatre files). El projecte aproxima casa i ciutat per fugir de la monotonia i de les altures deshumanitzadores, i es treballa a diferents escales. A escala urbanística, es reinterpreten instruments tradicionals (com el carrer i la plaça) per tal d’alliberar els habitatges del trànsit rodat i acostar-los al màxim a l’espai verd (dins el conjunt es creen carrers-jardí). El disseny dels blocs és el resultat d’una recerca sobre esquemes experimentats amb anterioritat, amb programes funcionals diversos i una mínima ocupació de l’ample de la façana per part dels habitatges. A escala domèstica, apareixen diferents tipologies d’habitatge, que responen a criteris com la flexibilitat, l’economia, la densitat i l’orientació.

Arquitectes / any

J.A. Coderch de Sentmenat i M. Valls, 1968

Ús actual

Residencial
Estil

Racionalisme
Realment, més que 48 hores, necessitaríem tot un mes per poder visitar tant d'edifici interessant!! I tot i no ser sobre transports, ja us dic que aquest any es podrà veure l'antigament anomenada Torre Agbar també!!!!!!!! https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... e-glories/



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 10/10/2021 9:32

Un detall que no em queda clar: les úniques visites que necessiten inscripció són les que resen "Itineraris amb inscripció", oi?

Les que només resen "Visita guiada" (per exemple, la Torre Jean Nouvel) entenc que no?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 11/10/2021 11:05

Fran-Ikarus ha escrit:
Diumenge 10/10/2021 9:32
Un detall que no em queda clar: les úniques visites que necessiten inscripció són les que resen "Itineraris amb inscripció", oi?

Les que només resen "Visita guiada" (per exemple, la Torre Jean Nouvel) entenc que no?
Aquí hi ha la informació:

https://www.48hopenhousebarcelona.org/funcionament/

S’ofereix més de 270 activitats (edificis i itineraris) que no requereixen inscripció prèvia*. Només un 9% es necessita una inscripció que s’obrirà el dimarts 19 d’octubre a les 10 h.

Tipus de visites
L’edició del festival d’arquitectura 48h Open House BCN 2021 és presencial.

S’ofereixen diferents tipus de visita:

Visites guiades per voluntaris. El públic accedeix de manera organitzada a les activitats que formen part de la programació del festival, on un grup de voluntaris s’encarrega de gestionar els grups i fer les explicacions.
Visites guiades per arquitectes. El públic accedeix de manera organitzada a les activitats que formen part de la programació del festival: un grup de voluntaris s’encarrega de gestionar els grups i l’arquitecte autor del projecte fa les explicacions (secció Open Pro).
Visites guiades a través d’un podcast (que es pot trobar al nostre web). El públic accedeix lliurement a les activitats que formen part de la programació del festival. A cada activitat hi ha un voluntari que informa de la programació i controla l’accés per qüestions d’aforament. La visita es pot complementar amb l’explicació que ofereix un podcast narrat per professionals i/o entitats i associacions expertes (secció Open Pro).
Visites lliures. El públic accedeix lliurement a les activitats que formen part de la programació del festival. A cada activitat hi ha un voluntari que informa de la programació i controla l’accés per qüestions d’aforament.
Itineraris lliures guiats a través d’un podcast (que es pot trobar al nostre web). El públic fa lliurement un recorregut exterior per la ciutat que relliga diferents espais i edificis al voltant d’una temàtica. La visita es pot complementar amb l’explicació que ofereix un podcast narrat per professionals i/o entitats i associacions expertes (secció Open Pro).
Itineraris amb inscripció. Itineraris guiats amb inscripció prèvia.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 13/10/2021 10:37

metring ha escrit: Això de transportil només li queda el nom, però segurament aquí hi devien ser les cotxeres del tramvia, m'equivoco?
Exacte. A més, el recinte era colindant amb la Finca Miralles, d'on només subsisteix la porta d'accès que va projectar un tal Antoni Gaudí.
metring ha escrit: Realment, més que 48 hores, necessitaríem tot un mes per poder visitar tant d'edifici interessant!!
...i un any sencer per fer-hi les cues d'accès!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 13/10/2021 10:38

Sí, gràcies, havia vist aquest llistat de modalitats, però no em queda clar si en les que són "Visita guiada" (posem per exemple les cotxeres del Tramvia Blau) caldrà reservar, i serà que el dia 19 a les 10 apareixerà l'enllaç per fer-ho, o és que si no hi apareix cap missatge estil "Reserves a partir del dia 19 a les 10h" vol dir que aquestes visites guiades en concret no necessiten reserva:
https://www.48hopenhousebarcelona.org/e ... mvia-blau/

Em sembla recordar que a l'edició 2020 va ser així, i a la cotxera del Tramvia Blau no calia reserva (van fent visites guiades, doncs, quan s'hi ajunta un nombre de gent suficient?) i em va sorprendre, vistes les pitjors circumstàncies de la pandèmia ara fa un any... Però entenc que, efectivament, és així, i "visita guiada" no implica que calgui reserva.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 13/10/2021 10:41

Em responc a mi mateix...

Ara he vist que, efectivament, les que tindran reserva prèvia ho diuen ja explícitament:

PAVELLONS DE LA SEAT – COL·LECCIÓ DE COTXES HISTÒRICS
INSCRIPCIÓ PRÈVIA | OPEN INFRAESTRUCTURES
VISITES GUIADES AMB INSCRIPCIÓ PRÈVIA. RESERVES A PARTIR DEL 19 OCTUBRE.

Per tant, només "Visita guiada" -> "sense reserva prèvia"


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/10/2021 9:30

Recordeu (o sapigueu) que les places per a visites amb inscripció estaran disponibles avui a partir de les 10 del matí.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 19/10/2021 10:09

Ja us puc dir que de la Cotxera de Can Zam, ja no queden entrades des de fa 5 minuts! :o :o :o :o



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 19/10/2021 10:23

S'han acabat rapidíssim, jo no he arribat a temps perquè la web no carregava... Almenys, després de recarregar "a saco" almenys he aconseguit entrades pel museu de la Seat.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/10/2021 10:25

metring ha escrit:
Dimarts 19/10/2021 10:09
Ja us puc dir que de la Cotxera de Can Zam, ja no queden entrades des de fa 5 minuts! :o :o :o :o
Diria que jo he aconseguit l'última, a les 10:03, perquè ja només he pogut triar el torn de les 13:15 (la resta ja eren exhaurits), i només em deixava agafar 1.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/10/2021 10:27

De les altres que he intentat, una (Cases i Badius de Badalona) m'ha deixat triar sense problemes, i l'altra (Casa Vicens) m'ha assignat el número 142 de la cua :martell1 , amb la qual cosa òbviament abans que em toqués (l'última vegada que hi he mirat havia baixat al 90) s'han exhaurit.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 19/10/2021 10:42

Servidor anirà al refugi del Mas Guinardó :D


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5686
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 19/10/2021 10:51

Com que he fet salat amb la Casa Vicens, probablement diumenge al matí passaré per la cotxera del Tramvia Blau i/o per les Cases Barates del Bon Pastor.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 19/10/2021 13:29

Sobre les codiciades entrades a la cotxera de Can Zam, he de dir que n'hem aconseguit dues, tot i què la nostra idea era d'aconseguir 4 per anar tota la família. El cas és que les aconseguides han estat mitjançant el mòbil i estant registrada prèviament a la página d'Eventbrite, i a l'hora teníem els dos ordinadors a punt per demanar-ne altres dues, però en un dels dos hem començat el tràmit per a la reserva, amb el límit de minuts que van comptant entre, i el cas és que tot i no esgotar-los, quan només faltava picar el botó de reserva, aquest estava desactivat, sense possibilitat de finalitzar-la. Algú pot explicar com ha passat? Si s'inicia el tràmit, entenc que aquelles dues entrades queden bloquejades fins que no acaba el tràmit dins del termini de temps. Li ha passat a algú més?



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”