Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
48 Hores Open House Barcelona 2024
48 Hores Open House Barcelona 2024
Ja es va acostant... Aquest any es celebrarà el cap de setmana del 26 i 27 d'octubre. La programació encara no està enllestida, però ja se sap que repetiran "clàssics" com la cotxera del ZAL, col·lecció de cotxes històrics de la SEAT a la Zona Franca i Tram a Sant Joan Despí, tot i què encara no hi ha dates per inscriure's en activitats que ho requereixen,i com sempre a estressar-se a tope a l'hora d'intentar aconseguir entrades en qüestió de segons!
Informació sobre les inscripcions, que encara no estan obertes. Encara no està confirmat, però sembla que començaran el dia 21 d'octubre:
https://www.48hopenhousebarcelona.org/i ... 15-edicio/
https://www.48hopenhousebarcelona.org/i ... 15-edicio/
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Ara ja ho diu de manera més precisa:
OBERTURA PERÍODE D’INSCRIPCIONS EL 21-10-24 A LES 12H
Jo enguany intentaré la cotxera de L9 de ZAL.
OBERTURA PERÍODE D’INSCRIPCIONS EL 21-10-24 A LES 12H
Jo enguany intentaré la cotxera de L9 de ZAL.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Com van anar les inscripcions? Algú ha aconseguit visita al museu de la SEAT o a la cotxera del ZAL?
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5765
- Ubicació: La Gran Barcelona
- Contacta:
Dilluns se'm va passar l'hora d'inici d'inscripcions, fins al vespre... Òbviament en aquell moment ja no quedaven places per cap visita a cotxeres, ni tampoc per la nau A-122 (malgrat no fós tampoc la meva idea anar-hi enguany)
Vaig agafar-ne una per la depuradora del Besòs, però ara se'm solapa amb l'últim viatge del 4000... Em sembla que enguany m'hauré de conformar amb visites a edificis dels que estan oberts tot el dia sense reserva, com ara el Parlament.
Vaig agafar-ne una per la depuradora del Besòs, però ara se'm solapa amb l'últim viatge del 4000... Em sembla que enguany m'hauré de conformar amb visites a edificis dels que estan oberts tot el dia sense reserva, com ara el Parlament.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan