Dia definitiu encontre Montserratí

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 19/07/2005 18:51

josep_serre ha escrit:Sí que val al metro al igual que val un bitllet senzill de SMEC que tampoc és magnètic, per cert ja sap les nostres intencions gent de FGC amb la que he parlat aquest matí que ha dit que s'ha de presentar com a "passi a la vista" m'agrada aquesta denominació.
Tu ets molt jove i de l'època "tancada", xD aquesta denominació és purament tradicional i d'ús massiu.

Fins l'any 1990 tots els "Cupons Mensuals" (T-mes actual no integrat) de l'època "passaven a la vista" per taquillesç de metro...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 21/07/2005 21:02

Jo que en principi faré l'excursió versió reduïda voldria que em diguessiu amb quin R5 i a quina hora teniu pensat passar per Olesa de Montserrat anant direcció Montserrat/Manresa :P Gràcies!

Imagino pel què he vist que serà amb el de les 12:20 però pregaria confirmació... No és plan d'estar-se 1 hora esperant allà... o sí, a casa la nòvia :)

Per cert que jo també tinc ganes de veure el cau dels Amics del Cremallera, és una de les poques coses que em falten per veure del nou cremallera 8)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 22/07/2005 15:34

Estic sense internet així que no confieu en les meves respostes d'ara en endavant i fins que se solucioni. :(

R5 a Olesa de les 12,20 sí.

Visita cau Amics Cremallera NO prevista finalment.

Ens veiem diumenge a les 10, 15 a L'Hospitalet Avinguda Carrilet !!!!


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”