18 Agost, trobada a Gelida

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

18 Agost, trobada a Gelida

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 03/07/2008 20:13

a les 18:00 h del dia 18 d'agost tindrà lloc la Funimetrada, cursa que consisteix en sortir a córrer de forma simultània a la sortida del Funi de Gelida des de l'estació inferior per provar d'arribar dalt abans que el Funi. Molt poca gent ho aconsegueix.

Proposo una trobada orxatera-granissada per veure com la gent sua contra el Funi. Si algú vol apuntar-se a la cursa i córrer (jo no ho faré) també ho podrà fer. Si venç al Funi li regalaré un bitllet de baixada del funi de Gelida per tal que torni descansat.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 03/07/2008 20:58

liniadelRipollés ha escrit:a les 18:00 h del dia 18 d'agost tindrà lloc la Funimetrada, cursa que consisteix en sortir a córrer de forma simultània a la sortida del Funi de Gelida des de l'estació inferior per provar d'arribar dalt abans que el Funi. Molt poca gent ho aconsegueix.

Proposo una trobada orxatera-granissada per veure com la gent sua contra el Funi. Si algú vol apuntar-se a la cursa i córrer (jo no ho faré) també ho podrà fer. Si venç al Funi li regalaré un bitllet de baixada del funi de Gelida per tal que torni descansat.
Ja torna a funcionar el funicular?



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 03/07/2008 21:47

No ho sé, espero que no facin una BusSubstiturimetrada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

davida
N9
N9
Entrades: 1796
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 03/07/2008 21:58

La meva corresponsal a Gelida, la meva mare, usuaria habitual del Funi m'informa:
El Funi esta fora de servei, pero desde el mes de Maig esta fent treballs a la via i a les instalacions perque torni a funcionar en breu.

Per tant es posible que a l'agost funcioni.

PS: Llastima que no pugui vindre el 18 d'agost, soc fora.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 04/07/2008 8:49

Per on es puja? Corrent per la plataforma, camp a través al costat...?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 04/07/2008 16:09

El funi puja per la via i els participants per la carretera.
Platanito ha escrit:Per on es puja? Corrent per la plataforma, camp a través al costat...?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 07/07/2008 8:55

liniadelRipollés ha escrit:
Platanito ha escrit:Per on es puja? Corrent per la plataforma, camp a través al costat...?
El funi puja per la via i els participants per la carretera.
Si fos a l'inrevés seria especialment preocupant, ja que voldria dir que la carrera es fa contra el bus substitutori.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

davida
N9
N9
Entrades: 1796
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 24/07/2008 5:39

Sembla que la reparació del Funi de Gelida avança.
Ahir dia 23 de juliol a les 20:00 vaig veure en funcionament el cotxe "fora de servei". No puc precisar si estaba en proves o ja estaba en servei que aquest cotxe no porta passatgers.
El passat cap de setmana encara hi havia bus substitutori.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 04/08/2008 20:23

Aquest dimecres reobren el Funi.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23222
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 22/08/2008 18:15

Els qui finalment vau poder anar a aquesta trobada, què tal va anar? Teniu fotos?



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”