Trobada vaporosa a França

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 06/09/2005 14:04

...
liniadelRipollés l’ha editat per darrera vegada el dia: Dissabte 14/08/2010 17:57, en total s’ha editat 1 vegada.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 10/09/2005 21:56

Atès que el proper 23 de setembre és festa local a Barcelona i que això permet tres dies trenòfils no us asseguro finalment la meva presència al vapor :o estic una mica desorientat sobre si fer daixonsis o dallonsis :D ...són tres dies i el dallonsis també pot estar prou bé.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 743
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 14/09/2005 13:16

Hola. Pues lo ideal sería que el Catalunya Exprés que sale de Sants a las 10.20 llegase a Cerbere, como ha hecho siempre, pero no, se queda en Portbou a las 12.20, desde hace más de un año cambiaron el horario y ya no pasa de Portbou. Sale algún tren francés para Cerbere entre las 12.20 y las 13.20? Se puede subir?, tengo entendido que van de vacío... y a veces dejan subir y otras no... ;)

Salu2!



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 14/09/2005 13:58

oscar440 ha escrit:Hola. Pues lo ideal sería que el Catalunya Exprés que sale de Sants a las 10.20 llegase a Cerbere, como ha hecho siempre, pero no, se queda en Portbou a las 12.20, desde hace más de un año cambiaron el horario y ya no pasa de Portbou. Sale algún tren francés para Cerbere entre las 12.20 y las 13.20? Se puede subir?, tengo entendido que van de vacío... y a veces dejan subir y otras no... ;)
Responc a les teves múltiples preguntes:

* A les 12.27 surt diàriament un TER (un tren regional) parant a totes les estacions fins a Narbona, i que després segueix fins a Avinyó parant a Béziers, Adge, Sète, Frontignan, Montpellier, Lunel, Nîmes, Tarascon i Avignon. Suposo que la Renfe va suprimir l'entrada a Cerbère d'aquest exprés perquè en cas de retard et podies trobar amb la tira de passatgers cabrejats perquè han perdut l'enllaç. Això mateix ha passat també amb alguns trens francesos que antigament arribaven fins a Portbou però que ara es troben limitats a Cerbère.

* Els trens espanyols efectivament tornen de buit de Cervera a Portbou, com de la mateixa manera ho fan els trens francesos que arriben fins a Portbou. Antigament hi havia bastanta permissivitat pel que fa a tornar amb un tren espanyol, però des d'un temps ençà (atempats 11-M, pla Vigipirate) això és totalment impossible.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 743
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 15/09/2005 18:09

OK. Gracias por tus informaciones ;)

Salu2!



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 17/09/2005 16:10

A veure... avui un afeccionat m'ha comentat que possiblement, el mateix dia que la locomotora de vapor francesa arriba a Cerbère... per la part catalana hi arribarà una Alsthom de l'associació de Badalona, amb els cotxes del museu!!! I que fins i tot podrien coincidir ambdues circulacions, vaporosa i Alsthom, a Cerbère :o
Algú en sap alguna cosa?
Em sembla massa bonic per ser veritat :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 17/09/2005 16:13

A mi també em sembla massa bonic

Per la meva part encara no sé si podré anar... :'(



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dissabte 17/09/2005 17:35

Si, jo també ho havia sentit...de totes formes, aniré a fer una ullada, i si puc baixar amb la francesa d'okupa, millor :D


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 17/09/2005 21:36

Jo pràcticament tinc un 99,9% de possibiliats que no pugui anar.

En fi, què hi farem :(



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dilluns 19/09/2005 22:53

UT596001 ha escrit:Jo pràcticament tinc un 99,9% de possibiliats que no pugui anar.

En fi, què hi farem :(

Jo pràcticament tinc la posibilitat en un 99,92 % de possibilitats d'anar.hi

Però necessito saber l'horari definitiu per, viatjar en companyia :oops: . i

també fins a on i fins quan i qui en convidará a dinar (o no) i si tinc de

portarme el tanc d'objectiu, .... en fí estic en un mar de duptes que

necessito m'aclariu.

Nois, Companys, compteu que estem a final de més (ho dic per els

calerons). Ajusteu els preus i compteu que jo tinc el Carnet Jove ... xD


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 21/09/2005 23:48

A veure, tenim un problema :D
Resulta que potser existeix la possibilitat de combinar veure la vaporosa francesa amb l'Alsthom que sortirà de Badalona però que només anirà fins a Portbou.
Pel que sé, la composició històrica badalonina sortirà a les 9:30 d'aquella ciutat i farà camí cap a Portbou per la línia de la costa.
Les arribades a Cerbère es poden fer a les 9.20, 11.03, 14.02 i 15.54.
La tornada cal iniciar-la a les 18:08

Algú sap els horaris concrets del tren històric de Badalona per veure si hi ha manera de poder veure'ls tots dos el mateix dia, comptant de veure el tren francès només a Cerbère?



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 22/09/2005 4:08

I per què no hi aneu en carro i el fotografieu al pont estrany
de Palau del Vidre?



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dijous 22/09/2005 19:29

437.001 ha escrit:I per què no hi aneu en carro i el fotografieu al pont estrany
de Palau del Vidre?
Definitivament, no podré assistir-hi a la conexió Alsthom-Fumarola,, m'ha sorgit un impediment superior al normal, .... un esguinç al 'esquena dereta.

:'( Que us ho passe-ho molt bé !!


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 22/09/2005 19:55

abegot ha escrit:
437.001 ha escrit:I per què no hi aneu en carro i el fotografieu al pont estrany
de Palau del Vidre?
Definitivament, no podré assistir-hi a la conexió Alsthom-Fumarola,, m'ha sorgit un impediment superior al normal, .... un esguinç al 'esquena dereta.

:'( Que us ho passe-ho molt bé !!
Jo agafaré el primer tren del matí cap a Cervera de la Marenda, primer cotxe per cap i d'allà no sé encara que és el que faré.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Visitant

Entrada Autor: Visitant » Divendres 23/09/2005 1:40

abegot ha escrit: Definitivament, no podré assistir-hi a la conexió Alsthom-Fumarola,, m'ha sorgit un impediment superior al normal, .... un esguinç al 'esquena dereta.

:'( Que us ho passe-ho molt bé !!
ai carai! tiu! millora't ;)

Es posible que vagi cap alla, ja que visc relativament a prop



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 23/09/2005 12:57

Bé, existeix la possibilitat de poder veure les dues composicions, badalonina i francesa. És la següent:
Sortint de Barcelona:

Barcelona-Clot (8:54) -> Badalona (9:03)
Estada d'1 hora a Badalona, per veure la sortida de l'Alsthom. Com que aquesta surt a les 9:30, també hi ha la possibilitat d'agafar el següent tren fins Mataró i esperar allí el tren de Maçanet, o fins i tot sortir abans de Badalona i veure-la passar per Mataró.

Badalona (10:04) -> Maçanet (11:18 )
Estada d'1 hora 14 minuts a Maçanet... visita a les meravelloses instal·lacions :D

Maçanet (12:27) -> Cerbère (14:02)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 23/09/2005 15:02

Jo potser sí pugui anar a veure sortir a l'Alsthom, però com a molt lluny puc anar a Montgat.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Divendres 23/09/2005 20:24

UT596001 ha escrit:Jo potser sí pugui anar a veure sortir a l'Alsthom, però com a molt lluny puc anar a Montgat.
No t'ho aconsello, està tota l'estació en obres.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Divendres 23/09/2005 21:17

Jo aniré a 'afotarla' a Girona, aprofitant la setmana de la mobilitat sostenible. Així doncs, qui passi per Girona que saludi :D Potser m'estic des de les 8.10 fins a les que passi la francesa...

Per cert, abegot, cuida't i que no sigui res aquest esguinç...!


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 23/09/2005 21:46

Bé doncs, aquest serà el meu pla de viatge:

9.25 Agafo un tren a l'estació de Girona, un regional cap al sud. Baixaré a Maçanet Bifurcació.

9.50 Arribada a Maçanet. Comença l'avorriment. Segons uns càlculs que he fet, crec que l'Alsthom passarà per Maçanet vora les 12. Així doncs, crec que anirà per davant del regional que arriba a Cervera a les dues de la tarda.

12.23 Sortida del tren regional que suposadament perseguirà la circulació especial, doncs aquest regional pararà a totes les estacions i baixadors amb servei comercial en l'actualitat. Quin avorriment de viatge m'espera, sobretot per la companyia prevista. :D

14.02 Cerbère, ici Cerbère. Salutació a la gent que ja rondi per allà. Reserva de temps per a la provisió de queviures per a consum propi (dinar).

18.08 Després de veure la sortida de la Mikado, pujada a l'últim cotxe del TER Perpignan - Port Bou Espagne. Amb tota seguretat cotxes Corail. Visió interessant de la boca espanyola del túnel de Balitres, i del túnel en si. Intent de deducció del punt exacte del túnel on es passa la frontera.

18.12 Arribada en via UIC a Portbou. Després de passar el control policial per agents de paisà, espera de poc més d'una hora pel regional de tornada.

19.24 Sortida del regional.

20.25 Arribada del tren a Girona. Final de la jornada ferroviària per part meva.



Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”