El més freaky que mai heu fet...

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Pardal
N4
N4
Entrades: 59
Ubicació: Asturies

Re: El més freaky que mai heu fet...

Entrada Autor: Pardal » Diumenge 27/12/2009 15:58

Jo una vegada, vaig pasar dues nits en un Alsa entre Uviéu i Bilbo, per anar a una excursiò de la BML de Bilbo a Santander y Vv., amb els salons d'autoritats de Feve. En total vaig pasar més de 50 hores sense dormir.

I no tinc pensar tornar a repetir-ho.



Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dilluns 28/12/2009 16:09

Dibuixar una densa xarxa de metro i tramvia al centre del meu poble amb el Paint i un intent de xarxa de rodalia. Òbviament, per a gent minúscula. :x


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

marc
N8
N8
Entrades: 666
Ubicació: Vic, Osona, Catalunya

Entrada Autor: marc » Dimarts 29/12/2009 21:24

Vaig fer el meu treball de recerca per poder passejar-me al meu aire pel cremallera i pujar-hi gratis. Ara vaig haver de fer el trajecte Ribes-Vic d'una hora i 10 minuts llevant-me a les 6 del mati els dissabtes i tornant a casa a les 3 almenys trenta vegades, i a sobre pujar caminant a nuria. El que se del cremallera i la nota del treball ho han compensat tot :D


De nou al FTC

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 30/12/2009 8:58

marc ha escrit:Vaig fer el meu treball de recerca per poder passejar-me al meu aire pel cremallera i pujar-hi gratis. Ara vaig haver de fer el trajecte Ribes-Vic d'una hora i 10 minuts llevant-me a les 6 del mati els dissabtes i tornant a casa a les 3 almenys trenta vegades, i a sobre pujar caminant a nuria. El que se del cremallera i la nota del treball ho han compensat tot :D
I el record que en tindràs tota la vida d'aquelles excursions a primera hora de matí! Perquè anar en tren és molt maco, però fer el mateix recorregut amb els propis peus encara ho és més, i a sobre amb un paisatge com aquell...!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 30/12/2009 13:33

Jo una vegada vaig a anar a Zaragoza Delicias, on havia perdut una camara i la van trobar, desde Barcelona pero via Cerbere, Toulouse, Lourdes, Irun, Pamplona.
Pitjor van ser els que venien amb mi, que van fer el Barcelona - Parc de l'Agulla via Lourdes i Irun



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dimecres 30/12/2009 19:17

Crec que haver estat 6h mirant trens i fent fotos/vídeos a l'estació de Zürich i més amb el fred que feia per la nit. Però el més friki és que potser encara no en vaig tenir prou :boig2


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/12/2009 19:55

Des d'una perspectiva ibèrica, el més friki és que a Suïssa, fer això no sigui massa friki...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 05/07/2010 5:11

Yo lo mas friki quizá sea... haber cogido la L1 de Barcelona en Fondo y hacer todo el trayecto hasta Hospital de Bellvitge, para alli volver a hacer el mismo trayecto pero a la inversa. O coger FGC en Plaça Catalunya para hacer la linea entera hasta Terrassa un dia, y a Sabadell otro (y volver).

En Febrero estuve un fin de semana en Valencia con la novia, antes de hacer el viaje las dos opciones eran Zaragoza o Valencia, la acabé convenciendo de que en Valencia había mas cosas por ver (sobretodo para mi, que lo que mas quería era ver su metro :D), ella se sorprendió de que me fuera tan facil orientarme en el metro de allá (ya lo traia estudiado de casa :boig). El viaje por supuesto, fué en Euromed.

Y por ultimo, tengo pensado irme algun sabado o domingo a pasar el dia en Madrid y ver gran parte de su red de metro (pero el viaje es secreto, no tengo lo que hay que tener para contarle a nadie que voy a Madrid solo a ver el metro :martell1).

Saludos



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 05/07/2010 9:33

Kane_84 ha escrit:pasar el dia en Madrid y ver gran parte de su red de metro (pero el viaje es secreto, no tengo lo que hay que tener para contarle a nadie que voy a Madrid solo a ver el metro :martell1).
Doncs per ser secret, ho acabes d'explicar a un fòrum que llegeixen centenars de persones!!! :)

Igualment, hi ha gent que se'n va a Madrid o a on sigui un sol dia per veure un partit de futbol, veure un museu o un concert, coses que em semblen tant o més frikis que veure el metro... i en canvi no solsament no ho amaguen, sinó que ho expliquen orgullosos.

No entenc per què som tant acomplexats els afeccionats als transports, i en canvi tant desinhibits els afeccionats a coses tant absurdes com el futbol.



Avatar de l’usuari
Lluita1714
N9
N9
Entrades: 1964
Ubicació: Aigüestoses

Entrada Autor: Lluita1714 » Dilluns 05/07/2010 11:49

Doncs no és tan preocupant. Jo conec un que en un viatge de fi de curs a París va dir no. Ell deia que ja havia estat a París... Un dia, i només va veure el París Saint-Germain, per la final aquella del Barça fa uns anys, i el pitjor és que amb això es donà per satisfet. En fi...


"El forense va donar un cop d’ull a les dues ratlles paral·leles, rovellades i cobertes de males herbes. «Crispadora paradoxa!», digué. «Aquesta via ha mort perquè el tren l’ha aixafada poc.»." Pere Calders.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 05/07/2010 14:09

wefer ha escrit:Igualment, hi ha gent que se'n va a Madrid o a on sigui un sol dia per veure un partit de futbol, veure un museu o un concert, coses que em semblen tant o més frikis que veure el metro... i en canvi no solsament no ho amaguen, sinó que ho expliquen orgullosos.

No entenc per què som tant acomplexats els afeccionats als transports, i en canvi tant desinhibits els afeccionats a coses tant absurdes com el futbol.
Jo trobo que tots els exemples que fiques són igual d'asurds. El que marca que anar-hi a veure trenssigui friki i tot lo altre no, és la quantitat de gent disposada a fer-ho.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dilluns 05/07/2010 14:40

Estic d'acord en tots els vostres raonaments. Pero estic segur que no es el mateix dir que m'en vaig a Madrid a veure a Metallica, que anar-hi a veure la linia circular. Que si, que teniu raó, pero es aixi de trist. Ja hi ha gent que no enten que tingui al fons de pantalla del movil el metro de Valencia, o sigui que aquestes aficions millor les gaudeixho tot solet i les comparto aqui, ja que a tots ens uneix la passió pels metros.

PD. Tambe tinc ganes d'anar-hi a Paris, i en tinc mes ganes de veure el seu metro que la Torre Eiffel, pero quan hi vagi si que hi anire a veure una mica de tot.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dilluns 05/07/2010 23:58

Kane_84 ha escrit:estic segur que no es el mateix dir que m'en vaig a Madrid a veure a Metallica, que anar-hi a veure la linia circular.
Certament no és el mateix. No puc concebre que algú es gasti el que val un bitllet fins allà només per veure uns iaios peluts donant crits :)



Avatar de l’usuari
Kane_84
N5
N5
Entrades: 145
Ubicació: Artigues|Sant Adrià L2 - Llefià L10

Entrada Autor: Kane_84 » Dimarts 06/07/2010 0:35

wefer ha escrit:
Kane_84 ha escrit:estic segur que no es el mateix dir que m'en vaig a Madrid a veure a Metallica, que anar-hi a veure la linia circular.
Certament no és el mateix. No puc concebre que algú es gasti el que val un bitllet fins allà només per veure uns iaios peluts donant crits :)
Jo per aixo, ja vaig tenir prou amb veurel's l'any pasat al parc del Forum :D
M'agrada el metro, i també Metallica...encara que siguin iaios :twisted:

Pro jo no marxo d'aquest mon sense veure els metros de Madrid, Paris i Londres!!



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 12/07/2010 21:28

El viatge més friqui que he fet és aquell amb el qual vaig unir en el mateix dia les dues úniques línies ferroviàries amb tercer carril d'SNCF: De Sant Gervais/Le Fayet a Ur-les Escaldes concretament, tot en un únic bitllet.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

fubang
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: vic

Entrada Autor: fubang » Dimarts 13/07/2010 12:59

Bon dia.

Un dels viatges més freaky que he fet, va ser als anys 60 del segle passat, el mateix dia el trajecte Vic-Ripoll-Guardiola-Barcelona-Vic a base de:

-Vic-Ripoll amb el correu Barcelona-Puigcerdà
-Ripoll-Guardiola amb autobús (aquell dia era l'únic passatger)
-Guardiola-Barcelona amb el correu dels F.C. Catalans
-Barcelona-Vic en tren

Els trens i l'autobús varen circular dintre horaris correctes i no vaig tenir cap problema amb els enllaços.



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimarts 13/07/2010 20:48

Des de Guardiola en tren.... mmmmm!!!!
fubang ha escrit:Bon dia.

Un dels viatges més freaky que he fet, va ser als anys 60 del segle passat, el mateix dia el trajecte Vic-Ripoll-Guardiola-Barcelona-Vic a base de:

-Vic-Ripoll amb el correu Barcelona-Puigcerdà
-Ripoll-Guardiola amb autobús (aquell dia era l'únic passatger)
-Guardiola-Barcelona amb el correu dels F.C. Catalans
-Barcelona-Vic en tren

Els trens i l'autobús varen circular dintre horaris correctes i no vaig tenir cap problema amb els enllaços.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 14/07/2010 12:39

Jo el més freaky que he fet ha estat crear un fòrum perquè la gent parli de transport i pensar que, potser, algú hi participaria.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/07/2010 12:43

... i més de 500 persones han sigut tan frikis de seguir-te la veta.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”