Alguns videos interessants

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4297
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Re: Alguns videos interessants

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 22/06/2021 1:22

Per què a Viena tenen línia D i O? :D


frankrodriguez.net
Bei Schwarzfahren sehen wir rot.
Und Sie zahlen 40 EURO!!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4297
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 18/07/2021 20:25



frankrodriguez.net
Bei Schwarzfahren sehen wir rot.
Und Sie zahlen 40 EURO!!

Avatar de l’usuari
JCIBravo
N1
N1
Entrades: 5
Contacta:

Entrada Autor: JCIBravo » Dimarts 20/07/2021 18:56

https://youtu.be/eqaTa1jPS_E[/youtube]
Metro de Barcelona. Video promocional de la linea 2 (1995)

I ja que el menciono, algú sap la primera cançó d'aquest video? O aquest video amb l'audio arreglat?


It's hard to hate someone you love! 🎵

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4297
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 22/07/2021 12:35

https://www.youtube.com/watch?v=x3d_Nw13eew
Com si d'un funeral es tractés, així es van acomiadar de la línia 6 del tramvia que aleshores arribava a Echterdingen (districte Leinfelden-Echterdingen, 10 km al sud de Stuttgart), localitat que ha canviat molt durant el temps, amb l'ampliació de l'aeroport i la construcció de la fira. Amb la conversió a tren lleuger, la línia es va escurçar a Leinfelden.


frankrodriguez.net
Bei Schwarzfahren sehen wir rot.
Und Sie zahlen 40 EURO!!

Railjet OBB
N5
N5
Entrades: 155

Entrada Autor: Railjet OBB » Dijous 29/07/2021 11:59

Tren Internacional Berlin - Malmö - Stockholm, un viatge per fer a l'estiu i veure les nits blanques del cercle polar artic.



Imatge

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4297
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 28/09/2021 1:08


Una maqueta ferroviària per entrenar al personal d'un enclavament.


frankrodriguez.net
Bei Schwarzfahren sehen wir rot.
Und Sie zahlen 40 EURO!!

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 898
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Divendres 17/12/2021 18:44

Un vídeo de fa uns anys del manteniment del Metro de Barcelona i el canvi a catenària rígida...




Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4297
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 06/01/2022 21:40


Potser la línia que més m'agrada. De Pforzheim a Bad Wildbad, penetrant cap a la Selva Negra (der Schwarzwald)!


frankrodriguez.net
Bei Schwarzfahren sehen wir rot.
Und Sie zahlen 40 EURO!!

Avatar de l’usuari
Elefant
N5
N5
Entrades: 96

Entrada Autor: Elefant » Dimarts 25/01/2022 13:01

Us poso unes imatges que vaig fer de circulacions de dos tramvies històrics a Zúric:



El primer que surt es dels anomenats "Elefants", que van ser els primers amb bogies, als anys 30. El segon, d'aspecte més modern, es un tramvia suís "estàndar" que es va desenvolupar als anys 40 i n'hi va haver a moltes ciutats suïsses. El video es de l'estiu passat (com es veu per les mascaretes).

Aquest video es de la "línia museu" 21, que circula sempre l'últim cap de setmana del mes excepte desembre i puja cap al museu dels tramvies. Es cert que Zúric està molt mimada en temes de tramvies històrics fins i tot per nivells suïssos, hi ha aquesta línia 21 semi-regular, es fan circulacions històriques uns quants cops l'any a la línia 6 que puja al zoològic, i els dos diumenges de desembre que obren les botigues dos tramvies antics fan un recorregut circular al centre de la ciutat. Per totes aquestes circulacions a més no cal reserva ni bitllet especial, només el bitllet normal.



Avatar de l’usuari
Elefant
N5
N5
Entrades: 96

Entrada Autor: Elefant » Dilluns 30/05/2022 12:58

Això em vaig trobar el dijous passar de pura xiripa :o



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4297
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 13/06/2022 21:41


L'11 de maig del 2011 va ser un dia especial per al motorista protagonista del vídeo doncs fou el seu darrer servei amb els clàssics tramvies articulats DÜWAG de vuit eixos que es porten amb controla, dels tallers d'Am Steinberg, actualment reservats per a vehicles clàssics on es fan exposicions i segur que ral·lis també. :D

Alguns detalls com la mateixa controla, els rètols de destinació i recorregut controlats manualment amb manovella i com es canvia el rètol de línia a la capella indicadora frontal (com alguns dels Chausson que hi havien a URBAS).


frankrodriguez.net
Bei Schwarzfahren sehen wir rot.
Und Sie zahlen 40 EURO!!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4297
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 23/06/2022 3:21



frankrodriguez.net
Bei Schwarzfahren sehen wir rot.
Und Sie zahlen 40 EURO!!

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N5
N5
Entrades: 137
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dijous 23/06/2022 23:34

Renfe445 ha escrit:
Dijous 23/06/2022 3:21
Un de ben connegut, també hi ha un programa sobre la construcció del Tornado, acabat el 2008! Malauradament la locomotora va patir un problema important poc després, la qual cosa no ha permès recuperar el vapor en plena forma.

Vam veure el Tornado el 3 de juliol de 2013, a York, quan vam anar a veure els 6 A4 quan celebraven 75 anys del rècord absolut de velocitat de vapor. El Mallard va fer 126 milles per hora (202 km/h) en un recorregut que també serà recordat per una pujada de màxima potència, accelerant de 24 a 85 milles per hora (38,6 a 136,8 km/h) en una pujada de 1 en 200 (5 mil·lèsimes) en només 5 milles (8 km) per una restricció de velocitat temporal (estaven canviant carrils del 1910 a un lloc on s'acostumava a passar a 70-80 milles per hora, 112-129 km/h). Això va ser la causa de no superar les 130 milles per hora (209 km/h) i que la biela del mig es sobreescalfés. El Bittern va poder fer tres trens a 90 milles per hora (145 km/h) el 2013, arribant a un màxim de 94,6 milles per hora (152,2 km/h). Trobareu molt material sobre aquestes locomotores, i seguiran donant un molt bon exemple del que necessitem aquí i no tenim.

Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”