
Alguns videos interessants
Re: Alguns videos interessants
Per què a Viena tenen línia D i O?

frankrodriguez.net
Halt mal meine Jahresfahrkarte! Oh, schade. Da gibt es keine!
Halt mal meine Jahresfahrkarte! Oh, schade. Da gibt es keine!
It's hard to hate someone you love! 
https://www.youtube.com/watch?v=x3d_Nw13eew
Com si d'un funeral es tractés, així es van acomiadar de la línia 6 del tramvia que aleshores arribava a Echterdingen (districte Leinfelden-Echterdingen, 10 km al sud de Stuttgart), localitat que ha canviat molt durant el temps, amb l'ampliació de l'aeroport i la construcció de la fira. Amb la conversió a tren lleuger, la línia es va escurçar a Leinfelden.
Com si d'un funeral es tractés, així es van acomiadar de la línia 6 del tramvia que aleshores arribava a Echterdingen (districte Leinfelden-Echterdingen, 10 km al sud de Stuttgart), localitat que ha canviat molt durant el temps, amb l'ampliació de l'aeroport i la construcció de la fira. Amb la conversió a tren lleuger, la línia es va escurçar a Leinfelden.
frankrodriguez.net
Halt mal meine Jahresfahrkarte! Oh, schade. Da gibt es keine!
Halt mal meine Jahresfahrkarte! Oh, schade. Da gibt es keine!
-
- N6
- Entrades: 166
Tren Internacional Berlin - Malmö - Stockholm, un viatge per fer a l'estiu i veure les nits blanques del cercle polar artic.

- uriol108
- N8
- Entrades: 914
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Un vídeo de fa uns anys del manteniment del Metro de Barcelona i el canvi a catenària rígida...
Us poso unes imatges que vaig fer de circulacions de dos tramvies històrics a Zúric:
- M1171-M1172-M1169...
- N6
- Entrades: 208
- Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170
Un de ben connegut, també hi ha un programa sobre la construcció del Tornado, acabat el 2008! Malauradament la locomotora va patir un problema important poc després, la qual cosa no ha permès recuperar el vapor en plena forma.
Vam veure el Tornado el 3 de juliol de 2013, a York, quan vam anar a veure els 6 A4 quan celebraven 75 anys del rècord absolut de velocitat de vapor. El Mallard va fer 126 milles per hora (202 km/h) en un recorregut que també serà recordat per una pujada de màxima potència, accelerant de 24 a 85 milles per hora (38,6 a 136,8 km/h) en una pujada de 1 en 200 (5 mil·lèsimes) en només 5 milles (8 km) per una restricció de velocitat temporal (estaven canviant carrils del 1910 a un lloc on s'acostumava a passar a 70-80 milles per hora, 112-129 km/h). Això va ser la causa de no superar les 130 milles per hora (209 km/h) i que la biela del mig es sobreescalfés. El Bittern va poder fer tres trens a 90 milles per hora (145 km/h) el 2013, arribant a un màxim de 94,6 milles per hora (152,2 km/h). Trobareu molt material sobre aquestes locomotores, i seguiran donant un molt bon exemple del que necessitem aquí i no tenim.
Sandy
Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows
- uriol108
- N8
- Entrades: 914
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
A Cambodja, unes fustes mal posades, unes rodes amb uns eixos i un motoret a benzina, i ja tenim tren !
