Quin és el missatge de Twitter més absurd?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Re: Quin és el missatge de Twitter més absurd?

Entrada Autor: wefer » Dilluns 19/03/2012 13:50

Doncs pel que m'he fixat hi ha molta gent que no compleix aquests consells, sobretot el d'anunciar la parada amb antelació.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dilluns 19/03/2012 13:55

Guigui ha escrit:
TMB: #conselltrajecte Quan el #busbcn vagi arribant a la parada on vols baixar, avisa el conductor amb antelació prement el botó vermell.:
El següent serà: no t'oblidis d'inspirar i d'expirar per no ofegar-te.
Hi ha molta gent que no ho fa! En hores que als busos hi ha poca gent, passa sovint que la gent prem el botó just abans d'arribar a la parada o quan l'autobús hi està passant.
A ciutats com Lleida els autobusos paren a totes les parades, hi hagi gent per baixar o no.



lithops
N6
N6
Entrades: 189
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Entrada Autor: lithops » Dilluns 19/03/2012 21:00

Wefer, Ferry1ac1, em sorprenen els vostres comentaris, de debò heu vist tanta gent com per justificar què des de TMB es publiquin aquests consells? La meva percepció va en sentit contrari a la vostra, de fet per molt que forço la memòria no recordo cap cas d'apurar la petició de baixada fins a un límit que sigui digne de comentari, no dic pas que no pugui passar esporàdicament però no amb tanta freqüència com per convertir-ho en un fet remarcable, vaja, segons la meva experiència.

Salutacions
Josep Maria



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 20/03/2012 18:07

lithops ha escrit:Wefer, Ferry1ac1, em sorprenen els vostres comentaris, de debò heu vist tanta gent com per justificar què des de TMB es publiquin aquests consells? La meva percepció va en sentit contrari a la vostra, de fet per molt que forço la memòria no recordo cap cas d'apurar la petició de baixada fins a un límit que sigui digne de comentari, no dic pas que no pugui passar esporàdicament però no amb tanta freqüència com per convertir-ho en un fet remarcable, vaja, segons la meva experiència.

Salutacions
Josep Maria
Jo he perdut el compte de les vegades que el conductor s'enfada amb algú perquè demana parada massa tard, o passatgers que quan ha passat la parada van a demanar que obri les portes.



Miquel
Administrador
Entrades: 4421
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 20/03/2012 18:16

Ferry1ac1 ha escrit:
lithops ha escrit:Wefer, Ferry1ac1, em sorprenen els vostres comentaris, de debò heu vist tanta gent com per justificar què des de TMB es publiquin aquests consells? La meva percepció va en sentit contrari a la vostra, de fet per molt que forço la memòria no recordo cap cas d'apurar la petició de baixada fins a un límit que sigui digne de comentari, no dic pas que no pugui passar esporàdicament però no amb tanta freqüència com per convertir-ho en un fet remarcable, vaja, segons la meva experiència.

Salutacions
Josep Maria
Jo he perdut el compte de les vegades que el conductor s'enfada amb algú perquè demana parada massa tard, o passatgers que quan ha passat la parada van a demanar que obri les portes.
De totes maneres, aquestes "recomanacions", també les estan posant a les pantalles dels 5000, 6000 (?) i 9000.

Així que és una altre promoció publicitària típica de la casa. :roll:


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 21/03/2012 19:43

Dues perles:
R2: Los argentinos que te hablan en #rod2 deberían estar prohibidos porque me enamoro :) via @adinamita77
FGC: La Volta finalment no ha arribat a #Portainé @SkiPallars però la neu sí que ho ha fet, i amb força! http://pic.twitter.com/DVGD6PAV:
Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 21/03/2012 19:53

metring ha escrit:Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
És la concessió als camacus de jeep urbanita "mira'm i no em toquis", per a qui un tren és uix! i ecs!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

lithops
N6
N6
Entrades: 189
Ubicació: Sant Feliu de Codines

Entrada Autor: lithops » Dimecres 21/03/2012 20:42

metring ha escrit:
FGC: La Volta finalment no ha arribat a #Portainé @SkiPallars però la neu sí que ho ha fet, i amb força! http://pic.twitter.com/DVGD6PAV:
Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
Una hora abans han publicat aquest:
La #Volta no ha arribat a #Portainé @SkiPallars però sí que ho ha fet la neu. Tothom a esquiar! http://pic.twitter.com/8RbGjgXu
Com a missatge d'empresa té més sentit, és com dir vinga gent, veniu que hem de fer caixa!!!

Salutacions
Josep Maria



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 21/03/2012 22:59

lithops ha escrit:
metring ha escrit:
FGC: La Volta finalment no ha arribat a #Portainé @SkiPallars però la neu sí que ho ha fet, i amb força! http://pic.twitter.com/DVGD6PAV:
Lo de la R2, encara ho disculpo una mica, però l'altre...
Una hora abans han publicat aquest:
La #Volta no ha arribat a #Portainé @SkiPallars però sí que ho ha fet la neu. Tothom a esquiar! http://pic.twitter.com/8RbGjgXu
Com a missatge d'empresa té més sentit, és com dir vinga gent, veniu que hem de fer caixa!!!

Salutacions
Josep Maria
Portainé està gestionat per FGC, per tant no veig que t'é d'estrany que publiquin un tuit sobre aquesta estació d'esquí en el seu twitter de l'empresa :S.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 21/03/2012 23:10

Però informació de servei de transports, el que es diu...



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 03/04/2012 18:02

Rotlle "mecànic de diumenges":
R2: #rod2 sant vicens de les 16:06 s'ha quedat sense piles!! La bateria no xuta!! Crec q arribo a Vilanova abans a peu!! via @vilanovajp:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimarts 03/04/2012 23:33

Que TMB digui tot això que diu a aquestes alçades, molt normal no és. Ara, si ho diuen "por algo será".

Per cert, que alguna ànima caritativa me'n faci cinc cèntims de com funcionen els twitts amb tants # i tants @, sisplau :) :cop :nose :blah :martell2


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 04/04/2012 10:28

Adolescent barceloní ha escrit:Que TMB digui tot això que diu a aquestes alçades, molt normal no és. Ara, si ho diuen "por algo será".
Noi, de quin Tweet parles? Cita el missatge al que et refereixes, si us plau.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 04/04/2012 10:39

Suposo que va pels missatges institucionals xorra. Que per què serà? Doncs pel mateix motiu que s'embarquen en coses de dubtosa utilitat com JoTMBé, MouTV i altres pensades de gran calat (econòmic, és clar).

I sí, cal citar els missatges que no precedeixin immediatament el que s'escrigui.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 04/04/2012 10:41

Parlo dels twitts en general, per exemple els consells de viatge, que TMB no gestiona el Tram... twitts així (mireu més endarrere)
Exemples:
Twitter de TMB ha escrit:
TMB: #conselltrajecte Quan el #busbcn vagi arribant a la parada on vols baixar, avisa el conductor amb antelació prement el botó vermell.:
Twitter de TMB ha escrit:
#conselltrajecte Si ets en una parada i veus arribar el #busbcn fes un senyal amb la mà perquè el conductor sàpiga que hi vols pujar.
I molts d'altres que heu citat tots.
Guigui ha escrit:Suposo que va pels missatges institucionals xorra.
Exactament. A això em refereixo. Si TMB diu pel seu Twitter això a aquestes altures... Houston, tenemos un problema... :) Vaja, crec jo...

P.D.: Perdoneu, per un altre cop ja citaré el tweet. :roll:


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimecres 04/04/2012 11:56

Ferry1ac1 ha escrit:A ciutats com Lleida els autobusos paren a totes les parades, hi hagi gent per baixar o no.
Hi ha un parell o tres de parades que si no avises abans quasi sempre se les salta, però normalment encara les respecten totes religiosament.

De petit em preguntava per què s'haurien molestat a instal·lar aquells botonets vermells, ja que el premessis o no l'autobús parava igualment. De fet, no els premia mai perquè pensava que només serviria per a emprenyar el conductor.

D'altra banda, juraria que més d'un cop he vist un bus completament buit, parant a una parada completament buida i obrint totes les portes, suposo que per si hi hagués alguna mosca que volgués pujar o baixar. xD



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 05/04/2012 19:56

Atenció a l'hora i la relació que té amb el contingut:
R2: Odio les converses matutines al tren entre companys de feina q intenten arreglar el món! #rod2 #cosesqpassen #etfelicito via @joh...
7:03 PM - 5 Apr 12


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 07/04/2012 1:06

Sky ha escrit:
Ferry1ac1 ha escrit:A ciutats com Lleida els autobusos paren a totes les parades, hi hagi gent per baixar o no.
Hi ha un parell o tres de parades que si no avises abans quasi sempre se les salta, però normalment encara les respecten totes religiosament.

De petit em preguntava per què s'haurien molestat a instal·lar aquells botonets vermells, ja que el premessis o no l'autobús parava igualment. De fet, no els premia mai perquè pensava que només serviria per a emprenyar el conductor.

D'altra banda, juraria que més d'un cop he vist un bus completament buit, parant a una parada completament buida i obrint totes les portes, suposo que per si hi hagués alguna mosca que volgués pujar o baixar. xD
Jo m'enrecordo el primer cop que vaig agafar un autobús urbà a Lleida que per baixar, vaig fer servir el botó de parada sol·licitada i tot el passatge de l'autobús es va girar mirant-me amb cara extranya. :x



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 07/04/2012 1:19

Si us plau...

Back to topic!!!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 10/04/2012 23:54

I a nosaltres, què coi ens importa??
Surto de la segona reunió de @weallr_org amb en @guillemmercadal. Idees noves i engrescadores! És fantàstic! Ara #rod4... via @jordinebot
Missatge que no tindria per què escriure's, però que tristament cal:
TMB ‏ #conselltrajecte A #metrobcn i #busbcn, cal respectar els seients reservats per a persones que mereixen una atenció especial.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”