Metrojoc

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Bloquejat
Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Metrojoc

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 14/04/2012 22:27

Hola.

Nois i noies ( :?: ), sabeu què és el Metrojoc? Sabeu què se n'ha fet del joc aquest? Què passa? Si us plau, feu-me un "reportatge" sobre què se n'ha fet del joc :).

Bé, suposo que sabreu què és; del contrari us en faig cinc cèntims de com era (i com és :?: :nose ) ;)

Per cert, una pregunta: http://www.transport.cat/viewtopic.php?f=15&t=4884 Les preguntes que Metring escriu en aquest fil, pot ser que hi hagi cap del Metrojoc?


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 15/04/2012 0:24

Quan obriu un nou fil, busqueu el subfòrum més adient, abans de tot.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2374
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dissabte 05/05/2012 11:04

Veig que, a part de dir-me que el fil estava mal ubicat (ai quin cap el meu...), ningú ha contestat res...

Bé, suposo que els metreros de TMB sabran què és el Metrojoc... Si veig que ningú diu res ja us faré cinc cèntims del que era (i se suposa que és)!


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Miquel
Administrador
Entrades: 4420
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dissabte 05/05/2012 11:45

Adolescent barceloní ha escrit:Veig que, a part de dir-me que el fil estava mal ubicat (ai quin cap el meu...), ningú ha contestat res...

Bé, suposo que els metreros de TMB sabran què és el Metrojoc... Si veig que ningú diu res ja us faré cinc cèntims del que era (i se suposa que és)!
Jo tinc el metrojoc, però el tinc a Lleida, així que fin que no hi vagi, no podré posar-te rés.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23219
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 05/05/2012 13:17

Què tal mirar http://transport.cat/viewtopic.php?f=15 ... ial#p58070 , que tracta del joc?



Bloquejat

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”