OMSI - Simulador de busos

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Re: OMSI - Simulador de busos

Entrada Autor: metring » Dimecres 25/01/2017 12:03

RamonBV ha escrit:No he dit res de l'altre món. Tot té un raonament:

Al principi vaig començar a publicar aquí. Més tard, vaig començar a fer-ho al fòrum amicsdelbus, que hi té tot un subfòrum dedicat. Malgrat que al principi no descartava publicar a ambdós llocs simultàniament, al final m'he decantat per una de les opcions. El meu anunci només era informatiu, simplement que si ha contingut nou de L'OMSI fet per mi que vull donar a conèixer no seria en aquest fil ni en cap lloc de transport.cat. No significa que abandoni el fòrum, si m'interessa diré la meva sigui en oci i divertiments o Autobusos i resta t. públic o etc. Tampoc s'ha d'entendre com que hagi menystingut el fòrum, com sembla que alguns s'han pres.

Demano disculpes a tothom a qui la meva forma d'expressar no ha estat del seu gust.

PUNT I FINAL
Per a fer un anunci informatiu, com dius, no cal dir que un fòrum és més adequat que un altre. Tothom pot publicar on vulgui i on li sembli millor, no anirem recriminant.

I el punt i final, que per cert, per si no ho saps, en majúscula denota cridar, el posa servidora.



Bloquejat

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”