Modelisme ferroviari escala N (1:160). Novetats

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Modelisme ferroviari escala N (1:160). Novetats

Entrada Autor: wefer » Dimecres 16/06/2021 23:13

Com a aficionat a aquesta escala de material ferroviari, començo aquest fil on aniré incorporant algunes cosetes interessants que puguin anar sorgint en aquesta parcel·la del hobby.

Us informo, per si encara no ho sabeu, que la marca ARNOLD, que és la filial de l'anglesa HORNBY dedicada al modelisme ferroviari en escala N i que treu una bona quantitat de models espanyols, acaba de fer arribar una nova reproducció de les unitats 440 de Renfe. Si en voleu una, ja heu fet tard, ja que s'han esgotat totes només amb les reserves fetes abans de la sortida al mercat. De bojos.
Aquí us deixo alguns vídeos:






Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dissabte 21/08/2021 0:28

Al meu blog, tinc dos articles d´aquestes UT440 d´Arnold, amb totes les meves observacions dels models, val a dir que incialment em vaig quedar sense el model, però gràcies a una botiga de modelisme de Barcelona, vaig poder aconseguir una UT440 amb els colors de rodalies. Al meu blog, també faig un repàs complet a l´historial de les UT440. Per si voleu donar una ullada:

LAS UT440 DE ARNOLD (N) (PRIMERA PARTE):

http://oscar440.blogspot.com/2021/06/la ... old-n.html

LAS UT440 DE ARNOLD (N) (SEGUNDA PARTE):

http://oscar440.blogspot.com/2021/07/la ... parte.html

També tinc alguns videos propis del model al meu canal youtube, i fotos al meu flickr.
Fitxers adjunts
HPNX0065.JPG
HPNX0065.JPG (82.97 KiB) Visualitzat 4598 cops



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 23/09/2021 23:27

He comprat una altra UT440 d´Arnold, aquesta vegada amb els colors regionals de la primera etapa d´aquestes unitats. També estic preparant una tercera part, en relació d´aquestes unitats de tren, al meu blog. Foto propia:
HPNX0124.JPG
HPNX0124.JPG (77.51 KiB) Visualitzat 4282 cops
Salutacions.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”