Oliana Molls a la L4

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5706
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Oliana Molls a la L4

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/03/2006 20:51

He separat les escenes al Metro, perquè sigui més fàcil descarregar-les.

Escena 1 (2'13", 13 Mb):
http://rapidshare.de/files/15100905/Oli ... 1.AVI.html

Escena 2 (1'32", 10 Mb):
http://rapidshare.de/files/15101789/Oli ... 2.AVI.html


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Diumenge 12/03/2006 21:56

vaja, es al minut 36, i no te res que no haguem vist, pero es força enteressant veure la serie 1100 noveta



Avatar de l’usuari
Loyster
N5
N5
Entrades: 134
Ubicació: Hospital de Sant Pau - L5

Entrada Autor: Loyster » Diumenge 12/03/2006 23:55

Com es fa per veure els videos es que no se on tinc de clicar :?: :oops:


Amant de les 1000

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 13/03/2006 0:11

Hola!
Loyster ha escrit:Com es fa per veure els videos es que no se on tinc de clicar :?: :oops:
Aquí van les instruccions company:

1-Clica al link de l'honorable senyor Fran-Ikarus!

2-Sel·lecciona el botó "Free" al final de la pàgina a la que aniràs via el link anterior.

3-Apareixerà una nova pàgina; cal que t'esperis uns segons (veuràs un comptador d'uns 20-30 segons). Quan el comptador pari, et sortirà una llista amb dues opcions des d'on descarregar el vídeo; selecciona'n una.

4-Tot seguit omple la casella on diu "No premium-user. Please enter [...] here" al buit les lletres i números que et surten de colorins.

5-Clica "Download from Net-Mirror 'OPCIÓ QUE HAGIS ESCOLLIT'" i llestos!

;)

Salut!

PD: perdona si no s'entén gaire bé la meva explicació... :oops:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 13/03/2006 0:33

Hola!

Encara que no tingui coses "que no haguem vist" com algú comenta :o , sempre fa il·lusió rememorar-les! :D

Bé, ja he vist els vídeos, fantàstics! Això sí, la pel·lícula una mica bastant freak, no?

És deliciòs tornar a veure els 1100 amb la decoració original (i també els R1400 amb la decoració original exterior). Malgrat que la parella pugi a un R1400, es poden veure els interiors originals verdosos-grana pop de la resta de cotxes...

Per cert, ja he enviat el vídeo a fer punyetes a la Papelera de Reciclaje i ara em venen dubtes...La parada on baixaven era veritablement Passeig de Gràcia de la L4? Més que res perquè la boca crec que era de la zona on és la L3 (les lletres Passeig de Gràcia surten en verd), i fixeu-vos que hi ha informació de l'antiga RENFE. Si veritablement és l'estació de Passeig de Gràcia de la L4, s'han passat per on jo em sé el llarg passadís L4(ara també L2)>L3-RENFE...Per tant, la pel·lícula no pot estar basada en fets reals! :P

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dilluns 13/03/2006 0:34

Ya que estem... algú tindria el capitol en que Oliana Molls apareix en un metro, i arriba a una estació final de línia, que, curiosament, es de la L2(llavors tancada)?



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 14/03/2006 14:22

JaMiRo! ha escrit:La parada on baixaven era veritablement Passeig de Gràcia de la L4? Més que res perquè la boca crec que era de la zona on és la L3 (les lletres Passeig de Gràcia surten en verd), i fixeu-vos que hi ha informació de l'antiga RENFE. Si veritablement és l'estació de Passeig de Gràcia de la L4, s'han passat per on jo em sé el llarg passadís L4(ara també L2)>L3-RENFE...Per tant, la pel·lícula no pot estar basada en fets reals! :P

Salut!
I ara, què dius!?! Oliana Molls no està basat en fet reals??? Acabes de llençar pel terra la meva il.lusió adolescent d'esser un Indiana Jones català... xD


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Serie-300-metro
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
Contacta:

Entrada Autor: Serie-300-metro » Dijous 06/04/2006 21:02

JaMiRo! ha escrit:Hola!
Loyster ha escrit:Com es fa per veure els videos es que no se on tinc de clicar :?: :oops:
Aquí van les instruccions company:

1-Clica al link de l'honorable senyor Fran-Ikarus!

2-Sel·lecciona el botó "Free" al final de la pàgina a la que aniràs via el link anterior.

3-Apareixerà una nova pàgina; cal que t'esperis uns segons (veuràs un comptador d'uns 20-30 segons). Quan el comptador pari, et sortirà una llista amb dues opcions des d'on descarregar el vídeo; selecciona'n una.

4-Tot seguit omple la casella on diu "No premium-user. Please enter [...] here" al buit les lletres i números que et surten de colorins.

5-Clica "Download from Net-Mirror 'OPCIÓ QUE HAGIS ESCOLLIT'" i llestos!

;)

Salut!

PD: perdona si no s'entén gaire bé la meva explicació... :oops:
M' ho podrieu explicar millor, siusplau, es que no sé com obrir el vídeo


Gran Metro de Barcelona

Avatar de l’usuari
Serie-300-metro
N4
N4
Entrades: 42
Ubicació: A prop de Alfons X (L-4) "Barcelona"
Contacta:

Entrada Autor: Serie-300-metro » Dijous 20/04/2006 22:53

Una pregunta:
En el primer vídeo, quina és l' estació que hi apareix? I al segon?
Ho dic perquè l' estació que surt al 2on vídeo, sembla Roquetes, tot-hi que no sé quin era el seu aspecte antic.
Una altra cosa: Algú podria penjar aquí imatges del 1 vídeo en quan es veu el 3er carril de corrent, de quan pugen a l' andana, de quan es veu el rètol de l' estació amb la típica <M>, de quan estan sentats, de la vista de l' extintor i de l' exterior/interior del 1100 i de l' R-1400 vists pel costat?
En el cas del 2 vídeo, algú podría penjar imatges de quan surten del metro, de la vista general de l' estació amb l' il.luminació del sostre i la vista de les escales i escales mecàniques desde baix o desde dalt?
Es que les vull per poder-les imprimir, siusplau
Gracies


Gran Metro de Barcelona

Pelousse

Entrada Autor: Pelousse » Dissabte 22/04/2006 17:57

Serie-300-metro ha escrit:Una pregunta:
En el primer vídeo, quina és l' estació que hi apareix? I al segon?
Ho dic perquè l' estació que surt al 2on vídeo, sembla Roquetes, tot-hi que no sé quin era el seu aspecte antic.
Una altra cosa: Algú podria penjar aquí imatges del 1 vídeo en quan es veu el 3er carril de corrent, de quan pugen a l' andana, de quan es veu el rètol de l' estació amb la típica <M>, de quan estan sentats, de la vista de l' extintor i de l' exterior/interior del 1100 i de l' R-1400 vists pel costat?
En el cas del 2 vídeo, algú podría penjar imatges de quan surten del metro, de la vista general de l' estació amb l' il.luminació del sostre i la vista de les escales i escales mecàniques desde baix o desde dalt?
Es que les vull per poder-les imprimir, siusplau
Gracies
No sé com es fa exactament això que tu dius, pero et puc respondre la 1a pregunta: M' he mirat unes quantes vegades tots 2 vídeos, i tot-hi que a la boca exterior posa Pg de Gràcia, l' interior me l' he mirat bé i per les rajoles del terra i de les parets, l' única estació de la L-4 amb aquest aspecte és Vía Júlia (aleshorens Roquetes) però no sé, per aquí hi haurà algú que ho sabrà millor que jo i et donarà una millor resposta, igual també et soluciona lo de la 2a pregunta.

Per cert: de quin any és aquest vídeo



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 16/01/2007 16:53

Els FGC també van tindre un paper al telefilm Laia, el regal d'aniversari de TV3 (1995), protagonitzat per la Cristina Brondó:

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st11328233



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 16/01/2007 19:46

Sky ha escrit:Els FGC també van tindre un paper al telefilm Laia, el regal d'aniversari de TV3 (1995), protagonitzat per la Cristina Brondó:

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st11328233
Si se suposa que vol anar a Valldoreix, per què busca al plànol Collblanc? :D

Ah, i l'interventor també apareixia a la no menys mítica sèrie Estació d'enllaç!

Però per filmació ja històrica dels FGC, la pel·lícula Tic Tac ambientada a l'estació antiga de Monistrol de Montserrat en un suposat viatge de Barcelona a França :x



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 16/01/2007 23:17

Per bo, un capítol de la sèrie El Cor De La Ciutat, en que un personatge, va a Saragossa amb una 450 :riure



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 17/01/2007 14:59

Sky ha escrit:Els FGC també van tindre un paper al telefilm Laia, el regal d'aniversari de TV3 (1995), protagonitzat per la Cristina Brondó:

http://www.skyscrapercity.com/showthrea ... st11328233
ai carai!! La línia del Vallès en els seus millors anys! :o :master :master :'( :'( :master :master :o

I per cert, les granotes es van retirar l'any 1996. ;)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 17/01/2007 16:47

Pere ha escrit:Per bo, un capítol de la sèrie El Cor De La Ciutat, en que un personatge, va a Saragossa amb una 450 :riure
M'enrecordo :D

El va agafar el tren a Sant Andreu Comtal... ¡ja el podrien haver rodat a Sant Andreu Arenal! :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 17/01/2007 17:05

^^ D'això fa temps, no? Encara recordo quan un personatge va agafar el tren cap a Paris a l'Estació de França, i s'hi veia un Talgo...el 00165/00264 BCN-Lorca xD


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 26/01/2007 17:14

Avui he tornat a veure el video del 400 i hi he vist una errada. Quan la noia es desperta i veu al Mesa :) picant bitllets, l'exterior està iluminat, però l'estació on es baixa corrents és Baixador de Vallvidrera, amb el seu preciós túnel...



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 26/01/2007 22:19

Per cert, pel que veig al 1995 encara havia agent de tren a FGC, no? Ho dic perque quan la noia fuig corrents l'interventor toca una clau que está en el cuadre de portes però no sé bem ve que fa. Potser devien voler imitar algo...

Salut,



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 27/01/2007 11:56

Als 1000 del metro, al comandament dels cotxes, hi havia tres botons: obrir portes, tancar portes i xiulet (tancament de portes). Suposo que a les 400 hi hauria quelcom semblant (les vaig agafar només un parell de cops)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 27/01/2007 13:11

Sí, fins aquest any més o menys a la línia del Vallès. Mentre hi havia quatre-cents (també el tretze) circulant
Jordilar ha escrit:Per cert, pel que veig al 1995 encara havia agent de tren a FGC, no? Ho dic perque quan la noia fuig corrents l'interventor toca una clau que está en el cuadre de portes però no sé bem ve que fa. Potser devien voler imitar algo...

Salut,


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”