Alguns videos interessants

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Re: Alguns videos interessants

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 30/08/2023 17:39

genissimon ha escrit:
Dimecres 30/08/2023 9:42
El cremallera de Núria es va inaugurar el 1931. El 1988, doncs, va celebrar el 57è aniversari. No entenc d'on surten els 35 anys.

Tot i que el vídeo és preciós, amb les locomotores (iaies) treballant a ple rendiment i fent les maniobres a Núria.

Salut !!
UT440_132M ha escrit:
Dimarts 29/08/2023 19:29
https://www.youtube.com/watch?v=LLnemcaGnpQ
El cremallera de Núria fa 35 anys, amb els automotors BEH acabats d'arribar.
Al principi del vídeo també es veuen escenes de l'estació de Ribes de Freser, actualment d'Adif, a l'època del vídeo Renfe.
Potser em vaig expressar malament. Els 35 anys als que em referia, eren els de la data de presa del vídeo, no de l'edat del Cremallera de Núria. Disculpeu el malentès.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 30/08/2023 21:09



Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3158
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 31/08/2023 9:28

UT440_132M ha escrit:
Dimecres 30/08/2023 17:39
genissimon ha escrit:
Dimecres 30/08/2023 9:42
El cremallera de Núria es va inaugurar el 1931. El 1988, doncs, va celebrar el 57è aniversari. No entenc d'on surten els 35 anys.

Tot i que el vídeo és preciós, amb les locomotores (iaies) treballant a ple rendiment i fent les maniobres a Núria.

Salut !!

Potser em vaig expressar malament. Els 35 anys als que em referia, eren els de la data de presa del vídeo, no de l'edat del Cremallera de Núria. Disculpeu el malentès.
Cap problema. Entès.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
uriol108
N8
N8
Entrades: 919
Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
Contacta:

Entrada Autor: uriol108 » Dimarts 05/09/2023 9:00

Heu vist mai cap estació de tren que no tingui ni entrades ni sortides ? que només serveix per canviar de tren, enmig d'una autopista ?




Avatar de l’usuari
Sèrie EV-E801
N5
N5
Entrades: 102

Entrada Autor: Sèrie EV-E801 » Dimecres 06/09/2023 11:34

uriol108 ha escrit:
Dimarts 05/09/2023 9:00
Heu vist mai cap estació de tren que no tingui ni entrades ni sortides ? que només serveix per canviar de tren, enmig d'una autopista ?

Doncs sí, a Cádiz, al Trambahía. L'estació de Rió Arillo, situada a l'entrada de San Fernando, és hi ha la bifurcació entre la línia convecional a Sevilla i la del Trambahía. Només hi ha quatre vies, dues andanes i un pas superior per a fer tranbord entre les línies C-1 i T-1 (també és on hi ha el canvi de tensió). Està al costat de l'autopista i no té cap accés.
Salut!


:riure

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 20/10/2023 7:57




Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dilluns 23/10/2023 12:34

Sèrie EV-E801 ha escrit:
Dimecres 06/09/2023 11:34
uriol108 ha escrit:
Dimarts 05/09/2023 9:00
Heu vist mai cap estació de tren que no tingui ni entrades ni sortides ? que només serveix per canviar de tren, enmig d'una autopista ?

Doncs sí, a Cádiz, al Trambahía. L'estació de Rió Arillo, situada a l'entrada de San Fernando, és hi ha la bifurcació entre la línia convecional a Sevilla i la del Trambahía. Només hi ha quatre vies, dues andanes i un pas superior per a fer tranbord entre les línies C-1 i T-1 (també és on hi ha el canvi de tensió). Està al costat de l'autopista i no té cap accés.
Salut!
I crec que, durant un temps, l'estació d'Enllaç dels ferrocarrils mallorquins només servia per a fer transbordament i tenia els accessos tancats.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

França451
N9
N9
Entrades: 2239
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dimarts 24/10/2023 12:32

fgc113 ha escrit:
Dilluns 23/10/2023 12:34
Sèrie EV-E801 ha escrit:
Dimecres 06/09/2023 11:34
uriol108 ha escrit:
Dimarts 05/09/2023 9:00
Heu vist mai cap estació de tren que no tingui ni entrades ni sortides ? que només serveix per canviar de tren, enmig d'una autopista ?

Doncs sí, a Cádiz, al Trambahía. L'estació de Rió Arillo, situada a l'entrada de San Fernando, és hi ha la bifurcació entre la línia convecional a Sevilla i la del Trambahía. Només hi ha quatre vies, dues andanes i un pas superior per a fer tranbord entre les línies C-1 i T-1 (també és on hi ha el canvi de tensió). Està al costat de l'autopista i no té cap accés.
Salut!
I crec que, durant un temps, l'estació d'Enllaç dels ferrocarrils mallorquins només servia per a fer transbordament i tenia els accessos tancats.
Si mal no recuerdo, la estación El Tejar, en Madrid, que servía de enlace a los trenes procedentes de Villalba para coger C7 a Príncipe Pío (línea Imperial), estaba en medio del campo, no tenía acceso y sólo servía para hacer trasbordos.

Dicho ese detalle nunca conseguí entender una cosa. En los planos antiguos de Cercanías, la línea inicial a Príncipe Pío antes del Bypass de Las Rozas, iba hasta Pinar de las Rozas, hacía inversión de marcha y bajaba a Príncipe Pío por la línea Imperial. Es decir, el tramo Pinar a Las Rozas ya existía. Por qué se dejó de utilizar durante 15 o 20 años y la gente tenía que trasbordar en El Tejar para ir de Villalba a Príncipe Pío si existía ya vía directa? En 1997 crearon la C10 que seguía el trazado directo de la línea Imperial, lo que motivó el cierre del Tejar.
Nunca he entendido eso, por qué durante 20 años la línea original imperial quedó sin uso para transporte de viajeros.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
Elefant
N6
N6
Entrades: 208

Entrada Autor: Elefant » Dimarts 24/10/2023 23:02

França451 ha escrit:
Dimarts 24/10/2023 12:32
Dicho ese detalle nunca conseguí entender una cosa. En los planos antiguos de Cercanías, la línea inicial a Príncipe Pío antes del Bypass de Las Rozas, iba hasta Pinar de las Rozas, hacía inversión de marcha y bajaba a Príncipe Pío por la línea Imperial. Es decir, el tramo Pinar a Las Rozas ya existía. Por qué se dejó de utilizar durante 15 o 20 años y la gente tenía que trasbordar en El Tejar para ir de Villalba a Príncipe Pío si existía ya vía directa? En 1997 crearon la C10 que seguía el trazado directo de la línea Imperial, lo que motivó el cierre del Tejar.
Nunca he entendido eso, por qué durante 20 años la línea original imperial quedó sin uso para transporte de viajeros.
Sin ser excesivamente familiar con el tema, por lo que veo parece que era una idiosincracia en los planos de cercanías: Pinar de las Rozas queda más al norte del triángulo de Las Rozas, mientras que Las Rozas queda al sue. Es decir, los trenes ya usaban la línea "tradicional" Príncipe Pío - Villalba, sólo que finalizaban en Pinar de las Rozas, donde enlazaban con trenes que viniendo de Chamartín iban a Villalba. Sin embargo, en el plano parece que Pinar de las Rozas se sitúa en el tramo entre Chamartín y el triángulo de Las Rozas, osea al este del triángulo, pero queda al norte. No había pues motivo técnico aparente para que los trenes desde P. Pío no siguieran a Villalba, parece ser que era una decisión operativa, o para evitar cizallamientos, si el grueso de los trenes por la línea imperial venían ya desde Chamartín. Entonces ¿quizás se reanuda el servicio directo Villalba - P. Pío con la conclusión de un salto del carnero en el triángulo?

Es tal y como lo entiendo con el bypass de Las Rozas que los trenes desde P. Pío se desvían en dirección Chamartín, haciendo necesario el trasbordo de El Tejar para ir hacia Villalba, ya que dejan de ir hacia Pinar de Las Rozas. Así se observa en el plano de 1989, mientras que en el de 1987 se observa que llegan a Pinar, aparentando como tu dices una inversión de marcha (que diría yo que no había).



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2158

Entrada Autor: albert28 » Divendres 10/11/2023 16:28

Sembla hi ha una unitat en Rodalies que té una megafonia uns mica peculiar .



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 02/04/2024 15:38


Dankeschööööön!



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”