Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Alguns videos interessants
Re: Alguns videos interessants
Trajecte en 448, des del dipòsit de St. Andreu Comtal fins l'Estació de França, per iniciar servei regional.
Vídeo enregistrat fa només uns dies. Veiem estacions desertes pel confinament; un panorama insòlit.
Al minut 1' podem veure la 440 preservada a St. Andreu, en estat d'abandó.
Vídeo enregistrat fa només uns dies. Veiem estacions desertes pel confinament; un panorama insòlit.
Al minut 1' podem veure la 440 preservada a St. Andreu, en estat d'abandó.
Salvem l'Estació de França!
Feia temps no es veia una UT 450/1 per plaça Catalunya. Ara és pels desviaments dels 3 últims trens del dia de la R2 degut a les obres de reestructuració de Sants.
Mare meva, quin monstre de tren!
El metro de Barcelona amb motoristes!
-
- N6
- Entrades: 168
Endinsa't a la vall de l'Alb i a la Selva Negra des de Hochstetten passant per Linkenheim, Eggenstein, Neureut, Karlsruhe, Rüppurr, Ettlingen fins a Bad Herrenalb!
Aquesta línia anteriorment anomenada A, fou molt especial perquè va començar a combinar modes ferroviaris (trens separats per cantons) i tramviaris (semàfors i marxa a la vista), però sota el domini dels 750 V CC. El 1992 sí que es va inaugurar el model de dos sistemes amb la línia B (posterior S 4).
El vehicle, el GT8-80C (que significa automotor articulat amb 8 eixos, velocitat màxima 80 km/h, control de tracció chopper) té unes peculiaritats com són el frontal asimètric per permetre que totes les portes estiguin a la mateixa distància i per reduir la desviació lateral del vehicle en els passos per les corbes més tancades. El disseny del vehicle fou derivat del Stadtbahnwagen Typ B, creat per la xarxa de Bonn i Köln, i importat a les ciutats de l'àrea metropolitana Rhein-Ruhr (Düsseldorf, Essen, Mülheim, Duisburg, Bochum, Dortmund...)
És l'únic video que he trobat a YouTube d'aquesta línia on s'ha enregistrat des de la cabina, tots els altres vídeos ho van fer des del darrere del tren, d'esquenes.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
Viatge amb un Tatra KT4D mod per la línia 68. La part més interessant de la línia comença a partir de Grünau. Gaudiu dels sons característics que genera l'equip de tracció del Tatra.
Està dins del top 10 de línies de tramvia de la National Geographic.
I un article en anglès que parla sobre la línia.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
-
- N6
- Entrades: 168
Amtrak Silver Meteor Nova York - Miami.
Espero que us agradi.
Espero que us agradi.
![Imatge](https://www.renfe-sncf.com/_catalogs/masterpage/elipsos/img/minitren_2.gif)
Posem música i ballem al FTC:
La majoria de fotracaires l'haureu identificat de seguida:
https://www.paradasolicitada.org/blog/rodaje-monegros/
![Cool 8-)](./images/smilies/cool.gif)
La majoria de fotracaires l'haureu identificat de seguida:
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
https://www.paradasolicitada.org/blog/rodaje-monegros/
Salvem l'Estació de França!
- uriol108
- N8
- Entrades: 919
- Facebook: http://www.facebook.com/oriol.borras
- Ubicació: Tres Torres (Sarrià - Sant Gervasi, Barcelona)
- Contacta:
Aquests exploradors urbans visiten un centre d'entrenament de nous pilot abandonat de la Brittish Airways, on hi ha restes d'avions, i diversos simuladors de vol... milions de lliures enterrades allà :
Vídeo amb data 05/03/21
https://www.youtube.com/watch?v=mE_RC2Gjmvc
A partir de:
https://www.youtube.com/watch?v=mE_RC2Gjmvc
A partir de:
- 1:11:30 - Tram Sagrera St Adrià > Clot Aragó
- 1:23:50 - Tram entrada Sants -cantó nord-
- 1:26:00 - Tram sortida Sants -cantó nord-
- 1:37:40 - Tram Sagrera Clot Aragó > St Adrià
- foronda 141
- N8
- Entrades: 853
- Ubicació: Poblenou
-
- N6
- Entrades: 168
Aquest video interessant explica com es un viatge amb el tren Silver Meteor, que fa el trajecte de 27 hores entre Nova York i Miami.
Es veu que Amtrak amb col·laboració de CAF han renovat els famosos cotxes Viewliner per uns de nous i que han eliminat el lavabo que portaven els cotxes antics dins de les cabines.
Si us agraden els viatges llargs i dormir en un tren, aquest es el vostre trajecte.
![Imatge](https://s3images.coroflot.com/user_files/individual_files/large_239027_xvhbepd4xtqu8iimn3cudxe_g.jpg)
Es veu que Amtrak amb col·laboració de CAF han renovat els famosos cotxes Viewliner per uns de nous i que han eliminat el lavabo que portaven els cotxes antics dins de les cabines.
Si us agraden els viatges llargs i dormir en un tren, aquest es el vostre trajecte.
![Imatge](https://s3images.coroflot.com/user_files/individual_files/large_239027_xvhbepd4xtqu8iimn3cudxe_g.jpg)
![Imatge](https://www.renfe-sncf.com/_catalogs/masterpage/elipsos/img/minitren_2.gif)
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7034
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Atenció als trens de dos pisos antics. Se suposa que aquest vídeo és de França a finals del segle XVIII, però és difícil de confirmar.
Aneu fins el minut 6:50
Diguem que quan van dissenyar la sortida des del pis superior, la seguretat no va ser una prioritat![Riure :riure](./images/smilies/2-rollin.gif)
En el vídeo podeu veure altres mitjams de transport com tramvies a vapor, elèctrics, a cable. Fins i tot una mena de transport difícil de calificar a partir de 8:35.
Aneu fins el minut 6:50
Diguem que quan van dissenyar la sortida des del pis superior, la seguretat no va ser una prioritat
![Riure :riure](./images/smilies/2-rollin.gif)
En el vídeo podeu veure altres mitjams de transport com tramvies a vapor, elèctrics, a cable. Fins i tot una mena de transport difícil de calificar a partir de 8:35.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Continuant amb l'Albtalbahn fa uns quants missatges.
Fa uns pocs anys van incorporar una nova sèrie de trens "NET 2012" (fabricats a València per cert) que estan substituint als GT6-80C i GT8-80C, ara mateix la majoria d'expedicions es fan amb els nous tramvies però encara hi ha supervivents que estan habitualment als serveis semidirectes "Eilzug" de la línia S 11 (el ramal a Ittersbach). Quan finalitzen el servei porten el vehicle marxa enrere fins a la següent estació on hi ha una petita cotxera, podeu veure l'escena al final del vídeo.
Fa uns pocs anys van incorporar una nova sèrie de trens "NET 2012" (fabricats a València per cert) que estan substituint als GT6-80C i GT8-80C, ara mateix la majoria d'expedicions es fan amb els nous tramvies però encara hi ha supervivents que estan habitualment als serveis semidirectes "Eilzug" de la línia S 11 (el ramal a Ittersbach). Quan finalitzen el servei porten el vehicle marxa enrere fins a la següent estació on hi ha una petita cotxera, podeu veure l'escena al final del vídeo.
frankrodriguez.net
Außer Betrieb
Außer Betrieb
- wefer
- Administrador
- Entrades: 7034
- Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contacta:
Acabat de publicar: El puente ferroviario de Garcia sobre el Ebro
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT