Atracaments al personal de renfe.

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Atracaments al personal de renfe.

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 19/11/2006 17:57

A vegades els viatgers és cansen del desastròs servei de renfe i fan això:

http://www.youtube.com/watch?v=YH_5KAbRwjw
http://www.youtube.com/watch?v=W2Am6X9QaNo



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 19/11/2006 19:55

Patètic. Una mostra de la calanya que es torna cert tipus de gent.

Si no hi han places o no puges al tren o presentes una reclamació al arribar, o poses a parir la Renfe. Un regional no et garantitza plaça. És el que hi ha i punt.

Però el que és inhumà és que un interventor hagi d'aguantar aquest tracte. Ell l'única obligació que té és cobrar i revisar que tothom tingui bitllet. I si un és dins el tren té l'obligació de pagar i punt. Si no t'agrada el servei, protesta a qui ho hagis de fer.

Crec que els interventors a vegades són massa amables, especialment els de regionals i rodalies, que han d'aguantar de tot.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 19/11/2006 20:14

Ai... els jubilats... aquells que dónen les espentes més grans en hora punta al metro... :( :boig :aaa



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Diumenge 19/11/2006 21:10

Como dice aquel, así va el país.

El pobre revisor se come el marrón y seguro que nadie presentó una reclamación. Estamos en un país donde somos muy gallitos a la hora de vociferar y gritar, pero cuando hay q plasmarlo en un papel, ay no¡¡¡ Seguro que estos señores llegaron a sus destinos bajaron y santas pascuas y encima renegando del revisor, que yo no digo que los revisores sean unos santos ni mucho menos, pero son el último eslabón de la cadena.



megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Diumenge 19/11/2006 22:13

mikado ha escrit:El pobre revisor se come el marrón y seguro que nadie presentó una reclamación. Estamos en un país donde somos muy gallitos a la hora de vociferar y gritar, pero cuando hay q plasmarlo en un papel, ay no¡¡¡ Seguro que estos señores llegaron a sus destinos bajaron y santas pascuas y encima renegando del revisor, que yo no digo que los revisores sean unos santos ni mucho menos, pero son el último eslabón de la cadena.
No, anirant fent-se els valents per haver tractat així a l'interventor i ho comentaran a la llar de jubilats com un acte d'heroisme. I al damunt la resta de la gent o els felicitarà per l'acte de valentia o, si no hi està d'acord, callarà per no dir el que pensa, perquè seria faltar-los el respecte...


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 20/11/2006 22:57

I a més, la resposta típica quan els hi dius de que posin una reclamació és "yo no tengo que escribir nada en ningun sitio". Això ho diu tot.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 21/11/2006 22:10

Ja sé que no ètic el que diré, però es la meva opinió.
Aquests vells panxuts pesats, hauríen de ser tancats a un camp de petanca! Aquests vells panxuts, son els que em trobo pel carrer quan jo vaig en bici, i em criden l'atenció quan jo estic en el meu dret de cridarlos a ells. Típics vells panxuts pesats, carronya social!
Curiós, de dos extrems de la societat, treiem, joves inmadurs, problematics o grafiters, i vells, panxuts buscarraons i pesats i insistents, a tots ells, els ficaría a un hivernacle aillats, de manera que, escarmentin, els joves, haguin de aprendre a respectar, i els valls panxuts pesats, també! :roll: :twisted: . De la pudor a tabac barrejada amb pudor humana que acostumen a fer, i les panxes enlaire, sense samarretes que les tapin, ells son els que fan nosa al tren!
Per desgràcia, estan per tot arreu.
Millor encara, deixar-los tancats al vagó! :twisted:
Jo si fos el revisor, m'hauría anat correns a la cabina, de lo insoportabels que es. He escoltat com li deien - Aqui deberían haver palos para agarrarse, que la Andalucía de hoy, esto es tercermundista, y la culpa es suya!-
Jo, es fiaría sols al vagó, i el vagó, tractament 50a clase!



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 21/11/2006 23:32

Ferrovi ha escrit: ...Per desgràcia, estan per tot arreu....
Son una plaga :)


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 21/11/2006 23:37

Ara que hi penso, parlant sobre aquest tema.... us heu fixat amb la persona que apareix al anunci de: "Facilita la tasca del conductor" ? Aixo pot anar amb indirectes d'aquest estil?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 22/11/2006 0:12

De quin color era el cavall blanc de Sant Jaume? :roll:



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 22/11/2006 0:20

orique ha escrit:De quin color era el cavall blanc de Sant Jaume? :roll:
No sé, tothom te el cavall blanc! el cavall de Santiago, el cavall de Sant Jordi, de Sant Jaume, Sant Josep, Sant Martí, Julio César... :)
Com que m'has dit que era blanc, i em preguntes el color, soposo que tenía taques negres o marrons :roll: :x :)



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”