En quin barri vius? (BCN)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Re: Festival!

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 31/12/2006 12:28

JaMiRo! ha escrit:Vosaltres no coneixeu el cas d'una tenda de "Tot a 20 duros" (actualment "Euroahorro" o quelcom similar), on entres per Badalona i surts per Sant Adrià del Besòs, oi? :D
Llavors on paga els impostos aquesta botiga? :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 31/12/2006 14:01

UT596001 ha escrit:Llavors on paga els impostos aquesta botiga? :D
Va sortir un dia per TV3...Es veu que allò és com l'eterna disputa ex-Joan XXIII aka-Artigues|Sant Adrià*...Van fer una mena d'arreglillo per no pagar per partida doble! :)

*Malgrat el seu nom, l'estació és a Badalona, que ningú s'enganyi... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 31/12/2006 22:50

Dos casos encara més flagrants:

A) Bellvei del Penedès (poble on tot i passar-hi, la C4 no hi para).
El nucli del poble és homogeni, però una part del mateix pertany al terme municipal de Castellet i la Gornal (Alt Penedès, província de Barcelona), mentre que la major part de la resta del poble és un municipi del Baix Penedès (i per tant de la província de Tarragona).
El cas més extrem és una casa en la que segons quina habitació és Tarragona i segons quina Barcelona...

B) El Quinto Real /Pays Quint.
Si no m´equivoco, la història és la següent:
És una comarca de Navarra per un cantó i País Basc francès per un altre.
La sobirania del territori és espanyola, però els habitants són ciutadans francesos i paguen el seus impostos a França, que els reverteix a Espanya. Als mapes apareix com a territori francès.
No massa lluny d´allà, tot i que no sé si és la mateixa comarca o una altra, sé que hi havia una discoteca que era francesa, però el jardí era a Espanya, o sigui que feia horaris i tarifes espanyoles... evidentment era la discoteca més concorreguda del País Basc francès... crec que ara està tancada.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 01/01/2007 0:21

437.001 ha escrit:El cas més extrem és una casa en la que segons quina habitació és Tarragona i segons quina Barcelona...
Conec per familiars llunyans un cas similar amb una casa entre Catadau i Llombai, al País Valencià.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 01/01/2007 20:54

La Verneda, que molta gent denomina, erròniament, Sant Martí. Aquest nom, heredat del poble "de Provençals", correspon al districte sencer.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Entrada Autor: Izo » Dijous 04/01/2007 5:54

Servidor viu a Can Bonastre (barri/urbanització de Piera), resideix entre el raval i el Gòtic, va nèixer a Sant Andreu i els primers anys de la seva vida visqué a Porta, tot i que el seu barri de tota la vida és Turó de la Peira - Can Peguera, però sempre ha estat enamorat d'Horta i, de viure altre cop a Barcelona, es compraria una casa allà.


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dijous 04/01/2007 13:00

Jo visc a Vallcarca, districte de Gràcia i proper al de Sarrià-Sant Gervasi. Está una mica amunt de la ciutat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 04/01/2007 13:35

Oficialment, em sembla que es passarà a dir "Vallcarca-Penitents" o una cosa així, però al meu barri sempre se li ha dit Vallcarca i a la meva zona en concret, Mas Falcó.

I també oficialment, visc al districte de Gràcia, tot i que diem "baixem a Gràcia" quan venim de més amunt de la Pl. Lesseps.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
BRILL 18
N7
N7
Entrades: 632
Ubicació: Sant Quirze del Valles

Entrada Autor: BRILL 18 » Dijous 04/01/2007 19:40

Actualment visc a Sant Quirze del Valles, per el meu barri de tota la vida fins l'any 1988 es EL Turo de la Peira



Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Divendres 05/01/2007 14:46

Guigui ha escrit:Oficialment, em sembla que es passarà a dir "Vallcarca-Penitents" o una cosa així, però al meu barri sempre se li ha dit Vallcarca i a la meva zona en concret, Mas Falcó.

I també oficialment, visc al districte de Gràcia, tot i que diem "baixem a Gràcia" quan venim de més amunt de la Pl. Lesseps.
No ho sabia. Gracies per l'informació, Guigui.



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Divendres 05/01/2007 19:22

Jo, oficialment, visc a casa meua, (perdó, no és meua la casa.) (No, no pago lloguer, però si tots els gastos.) :o :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 05/01/2007 19:37

Renfe451 ha escrit:
Guigui ha escrit:Oficialment, em sembla que es passarà a dir "Vallcarca-Penitents" o una cosa així, però al meu barri sempre se li ha dit Vallcarca i a la meva zona en concret, Mas Falcó.

I també oficialment, visc al districte de Gràcia, tot i que diem "baixem a Gràcia" quan venim de més amunt de la Pl. Lesseps.
No ho sabia. Gracies per l'informació, Guigui.
Doncs sí, Renfe451, sembla que aquest és el nom que li ha tocat al nostre barri "oficial".


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 13/01/2007 0:50

Bé, acabo de llegir (sí, a aquestes hores intempestives!) en una d'aquelles revistes-autobombo de l'Ajuntament (en aquest cas, del Districte de Gràcia) de quin "barri" passarà a formar part casa meva: Vallcarca i els Penitents. Així, ni més ni menys.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dissabte 13/01/2007 9:34

Pos ja tindrem districte, els dos barris.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”