Vies verdes als cupons de l'ONCE

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Vies verdes als cupons de l'ONCE

Entrada Autor: metring » Dilluns 04/05/2009 9:07

Per si algú els vol col·leccionar:

http://www.laverdad.es/alicante/2009050 ... 90504.html

04.05.09

La ONCE emite cupones de las vías verdes de Alcoi, Alicante y Torrevieja

Se ha organizado, además, un concurso fotográfico de estos itinerarios rurales

La ONCE ha dedicado una serie de 60 cupones a las vías verdes en España y tres de ellas pertenecen a la provincia de Alicante. Con esta iniciativa, se pretende divulgar los más de 1.700 kilómetros de infraestructuras ferroviarias en desuso que han sido reconvertidas en itinerarios cicloturistas y senderistas, dentro del programa vías verdes, de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles, que acaba de cumplir 15 años.

El primero de los ocho cupones de las vías verdes de la Comunidad Valenciana correspondió al sorteo del miércoles 29 de abril y estaba dedicado a la vía verde de Alcoi. Hoy lunes 4 de mayo, será la vía verde del Maigmó la que protagonice el cupón, mientras que la vía verde de Torrevieja se podrá recorrer a través de los cupones del miércoles 13 de mayo.Con motivo de esta colección, se organizó el mismo día 29 de abril una salida de ciclismo con 6 tándems por la vía verde de Alcoi.

Cada cupón está ilustrado con una fotografía de la vía verde correspondiente, e incluye su nombre, los puntos de origen y destino, una breve descripción del recorrido y la página web http://www.viasverdes.com, donde se informa ampliamente de estos itinerarios.
Potr otro lado, la dirección del programa vías verdes de la Fundación de los Ferrocarriles Españoles organiza, con el patrocinio de Adif, el II Concurso de fotografía digital sobre vías verdes. El tema de esta edición será Patrimonio ferroviario en las vías verdes. Cada participante puede enviar un máximo de tres imágenes, desde el pasado 27 de abril hasta el 31 de mayo.

Se han establecido un primero, segundo y tercer premio en metálico de 600, 500 y 400 euros, respectivamente, así como diez accésit consistentes en un lote promocional de vías verdes (DVD, guías de vías verdes, camisetas, etcétera) valorado cada uno en 70 euros.
El jurado, formado por profesionales del mundo de la comunicación, la fotografía y el ámbito científico y ambiental, tendrá en cuenta la calidad artística, técnica y la transmisión de valores, emociones y las cualidades de los itinerarios.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dimecres 07/07/2021 0:45

El tema transportil en general, i el ferrocarril en particular, donen per molt als cupons de l´ONCE.

Estava buscant en aquest forum un fil genèric sobre els cupons de l´ONCE amb temàtica transportil, i no trobo cap, Així doncs aprofito aquest, a no ser que volgueu obrir un de nou.

Era per comentar que avui, bé ahir, va sortir una foto d´un tren AVE de la serie 112, al cupó diari, no sé si algú l´ha comprat i el podia escanejar i pujar aquí. Jo no l´he pogut comprar, des de que va començar tot això del COVID-19, no porto diners a sobre, i només pago amb VISA. No he trobat cap caseta de l´ONCE amb pagament de VISA, així doncs no l´he pogut comprar. Però l´intentaré conseguir, em sembla que es pot demanar directament a l´ONCE els cupons anteriors, ja que faig la col.lecció de cupons amb temàtica transportil, i vaig conseguir alguns cupons que em faltaven d´aquesta manera, no sé si ara també es podrà.

No és pas la primera vegada que surten trens als cupons de l´ONCE, en aquest enllaç hi podeu veure uns quants: http://seriesbasicas.afinet.org/loteria ... arril.html

Salutacions.



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Dijous 08/07/2021 1:37

oscar440 ha escrit:
Dimecres 07/07/2021 0:45
El tema transportil en general, i el ferrocarril en particular, donen per molt als cupons de l´ONCE.

Estava buscant en aquest forum un fil genèric sobre els cupons de l´ONCE amb temàtica transportil, i no trobo cap, Així doncs aprofito aquest, a no ser que volgueu obrir un de nou.

Era per comentar que avui, bé ahir, va sortir una foto d´un tren AVE de la serie 112, al cupó diari, no sé si algú l´ha comprat i el podia escanejar i pujar aquí. Jo no l´he pogut comprar, des de que va començar tot això del COVID-19, no porto diners a sobre, i només pago amb VISA. No he trobat cap caseta de l´ONCE amb pagament de VISA, així doncs no l´he pogut comprar. Però l´intentaré conseguir, em sembla que es pot demanar directament a l´ONCE els cupons anteriors, ja que faig la col.lecció de cupons amb temàtica transportil, i vaig conseguir alguns cupons que em faltaven d´aquesta manera, no sé si ara també es podrà.

No és pas la primera vegada que surten trens als cupons de l´ONCE, en aquest enllaç hi podeu veure uns quants: http://seriesbasicas.afinet.org/loteria ... arril.html

Salutacions.
Rectifico, el cupó de l´ONCE amb la imatge de l´AVE sèrie 112, no és el cupó diari, sino el que sortirà el dissabte 10 de juliol, el del "sueldazo". Encara es pot comprar!!!
Presentació del cupó al canal youtube de Renfe: https://www.youtube.com/watch?v=UpJZIeRgY88



Avatar de l’usuari
oscar440
N8
N8
Entrades: 735
Ubicació: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Entrada Autor: oscar440 » Diumenge 11/07/2021 17:31

Vaig comprar aquest parell de numeros, el premi va ser pel cupó 32580, i un dels meus cupons té tots els mateixos numeros, però amb altre ordre, el 58302, ja és mala sort, no hi cap premi, per aquest motiu mai jugo a les loteries, i només en compro si tal com en aquest cas surten imatges de temàtica transportil, ja que els colecciono.

DSCF4331.JPG
DSCF4331.JPG (111.78 KiB) Visualitzat 4766 cops



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”