Terrassa Est

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dissabte 24/02/2007 13:05

Acabo de passar per la zona, i he vist a l'alcalde fent-se la foto per allà. No sé què hi deu passar dintre de poc, que últimament s'estan donant pressa en començar l'estació i en acabar el parc de Vallparadís, entre d'altres. :)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dissabte 24/02/2007 15:46

mix3 ha escrit:Acabo de passar per la zona, i he vist a l'alcalde fent-se la foto per allà. No sé què hi deu passar dintre de poc, que últimament s'estan donant pressa en començar l'estació i en acabar el parc de Vallparadís, entre d'altres. :)
Eleccions eleccions...

(continueu la cançoneta com vulgueu :D )



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dissabte 19/01/2008 20:17

A la nova estació, les escales mecàniques ja estan instal·lades. El terra de les andanes quasi acabat, a falta de connectar la catenària als nous pòrtics instal·lats i treure els clàssics pals. No se com deu estar l'edifici, doncs des del tren es veu poc.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 21/01/2008 21:18

victorcasta ha escrit:A la nova estació, les escales mecàniques ja estan instal·lades. El terra de les andanes quasi acabat, a falta de connectar la catenària als nous pòrtics instal·lats i treure els clàssics pals. No se com deu estar l'edifici, doncs des del tren es veu poc.
Realment està molt avançada la cosa. Avui passant amb el tren ho he vist i m'ha sorprès l'avanç dels treballs. Potser és que en aquest país ja no estem acostumats a que les coses es facin ràpid (bé, de fet és el ritme normal). Particularment no m'acaba de fer el pes això de les parets verticals de formigó al costat ja que tenint en compte la disponibilitat d'espai (que no era enorme però n'hi havia) hauria fet l'estació més oberta, amb talussos inclinats recoberts amb gespa per fer l'entorn més amable. Està clar que amb la disposició escollida serà més fàcil soterrar-ho totalment més endavant :twisted:

Imatge



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dimarts 22/01/2008 0:18

Sí, la estació està molt avançada. Tot i això, val a dir que l'estat de l'estació de la foto del Bernat és el mateix que presentava fa gairebé 2 mesos, amb les andanes posades.

Cada dia agafo el tren per anar a estudiar i vaig veient el progrés de les obres de l'estació que m'ha de fer estalviar gairebé 45 minuts al dia en viatges des de casa fins a l'estació i viceversa, i sembla que gairebé està culminada.

L'edifici de fora sembla que va progressant, però no ho sabria dir del cert. Només hi passo per allà quan hi vaig en cotxe.

Vaig sentir rumors (i de fonts d'un treballador de renfe LD, així que no crec que siguin del tot fiables) que a la nova estació només pararien els trens destinació Terrassa i que els de Manresa i Lleida passarien de llarg...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimarts 22/01/2008 15:12

És raonable, això de que només hi parin els Terrassa's (que malament queda). Ara no ho sé, però abans a Cabrera de Mar només hi paraven els Mataró's...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 23/01/2008 21:06

aarongilp ha escrit:És raonable, això de que només hi parin els Terrassa's (que malament queda). Ara no ho sé, però abans a Cabrera de Mar només hi paraven els Mataró's...
Excepte en període d'estiu, a Cabrera de Mar no hi paren els trens destinació Blanes/Maçanet. Només hi paren els Mataró Calelles i Arenys



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 26/01/2008 21:39

Pere ha escrit:Excepte en període d'estiu, a Cabrera de Mar no hi paren els trens destinació Blanes/Maçanet. Només hi paren els Mataró Calelles i Arenys
Ni a l'estiu els trens de Blanes i Maçanet paren a Cabrera de Mar. Prou que m'hagués anat bé per anar a Argentona! On sí que paren és a Montgat (també els caps de setmana fora de temporada) i Montgat Nord.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Diumenge 27/01/2008 1:18

entfe001 ha escrit:
Pere ha escrit:Excepte en període d'estiu, a Cabrera de Mar no hi paren els trens destinació Blanes/Maçanet. Només hi paren els Mataró Calelles i Arenys
Ni a l'estiu els trens de Blanes i Maçanet paren a Cabrera de Mar. Prou que m'hagués anat bé per anar a Argentona! On sí que paren és a Montgat (també els caps de setmana fora de temporada) i Montgat Nord.
En període d'estiu en cap de setmana a la R1 tots els trens s'aturen a totes les estacions.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 27/01/2008 9:52

Hmmm, a partir de quin any? Reconec que aquest últim estiu no en vaig fer ús perquè ja no tinc a l'àvia a Argentona, potser ho han canviat just quan ja no em feia falta :twisted:



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 27/01/2008 16:36

Sí aquesta estació té una demanda important,segurament si que s'aturaràn els Manresa.Jo penso que s'haurien d'aturar,pels que van de la Grípia a Manresa no haguin de baixar a Terrassa a canviar de tren,ho veig una ximpleria estant al mateix municipi,suposo que s'aturaràn els trens de la futura línia orbitral almenys?.I l'estació no dubteu que tindrà viatgers,segur que mès que Colonia Güell,peró a la Grípia han d'aturar-se un tren cada 30 minuts mentres a Colonia Güell(estació on el 85% de les vegades que he efectuat parada les obertes del tren no s'han obert)s'aturà un cada 15 minuts i dintre d'uns mesos serà un cada 7 o 10 minuts.Com a mínim que els S4's no s'aturessin a aquesta estació,i a mès,a 10 minuts caminant hi ha Molí Nou que pagues menys,i tens mès trens,Colonia Güell l'estació mès inútil de tota la xarxa d'ATM que s'ha construit mai. :martell2



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dimecres 13/02/2008 20:17

Acabo de passar per allà davant amb el Regional a Lleida i ja he que l'estació ja està retolada. Es dirà "Terrassa Est" sense més. :D



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 13/02/2008 20:37

mix3 ha escrit:Acabo de passar per allà davant amb el Regional a Lleida i ja he que l'estació ja està retolada. Es dirà "Terrassa Est" sense més. :D
Doncs ja s'ho haurien pogut currar una mica més, i això que no falten noms...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 13/02/2008 22:01

Guigui ha escrit:
mix3 ha escrit:Acabo de passar per allà davant amb el Regional a Lleida i ja he que l'estació ja està retolada. Es dirà "Terrassa Est" sense més. :D
Doncs ja s'ho haurien pogut currar una mica més, i això que no falten noms...
Personalment, penso que han fet bé deixant aquest nom. És senzill i útil, res de noms llargs rimombants.

Per cert, jo he passat amb el tren que anava davant del Lleida i també ja estaven posant els bancs.



Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimecres 13/02/2008 22:04

Guigui ha escrit:
mix3 ha escrit:Acabo de passar per allà davant amb el Regional a Lleida i ja he que l'estació ja està retolada. Es dirà "Terrassa Est" sense més. :D
Doncs ja s'ho haurien pogut currar una mica més, i això que no falten noms...

Hombre partiendo de...

Sabdell Sud
Sabadell Centre
Sabadell Nord

No se lo han pensado mucho y habran dicho... pues Terrassa Est, Terrassa (¿enllaç?) y Terrasssa Oest (can boada).. en fí


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 13/02/2008 22:05

M'hi jugo que la inaguraràn abans del 9 de març.

Motius?No fa falta que ho digui,ja ús podeu imaginar,el normal per aquelles dates,vaja.


S?aturaràn nomès els Terrassa o ho faràn els Terrassa i Manresa?EL que veig malament és que en una estació que segur que tindrà viatgers tinguin un tren cada 30 minuts.



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dimecres 13/02/2008 23:52

Tema que s'aturin Terrassa/Manresa: jo crec que, per volum de viatgers, s'haurien de parar ambdós (la estació cobreix la Grípia, Torresana, part de Ca n'Anglada... i suma-li també els nous pisos (de HPO si no m'equivoco) que s'estan fent a Torre-sana, també.

Els que no cal que aturin són els de Lleida: només son 3, i a més, les 440 tenen una acceleració molt lenta, i en trajectes curts com Terrassa-Est --> Terrassa s'hi perdria massa temps (tot i que de Barberà del Vallès a Sabadell Sud hi ha menys distància, i sumar 1 minut més a un trajecte de 4 hores [L'H--> LLEIDA])



premixero
N8
N8
Entrades: 783

Entrada Autor: premixero » Dijous 14/02/2008 0:29

Hola, lo que solo paren "Terrassas" lo encuentro no muy correcto como minimo y si a de ser asi se deberia hacer la excepcion de los trenes de principio de servicio a 9 de la mañana y de 21 horas al final del servicio, como ejemplo tenemos que desde arco del triunfo sale uno a terrassa a las 22:02 horas pero el siguiente no pasa hasta las 23:10 teniendo en medio uno a Manresa a las 22:28 co lo que se nos obligaria a esperar una hora en la estacion o seguir como hasta ahora que te vengan a buscar o patita con lo que ganancia 0.
Ademas seria un agravio comparativo con sabadell que tiene tres estaciones y todos paran en todas y la zona la que servira la nueva estacion es grande y en expansion.



mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dijous 14/02/2008 0:41

Completament d'acord amb tu. Tot i això, recordo que això que vaig dir de que només paressin els Terrassa és una dada que em va arribar d'un treballador de Renfe LD, no pas de Rodalies, i que per tant, no passa d'especulació. A l'hora de la veritat ja veurem què passa. Esperem que s'imposi la sensatesa i poguem millorar les connexions urbanes ferroviàries a Terrassa, que actualment són quasi nul·les.

El que sí que serà més difícil serà que els Terrassa parin a la futuuuuuuuuuuuuuuura estació de Can Boada, ja que dubto molt que hi puguin construir una platja de 4-5 vies per fer els serveis que acaben a Terrassa, i només hi podrien parar els de Manresa.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 14/02/2008 8:59

Sempre hi ha una altra solució: que només parin els Terrasses però que n'hi hagi un cada 20 minuts, amb Manreses intercalats també cada 20 minuts.

Però deu tractar-se d'una d'aquelles solucions "impossibles"...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”