El 2009 pararan tots els trens a Montgat

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

El 2009 pararan tots els trens a Montgat

Entrada Autor: trainman » Dijous 08/05/2008 13:03

El 2009 pararan tots els trens a Montgat
RENFE ha adquirit el compromís que la primavera del 2009 tots els trens tinguin parada a Montgat.
La companyia s'ha compromés amb l'Ajuntament que la primavera del 2009 tots els trens tinguin parada a Montgat. Aquest és el fruit d'un seguit de reunions entre l'Ajuntament i RENFE que culmina amb la consecució d'una reivindicació històrica al nostre municipi després de l'última reunió mantinguda el passat 26 de març.

Així mateix, representants d'Adif han assegurat que l'estació de Montgat Nord o Monsolis serà prioritària en relació a la seva inversió a les estacions del Maresme i és probable que en 6 mesos es puguin començar les obres d'adequació de les andanes per solucionar la problemàtica que actualment representen.

Finalment, ja han començat les obres per tal d'instal·lar l'ascensor a l'estació de Montgat, que podria estar en funcionament entre els mesos de juny i juliol, salvant així el deute pendent per tal de millorar les condicions de mobilitat dels usuaris/es.

http://www.montgat.cat/articles-mostra- ... ontgat.htm



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 08/05/2008 15:33

Això està molt bé pels de Montgat però novament es repercuteix en el temps de viatge global de la línia des de Maçanet, Blanes o Calella, per no dir Mataró... Sembla que renfe s'està fgcitzant en el sentit que els trens cada cop paren a més llocs i es van descuidant els semidirectes. Ara que es farà la revisió del PDI crec que hauria de ser un tema bàsic a tenir en compte el potenciar trens ràpids (directes fins i tot) des de les ciutats de la RMB cap a Barcelona.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 08/05/2008 15:43

Deliciós! Perquè un ajuntament pugui fer complir una promesa electoral, els altres s'han de fotre. Genial concepció política, la d'aquest país...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 08/05/2008 17:24

Ja ho van fer fa poc el mateix amb la C4,fer parar tots els trens a Montcada-Santa Maria,Birfucació,El Papiol i Castellbisbal,tot i que aquestes estacions té molt menys viatgers ue la de Montgat,i pocs és queixen,ara la C1 la fan arturar a Montgat(que per cert,els caps de setmana a Montgat s'aturen tots els trens,inclosos els Blñanes i Maçanet).

Aquesta és la política generalment per mijorar el servei,fer para els trens a mès estacions peró disminuint la seva velocitat comercial,ja ho han fet amb FGC i a la C4.

I per cert,no descarto que a la C2 els trens SVC-SAC els facin parar a Bellvitge,El Prat i Viladecans.A la segona segur,perqué amb la nova estació del TGV faràn que s'aturin,a mès s'aturaràn també al Prat trens de Mitjà Distància,com pararàn els trens de MD en aquesta estació,perqué els rodalies que van cap a SVC no perdin temps aturats els aprofitarà per fer-los parar a Bellvitge,i VIladecans,la zona del costat de l'estació s'està construint un mega barri amb oficines i un centre comercial,i no descarto que renfe decideixi fer aturar els SAC-SVC tot i que la demanda no és gaire alta,peró clar,tenint al costat un centre comercial(s'inagura a finals d'any),pot passar com el ECI de Cornellà o el GV2,que bé que a les seves parades mès properes als FGC van aconseguir fer aturar els R5 i R6.Em veig el mateix amb VIlamarina i Rodalies.



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 08/05/2008 17:35

Poc a poc ha anat baixant al frequencia de trens no rodalies a la C2 sud:
- Mercaderies desviats per Vilafranca i nou Ramal del Can Tunis
- Alvias a Madrid
A curt termini desapareixeran:
- Talgos a nord d'Espanya susbtituits per tren RD (Alvia, Talgo ) i via LAV
- Estrelles convertits a TrenHotel, i tots el TrenHotel per LAV
En 2 anys:
- Trens a Valencia pasaran a utilizar la LAV fins Camp de Tarragona i despres nova conexió amb el Camp de Tarragona.
En 2 anys no quedara ningun GL per Vilanova.
Per tant no es d'extrañar un aument de les freqüencies, i mes parades a tots el trenes.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 08/05/2008 18:09

Home de fet el què és estrany és que des de fa anys no parin tots els trens (almenys els de rodalies) a El Prat, tenint en compte que és el punt on es pot fer el transbordament al tren de l'aeroport.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 08/05/2008 18:47

Ja de pas, que deixin un tren parat a cada estació i punt, així tots els pobles contents amb el seu tren :x
Per favor, fer parar tots els trens augmentant el temps de viatge, sense posar trens semidirectes que uneixin les poblacions ràpidament, només significarà una cosa: tothom (que pugui) se n'anirà al cotxe privat (si no ho ha fet ja), excepte qui es vulgui passar el dia al tren per fer 25 Km.
Si ja actualment per anar de BCN a Mataró en tren es triga el mateix que quan es va inaugurar la línia fa 160 anys, aconseguirem que fins i tot vagin més lents que els primitius trens de vapor de fa dos segles.
I en canvi, per l'altra extrem es fan trens BCN-Madrid sense parar enlloc, BCN-Tarragona sense parades, etc i per això ens diuen que són el millor perquè no paren enlloc... els nostres gestors són uns incompetents, realment.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 08/05/2008 22:14

wefer ha escrit:els nostres gestors són uns incompetents, realment.
Jo diria més aviat que són uns saltimbanquis ideològics que ens pretenen vendre la moto de qualsevol cosa, a base de manipular i tergiversar fins a fer realitat el seu propi món fictici per a presentar-nos-el com l'únic possible.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 08/05/2008 23:16

I espero que no els facin parar a Montgat Nord. Trobo Absolutament inadmisble que l'ultim tren de Maçanet a Barcelona pari a Montgat Nord. El Temps de viatje es fa etern.

Salut,



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 09/05/2008 7:05

Jordilar ha escrit:I espero que no els facin parar a Montgat Nord. Trobo Absolutament inadmisble que l'ultim tren de Maçanet a Barcelona pari a Montgat Nord. El Temps de viatje es fa etern.

Salut,

Ara amb l'arribada de l'estiu,els caps de setmana nomès aixó sí tots els trens s' aturaràn a totes les estacions,inclòs Montgat Nord i Cabrera,déu meu quina eternitat Barcelona-Maçanet parant a totes les estacions,l'any pasat ho van fer així.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 09/05/2008 8:56

Anys enrera, només uns quants trens s'aturaven a l'estació de Sant Adrià, fins que els veïns de la zona van fer pressió, i van aconseguir que s'aturessin tots, cosa que continua a l'actualitat.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 09/05/2008 10:25

Crec que passava exactament el mateix amb Ocata un baixador que es troba a menys de 500m de l'estació de El Masnou, on els trens no els hi dóna temps d'accelerar perque han de frenar en seguida. De totes formes a Ocata crec que hi ha moltes mes vendes que a El Masnou, per tant es algo mes justificat que hi parin els tren de Blanes que no pas en altres casos.

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/05/2008 10:30

metring ha escrit:Anys enrera, només uns quants trens s'aturaven a l'estació de Sant Adrià, fins que els veïns de la zona van fer pressió, i van aconseguir que s'aturessin tots, cosa que continua a l'actualitat.
És un paradigma de com s'ha acabat entenent la democràcia en aquest país: un basar de subhastes electoralistes on el concepte ben entès d'autoritat ha anat a parar a un abocador descontrolat.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 09/05/2008 10:51

La parada comercial de tots els trens a Sant Adrià ara té algo més de sentit des de que hi arriba el tranvia i de fet el nombre d'usuaris que fa transbord venint del tranvia és bastant elevat.

Salut,



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 09/05/2008 10:56

Jordilar ha escrit:La parada comercial de tots els trens a Sant Adrià ara té algo més de sentit des de que hi arriba el tranvia i de fet el nombre d'usuaris que fa transbord venint del tranvia és bastant elevat.
En aquest sentit, totalment d'acord. Però en el moment en que es va decidir, no hi havia tram a la vista ni mirant pel telescopi del Hubble.

Qui diu St. Adrià diu Montgat, Viladecans, Can Ros, etc. etc. No és un problema d'una línia o d'un operador concret. És un problema de la concepció del TP que s'està implantant al nostre país i que pretén crear una diferència cada cop més abassegadora entre ferrocarril elitista d'altes prestacions i tortugues amb rodes per als pobrets sense remei.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Divendres 09/05/2008 12:35

A Can Ros s'hi baixa força gent. (Crec que fins i tot més que a l'estació de Sant Vicenç dels Horts).

Respecte al tema aquest, sí que s'haurien de potenciar els serveis semidirectes a la R1. Però amb la infraestructura que hi ha actualment (via única a partir d'Arenys) és complicat.

Per cert, la distància entre les estacions del Masnou i Ocata deu ser la més curta entre dues estacions de la xarxa de rodalies, oi? Potser fins i tot menys que entre Pl. Catalunya i Arc de Triomf.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 09/05/2008 14:41

Guigui ha escrit:
Jordilar ha escrit:La parada comercial de tots els trens a Sant Adrià ara té algo més de sentit des de que hi arriba el tranvia i de fet el nombre d'usuaris que fa transbord venint del tranvia és bastant elevat.
En aquest sentit, totalment d'acord. Però en el moment en que es va decidir, no hi havia tram a la vista ni mirant pel telescopi del Hubble.

Qui diu St. Adrià diu Montgat, Viladecans, Can Ros, etc. etc. No és un problema d'una línia o d'un operador concret. És un problema de la concepció del TP que s'està implantant al nostre país i que pretén crear una diferència cada cop més abassegadora entre ferrocarril elitista d'altes prestacions i tortugues amb rodes per als pobrets sense remei.
Viladecans té un tren cada mitja hora els festius i cada 15-20 minuts en hora punta els dies laborables, i encara per sort no s'ha demanat gaire alt la parada comercial de tots els trens.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 09/05/2008 14:56

S'ha d'equilibrar temps de recorregut amb demanda de servei de les parades.

Potser a Montgat amb un tren cada 30 minuts (com a Blanes, per altra banda) ja en tingrien prou.

És clar que per als gestors de rodalies els és molt més senzill i fàcil que tots els trens facin totes les parades i problema solucionat.

No sé si m'explico.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Divendres 09/05/2008 15:16

Doncs a la linea C3 que em de fer?

Exemple:
Barcelona Sants Santa Perpetua
Un tren a les 18:27.
Sabeu a quina hora es el següent el dies laborables? Hora punta de la tarda

Santa Perpetua Barcelona
Un tren a les 12:07
Sabeu a quina hora es el següent un diumenge? Un vergonya

Les respostes una mica mes avall




















De les 18:27 es salta a les 19:27 els laborable
De les 10:07 es salta a las 12:12 els diumenges.
Entre mig sempre circula un delta a Puigcerdà. A Santa Perpetua tindriem que queixarnos moltissim mes que a Montgat o Viladecans



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Divendres 09/05/2008 15:19

genissimon ha escrit: És clar que per als gestors de rodalies els és molt més senzill i fàcil que tots els trens facin totes les parades i problema solucionat.
No sé si m'explico.
Suposo que part del problema també és que als gestors (empresarials, no pas els polítics) no se'ls avalua correctament, és a dir, se'ls exigeix que controlin les despeses, les inversions, el personal i totes aquestes coses, però no sé si se'ls exigeix de la mateixa manera que aconsegueixin també guanyar viatgers cada any i sobretot, quota de mercat davant el transport privat. Aquesta hauria de ser la prioritat de qualsevol empresa pública ferroviària, i no pas el control de despeses (que ha de quedar per definició en segon lloc).



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”