I al nord del Barcelonès????

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
escursso
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: Tiana
Contacta:

I al nord del Barcelonès????

Entrada Autor: escursso » Dilluns 15/09/2008 13:22

Una nova estació de FGC a Sant Cugat, ampliació de la xarxa a Sabadell, la L9 cap el LLobregat.....

Hi ha previstes moltes ampliacions de xarxes de transport públic cap el Sud de Barcelona, però i el Nord?

Cap el Maresme i el Vallès Oriental, no se sent ni que hi hagi projectes d'ampliació de cap tipus de xarxa fèrria. El metro amb la L2, fa més de 4 anys que està en obres a Badalona per ampliar-lo UNA parada, la C1 de Renfe està col·lapsada i sempre va plena, la C2 cap a Granollers ni parlar-ne..... realment vergonyós, tots els esforços de millora de xarxes cap els altres llocs.

Algun dia ens tocarà als del nord del Barcelonès????
:emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 15/09/2008 14:54

L'any que ve, el primer tram de la L9. I la L1, també l'allargaran fins a Badalona.

Sense ser cap meravella, és força més que l'enllaç de 5 minuts (a pas lleuger) que pensen perpetrar a Vullpalleres.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
cristian26
N7
N7
Entrades: 544
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: cristian26 » Dimarts 16/09/2008 22:06

Tot i així, trobo que el Vallès Oriental està superdeixat en materia de transports...


Qui té el cul llogat, no seu quan vol.

jlmoreno
N3
N3
Entrades: 25
Ubicació: Cruzando Barcelona a diario

Entrada Autor: jlmoreno » Dijous 18/09/2008 18:28

Razón tiene señor Guigui, en Badalona llevamos años chupando del bote presupuestario de obra pública con la llegada del metro al centro. Las calles cortadas fueron una petición histórica de la población que, por fin, ha encontrado la felicidad en sus estrechos pasos para vecinos, lo que ha ayudado a que nos conozcamos mejor y con eso llegar a ser mejores personas.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 18/09/2008 20:32

Si comencem a queixar-nos, sortirà algú de Lleida, Tarragona o Girona i amb tota la raó del món explicarà la deficient mobilitat amb què ha de batallar diàriament.

I a Barcelona hi ha moltíssimes zones amb un transport deficient, el Barcelonès Nord només és un altre exemple.

:|


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 19/09/2008 1:04

jlmoreno ha escrit:Razón tiene señor Guigui, en Badalona llevamos años chupando del bote presupuestario de obra pública con la llegada del metro al centro. Las calles cortadas fueron una petición histórica de la población que, por fin, ha encontrado la felicidad en sus estrechos pasos para vecinos, lo que ha ayudado a que nos conozcamos mejor y con eso llegar a ser mejores personas.
Fixa't bé en el que he escrit i en allò al qual he respost. A l'inici del fil, hi havia l'afirmació de que al Barcelonès Nord no hi havia ampliacions de TP d'alta capacitat previstes. La meva resposta anava en el sentit de que sí que n'hi havia, però en cap moment he pretès passar per alt ni les molèsties que causen ni el retard que acumulen.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3174
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 19/09/2008 13:00

JaMiRo! ha escrit:Si comencem a queixar-nos, sortirà algú de Lleida, Tarragona o Girona i amb tota la raó del món explicarà la deficient mobilitat amb què ha de batallar diàriament.

I a Barcelona hi ha moltíssimes zones amb un transport deficient, el Barcelonès Nord només és un altre exemple.

:|
Recordeu-vos dels 11 municipis del Berguedà sense cap tipus de transport:
nom del municipi, habitants el 2007 (font: IDESCAT)
Castell de l'Areny 76
Castellar del Riu 221
Fígols 49
Gisclareny 34
Montclar 119
La Nou de Berguedà 149
La Quar 61
Sant Jaume de Frontanyà 30
Sant Julià de Cerdanyola 225
Viver i Serrateix 192
Santa Maria de Merlès 151 (només un dia a l'any).

A més dels municipis que tenen només una expedició diària per sentit:

Capolat 81 només els dies lectius escolars

Total, 1388 ciutadans d'aquest país com aquell qui diu sense dret d'accés al transport públic.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
nooiler
N4
N4
Entrades: 72

Entrada Autor: nooiler » Dimarts 23/09/2008 19:11

escursso ha escrit:Una nova estació de FGC a Sant Cugat, ampliació de la xarxa a Sabadell, la L9 cap el LLobregat.....

Hi ha previstes moltes ampliacions de xarxes de transport públic cap el Sud de Barcelona, però i el Nord?

Cap el Maresme i el Vallès Oriental, no se sent ni que hi hagi projectes d'ampliació de cap tipus de xarxa fèrria. El metro amb la L2, fa més de 4 anys que està en obres a Badalona per ampliar-lo UNA parada, la C1 de Renfe està col·lapsada i sempre va plena, la C2 cap a Granollers ni parlar-ne..... realment vergonyós, tots els esforços de millora de xarxes cap els altres llocs.

Algun dia ens tocarà als del nord del Barcelonès????
:emprenyat :emprenyat :emprenyat :emprenyat
Totalment d'acord.
A Badalona per exemple, és trist que siguent la tercera ciutat més gran de Catalunya en nombre d'habitants hi hagi aquest dèficit d'infraestructures tan desorbitat.

El transport públic és insuficient i es clar, les vies de transport privat en sentit Nord es troben sempre col·lapsades per la tarda i en sentit sud pel de matí.

ImatgeImatge

En el cas de Barcelona, el tercer mon (en matèria de transports) és, paradoxalment, al nord.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23730
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 23/09/2008 19:39

Permeteu-me aportar-hi una visió de conjunt: veurem de seguida que el problema de la RMB no és que hi hagi una zona concreta més desafavorida que una altra, és que l'abastiment de TP d'alta capacitat disminueix dràsticament com més ens allunyem del centre de Barcelona, i allí on les connexions són satisfactòries, només ho són en relació amb aquest, però mai entre zones perifèriques. Evidentment, aquest fenomen es manifesta de manera extrema en zones més allunyades, on són impossibles connexions decents entre St. Celoni i Vic, entre Manresa i Igualada, entre Vilanova i Vilafranca, etc., però també ho trobem, en menor mesura però de forma prou expressiva, a la rodalia de Barcelona o a la pròpia ciutat, amb unes connexions entre Badalona i Montcada, St. Feliu i El Prat o, fins i tot, entre St. Andreu i la Vall d'Hebron, que resulten infinitament més aparatoses que no semblaria pas a vol d'ocell.

En resum, el concepte profundament radial de la xarxa ferroviària de la RMB ha dut a aquestes situacions, de les quals el Barcelonès Nord només és un exemple, però de cap manera el cas més flagrant.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3174
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 24/09/2008 9:06

Guigui ha escrit:[...]
En resum, el concepte profundament radial de la xarxa ferroviària de la RMB ha dut a aquestes situacions, de les quals el Barcelonès Nord només és un exemple, però de cap manera el cas més flagrant.
Si em permets, agafo la teva frase final i la generalitzo, ja que "aguanta" perfectament aquesta generalització.

En resum, el concepte profundament radial de la xarxa de transport públic ha dut a aquestes situacions, de les quals el Barcelonès Nord només és un exemple, però de cap manera el cas més flagrant.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”