La línea de metro más querida por ti

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

La línea de tu corazón

L1
9
23%
L2
2
5%
L3
9
23%
L4
7
18%
L5
6
15%
L6
2
5%
L7
1
3%
L8
2
5%
L11
2
5%
 
Vots totals: 40
davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Re: La línea de metro más querida por ti

Entrada Autor: davida » Dijous 23/10/2008 23:05

Voto per la L8 perque es única. Es la única linia de metro que he recorregut en un cotxe de fusta amb balconets tirada per una locomotora electrica.
Vehicles mes antics amb que he recorregut les linies:
L1 -> Serie 100 restaurat per l'exposicio de 1981
L2 -> Serie 2000
L3 -> Serie 300 de 1924
L4 -> Un serie 300 pero no recordo subserie
L5 -> Serie 600
L6 -> Brill 18
L7 -> Un perico serie 600
L8 -> Patxanga 304 + cotxes de fusta
L11 -> Un 500.



Avatar de l’usuari
automotorserie 436
N7
N7
Entrades: 557

Entrada Autor: automotorserie 436 » Dijous 23/10/2008 23:17

Guigui ha escrit:Falta una opció a l'enquesta: cap. És la que marcaria.
No entendí esa opción, pues al leer tu opción y al haberme dejaado la L11 pensé que te referias a ella, pero veo que tampoco.
Como entiendo lo que dices te pregunto si existe alguna manera de conservar los votos emitidos añadiendo la opción "ninguna".
automotorserie 436 ha escrit:Gracias Guigui y oriol, se ve que tenía hambre cuando escribí la encuesta.

Al hacerla nueva faltan 3 votos, 2 a la roja y uno a la morada, volver a votar porfavor
Disculpad
Por otro lado,
Guigui ha escrit:
És que una cosa és la línia que hom consideri millor, i una altra és aquella a la qual hom hagi agafat afecte per qüestions sentimentals...

Altrament, una enquesta no és una votació obligada. Per tant, hi ha tantes respostes com usuaris amb una activitat considerable. Si mires qui respon molt, veuràs que formarà un nombre corresponent a la quantitat de vots que ha rebut l'enquesta. Pel que fa al meu cas, reitero que hi votaré quan hi aparegui l'opció "cap".

Tampoc crec que calgui fer un subfòrum només per a enquestes, ja que solen acompanyar un fil amb una temàtica relacionada amb un subfòrum determinat i en constitueixen sovint un complement.
Sobre tu primer párrafo, eso es, pregunto por cuestiones sentimentales!!!.
Sobre el segundo párrafo creo ya te he contestado y preguntado.
Sobre el tercer párrafo, tan sólo era un idea, pero veo que también es no.


Reobertura dels Carrilets de Girona, Tarragona i Barcelona

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 23/10/2008 23:32

automotorserie 436 ha escrit:Como entiendo lo que dices te pregunto si existe alguna manera de conservar los votos emitidos añadiendo la opción "ninguna".
Em temo que no. Ara, com que tampoc es tracta d'una enquesta que requereixi un rigor científic, manifesto la meva opció de manera oficiosa.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
iluro
N5
N5
Entrades: 119
Ubicació: El Clot, Barcelona

Entrada Autor: iluro » Diumenge 26/10/2008 1:22

Hola, Jo he triat la L1, per identics motius que el Mikado, recordo anar en els 400 plens a petar fins L' antiga Santa Eulalia, la construcció de l' actual Santa Eulalia.

I per la primera excursió metrera pel meu compte, un dumenge al dematí, quan van posar en funcionament el 100 restaurat. Nomès sortia els diumenges, recordo que vaig anar amb un amic, que no sabia ben be que feiem a l' andana d' Espanya deixan pasar metros, quan va arrivar el 100, li vaig dir "es aquest " i ell, es va posar a aplaudir l' enrtada del 100, sort que gairebé no habia ningú més a l' estació...



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Diumenge 26/10/2008 4:30

L3, mi línea de toda la vida. Era un gustazo ponerte al lado del motorista y ver aparecer las estaciones al final del túnel.



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Diumenge 26/10/2008 7:52

Em decanto per la L4, però en l'època dels 1100, quan l'agafava quasi cada dia per anar a la uni. Ara sense el so dels 1100 ja no és el mateix.


Instagram: Ferrocarril | Aviació

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”