Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

És necessari tenir més trens de rodalies entre Sant Celoni i Maçanet?

L’enquesta ha acabat el Dijous 22/01/2009 21:56

Sí, crec que és molt necessari, ja que amb els 5 trens diaris actuals no ni ha prou.
16
76%
No, crec que no és necessari, ja que amb els regionals ja ens conformem.
2
10%
No ho sap/No contesta
3
14%
 
Vots totals: 21
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes

Entrada Autor: Renfe451 » Dilluns 12/01/2009 21:56

Hola a tots.

Faig aquesta enquesta per opinar si creieu que és necessari que el tram de la línia C2 de rodalies, entre Sant Celoni i Maçanet-Massanes, tingui més trens purs de rodalies. Actualment com tots ja sabreu, aquest tram te poquíssims rodalies, ja que quasi tots els trens que paren a les estacions del tram ja citat, son regionals a Portbou i Cerbère. Voteu i opineu.

Salutacions



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dilluns 12/01/2009 22:48

Crec que si que faria falta un augment de frequència,i posar un tren cada hora,enlloc dels dos.Peró el gran problema és el següent,que ningú agafarà el tren per anar cap a Barcelona,per el simple fet de que triga una eternitat.I esque avui en dia algú que va de Sant Celoni a Barcelona opta mès pel regional o Catalunya Express abans que el rodalies que triga una eternitat,i poca gent l'agafa pel recorregut sencer.

Crec que el que fa falta a la C2 són trens una mica més semidirectes,a l'estil dels SVC>SAC de la C2 Sud.O sigui parant a totes de Maçanet a Sant Celoni,i a partir d'aquí sols a Cardedeu,Granollers i Mollet-St.Fost,i potser Montcada també(pel tema del transbord a la C4 i C7 per la proximitat de Montcada-Manresa)El probelma crec jo és falta de ganes de renfe en fer les coses bé,i la c2 nord avui en dia ja està fatal,no nomès entre Sant Celoni i Maçanet,sinó trobo absurd que els laborables al matí i en caps de setmana nomès hi hagui un trist tren cada mitja hora.Crec que seria mès convenient augmentar la frequència a 15 o 20 minuts.Entre Granollers i Sant Celoni els caps de setmana i en algunes franjes també cal trens cada 30 minuts,i no cada hora com ara.)

Jo el que faria seria:

Sant Celoni-Barcelona cada 30' parant a totes les estacions,i a l'hora d'arribada a SAC es convertiria en un rodalies a Sant vicenç de Calders efectuant parades desprès de Sants a gavà,Castelldefels,i de Sitges a Sant Vicenç de Calders.

Maçanet-Barcelona cada 30' semidirecte parant a totes les estacions entre Maçanet i Sant Celoni,Cardedeu,Granollers i Mollet-St.Fost i potser Montcada,i quan arribi a SAC és converteix en un rodalies a Vilanova parant a totes,com ara.

Al revès:
-Vilanova-Barcelona cada 30' parant a totes i d'aqui semidirecte parant a Montcada(potser),Mollet-St.Fost,Granollers,Cardedeu,Sant Celoni i d'aquí totes fins a Maçanet

-Sant Vicenç de Calders-Barcelona semidirecte parant a totes de SVC a VNG i d'aqui sols a Sitges,Castelldefels i Gavà.Quan arriba a Barcelona continua fins a Sant Celoni parant a totes les estacions.

- I per suposat reforços Casteldefels/Vilanova-Granollers els dies laborables.



Avatar de l’usuari
Archie-250
N6
N6
Entrades: 208
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Archie-250 » Dimarts 13/01/2009 12:14

Jo crec que també en fa molta falta d'alguns trens mes, perquè si vas allà d'hora molt be, però a la tarda pocs trens, i a sobre plens de gent, ja que venen de Girona i Cerbere. Com que sol ser 440R, i moltes vegades, últimament posen en única composició, ja em diràs tu... >:(

Salutacions. :hola


Imatge

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimarts 13/01/2009 18:50

Doncs jo he votat: ''Sí, crec que és molt necessari, ja que amb els 5 trens diaris actuals no ni ha prou"
Potser es que no val la pena que n'hi hagin més perquè no hi viatja molta gent... No fa falta dir res més, ja hi ha hagut gent que ho ha dit aqui.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 13/01/2009 21:47

canalcole ha escrit:Potser es que no val la pena que n'hi hagin més perquè no hi viatja molta gent...
És la història de sempre: uns defensen el desmantellament de serveis al·legant que no hi ha prou públic, mentre d'altres pensem que si el servei fos decent, la demanda creixeria considerablement. D'exemples no en falten.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

daneel
N5
N5
Entrades: 116
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: daneel » Dimecres 14/01/2009 8:40

canalcole ha escrit:Potser es que no val la pena que n'hi hagin més perquè no hi viatja molta gent... No fa falta dir res més, ja hi ha hagut gent que ho ha dit aqui.
¿Cómo va a viajar más gente con la "fabulosa" frecuencia de trenes que hay entre Sant Celoni y Maçanet? Yo soy uno de los que utiliza estos trenes hasta la estación de Gualba (trabajo a 20 minutos a pie de ésta). Para ir a trabajar y volver a casa, dependo de un sólo tren por la mañana y otro por la tarde.

El siguiente tren que pasa por la mañana lo hace 1h30m más tarde y el siguiente por la tarde 2h después. Si por cualquier cosa me fallan, o llego más tarde a trabajar, o me quedo tirado en la estaciónde Gualba esperando el tren. Esto último no es nada agradable que pase en invierno, ya que la estación está cerrada por las tardes, sin posibilidad de resguardarte ni de informarte. En una ocasión me pasé más de 30 minutos bajo la lluvia y el frio, esperando el regional que venia con retraso.
Y además, cuando salgo de trabajar por la tarde ya puedo poner el turbo para ir a la estación; si me retraso un poco, pierdo el tren y a esperar dos horas.

Lo que daría yo por una frecuencia de 30 minutos.

De momento tengo resuelto el problema con un compañero que me recoge y me lleva cada dia a la estación de Sant Celoni, pero claro... es depender de alguien y no de tus propios medios. Y los compañeros hoy están... y mañana pueden no estar.



wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimecres 14/01/2009 15:50

Lo que tu dices es muy logico por que todos los trenes de la C-2 norte siempre tienen que finalitzar en sant andreu o granollers centro por que yo sepa granollers centro no es muy importante para mi una solucion seria poner o mas cercanias civis o crear una linia de cercanias por separado de la C-2 que empecese de barcelona sants y que acabase en maçanet
los beneficiaria ha toda la gente de la selva.


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 14/01/2009 16:06

wertymetrotren ha escrit:que yo sepa granollers centro no es muy importante
No, és només l'estació d'un poble de mala mort que té 60.000 habitants.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

wertymetrotren
N5
N5
Entrades: 106

Entrada Autor: wertymetrotren » Dimecres 14/01/2009 16:15

Guigui ha escrit:
wertymetrotren ha escrit:que yo sepa granollers centro no es muy importante
No, és només l'estació d'un poble de mala mort que té 60.000 habitants.

Editat per l'administració per llenguatge ofensiu


wertymetrotren via 2 sector A efectuara la sortida en breus moments

Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
Entrades: 1932
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Renfe451 » Dimecres 14/01/2009 17:21

wertymetrotren, no sé si has vist l'estació de Granollers Centre en hora punta, com pots dir que no és tan important, si allá finalitzen un bon nombre de trens de rodalies procedents de Castelldefels, a més dels regionals que efectuen parada també cap a Girona/Figueres/Portbou/Cerbère?? A més l'estació serveix al centre de la ciutat de Granollers, per tant, no enten com pots dir que no és molt important. Tampoc s'ha dir que Granollers és un poble de mala mort, quan en realitat és una ciutat. Per tant seria millor que t'informessis abans de tot.

Salutacions



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 14/01/2009 19:14

Renfe451 ha escrit:wertymetrotren, no sé si has vist l'estació de Granollers Centre en hora punta, com pots dir que no és tan important, si allá finalitzen un bon nombre de trens de rodalies procedents de Castelldefels, a més dels regionals que efectuen parada també cap a Girona/Figueres/Portbou/Cerbère?? A més l'estació serveix al centre de la ciutat de Granollers, per tant, no enten com pots dir que no és molt important. Tampoc s'ha dir que Granollers és un poble de mala mort, quan en realitat és una ciutat. Per tant seria millor que t'informessis abans de tot.

Salutacions
I a més a més, capital de comarca del Vallès Oriental. Em sembla que l'amic no ha estat mai a Granollers. Jo penso que si que faria falta més rodalies entre Sant Celoni i Maçanet - Massanes, amb una freqüencia de dos trens per hora, seria més que acceptable, comparat amb el pèssim servei d'ara.
Off topic: Tot i així jo Granollers la feia més gran.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 14/01/2009 19:34

No he estat mai a Granollers, però jo trobo que fa falta més freqüencia de pas de trens de la C2, ja que deu tindre força demanda.



visir_5713
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 78704

Entrada Autor: visir_5713 » Dijous 15/01/2009 19:29

¿Hay alguien que crea que no hacen falta más trenes con parada comercial en Gualba, Riells y Hostalric ?


Estación NO INCLUIDA en el trayecto.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 15/01/2009 20:58

visir_5713 ha escrit:¿Hay alguien que crea que no hacen falta más trenes con parada comercial en Gualba, Riells y Hostalric ?
Según la encuesta, dos personas han votado negativamente, estaría bien que dieran su opinión...


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 15/01/2009 23:27

visir_5713 ha escrit:¿Hay alguien que crea que no hacen falta más trenes con parada comercial en Gualba, Riells y Hostalric ?
Sí. I desgraciadament, són personatges molt importants en aquesta qüestió tot i no tenir-ne ni punyetera idea, en estar ben aclofats en comodíssimes poltrones situades a 50 i 700 km de distància, respectivament.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 16/01/2009 14:09

No volia entrar en aquest tema, però el que de debò fa falta és convertir Maçanet-Massanes en un intercanviador entre les línies 1 i 2 de rodalies per un costat i la línia de regionals a Girona-Figueres-França per l'altra.

I això no es pot fer amb les freqüències actuals. Busqueu un Calella-Sant Celoni. O un Blanes-Figueres (la tercera i la segona vila en ordre d'habitants de la província de Girona).

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 16/01/2009 15:16

genissimon ha escrit:

Aquesta segona opció es milloraria bastant sense gaire cost si alguns trens de la R1 que acaben a Maçanet es prolonguéssin a Girona, on hi ha moltes més possibilitats de transbord.

Salut !!

Perllogant alguns C1 fins a Maçanet(cosa crec que impossible ja que hauria d'haver un lloc d'encreuament entre Blanes i Maçanet,i no n'hi ha)crec que no fa falta.El que fa falta es que s'aturin els CEX a Maçanet,nomès amb aixó es potenciaria encara mès l'intercanviador de Maçanet per la relació Maresme-Girona,i tots els trens de la C1 que surtin de Maçanet sortirien amb una ocupació mès que acceptable,ja que ara un de cada dos trens de la C1 entre Maçanet i Tordera transporta practicament aire.Millor que aquests un de dos que almenys de transportar aie que transportessin una quantitat gran de viatgers que fan trajecte Maresme-Girona.Ara que si es tracta de potencia les relacions Maresme-Selva-Vallès Oriental potser si que seria necessari perllogar els Blanes a Maçanet(i els Calella a Blanes fent un petit tram de segona via entre Sta.Susana i Pinesa,que es pot),i perllogar la meitat o un quart dels Sant Celoni a Maçanet.D'aquesta manera Maçanet seria un intercanviador potent,com Sant Vicenç de Calders.Ara que si hi ha tren cada 30 minuts entre Blanes i Maçanet,que hi hagui també cada 20 o 30 minuts entre Vilafranca i St.Vicenç de Calders,que aixó si que es una vergonya!



Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Divendres 16/01/2009 20:06

I votat que sí, posició llógica, ja que si no es dona un servei aceptable (frecuencias) la gent (els viatgers) no responen com probablement voldrian.
Una opció podria ser fer pujar trens en cadena dels seus destins, depend de quinas horas un Granollers fins S. Celoni i alguns dels que acaban recorregut a aquesta última estació fer-lus arribar a Maçanet, milloraria la oferta, mes que necesaria i crec que tampoc seria cap trasbals per part de Renfe (aixis u crec, després vet a saber...)
Respecte a la C-1 igual en alguns moments del dia fer continuar algun Blanes fins Maçanet, seria moltissim mes facil puger cambiar de linea si també els horaris fossin mes o menys coincidents per fer un intercambi com te que ser.

En definitiva donar facilitats a tots els viatgers.


I per acabar portan el tema a "la meva línea" la C-4 sud, seria totalment imprescindible que alguns Vilafrancas continuin fins St. Vicenç, o sigi intentant tindra un rodalias cada 30 minuts la major part del día, perque per posar un exemple, si no arribas a temps de agafar els de las 10h.30m. del matí el seguent et pasa a las 12h., u trobu vergonyós, estem al segle XXI, sembla que alguns no es volen enterar.


Off topic: Granollers es una gran ciutat. :ok



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 18/01/2009 17:38

En general, una freqüència superior als 30 minuts en qualsevol punt d'un nucli de rodalia de les dimensions de Barcelona és una broma de mal gust. Que l'oferta impulsa la demanda, es veu prou a la R5 i R6, que malgrat no tenir freqüències ni temps de viatge ideals, donen mil voltes a la R1 a partir de Blanes i la R2 a partir de Vilafranca i St. Celoni.

I si, per això, cal adaptar la infraestructura (duplicació, quadruplicació de vies), que ho facin, que bé no els tremola el canell per farcir el país de LAVs i autovies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Enric
N7
N7
Entrades: 438

Entrada Autor: Enric » Diumenge 18/01/2009 18:24

En definitiva aixó vui dir, si algún, día, setmana, mes o any(s)... arriba, amb la posible nova configuració de líneas a lo millor allavorans s'esforçan a portar a terme uns horaris mes adaptats als temps actuals.

Rodalias no es sols Bcn. i voltans, es més pero costa de que sigui aixis.


:ok



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”