Batudes, també al TRAM.

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Re: Batudes, també al TRAM.

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 23/02/2010 21:52

Si fos perquè no els trenquin, els treurien, o directament no els haurien possat. :roll:



andres-1
N4
N4
Entrades: 51

Entrada Autor: andres-1 » Diumenge 02/05/2010 9:22

fran83 ha escrit:Jo de fa uns mesos que agafo cada dia el trambesòs i no paga gairabé ningú. I el 100% dels cops que han pujat els revisors han enxampat a gent sense bitllet. I no a tots, porquè un cop agafen uns, els baixen a la següen parada, però encara queda força gent sense pagar.
Sobre els torns, normalment sempre hi ha un o dos oberts, crec jo que perquè no els trenquin, així que no serveixen per res.
Com anècdota, un dia un tram que anava de gorg a glòries(T5) va agafar el desviament a rambla de la mina i ens va deixar tirats a l'estació de la rambla. Vaig acabar anant a peu fins la T4 i al pujar no vaig tornar a validar, van passar els guardies i em van fotre bronca :D
En dos días de viajes en el trambesos, he observbado que el 9o % no validan billete, se sientan y ale a viajar de gratis y a molestar a los demas con cantes y bailes . Con lo que se pierde se podrian pagar más revisores o poner cobradores en los tranvías como antes y la perdida seria menor



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”