No pots fer fotos i penjar-les? Per aquí tenim ansies de veure tot el que expliquesAureli ha escrit:Avui continuen treballant móltíssim. Ja han posat l'espècie de poema visual de les escales mecàniques de Batet...
Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Seguiment de les obres al Carmel
Re: Seguiment de les obres al Carmel
En tinc algunes, però és que no sé com es pengen les fotos i em sembla tot un merder haver de descarregar les fotos i tot plegat... Sóc una mica manta per aquests temes informàtics...BCN2008 ha escrit:No pots fer fotos i penjar-les? Per aquí tenim ansies de veure tot el que expliquesAureli ha escrit:Avui continuen treballant móltíssim. Ja han posat l'espècie de poema visual de les escales mecàniques de Batet...
A més, per a més inri, em sembla que em perdré la inauguració perquè demà marxo de vacances fins el proper dilluns, així que si inauguren l'1 d'agost com a més tard, me la perdré...
[off-topic]Sobre el tema de penjar fotos, jo personalment recomano desde fa temps photobucket, que et permet penjar fotos i videos fàcilment i amb un límit al que jo encara no he arribat ni al 25% i he penjat moltes fotos. No dóna gaire feina penjar les fotos, i és fàcil de fer.[/off-topic]Aureli ha escrit:En tinc algunes, però és que no sé com es pengen les fotos i em sembla tot un merder haver de descarregar les fotos i tot plegat... Sóc una mica manta per aquests temes informàtics...
Sobre el tema de l'inauguració, encara queda una setmana o més, espero que es pugui acabar tot sense problemes i amb la certesa de que no hi haurà cap problema amb tema filtracions o qualsevol altre.
A veure si ho he fet bé...
Us adjunto fotos del vestíbul de Batet i del de Beat Almató, al barri del Coll...
Salutacions
Us adjunto fotos del vestíbul de Batet i del de Beat Almató, al barri del Coll...
Salutacions
Je, je... una mica grans m'han sortit, però crec que es veuen bé.
La primera és del vestíbul de Batet, al barri del Carmel. Tot i dir-se El Coll | La Teixonera, aquest vestíbul està íntegrament localitzat al Carmel.
Les altres fotos fan referència al vestíbul del carrer Beat Almató del barri del Coll. El carrer Santuari separa el Carmel del Coll i una vorera és Horta-Guinardó (senar) i l'altra és Gràcia (parell).
Es veu una mica el passadís amb tapís rodant de connexió entre el Coll i Batet.
Espero us agradin...
Salutacions novament.
La primera és del vestíbul de Batet, al barri del Carmel. Tot i dir-se El Coll | La Teixonera, aquest vestíbul està íntegrament localitzat al Carmel.
Les altres fotos fan referència al vestíbul del carrer Beat Almató del barri del Coll. El carrer Santuari separa el Carmel del Coll i una vorera és Horta-Guinardó (senar) i l'altra és Gràcia (parell).
Es veu una mica el passadís amb tapís rodant de connexió entre el Coll i Batet.
Espero us agradin...
Salutacions novament.
Perfecte! I moltes gràcies pel reportatge fotogràfic, bon corresponsal!
Moltes gràcies Metring!
La veritat és que és flipant sortir del vestíbul de Batet i veure que tens el cim del turó del Carmel allà mateix... Ah! I a sobre estàs a uns 10 minuts de l'accés nord del parc Güell. Això és important, ja que de fet, si algú vol anar al parc Güell ara en metro, es tracta d'una nova opció per a descongestionar els altres accessos.
La veritat és que és flipant sortir del vestíbul de Batet i veure que tens el cim del turó del Carmel allà mateix... Ah! I a sobre estàs a uns 10 minuts de l'accés nord del parc Güell. Això és important, ja que de fet, si algú vol anar al parc Güell ara en metro, es tracta d'una nova opció per a descongestionar els altres accessos.
Ja funcionen les escales mecàniques de Batet, una per a baixar i l'altra per a pujar. Una veïna ens deia que havia sentit que l'inaugurarien el dia 4 d'agost. I que estaria obert al públic a partir de les 15h...
El 4 d'agost és dimecres, això encaixaria amb la frase aquella d'aquell periodista que va dir que les ultimes inauguracions havien estat en dissabte, i aquesta també.Aureli ha escrit:Una veïna ens deia que havia sentit que l'inaugurarien el dia 4 d'agost. I que estaria obert al públic a partir de les 15h...
els veins del Carmel quedaran contents amb les noves estacions, encara que només sigui pel nombre d´ ascensors i escales mecàniques que tenen. No tenen res a envejar a les de L9.
Per cert, el carrussel de L5 ja arriba a Vall d´hebron en horari de 10 a 22h. Això va començar dissabte.
Per cert, el carrussel de L5 ja arriba a Vall d´hebron en horari de 10 a 22h. Això va començar dissabte.
Gràcies Aureli! Bones fotos.
Ara a veure si inauguren abans del dia 1/8/2010 i ens veiem.
Molt bona idea això d'un nou accés al Parc Güell.
Ara a veure si inauguren abans del dia 1/8/2010 i ens veiem.
Molt bona idea això d'un nou accés al Parc Güell.
Visca el metro!!
Avui anava en vago 5055 a la L5 i ja tenia els termometres preparats fins Vall d'Hebron, tapats amb una enganxina blanca, al igual que l'enllaç amb Rodalies a La Sagrera.
si no passa res mes, el dimecres 28, començarà la marxa en blanc amb els trens i el personal sortint de Vall d´ Hebron. Si tot va molt i molt bé, volen inaugurar el dia 30 divendres. Ja veurem.
Fa un estona que he agafat la L5 els termometres ja porten iluminats les estacions de Vall d'Hebron a Horta. I he sentit que per comunicación interna informaba que al maquinistes de la L5 que els metros ja arribaven a Vall d'Hebron.
estació de Teixonera: 10 ascensors i 4 tapissos rodants com els de Diagonal per salvar el desnivell.
Suposo que de moment només ho tenen alguns trens, perquè aquest matí he agafat la L5 i el meu tren tenia el mateix termòmetre de sempre.davida ha escrit:Fa un estona que he agafat la L5 els termometres ja porten iluminats les estacions de Vall d'Hebron a Horta. I he sentit que per comunicación interna informaba que al maquinistes de la L5 que els metros ja arribaven a Vall d'Hebron.
Mare meva, no en va serà l'estació més profunda de tota la xarxa, pel moment!El LLOP ha escrit:estació de Teixonera: 10 ascensors i 4 tapissos rodants com els de Diagonal per salvar el desnivell.
Visca el metro!!
avui ha començat la marxa en blanc a la L5. Els trens circulen a tota la longitud de la línia (inclòs el perllongament) fent les parades reglamentàries a totes les estacions, però sense passatge a les estacions noves. Ja queda menys.
-
- N10
- Entrades: 4269
- Ubicació: Horta
El Periódico anuncia la posada en servei per a aquest divendres.