Retards, avaries i deficiències a TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dijous 30/12/2010 1:52

Hola! Jo he estat afectat per l'aturada de la línia 5. Hem arribat a l'estació de Congrès, i hem estat parats una bona estona, tot i tenir disc verd davant. Al cap de 5 minuts, han començat a parlar per la megafonia de l'estació, però entre que s'escoltava molt fluix, i l'aire acondicionat del metro feia molt soroll no s'escoltava res. Per sort, al cap d'uns minuts, ja han donat informació als panells lluminosos.
En aquest moment, ja m'he apropat a la part davantera del tren i he vist que hi havia alguns passatgers fotent-li la bronca al motorista (ja veus tu quina culpa té el motorista, però en fin), total, que jo molt amablement li he preguntat que passava, i m'ha dit que un tren havia fet curtcircuit en mig del tunel, en algun punt prop de diagonal. Desprès ja en ha informat de que es faria un parcial i que en menys de 15 minuts, tornaríem a estar en marxa.
Jo aprofitant l'ocassió, m'he quedat a la porta de la cabina (que l'home molt majo, l'ha deixat oberta) i anava escoltant els missatges del CCM, com anava donant ordres a cada metro. Han manat dessallotjar uns convois, i un d'ells es trobava en meitat del tunel.
Salut!


Hasta siempre serie 1000

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 30/12/2010 6:57

el problema ha estat un despenjament poc visible del fil de coure que transmet la tensió de la catenària en un punt entre H.Clínic i Entença.



nestor
N4
N4
Entrades: 61
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: nestor » Dijous 30/12/2010 11:34

El LLOP ha escrit:el problema ha estat un despenjament poc visible del fil de coure que transmet la tensió de la catenària en un punt entre H.Clínic i Entença.
Ah, suposo que el motorista és el que li han dit al primer moment. Et refereixes al fil que transmet a la tensió a la catenària rígida?


Hasta siempre serie 1000

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6994
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dijous 30/12/2010 16:03

En aquests moments, la L4 està tallada per un gos a la via. Segons megafonia hi està treballant un equip especialitzat en aquests casos :?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 30/12/2010 16:08

Digueu-me malpensat... però no serà que el presumpte amo s'haurà ficat al recinte usant un dels títols de transport més apreciats per la fauna humana de Barcelona?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 09/01/2011 2:23



a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 25/01/2011 16:51

Avui, prop les 9 del matí, la L9 funcionava de Bon Pastor a Can Zam i la L10 de Bon Pastor a Gorg per una incidència tècnica.

Pel mateix motiu, la L3 a la mateixa hora, ha estat aturada uns minuts, aquí he pogut esbrinar per la ràdio d'un 5000, que havia vingut algú per "rearmar" una cosa (la desconec), i reiniciar la marxa.


El metro de Barcelona amb motoristes!

pau5321
N7
N7
Entrades: 448
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: pau5321 » Dijous 27/01/2011 22:09

Miquel ha escrit:Avui, prop les 9 del matí, la L9 funcionava de Bon Pastor a Can Zam i la L10 de Bon Pastor a Gorg per una incidència tècnica.

Pel mateix motiu, la L3 a la mateixa hora, ha estat aturada uns minuts, aquí he pogut esbrinar per la ràdio d'un 5000, que havia vingut algú per "rearmar" una cosa (la desconec), i reiniciar la marxa.
Tant els dies 25 com el 26 ha sigut una passada la d'incidències que hi han hagut, l'altre dia vaig agafar primer la L9, i anava més lent de lo normal, casi que es parava a la meitat dels tunels. Després vaig agafar la L5 de La Sagrera fins Sgda.Familia, i es parava una llarga estona a les parades perquè tenia el disc vermell. Després a la L2, a Sgda.Familia es va parar una estona, va arrencar i es va sentir algo d'una avaria pero amb el avalot que hi havia entre els passatgers no vaig entendre res. A Encants, tenia disc vermell, i es veia des d'allá el seguent a Clot, quan ja es va deixar de veure el meu va arrencar, i a clot va tornar a parar una mica i ja va seguir normal.


http://propostesdemobilitat.wordpress.com
Una página con propuestas de autobuses y metro


http://tutorialesparavagos.wordpress.com
Si no sabéis hacer algo en el PC, aquí hay solución para todo.

Avatar de l’usuari
SirKop
N2
N2
Entrades: 11
Ubicació: Fontana

Entrada Autor: SirKop » Dimecres 02/02/2011 9:25

Savem perque aquest mati la L3 estava aturada entre vall d'hebron i diagonal?
jo l'he intentat agafar a les 8.30 a fontana i no estava operatiu el servei. he anat caminan fins joanic, perque jo vai a poblenou, i he sentit per megafonia cap a les 8.45 k ja estava restablert tota la linia.

ames el "justificant" te tela, perque no posa re de justificant!!



Lauriqui
N2
N2
Entrades: 11

Entrada Autor: Lauriqui » Dimecres 02/02/2011 21:14

Jo anava aquest matí amb la L3, ens han tingut una bona estona a Drassanes, sense explicacions, i en arribar a Diagonal tan sols han dit que el tram Diagonal-Vall Hebron no funcionava i que desallotgessim el tren...

Sort que vaig a Vall Hebron i he pogut agafar la blava... Però m'ha estranyat, perquè per megafonia recomanaven com a alternativa agafar el bus 27, que sí que fa un recorregut similar a la L3... però no queda massa propera de Diagonal, no?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 02/02/2011 23:35

Deurien voler dir el 17, que és l'única línia que uneix els dos punts, tot i que dóna una lleugera volta. Per a les estacions fins a Vallcarca, també servien el 22 i el 28, i fins a Lesseps, el 24.

Entre una cosa i altra, la millor manera d'arribar a Vall d'Hebron era l'L5.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

sakuragi10
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig/Virrei Amat

Entrada Autor: sakuragi10 » Dijous 03/02/2011 1:20

Aquí teniu la notícia:

http://www.3cat24.cat/noticia/1048066/b ... ll-dHebron

Causes alienes =suïcidi? Tot i què han tallat massa recorregut si fos així no?



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 03/02/2011 8:01

intent de suïcidi a l'estació de Lesseps.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 03/02/2011 11:04

sakuragi10 ha escrit:Tot i què han tallat massa recorregut si fos així no?
Si la línia queda bloquejada en les dues vies, cal anar a buscar les següents agulles. I com que n'hi ha una just a Lesseps, el tram tallat era relativament llarg.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

sakuragi10
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig/Virrei Amat

Entrada Autor: sakuragi10 » Dijous 03/02/2011 16:21

El LLOP ha escrit:intent de suïcidi a l'estació de Lesseps.
Vaja, quina sort, poques vegades es pot explicar un intent de suicidi al metro/tren...



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 03/02/2011 19:14

Tot i que ell ho sap no per altres canals, jo preferiria no tenir aquesta "sort" de poder-ho explicar...



PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 03/02/2011 20:31

Avui sobre les 17.35 hem estat en una 2100 parats 7 minuts a Passeig de Gràcia. Hem estat 1 minut parats a cada estació direcció Trinitat Nova. Feia olor a cremat a Verdaguer...



Miquel
Administrador
Entrades: 4425
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 03/02/2011 20:53

PoLeTe124 ha escrit:Avui sobre les 17.35 hem estat en una 2100 parats 7 minuts a Passeig de Gràcia. Hem estat 1 minut parats a cada estació direcció Trinitat Nova. Feia olor a cremat a Verdaguer...
A mi, avui, s'ha aturat el tren entre les estacions de Guinardó i Alfons X, fins aquí cap novetat, fins que al mirar per la finestra, veig el tren de l'altre via (dir. Trinitat servit per un 9000), que també s'atura i quedem en paral·lel, als 10 segons, el nostre tren retrocedeix amb pauses uns metres (suposo que per la inèrcia de la rampa al desfrenar) fins que el motorista l'ha aturat, i així ens quedem uns quants segons més, fins que finalment tant el 2100 en el que anava ha pogut traccionar, instants després ho ha fet el 9000.

Algú te idea del que ha pogut passar?
A mi m'ha semblat que podria haver estat una baixada de tensió, però en cap cas, ens hem quedat sense llum (i el 9000 tampoc), i no crec pas que als dos motoristes els freni l'ATP quedem al mateix lloc, i reiniciem la marxa alhora.
Per cert, eren les 14:40h


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 07/02/2011 10:45

http://www.atm.cat/cat/otros/centroinf.php

07/02/2011 10:05

En aquests moments els hem d'advertir que per una incidència tècnica a Vall d'Hebron la línia 5 de Metro la línia blava funciona de Cornellà Centre a Horta i viceversa. S'ha habilitat però un servei especial d'autobusos per unir les estacions Vall d'Hebron El Coll-Teixonera i El Carmel amb Horta. La resta de línies de Metro però així com les d'Autobusos Tramvia Ferrocarrils de la Generalitat i Rodalies circulen amb normalitat per l'àrea metropolitana de Barcelona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”