Rodalies R8

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quina creus que és la millora més necessària a la línia per on passa la R8?

a) més trens per hora.
24
16%
b) recuperar el Rodalies sense transbordament de Sant Cugat i Rubí a Barcelona per Montcada (i més trens per hora).
5
3%
c) nou servei de Rodalies sense transbordament de Sant Cugat i Rubí a Barcelona per Molins de Rei (i més trens per hora).
11
7%
d) intercanviador R8/R4 a Barberà/Baricentro.
19
13%
e) intercanviador R8/FGC a Hospital General (amb clausura de l'actual estació de Rubí)
9
6%
f) intercanviador R8/FGC a Hospital General (mantenint l'actual estació de Rubí)
19
13%
g) millora de les agulles a Cerdanyola-Universitat per tal de permetre accessibilitat a totes les vies des del costat Sant Cugat.
5
3%
h) perllongar la R8 a Vilafranca.
8
5%
i) perllongar la R8 a Sant Celoni.
8
5%
j) intercanviador R8/FGC a Volpelleres (amb clausura de l'actual estació de Sant Cugat).
16
11%
k) nova estació a Montornès del Vallès.
6
4%
l) enllaç R8/R3 a Santa Perpètua i trens directes Vic-UAB.
9
6%
m) que es perllongui la R1 des de Molins de Rei fins a Rubí, Cerdanyola-Universitat, o Sant Andreu Arenal.
11
7%
 
Vots totals: 150
victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Re: Cercanías Girona...

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 28/06/2011 23:06

Si allarguen l'R8 tindran en compte la disponibilitat de material mòbil, no et preocupis.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 29/06/2011 1:14

Avui he agafat l'R8 direcció Martorell. Degut als endarreriments de 20 minuts a la R2 Nord i les aturades constants del tren durant el trajecte (el Civia s'ha quedat parat 4 cops entre estacions, entre Clot i Mollet-St. Fost) he perdut l'R8 que tenia previst agafar. Total, 60 minuts més d'espera a Mollet-Sant Fost. :|

Veient això, veig que serà missió complicada que els usuaris amb transbord agafin l'R8 a l'hora, degut als endarreriments constants de la resta de línies, que complica la sincronització amb una línia que passa cada 60 minuts.

Hem agafat el tren pocs usuaris, però més dels que m'esperava per ser el tercer dia de servei. La renovació de via del ramal es nota: trajecte amb exel·lent velocitat comercial i suavitat.
albert28 ha escrit:La nova R8 augmentarà la freqüència de pas en funció de la demanda
L'ideal seria que, abans del setembre, aquesta línia disposés d'un tren cada 30 minuts mínim. Així, perdre l'anterior no afectaria tant, i els alumnes de la UAB no hauran de sofrir tant per l'horari.
m.h.t. l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 29/06/2011 2:03, en total s’ha editat 3 vegades.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dimecres 29/06/2011 1:21

m.h.t. ha escrit:Avui he agafat l'R8 direcció Martorell. Degut als endarreriments de 20 minuts a la R2 Nord i les aturades constants del tren durant el trajecte (el Civia s'ha quedat parat 4 cops entre estacions, entre Clot i Mollet-St. Fost) he perdut l'R8 que tenia previst agafar. Total, 60 minuts més d'espera a Mollet-Sant Fost. :|
Encara i així, podríes haber anat fins a Granollers Centre, comptant el temps de viatge amb l'R2 i l'R8, menys temps d'espera a aquesta estació... És el que faig jo quan perdo un enllaç, i no tinc alternatives ;)


Parlem amb propietat.

Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 29/06/2011 1:34

ElDesi1994 ha escrit:Encara i així, podríes haber anat fins a Granollers Centre, comptant el temps de viatge amb l'R2 i l'R8, menys temps d'espera a aquesta estació... És el que faig jo quan perdo un enllaç, i no tinc alternatives ;)
Sí, ho anava a fer, però em comportaria una zona més de les que havia val·lidat (3 zones) i no m'he arriscat. :( Per cert, oi que a Mollet-Sant Fost no es pot canviar de via pel pas inferior? :? Dels cops que hi he estat, només ho he pogut fer pel pas a nivell, ja que l'inferior et porta al carrer (la tanca l'han posada al mig). :x


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
ElDesi1994
N7
N7
Entrades: 343
Facebook: Josué Ferrero
Ubicació: Mollet del Vallès
Contacta:

Entrada Autor: ElDesi1994 » Dimecres 29/06/2011 1:56

m.h.t. ha escrit:Sí, ho anava a fer, però em comportaria una zona més de les que havia val·lidat (3 zones) i no m'he arriscat. :( Per cert, oi que a Mollet-Sant Fost no es pot canviar de via pel pas inferior? :? Dels cops que hi he estat, només ho he pogut fer pel pas a nivell, ja que l'inferior et porta al carrer (la tanca l'han posada al mig). :x
Cert, és una mica xapussa, però está fet per a la gent que té que anar de un costat a l'altre de les víes, sobretot per el tram peatonal Mollet del Vallès - Sant Fost de Campsentelles... A Montcada i Reixac han solventat aquest problema amb una tanca que separa les escales i part del pas inferior. :x Si s'ha de canviar d'andana a Mollet - Sant Fost sense tornar a validar, s'ha de per pel pas a nivell... Excepte per qui tingui una T-Mes (com és el meu cas) o una T-Trimestre, ja que no m'importa tornar a validar...


Parlem amb propietat.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 29/06/2011 2:22

m.h.t. ha escrit:Avui he agafat l'R8 direcció Martorell. Degut als endarreriments de 20 minuts a la R2 Nord i les aturades constants del tren durant el trajecte (el Civia s'ha quedat parat 4 cops entre estacions, entre Clot i Mollet-St. Fost) he perdut l'R8 que tenia previst agafar. Total, 60 minuts més d'espera a Mollet-Sant Fost. :|

Veient això, veig que serà missió complicada que els usuaris amb transbord agafin l'R8 a l'hora, degut als endarreriments constants de la resta de línies, que complica la sincronització amb una línia que passa cada 60 minuts.

Hem agafat el tren pocs usuaris, però més dels que m'esperava per ser el tercer dia de servei. La renovació de via del ramal es nota: trajecte amb exel·lent velocitat comercial i suavitat.
albert28 ha escrit:La nova R8 augmentarà la freqüència de pas en funció de la demanda
L'ideal seria que, abans del setembre, aquesta línia disposés d'un tren cada 30 minuts mínim. Així, perdre l'anterior no afectaria tant, i els alumnes de la UAB no hauran de sofrir tant per l'horari.
Com has vist l´afluència de passatgers al tram Cerdanyola-Universitat-Martorell? Es manté, o ha baixat?



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2218
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimecres 29/06/2011 2:46

437.001 ha escrit:Com has vist l´afluència de passatgers al tram Cerdanyola-Universitat-Martorell? Es manté, o ha baixat?
He baixat a Cerdanyola-UAB per agafar l'R7 de tornada. Et puc dir que al baixar de l'R8 ha pujat una marabunta d'estudiants de la UAB en sentit Martorell, que m'ha deixat parat. Per tant, sembla que s'ha mantingut la demanda. ;)

Al pujar a l'R7, el tren ja anava amb bastant gent també. El problema ha vingut a St. Andreu Arenal, on la meitat del passatge no tenia ni idea de perquè el tren finalitzava allà. :| La veritat és que a totes les estacions de l'R7 encara consta "R7 Martorell-L'Hospitalet". :nono
trainman ha escrit:Las unidades que están prestando servicio en la R8 el día de su puesta en servicio son el 465-244 y el 465-251.
Mako448 ha escrit:Els mateixos Civies que ahir estaven a l'R8,avui també han estat.
Dons avui (tercer dia) he agafat la 465-214. ;)


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dimecres 29/06/2011 9:44

Hola,
albert28 ha escrit:La-nova-R8-augmentara-la-frequencia-de-pas-en-funcio-de-la-demanda
Y la demanda no aumentará hasta que no haya mejores frecuencias, por lo tanto estamos ante el pez que se muerde la cola. Aparte de los intercambiadores que se precisan y que no hacen, con lo que la demanda no puede aumentar como debiera.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dimecres 29/06/2011 10:04

Exacto, faltan intercambiadores que se podrían hacer con bastante facilidad, pero al parecer, prefieren hacer un AVE a Cuenca en el que no va casi nadie, o un AVE al desierto del Sahara en el que tampoco debe ir demasiada gente (aquí exagero con lo de desierto del Sáhara), pero menos AVE para todos y más tren convencional eficiente para todos.



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2179

Entrada Autor: albert28 » Dimecres 29/06/2011 10:09

El més lògic seria que la R8 compartís la línea amb la R7 fins Martorell i així es reduiria les frequencies i parlar-ne Generalitat amb universitats per ajustar els horaris a les hores d'entrada o sortides d'aquestes universitats per on hi passa la R7-R8.



sakuragi10
N4
N4
Entrades: 57
Ubicació: Sant Andreu Arenal/Fabra i Puig/Virrei Amat

Entrada Autor: sakuragi10 » Dimecres 29/06/2011 16:35

Això de l'escurçament de la R7 fins a SAA és un escàndol. Els 2 dies que l'havia agafat per la tarda, el tren estava estacionat a la via 3 un cop havia arribat de fer el trajecte invers. Avui, arriba un tren a la via 3, baixa la gent, tanca portes, torna a obrir-les, jo em pujo i de sobte al cap de 5 minuts veig que ve el Cerdanyola UAB per la via 1. Tota la gent baixant-se a corre cuita... Lamentable. Quan torno a passar per SAA sobre les 12, veig que el Cdny-UAB és estacionat a la via 4. Amb aquest garbuix de que el tren pot sortir per qualsevol via i la desinformació patent, ningú s'entera de res...



pokeroms
N6
N6
Entrades: 239
Ubicació: <M> Ciutat Meridiana

Entrada Autor: pokeroms » Dijous 30/06/2011 0:46

Hola!!

Fa temps que no postejo cap missatge, pero cada dia vaig mirant el fòrum, no obstant, avui vull donar constància de la nul·la gestió que té Rodalies de Catalunya almenys, a la R8.

Jo treballo a Sant Cugat i per anar a casa abans agafava la R7 fins Torre del Baró, ara agafo la R8 fins a Cerdanyola-UAB, i després la R7 fins Torre del Baró.

Jo no sé com s'ho han fet, però els horaris crec que els han adequat per fer el trasbord de la R7 a a Cerdanyola-UAB.

La meva queixa és aquesta:

El tren que agafo cada dia passa per Sant Cugat a les 13.48 (segons l'horari) i arriba a Cerdanyola-UAB a les 13.51 si va puntual, i allà està la R7 que surt cap a Sant Andreu Arenal a les 13.55. Si feu comptes, 4 minuts de marge per fer el trasbord i a sobre que has de baixar per un pas soterrani.

Com és habitual, avui no ha anat amb hora (només 4 minuts de tard), i ha arribat clavat a les 13:55, i just quan hem pujat del pas soterrani per agafar el tren de la R7 ja havia tancat portes per marxar.

COM és possible que a sobre que fan aquestes modificacions de la R7 i R8, no tenen la dignitat de que si veuen un tren de la R8 que està arribant esperar 1 minut o 2 per que la gent pugui fer el trasbord? Perquè el següent pasa al cap de 30 minuts, i jo crec que per 1 minut o 2 més no passa res, perquè el següent tren cap a Sant Andreu Arenal va arribar a Cerdanyola-UAB 10 minuts abans de la seva sortida.

1 hora d'espera R8 + 30 min de la R7 + 20 min de trajecte = 1h50m per 6 parades d'un trajecte de 20 minuts.

No sé que penseu vosaltres, però a sobre de que han fet això no fan ni els trasbords com déu mana...


Salutacions!!!!! ;)


Vagis on vagis,
Gaudeix del trajecte ;)

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 30/06/2011 1:01

Es veia a venir... :nono :cop



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 30/06/2011 1:03

I a sobre el R7 no pot estar a la via de la mateixa andana on para el R8.
pokeroms ha escrit:Hola!!

Fa temps que no postejo cap missatge, pero cada dia vaig mirant el fòrum, no obstant, avui vull donar constància de la nul·la gestió que té Rodalies de Catalunya almenys, a la R8.

Jo treballo a Sant Cugat i per anar a casa abans agafava la R7 fins Torre del Baró, ara agafo la R8 fins a Cerdanyola-UAB, i després la R7 fins Torre del Baró.

Jo no sé com s'ho han fet, però els horaris crec que els han adequat per fer el trasbord de la R7 a a Cerdanyola-UAB.

La meva queixa és aquesta:

El tren que agafo cada dia passa per Sant Cugat a les 13.48 (segons l'horari) i arriba a Cerdanyola-UAB a les 13.51 si va puntual, i allà està la R7 que surt cap a Sant Andreu Arenal a les 13.55. Si feu comptes, 4 minuts de marge per fer el trasbord i a sobre que has de baixar per un pas soterrani.

Com és habitual, avui no ha anat amb hora (només 4 minuts de tard), i ha arribat clavat a les 13:55, i just quan hem pujat del pas soterrani per agafar el tren de la R7 ja havia tancat portes per marxar.

COM és possible que a sobre que fan aquestes modificacions de la R7 i R8, no tenen la dignitat de que si veuen un tren de la R8 que està arribant esperar 1 minut o 2 per que la gent pugui fer el trasbord? Perquè el següent pasa al cap de 30 minuts, i jo crec que per 1 minut o 2 més no passa res, perquè el següent tren cap a Sant Andreu Arenal va arribar a Cerdanyola-UAB 10 minuts abans de la seva sortida.

1 hora d'espera R8 + 30 min de la R7 + 20 min de trajecte = 1h50m per 6 parades d'un trajecte de 20 minuts.

No sé que penseu vosaltres, però a sobre de que han fet això no fan ni els trasbords com déu mana...


Salutacions!!!!! ;)


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dijous 30/06/2011 7:53

Hola,

Este es un problema endémico en las cercanías de Barcelona desde siempre junto con el de la desinformación especialmente de los paneles electrónicos a bordo de los trenes y los de los andenes de las estaciones. En este último caso o están apagados, o marcan mal la dirección o no se corresponde con el tren, etc. El primero de los casos, como indicais a expensas de las experiencias con la nueva R8 y la recortada R7, es el de saber de qué vía sale tu tren, ya que si bien un día puedes salir de la vía 4, al día siguiente igual te mandan a la vía 6 y esa misma tarde puede que salgas de alguna vía muerta que tengan en la estación donde hayan estacionado un convoy y le quieran dar salida colocándole un destino cualquiera.

Lógicamente si andamos poniendo y quitando líneas cada 4 días según le sople a alguno el cerebro, pues no se pueden establecer las rutinas diarias que en bastantes ciudades europeas serias ya existen desde hace años e incluso décadas. Ciudades donde sabes perfectamente en las estaciones qué líneas pasan por qué vías y además es algo que siempre pasó así y que hoy en la actualidad sigue pasando así. Con lo que si un día hay una excepción por lo que sea, simplemente con informar de ello por megafonía periódicamente en trenes y estación implicada y poniendo cartelería provisional, comunicas a la gente la novedad. Pero al día siguiente o cuando acaba la incidencia, todo vuelve a la normalidad.

Aquí nunca se hace nada, no se crean líneas, no se crean nuevos corredores como el elemental que haría falta bajo la Diagonal o la Gran Vía, como nunca pasa nada en cuanto a creación de nuevas líneas... existe la creencia de que cambiándolo todo de vez en cuando en cuanto a pegatinas, logotipos y recorridos de las líneas, pues ya parece como si hubiesen hecho algo. Y así antes la línea 1 era la que llegaba al aeropuerto, luego la quitan, luego la que llega al aeropuerto es la línea 10, luego la quitan otra vez, mañana ponen la línea 7, al otro le acortan por aquí y le añaden por allá, el 26 de junio aparece la línea 8 y vuelven a retocar la línea 7... la línea 4 en su parte sur (la de Vilafranca) hoy es línea 4 pero dentro de un tiempo dicen que será la línea 2... la línea de Vic que hoy es la 3 mañana no sabemos si será la que llegue al aeropuerto, si irá a Castelldefels por Cornellà o qué se le ocurrirá al iluminado de turno que haga... la de Manresa, igual es la que acaba llegando al recinto aeroportuario...

Pero vamos a ver, ¿así quién narices se va a aclarar? y crearse, lo que es crearse nuevos tramos, nuevas infraestructuras, no se crea nada, simplemente son las mismas que siempre hubo, a las que con cuatro apaños y tres pegatinas le hacen una reforma cada 4-5 años para hacer ver que hacen algo cuando realmente todo permanece igual. Si ahora tenemos líneas 7 y 8 en estos últimos tiempos es porque una infraestructura abandonada y que se les caía a trozos como la circunvalación ferroviaria del norte de Barcelona, la han aprovechado y apañado, pero eso ya estaba ahí con la abandonada y a su suerte estación de Baricentro y demás.

¿Cómo pretendemos que así vayamos a poder establecer rutinas como que un tren pase siempre por la misma vía, vaya habitualmente a un andén determinado, etc? es sencillamente imposible. La gente va a la estación a la aventura, a la intranquilidad, a la inseguridad... un factor más que hace que el subconsciente humano se decante por rechazar este tipo de jugarretas y se decida por otros medios donde la rutina la marca uno mismo y no habrá sorpresas. Por ejemplo: el coche privado.

Eso sí, hoy ponemos pegatinas y andenes y demás cartelería con tonalidades rojas. Mañana instauramos que las líneas serán llamadas C1, C2, C3, C4, etc. Al otro, a lo que es verde o rojo le damos una tonalidad algo diferente, al otro cambiamos la rotulación para que ponga 1,2,3,4... porque nos molesta la "C" y preferimos que no esté ahí ya que indica lo que indica ("cercanías" en castellano) y , más adelante ya nos destapamos y nos quitamos la careta y volvemos a renombrar pero esta vez con la "R" que es mucho mejor: R1, R2, R3, R4, R7, etc. diciendo ya "rodalies", que al final y simplemente por tocar las pelotas seguro que finalmente el vulgo y la plebe lo acaba asimilando esa "R" como "la línea 1 de Renfe, la 2 de Renfe, la 3 de Renfe y la 4", incluso igual asimilan también las R5 y R6 de FGC como "de Renfe" por extensión, la plebe y los no "frikis" son así de impredecibles y cabroncetes, entenderán así la "R" y listos, lo cual nos llevará a gastar en pegatinas para obtener otra nomenclatura nueva para que quede claro que es que eso de la "R" iba por cambiar al catalán, ¿quién sabe? ¿quizá RDL 1, RDL 2...? tiempo al tiempo. Luego en los nombres exteriores de las estaciones cambiamos sutilmente el tipo de letra, cosa que nadie que no sea un "friki" o un puntilloso detectará jamás porque sigue viendo el cartel rojo con letras blancas donde dice por ejemplo "L'Hospitalet". Eso sí, cambian la rotulación, en lugar de "arial bold" ponen "arial light" (o el tipo de letra que sea, eso es irrelevante) y se quedan tan anchos, en cartelitos y demás se gastan una pasta y a correr. Después vemos que no nos gusta la señalética y empezamos a cambiarla toda para que sea con el fondo blanco a imagen y semejanza de la que hay en los FGC. Eso sí, la cambiamos en unas estaciones sí y en otras no... no vaya a ser que uniformicemos la red entera, el resto de estaciones, ya llegará...

¡Señoras y señores! ¡Bienvenidos al maravilloso mundo de las pegatinas! hacer no haremos nada y crear nuevos tramos o infraestructuras tampoco los vamos a crear, pero le vamos a montar a Ud. un lío en la cabeza y tal va a ser el follón, que no va a saber Ud. nunca con claridad de qué color le hemos pintado la línea o de qué vía saldrá su tren, no ya al día siguiente, sino en el mismo día dependiendo de la hora. Jejejejejeje, póbrecitos de nosotros que queremos coger el tren asiduamente en la misma vía y a ser posible que no nos lo cambien mucho... ¡ilusos!, ¿es que no vemos que lo realmente importante en una red de cercanías no es que funcione bien, que sea puntual, que haya nuevos tramos, que aumenten las frecuencias, que la R7 sea circular, que la R8 llegue a Vilafranca y Sant Celoni o que tenga intercambiadores de verdad? que nooooooo, que lo realmente importante no es eso señores. Lo que importa de verdad es cambiar las pegatinas cada cierto tiempo y el color de las líneas o su recorrido. Eso es lo más importante aquí en Barcelona.

En fin, así nos luce el pelo.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

fredebcnteatre
N7
N7
Entrades: 323
Ubicació: R1

Entrada Autor: fredebcnteatre » Dijous 30/06/2011 9:15

Si el conseller de infraestructuras catalán y el gestor adif en cataluña tuviesen facebook serían fans de "Me gusta colocar pegatinas para hacer creer que hago líneas ferroviarias nuevas" . Es patético. Faltan vías en Gran Via y Diagonal, para crear una red más eficiente y más capaz de soportar no solamente las líneas actuales si no que también algunas de nuevas o con recorridos alternos o lo que sea necesario. Pero no, al parecer poner pegatinas y colorear a los trenes para que no tengan el color original, eso sí que se hace. Pero ¿Arreglar catenarias, vias...., estaciones? Eso ya no... Claro, que para hacer un AVE para Cuenca en la que van 9 personas, para eso sí que hay dinero. Es todo esto una verguenza. Para una autovia a Platja d'Aro si que hay dinero, pero... para desdoblar Barcelona-VIC o Arenys-Blanes, para eso no hay dinero. Y podríamos seguir una larga seríe de despropositos. Eso sí, para subirse el sueldo los políticos si pueden aunque tengan que recortar todo y privatizarlo todo. Para eso si hay dinero.



georghina
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: georghina » Dijous 30/06/2011 18:48

Avui he agafat el R8 a Sant Cugat a les 7:47h desti Granollers (arribada a les 8:15h). A l'estacio hi havia mes gent de la que imaginava i fer un trajecte directe no te preu ja que habitualment he d'agafar l'autobus fins a Cerdanyola conectar Mb el tren i fer un altra trasbird a Montcada per arribaf a Granollers.
El que no entenc es que hagin considerat suficient un tren cada 60minuts encara que sigui hora punta de moviment. Com algú ha dit per aqui és més un servei de tren regional que de Rodalies.
Els horaris de circulació són bastant dolents per gairebé tothom, estudiants de l'UAB i per treballadors que comencem a les 08:00h, 09:00h, 10:00h ja que ni a Mollet ni a Granollets s'han tingut en compte aquests factors.
Pel que fa a l'R7, evidentment, que no em sembla bé que hagin retallat o suprimit un servei però el que s'ha d'intentar es que funcionin els dos. I no per això menysprear l'R8!!!!
Per tant, espero que es mollori i amplii la feqüencia de lz R8 amb independencia de l'acollida que tingui ara, perque esta clar que si dóna poc servri els usuaris busquen alternatives per no estar-se 60 minuts esperant un tren que han perdut just arribar a la via!!!!!



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 01/07/2011 0:27

Hola,

Uns missatges més amunt es comentava el canvi de cartelleria a les estacions afectades de la R7 i la R8. Doncs bé, aquesta nit m'he trobat això a Montcada i Reixac-Santa Maria:

http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... C02180.jpg
http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... C02179.jpg
http://i140.photobucket.com/albums/r23/ ... C02178.jpg

Sembla ser que han obert el ramal de les Aigües al servei regular de viatgers sense avisar :x



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/07/2011 0:40

I també la mania d'abreviar-ho tot. Què costava posar-hi "Cerdanyola Universitat"?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Agusti
N1
N1
Entrades: 4
Ubicació: Rubí

Entrada Autor: Agusti » Divendres 01/07/2011 0:40

A Santfeliuenc i fredebcnteatres, totalment d'acord, vaig fer fa dies un comentari de una trobada amb un técnic de la ATM, i el sabor de boca al sortir era el que describiu, s'ha de fer veure que es fa alguna cosa sense fer res mes que complicar al vida als ciutadans que en la majoria dels casos fan servir el transport public no com a una opció sino com a una maldecap. Soc de l'opició que el tresnport public, no ha de ser una opció pels somiadors o romantics dels trens o bus, o tram, si no una alternativa al cotxe privat, se que no es el foro pero penseu en les persones que voldrien fins i tot anar a la Uni en bicicleta i no poden per tenir perilloses carretere i rutes en el cami, i aixó costa pocs diners, menys, que les autovies, i seria una opció mes.

Salut i gracies per donar canya, a veure si es desperten. Per cert quin paper mes trist el de l'Alcaldessa de Sant Cugat en el viatge inaugural de la R8, dient que era una millora per la Ciutat¡¡¡¡¡¡¡¡, quin papelon, tenint en compte que li redueixent a la meitat els trens que passaven fa dos anys per la R7, i no oblidem la desinformació dels mitjants de comunicació que parlaven de la nova R8, com a una nova linia que feia servir una lina de transport de mercaderies :cop , sembla ser que ningú els havia dit que ja feia 5 anys que funcionava una lina de viatjers fins a l'Hospitalet. :martell2

Salut.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”