Rodalies R8

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quina creus que és la millora més necessària a la línia per on passa la R8?

a) més trens per hora.
24
16%
b) recuperar el Rodalies sense transbordament de Sant Cugat i Rubí a Barcelona per Montcada (i més trens per hora).
5
3%
c) nou servei de Rodalies sense transbordament de Sant Cugat i Rubí a Barcelona per Molins de Rei (i més trens per hora).
11
7%
d) intercanviador R8/R4 a Barberà/Baricentro.
19
13%
e) intercanviador R8/FGC a Hospital General (amb clausura de l'actual estació de Rubí)
9
6%
f) intercanviador R8/FGC a Hospital General (mantenint l'actual estació de Rubí)
19
13%
g) millora de les agulles a Cerdanyola-Universitat per tal de permetre accessibilitat a totes les vies des del costat Sant Cugat.
5
3%
h) perllongar la R8 a Vilafranca.
8
5%
i) perllongar la R8 a Sant Celoni.
8
5%
j) intercanviador R8/FGC a Volpelleres (amb clausura de l'actual estació de Sant Cugat).
16
11%
k) nova estació a Montornès del Vallès.
6
4%
l) enllaç R8/R3 a Santa Perpètua i trens directes Vic-UAB.
9
6%
m) que es perllongui la R1 des de Molins de Rei fins a Rubí, Cerdanyola-Universitat, o Sant Andreu Arenal.
11
7%
 
Vots totals: 150
juan tapia fernandez
N1
N1
Entrades: 7

Re: Nova línia de Rodalies: R8

Entrada Autor: juan tapia fernandez » Dilluns 16/01/2012 13:20

Noticia con mas detalles de los cambios en la linea R8 y tambien en la R2 de "el 9 nou":


El govern canviarà els horaris de tren per reduir el temps d’espera a Granollers per enllaçar amb l’R8
L’ampliació de la línia fins a Sant Celoni costaria entre tres i quatre milions l’any

Territori i Sostenibilitat modificarà els horaris de la línia R2 –que travessa la comarca fins a Sant Celoni i segueix fins a Maçanet– i de la línia R-8 –la de Martorell– per reduir al màxim el temps d’espera per als usuaris que fan el transbordament a l’estació de Granollers-Centre.
Segons ha confirmat a EL 9 NOU, el director general de Transports i Mobilitat, Ricard Font, el govern preveu fer aquests canvis a l’abril i promocionar-los a través d’una campanya de difusió amb els ajuntaments de la zona.

“Hem aconseguit una millor coordinació a Martorell per anar cap a Vilafranca i ara volem modificar els horaris perquè pràcticament no hi hagi temps d’espera a Granollers”, assegura Font. Segons els horaris vigents, el principal problema és en la connexió a Granollers cap a Sant Celoni. En la majoria de casos, els passatgers han de fer esperes de més de 20 minuts a Granollers-Centre per poder enllaçar amb els trens que van cap a Sant Celoni. Tot i això, també hi ha algunes franges horàries on el temps per fer l’enllaç es redueix a menys de 10 minuts. En el cas dels passatgers que van direcció a la Universitat Autònoma o Martorell venint de Sant Celoni el temps d’espera oscil·la entre els 4 i els 16 minuts.

Tot i això, aquest canvi d’horari previst no fa que es descarti el perllongament de la línia fins a Sant Celoni com han demanat diversos ajuntaments de la comarca. Amb tot, Font apunta que només l’ampliació fins a Sant Celoni tindria per a la Generalitat un cost d’entre 3 i 4 milions d’euros a l’any. “Són quantitats importants”. Tampoc es descarta la millora de freqüències, que ara és d’un tren cada hora.

El govern segueix treballant per assolir “la plena funcionalitat” de la línia R-8 entre Granollers i Martorell que es va posar en marxa el darrer cap de setmana de juny, fa tot just sis mesos. Això passa, segons Font, perquè el Ministeri de Foment tiri endavant els diversos intercanviadors previstos com el de Barberà que permetria als passatgers enllaçar amb la línia R-4 per anar cap a Sabadell, Terrassa i Manresa. “Són obres que estan dins del Pla de rodalies de l’Estat, que continua tenint un grau de compliment entorn al 5%”, explica. “Hem d’esperar que es puguin fer aquestes inversions perquè són relativament petites”. Des del Departament de Territori encara no han parlat d’aquests temes amb els nous responsables del Ministeri de Foment.



vilafranca
N4
N4
Entrades: 72
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Entrada Autor: vilafranca » Dimarts 17/01/2012 23:01

trainman ha escrit:La línia R8 de Renfe canviarà horaris a la primavera
12/01/2012

La línia de Renfe R-8, que enllaça Granollers amb Martorell amb estació a Cerdanyola-Universitat, modificarà els seus horaris a partir de l'abril per reduir el temps d'espera dels usuaris que fan transbordament a l'estació de Granollers Centre i que provenen de la R-2. El canvi d'horari no descarta la prolongació de la R-8 fins a Sant Celoni, tal com ja han demanat diversos ajuntaments de la comarca del Vallès Oriental.

Segons ha assegurat el director general de Transports a Catalunya, Ricard Font, aquesta ampliació fins a Sant Celoni podria suposar uns costos d'entre tres i quatre milions d'euros per a la Generalitat. Així mateix, tampoc es descarta millorar la freqüència de pas d'aquesta línia, que ara és d'un tren cada hora.

La nova línia R-8 ha registrat una mitjana de 2.445 viatgers al dia entre dilluns i divendres, durant els primers sis mesos de funcionament. L'objectiu de la línia era unir el Baix Llobregat, el Vallès Occidental i el Vallès Oriental sense passar per Barcelona i, segons indicaven des de la Generalitat, potenciar l'accés a la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), sobretot des dels municipis del Vallès Oriental, ja que els trens s'aturen a l'estació de Cerdanyola-Universitat. Aquest nou servei ofereix actualment un tren per hora i sentit entre Martorell-Cerdanyola-Granollers. La nova línia presta servei a les estacions de Martorell, Castellbisbal, Sant Cugat, Rubí, Cerdanyola Universitat, Mollet Sant Fost, Montmeló i Granollers Centre.

http://www.cerdanyola.info/web/menu_pri ... renfe.html

I de Vilafranca no se'n diu res per enlloc?



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dimarts 07/02/2012 10:44

El tren vacío a la UAB


David Martos Oliver

Cerdanyola del Vallès

Esta tarde iba de vuelta a casa en tren como siempre y me ha picado la curiosidad por ver qué tal iba de ocupación la acortada línea R7 entre Barcelona-Sant Andreu Arenal y Cerdanyola UAB. Mi impresión: este tren pierde dinero por todas partes. El tren en cuestión lo he cogido a las 20 h de la tarde en Sant Andreu-Arenal e iba de esta guisa: cuatro personas, cinco conmigo, más el maquinista.

Recuerdo este tren cuando su cabecera era l’Hospitalet de Llobregat, cogerlo a la hora que fuere y el tren iba siempre, o casi siempre, lleno. Ahora los trenes literalmente van llenos de aire.

Nadie se acuerda ya de la línea R7 de Rodalies de Catalunya. Es lamentable ver los precios desorbitados de los títulos de transporte que nos imponen desde el Govern y escuchar que las frecuencias en algunas líneas se van a recortar hasta niveles ínfimos e irrisorios para el sufrido y paciente viajero, pues está previsto que se quede con una frecuencia al día, mientras en el núcleo de Rodalies de Barcelona hay trenes que cada media hora van transportando aire de Sant Andreu a la UAB.

Mientras tanto, todo el mundo calla. La mejor solución es obvia, pero parece que la gestión de la Generalitat ignora volver al estado anterior, alargar la línea hasta l’hospitalet como antaño y así volver a captar al cliente enfadado por el corte sin motivo.

www.lavanguardia.com


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 07/02/2012 13:08

El tren en cuestión lo he cogido a las 20 h de la tarde en Sant Andreu-Arenal e iba de esta guisa: cuatro personas, cinco conmigo, más el maquinista.
No és per res, però a aquesta hora, ningú no va a estudiar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

RodalinesCatalanes
N4
N4
Entrades: 59

Entrada Autor: RodalinesCatalanes » Dimarts 07/02/2012 14:06

Crítiques a la crítica

- Primer, jo l'altra dia a una hora del mig matí vaig agafar el metro a Palau Reial. En el tram fins Sants Estació al vagó érem quatre gats. Aquesta impressió personal d'un dia és suficient per carregar contra la freqüència de trens a la L3 o per la manca de connexió directe amb Esplugues, etc?.

- Segon, jo diria, que excepte en algun tram amb una alta densitat de població (Barcelona - Terrassa i Barcelona - Mataró), durant gran part del dia, l'ocupació dels trens no és gaire alta, per o dir força baixa.

- Tercer, som a època d'exàmens, i per tant el moviment de les línies que passen per la UAB és força més baix del normal. Per tant la seva impressió està força esbiaixada.

La raó d'existir la R7 i R8 és principalment la UAB. En dies lectius ambdues línies, Déu n'hi do la quantitat de passatgers que porten (tot i que el grau de frau sigui altíssim per culpa de la facilitat de colar-se a l'estació de Cerdanyola UAB)
Es possible que la R7 portis menys gent a la UAB ara que abans de crear la nova línia Granollers - Martorell, però per altra banda s'han guanyat nous usuaris en el tram UAB-Granollers

trensmat ha escrit:El tren vacío a la UAB


David Martos Oliver

Cerdanyola del Vallès

Esta tarde iba de vuelta a casa en tren como siempre y me ha picado la curiosidad por ver qué tal iba de ocupación la acortada línea R7 entre Barcelona-Sant Andreu Arenal y Cerdanyola UAB. Mi impresión: este tren pierde dinero por todas partes. El tren en cuestión lo he cogido a las 20 h de la tarde en Sant Andreu-Arenal e iba de esta guisa: cuatro personas, cinco conmigo, más el maquinista.

Recuerdo este tren cuando su cabecera era l’Hospitalet de Llobregat, cogerlo a la hora que fuere y el tren iba siempre, o casi siempre, lleno. Ahora los trenes literalmente van llenos de aire.

Nadie se acuerda ya de la línea R7 de Rodalies de Catalunya. Es lamentable ver los precios desorbitados de los títulos de transporte que nos imponen desde el Govern y escuchar que las frecuencias en algunas líneas se van a recortar hasta niveles ínfimos e irrisorios para el sufrido y paciente viajero, pues está previsto que se quede con una frecuencia al día, mientras en el núcleo de Rodalies de Barcelona hay trenes que cada media hora van transportando aire de Sant Andreu a la UAB.

Mientras tanto, todo el mundo calla. La mejor solución es obvia, pero parece que la gestión de la Generalitat ignora volver al estado anterior, alargar la línea hasta l’hospitalet como antaño y así volver a captar al cliente enfadado por el corte sin motivo.

http://www.lavanguardia.com



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/03/2012 19:17

http://liniavalles.comunicacio21.cat/20 ... o-de-tren/

CiU demana una estació de tren

Per Redacció

El portaveu, Pere Macias, afirma que es tracta d’una inversió “relativament barata” i que “donarà servei a molts veïns”

El portaveu adjunt de CiU, Pere Macias, va reclamar a RENFE, ADIF i Foment “la necessitat que al més aviat possible es construeixi una nova estació de Rodalies al pas de la línia R8 en el centre del municipi de Santa Perpètua”.

Per Macias es tracta “d’una inversió relativament barata en comparació de les grans obres que s’han fet últimament”. El portaveu convergent va destacar que l’estació “donarà un servei important a molts veïns”, que sovint s’han de desplaçar fins al municipi de La Llagosta per trobar “un servei ferroviari correcte”. En aquest sentit, el diputat de CiU també va senyalar que “és de justícia que hi hagi aquesta estació” i va remarcat que “un dels principals deures que ha de fer un Govern és solucionar aquests problemes”.

Macias també ha recolzat la reivindicació de l’alcaldessa de Sant Quirze del Vallès, Montserrat Mundi, qui li ha plantejat la necessitat de “soterrar la línia de molt alta tensió que travessa el municipi”.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 02/03/2012 19:54

Però vol dir l'estació que faria correspondència amb l'R3, o ja s'han despenjat amb una proposta per convertir la línia en un tramvia?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/03/2012 20:17

Imagino que es refereixen a la que ja existeix però està fora de servei, amb andanes fetes, però clar, cal fer-hi feina...



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 02/03/2012 20:33

trensmat ha escrit:El tren vacío a la UAB


David Martos Oliver

Cerdanyola del Vallès

Esta tarde iba de vuelta a casa en tren como siempre y me ha picado la curiosidad por ver qué tal iba de ocupación la acortada línea R7 entre Barcelona-Sant Andreu Arenal y Cerdanyola UAB. Mi impresión: este tren pierde dinero por todas partes. El tren en cuestión lo he cogido a las 20 h de la tarde en Sant Andreu-Arenal e iba de esta guisa: cuatro personas, cinco conmigo, más el maquinista.

Recuerdo este tren cuando su cabecera era l’Hospitalet de Llobregat, cogerlo a la hora que fuere y el tren iba siempre, o casi siempre, lleno. Ahora los trenes literalmente van llenos de aire.

Nadie se acuerda ya de la línea R7 de Rodalies de Catalunya. Es lamentable ver los precios desorbitados de los títulos de transporte que nos imponen desde el Govern y escuchar que las frecuencias en algunas líneas se van a recortar hasta niveles ínfimos e irrisorios para el sufrido y paciente viajero, pues está previsto que se quede con una frecuencia al día, mientras en el núcleo de Rodalies de Barcelona hay trenes que cada media hora van transportando aire de Sant Andreu a la UAB.

Mientras tanto, todo el mundo calla. La mejor solución es obvia, pero parece que la gestión de la Generalitat ignora volver al estado anterior, alargar la línea hasta l’hospitalet como antaño y así volver a captar al cliente enfadado por el corte sin motivo.

http://www.lavanguardia.com
La notícia és de la R7 i no de la R8.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 02/03/2012 20:43

Si, però igual l'ha penjat aquí, perquè si la R7 és tant minsa, és perquè la R8 s'ha "apropiat" d'un bon tros del seu traçat.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 02/03/2012 21:10

Guigui ha escrit:Però vol dir l'estació que faria correspondència amb l'R3, o ja s'han despenjat amb una proposta per convertir la línia en un tramvia?
Vol dir l´estació no acabada de Santa Perpètua-Can Folguera (o com s´hagi de dir), situada entre Mollet-Sant Fost i Cerdanyola-Universitat, a la R8.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 02/03/2012 22:00

O sigui, estan escalfant l'ambient i el cap de la gent amb res de nou.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 03/03/2012 0:13

Guigui ha escrit:O sigui, estan escalfant l'ambient i el cap de la gent amb res de nou.
No ben bé, reivindiquen que aquesta estació s´acabi de construïr.
He sentit rucades força més grosses sortint de les boques dels polítics, la veritat.
Em sembla una reivindicació justa, i no gaire cara, l´estació està començada.



França451
N9
N9
Entrades: 2265
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Dijous 15/03/2012 10:14

Hablemos con propiedad. La estación está HECHA. Los andenes están hechos. Tanto cuesta poner un cacho de valla a cada lado, tornos de esos giratorios, que cojan dos o tres tornos para picar billetes, y aunque sea una caseta de esas de obra para vender billetes, y poner los cartelitos en el andén, con dos o tres van que se matan. Luego un par de marquesinas del bus o si queremos más, un techo a lo largo de cada andén como el de Gavá, lo justito para protegerte de la lluvia y a correr. Tanto cuesta eso?
Por favor, si por cuatro duros tienes la estación terminada y en condiciones!!! Seguro que no cuesta ni la centésima parte de lo que decís que vale llevar la R8 a Sant Celoni.

(Por cierto, otra cosa igual: no se chilla ahora porque los enlaces con Sant Celoni tardan mucho? Que lleven la R2 Norte a Maçanet todos sus servicios, y la R2 Central a Sant Celoni todos sus servicios.)
Cuando llega la R8, a los pocos minutos arriba a Granollers Centre el minibuque de Castefa, haciendo fin de trayecto. Que lo alarguen a Sant Celoni en todos sus servicios, y así la R8 tiene un trasbordo más que garantizado.
¿Que se necesitan más trenes? Me pregunto qué c*** hacen las 451 dobles en Sant Vicenç de Calders. Ya que en Madrid no quieren los buques, que se los traigan aquí todos. Con 20 buques hay más que de sobra para cubrir todos los servicios de Sant Vicenç y Vilanova. y los civias que los manden a la R4 o al aeropuerto, ya que tanto les gusta a los de Sant Celoni y Villafranca, que se los coman, que van a tener 465 de sobra. Y para la línea Castelldefels-Sant Celoni, que metan todos los 451 en simple, que con doce hay de sobra para cubrir el trazado. Ah, y para cuándo resolver la gilimemez esa de que de 10 a 1 de la tarde no hay servicio?

Por cierto, eso de que la R2 pasante tiene baja demanda, como he leido mas de una vez aquí vamos a dejarlo, que me estoy hinchando a cogerla todos los días a diferentes horas (tengo las pruebas en el fb porque afoto todos los trenes) y por dentro no puedo afotar las aglomeraciones que se montan en cada servicio, por tema de privacidad de personas, si no más de uno iba a ver si van llenos o no, así que que les metan frecuencias de media hora TODO EL DÍA y amplien a Sant Celoni. Y se dejen de marear la perdiz con los horarios, que luego los cuadran y pasa como la R7 en la UAB: que se te escapa el tren en las narices.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

PoLeTe124
N7
N7
Entrades: 458
Facebook: pol.bielsa
Ubicació: Sant Andreu de la Barca (El Palau)
Contacta:

Entrada Autor: PoLeTe124 » Dijous 15/03/2012 15:11

Me imagino que lo de llevar todos los Sant Celoni a Maçanet lo dirás en coña.. No saldría nada rentable, además que los apeaderos entre St.Celoni y Maçanet no les hacen falta que paren trenes cada 30 minutos por su ¿escasa? demanda (por decirlo de alguna manera). Cada 2 horas ya hay más que suficiente, y aún así se sigue subiendo poca gente. Si de verdad quisieran trenes cada 30 minutos hacia Maçanet/Aeroport, que se note la demanda suficiente como para que saliera rentable alargar algunos (ni de coña todos) a Maçanet.
Y a mi gusto, una 451 en simple se queda corta para la demanda (sobretodo en horas punta) de la R2 Nord, además que por cuestiones de seguridad, para esta línea los trenes "adecuados" son las Civia.
Si se alargaran la mayoría de los R2Nord que finalizan en Sant Celoni a Maçanet, acabarían al cabo de poco tiempo tal y como están ahora, o incluso reduciendo alguna frecuencia.

Y sobre la R8, no estaría mal que todos los R8 salieran de Martorell a y .21 de cada hora (como hace el de las 16.21) para garantizar el enlace con la R7. Lo mismo con los R8 Granollers-Martorell, meterlos 3 minutos delante del R2.



França451
N9
N9
Entrades: 2265
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » Divendres 01/06/2012 13:40

PoLeTe124 ha escrit: Y a mi gusto, una 451 en simple se queda corta para la demanda (sobretodo en horas punta) de la R2 Nord, además que por cuestiones de seguridad, para esta línea los trenes "adecuados" son las Civia.

Y sobre la R8, no estaría mal que todos los R8 salieran de Martorell a y .21 de cada hora (como hace el de las 16.21) para garantizar el enlace con la R7. Lo mismo con los R8 Granollers-Martorell, meterlos 3 minutos delante del R2.
Exacto. Si una 451 en simple se queda corta para la demanda que hay de Barcelona a Sant Celoni, me sigo preguntando por qué cada 30 minutacos de 6 a 9 y de 13 a 21 y en diario únicamente, circulan desde Castelldefels a Granollers Centre y el resto del tiempo aire. Se alega que mayor frecuencia, es absurdo porque "no hay demanda". Pues te diré una cosa: Los Sant Lentoni en Civias 465+463 van con diferencia mucho menos llenos que una 451 a Granollers Centre, y la de las 19:24 a Maçanet de la Selva ni te cuento. Pero como según algunos "hay poca demanda", los servicios en la R2 pasante "son suficientes" con los que hay, sin fines de semana, sin últimas horas del día y sin circulación de 10 a 13 horas. Y por supuesto, cuando hay averías o retrasos los suprimen. Como ese trazado ya lo cubre el todopoderoso Civia de Sant Lentoni al Eterpuerto en viaje ameno y eficaz en plancharte el culo en sus "acolchaditos" asientos y ponerte de los nervios parándose cada dos por tres y yendo a paso de burra porque es un civia y no da para más el pobre y no enlaza con nada (con la R8 no enlaza, con el de Sant Vicenç de Calders tampoco) y como alternativa tiene el "genial y eficaz enlace" con la R4 a Sant Vicenç por Vilafranca (447s, estaciones cada 15 minutacos, comiéndose TODAS las paradas, etc, etc, etc)...

El de las 16:21 sólo plantea un pequeño problema:
Que si vienes de Poblenou y dependes de la R1 y tienes tarjeta integrada de 1 zona, te pilla como el cul para sacar billete sencillo a las estaciones de la R8 a través de Sant Feliù. Parece una chorrada, pero para Sant Martì y Poblenou, los demás servicios de la R8 vienen genial tal como están: tren de Sant Adrià o Clot a Sant Feliu directo, tienes cuatro minutitos justos para salir, comprar billete a la estación de la R8 donde vayas, coger el de Vilafranca sin paradas en Lavern y La Granada, a Castellbisbal o Martorell y agafar la R8 a Rubì y Sant cugat. El de las 16:21 te ******* ese enlace porque la R1 a Molins (otra chorrada igual de grande que la R2 pasante), sólo circula cada media hora, y toca tardar mil años o comprarte billetito sencillo desde la zona 1.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 01/06/2012 14:09

França451 ha escrit:
PoLeTe124 ha escrit: Pues te diré una cosa: Los Sant Lentoni en Civias 465+463 van con diferencia mucho menos llenos que una 451 a Granollers Centre, y la de las 19:24 a Maçanet de la Selva ni te cuento.
Van más vacíos por la simple razón que los que van hasta Granollers la gran mayoría cogen el tren que acaba en Granollers y el Sant Celoni no, ahora, los Sant Celoni vacíos no van. Otra cosa es que a usted no quiera que haya servicio ferroviario más allá de Granollers, vistos sus desprecios constantes hacia los usuarios de la línea R2 Norte.



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Divendres 01/06/2012 14:11

Si voleu debatre l'ocupació de l'R2 nord, cerqueu el fil adequat per al tema.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

joan89
N5
N5
Entrades: 94
Ubicació: FGC S1 R2N-R8

Entrada Autor: joan89 » Dilluns 11/06/2012 15:21

Hola bona tarda soc nou al forum i soc usuari habitual de la R8 , ja que habitualment vaig a granollers centre, ma anat com anell al dit aquesta linea , ja que soc de Rubi, i abans tenia que anar amb FGC fins porvença i dspres passeig de gracia cap amunt.

He llegit aquest fil una mica per sobre i volia comentar una cosa, on esta l'edifici de la estació de st perpetua ? sempre passo cap alla, pero nomes veig arbres i la zona asfaltada, nose si algu te alguna fotografia. Les obres en aquesta estació sap algú com van ?

Fa uns dies vaig escoltar que farien obres en el baricentro i vaig escoltar que estan interesats en obrir l'estació que hi ha alla, jo crec que hi aniria genial.


Per cert vull dir una cosa que no entenc, de Rubi a Granollers Centre amb T-10 son 3 zones, pero amb bitllet senzill , son dues , o sigui 2,20 € , em sembla que es una errada de la renfe , pero bueno almenys m'estalvio comprarme una T10 d 3 zones, ja que em costa mes barat el bitllet senzill



Avatar de l’usuari
Guigui  
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 11/06/2012 15:28

joan89 ha escrit:Per cert vull dir una cosa que no entenc, de Rubi a Granollers Centre amb T-10 son 3 zones, pero amb bitllet senzill , son dues , o sigui 2,20 € , em sembla que es una errada de la renfe , pero bueno almenys m'estalvio comprarme una T10 d 3 zones, ja que em costa mes barat el bitllet senzill
No és una errada. Senzillament, les zones de tarificació de l'ATM i de Rodalies de Catalunya (teòricament, en mans dels mateixos, però ja es veu que cadascú va per lliure) són dues coses diferents. En el teu cas, t'afavoreix agafar la tarifa de Rodalies; en altres, és a l'inrevés, essent la relació Aeroport-Barcelona el cas més flagrant.

I benvingut al Fòrum!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”