Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Re: Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Entrada Autor: 437.001 » Dimarts 23/06/2015 5:05

Don Ramón ha escrit:Me suena a que quieren quitar la vía desviada y tener una sola vía con andén de ambos lados. Facilitaría mucho el descenso de los viajeros sin tener que pasar entre la multitud que espera.
Bueno, depende: parte de los viajeros que ahora usan la R2 dejarán de hacerlo en cuanto llegue la L9.

Y si se remodelara la estación de la T2, con andenes más largos, se podrían llevar los R11 a la T2, mejorando la frecuencia y disminuyendo las aglomeraciones (que tampoco son tan graves, y en gran parte se deben al borreguismo de la gente, que en un tren de ocho coches sólo se ponen en los coches más cercanos a taquilla, ayudando a saturar la zona, y dejando medio tren prácticamente vacío).

Por no decir que con una estación de la T2 con una sola vía, en caso de avería en la estación con tren inútil... eejejejeee... :lol



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dimarts 23/06/2015 19:42

Les obres del aeroport son per millor l'accessibilitat. Des de fa anys la via 2 de l'aeroport resta donada de baixa ja que els trens de 10 cotxes no hi caben. La idea és construir una andana a sobre de la via 2 de tal forma que quan el tren arribi els viatgers surtin per aquest costat mentres que els que entrin ho facin pel costat de sempre. A l'estiu havia força merders doncs tant la entrada com sortida de viatgers es feia pel mateix costat i era molt estret, sumat això, que els viatgers d'entrada no deixaven baixar els de sortida.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dimecres 24/06/2015 22:03

437.001 ha escrit:Bueno, depende: parte de los viajeros que ahora usan la R2 dejarán de hacerlo en cuanto llegue la L9.
La L9 tardará el doble para ir al Aeropuerto que el tren, y desde Z. Universitaria (o Collblanc). No hay que ser vidente para saber que serán cuatro gatos los que se pasen de la R2 a la L9. Ojo, no cuatro gatos que usen la L9, sino usuarios que vengan de la R2.
437.001 ha escrit:Y si se remodelara la estación de la T2, con andenes más largos, se podrían llevar los R11 a la T2, mejorando la frecuencia y disminuyendo las aglomeraciones (que tampoco son tan graves, y en gran parte se deben al borreguismo de la gente, que en un tren de ocho coches sólo se ponen en los coches más cercanos a taquilla, ayudando a saturar la zona, y dejando medio tren prácticamente vacío).
No me parece mala idea llevar los R11 al aeropuerto, aparte en la R11 a menudo se necesitan trenes bastante largos así que no se abarrotarían tanto. Tal vez podría ser complicado cuadrar horarios, será más sencillo cuando haya el nuevo acceso en vía doble.
437.001 ha escrit:Por no decir que con una estación de la T2 con una sola vía, en caso de avería en la estación con tren inútil... eejejejeee... :lol
Tu me dirás que haces ahora, porque ese tren averiado es tan largo que hace imposible que otro tren acceda a la vía 2. Así que es poco argumento la utilidad de la vía 2, que ya ahora es esencialmente nula.
En caso de avería tendremos la L9 entre El Prat estación y las dos terminales.


A mi me parece un acierto esto de la estación del aeropuerto, quedará como Av. Tibidabo, una vía con andén de ambos lados, bajarse por un lado, y subirse por el otro. Tambien servirá para dar un acceso bien rápido al Metro que va a la terminal T1, que tiene la boca justo al lado de la estación. Una buena solución "provisonal permanente".


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 24/06/2015 23:41

En cuanto a lo de que la L9 la usarán cuatro gatos ya lo veremos. El cercanías (si se acaba haciendo) será un exprés caro (al estilo Heathrow Express o Leonardo Express), en cambio la L9 tendrá un suplemento pero dudo muchísimo que lo tengan quienes usen títulos integrados. Así ante una opción barata y otra cara, la mayoría se decantarán por la barata aunque tarde el doble. Sin contar con la conexión aeropuerto-fira que es directa y sin contar con otros criterios que la gente puede tener en cuenta más allá de la rapidez, que es la comodidad.

Y en cuanto a lo de la estación actual del aeropuerto, es un error operativo dejarla en cul-de-sac en vía única. El día que Rodalies tenga una fiabilidad como la de la L7 de FGC nos podemos plantear dejarla así, pero el riesgo de que una unidad se quede tirada en el ramal conlleva unas consecuencias nefastas: bus sustitutorio desde el Prat.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 25/06/2015 5:15

MZA_1600 ha escrit:Les obres del aeroport son per millor l'accessibilitat. Des de fa anys la via 2 de l'aeroport resta donada de baixa ja que els trens de 10 cotxes no hi caben. La idea és construir una andana a sobre de la via 2 de tal forma que quan el tren arribi els viatgers surtin per aquest costat mentres que els que entrin ho facin pel costat de sempre. A l'estiu havia força merders doncs tant la entrada com sortida de viatgers es feia pel mateix costat i era molt estret, sumat això, que els viatgers d'entrada no deixaven baixar els de sortida.
Si els passatgers fóssin menys borregos i ocupéssin TOTA l'andana, aquestes coses no passarien.

Per altra banda, em comenten que no fa tant com això que la via 2 s'ha fet servir... no sé quina fiabilitat té aquesta font, clar.

I de tota manera, MAI hi ha hagut trens de 10 cotxes a l'aeroport: Mollet-Sant Fost no té andanes prou llargues.



MZA_1600
N7
N7
Entrades: 500

Entrada Autor: MZA_1600 » Dijous 25/06/2015 11:52

La via 2 de l'Aeroport resta de baixa des del 18-11-2012. Originalment aquesta baixa havia de durar fins el 01-08-2013, però es va prolongar fins el 30-06-2015. Recentment ha sortit una consigna per regular l'accés de maquinaria de via i obres a aquesta via, així que es possible que s'hagi fet servir per estacionar-hi maquinaria.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dijous 25/06/2015 14:30

victorcasta ha escrit:En cuanto a lo de que la L9 la usarán cuatro gatos ya lo veremos. El cercanías (si se acaba haciendo) será un exprés caro (al estilo Heathrow Express o Leonardo Express), en cambio la L9 tendrá un suplemento pero dudo muchísimo que lo tengan quienes usen títulos integrados. Así ante una opción barata y otra cara, la mayoría se decantarán por la barata aunque tarde el doble. Sin contar con la conexión aeropuerto-fira que es directa y sin contar con otros criterios que la gente puede tener en cuenta más allá de la rapidez, que es la comodidad.
Vamos, que tu asumes, sin nada en lo que basarte, que el tren al aeropuerto será más caro que la L9 (aunque lo más probable es que al final no se haga el nuevo acceso al aeropuerto en el corto plazo), y partiendo de lo que tu asumes concluyes que sí habrá gente que usen el Metro. Y ni siquiera has valorado la gente que fueran a tomar el cercanías hasta El Prat y luego cambien al Metro.
victorcasta ha escrit:Y en cuanto a lo de la estación actual del aeropuerto, es un error operativo dejarla en cul-de-sac en vía única. El día que Rodalies tenga una fiabilidad como la de la L7 de FGC nos podemos plantear dejarla así, pero el riesgo de que una unidad se quede tirada en el ramal conlleva unas consecuencias nefastas: bus sustitutorio desde el Prat.
Como ya se ha dicho, los trenes de 8 coches hacen imposible que otro tren pueda acceder a la vía 2. Esto de la avería solo vale si se usaran trenes más cortos (como la famosa 450 o 451 que de repente pasaba por ahí en plan a las 11 de la noche).
Y, de nuevo, en caso de avería ni bus sustitutorio ni hostias, ¡si tendremos la L9 entre El Prat y las dos terminales!


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 27/06/2015 21:47

Don Ramón ha escrit:
victorcasta ha escrit:En cuanto a lo de que la L9 la usarán cuatro gatos ya lo veremos. El cercanías (si se acaba haciendo) será un exprés caro (al estilo Heathrow Express o Leonardo Express), en cambio la L9 tendrá un suplemento pero dudo muchísimo que lo tengan quienes usen títulos integrados. Así ante una opción barata y otra cara, la mayoría se decantarán por la barata aunque tarde el doble. Sin contar con la conexión aeropuerto-fira que es directa y sin contar con otros criterios que la gente puede tener en cuenta más allá de la rapidez, que es la comodidad.
Vamos, que tu asumes, sin nada en lo que basarte, que el tren al aeropuerto será más caro que la L9 (aunque lo más probable es que al final no se haga el nuevo acceso al aeropuerto en el corto plazo), y partiendo de lo que tu asumes concluyes que sí habrá gente que usen el Metro. Y ni siquiera has valorado la gente que fueran a tomar el cercanías hasta El Prat y luego cambien al Metro.
Yo no le diría a victorcasta que asume cosas, y menos sin nada en lo que basarse.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 28/06/2015 15:44

Don Ramón ha escrit:Vamos, que tu asumes, sin nada en lo que basarte, que el tren al aeropuerto será más caro que la L9 (aunque lo más probable es que al final no se haga el nuevo acceso al aeropuerto en el corto plazo), y partiendo de lo que tu asumes concluyes que sí habrá gente que usen el Metro. Y ni siquiera has valorado la gente que fueran a tomar el cercanías hasta El Prat y luego cambien al Metro.
Yo no asumo nada. Eres tú quien asumes que la gente basa su movilidad solamente con criterios de rapidez, y no es cierto. La gente no solo toma el transporte que le va más rápido, también toma el que le cae más cerca de casa, el que le da más seguridad, el que está más limpio, etc etc etc. Si hablamos de "al final", lo más probable es que se acabe haciendo cercanías hasta la T1, si no en 5 años, será en 10, o en 20, pero tarde o temprano se hará.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 28/06/2015 16:47

victorcasta ha escrit:
Don Ramón ha escrit:Vamos, que tu asumes, sin nada en lo que basarte, que el tren al aeropuerto será más caro que la L9 (aunque lo más probable es que al final no se haga el nuevo acceso al aeropuerto en el corto plazo), y partiendo de lo que tu asumes concluyes que sí habrá gente que usen el Metro. Y ni siquiera has valorado la gente que fueran a tomar el cercanías hasta El Prat y luego cambien al Metro.
Yo no asumo nada.
victorcasta ha escrit:Así ante una opción barata y otra cara, la mayoría se decantarán por la barata aunque tarde el doble.
Esto no es asumir que una opción será más barata que otra? Ante el beneficio de la duda, lo razonable me parece pensar que el precio será el mismo, ya que ambas opciones tendrán su suplemento. Es posible que al final haya una opción más cara que otra, pero por ahora considerar eso sería mera especulación. ¿Por qué no iba a ser el tren más barato que el Metro?
victorcasta ha escrit:Eres tú quien asumes que la gente basa su movilidad solamente con criterios de rapidez, y no es cierto. La gente no solo toma el transporte que le va más rápido, también toma el que le cae más cerca de casa, el que le da más seguridad, el que está más limpio, etc etc etc.
Y entonces por qué la Llobregat-Anoia es tan poco demandada? Justamente pasa por el medio de un montón de poblaciones bastante grandes, pero yo solo la veo llena cuando los guiris van a Montserrat. En cambio sé que mucha gente de la zona de Olesa, Abrera, Sant Esteve Sesrovires y por ahí van a Martorell a tomar "el tren rápido" de la Renfe, en lugar de tomar los FGC, que son más limpios, fiables, y te dejan al lado de casa. Manresa ya ni te cuento. En Igualada usan en masa la Igualadina, que es absolutamente infame por el pésimo servicio que da, por no usar los FGC. La gente que toman los FGC hasta Barcelona suelen ser gente mayor, gente que no tiene coche, etc.. También en Barcelona el Metro se usa mucho más que el autobús, cuando generalmente queda más lejos al tener las paradas más distantes, y que requieren subir y bajar escaleras. O para ir a Sabadell se usa más la Renfe que los FGC, porque es un trayecto más corto y rápido, pese a la infame fiabilidad de Rodalies.
Claro que hay gente que toman el transporte más conveniente aunque sea más lento, pero son la minoría, me parece que estas haciendo de la excepción la regla. Por eso dije que serían cuatro gatos los que, para ir al aeropuerto se pasen de la R2S al Metro, justamente la minoría que sí prefiere un transporte más lento pero más conveniente/seguro/limpio. La mayoría valoran por encima de todo la velocidad, refiriéndome al tiempo de trayecto total (contando trasbordos, esperas, etc.).
victorcasta ha escrit:Si hablamos de "al final", lo más probable es que se acabe haciendo cercanías hasta la T1, si no en 5 años, será en 10, o en 20, pero tarde o temprano se hará.
Por supuesto. Con "al final" me refería al anuncio que hace poco vino del gobierno de que se haría ya mismo, que me imagino que quedará en nada. Tarde o temprano se tiene que hacer es nuevo acceso.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Diumenge 28/06/2015 17:23

Para ti la vaca gorda, anda. Paso de explicarme más para que sigas descontextualizando. Que porque hagas posts más largos que la bíblia no quiere decir que tengas más razón. A partir de ahora que te contesten otros, yo ya paso.



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Diumenge 28/06/2015 18:31

victorcasta ha escrit:Para ti la vaca gorda, anda. Paso de explicarme más para que sigas descontextualizando. Que porque hagas posts más largos que la bíblia no quiere decir que tengas más razón. A partir de ahora que te contesten otros, yo ya paso.
No entiendo por qué molesta tanto que alguien dé argumentos razonados para sustentar una hipótesis. Esto de que "tus posts son largos" y "me has descontextualizado" y dejar ahí la discusión.... allá tu. No vengas a un foro de debate si no quieres debatir.

Los intelectuales estamos condenados a ser malentendidos.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 28/06/2015 21:34

Tornem al tema del fil, si us plau.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dilluns 31/08/2015 14:35

Bon dia,

Per a qui estigui interessat...
Ahir vaig veure operativa l´andana feta sobre la via 2 de l´estació de l´aeroport. Cal dir que millora horrors el flux de viatgers. Estèticament i conceptualment, però, és un autèntic nyap. No utilitza els panots del terra de la resta de l´estació sinó que és, purament i simplement, una unió de lloses de formigó col-locats sobre petits pilars de mode que la via continua existint sota aquesta construcció. Han conservat el topall i, per això, han hagut de fer més curta l´última llosa i emplaçar una tanca metàl-lica de protecció...No sé, només m´ho explico des del punt de vista de la provisionalitat...

Salutacions,
MANEL



Avatar de l’usuari
Don Ramón
N8
N8
Entrades: 1194
Ubicació: Sant Martí de Provençals

Entrada Autor: Don Ramón » Dilluns 31/08/2015 17:44

Metropondikas ha escrit:Bon dia,

Per a qui estigui interessat...
Ahir vaig veure operativa l´andana feta sobre la via 2 de l´estació de l´aeroport. Cal dir que millora horrors el flux de viatgers. Estèticament i conceptualment, però, és un autèntic nyap. No utilitza els panots del terra de la resta de l´estació sinó que és, purament i simplement, una unió de lloses de formigó col-locats sobre petits pilars de mode que la via continua existint sota aquesta construcció. Han conservat el topall i, per això, han hagut de fer més curta l´última llosa i emplaçar una tanca metàl-lica de protecció...No sé, només m´ho explico des del punt de vista de la provisionalitat...

Salutacions,
MANEL
Esque es eso, es una cosa provisional, porque hoy por hoy esa estación está condenada al cierre cuando se inaugure el nuevo acceso ferroviario al aeropuerto.


Don Ramón, el Marhuenda del FTC! Odiadme, me lo merezco.
El mundo desde una ventanilla - El blog de Don Ramón

"A Barcelona menyspreuen el tramvia els rics, que el consideren cosa de pobres, i els pobres, que el consideren cosa de rics." - Ferran Armengol

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimarts 29/09/2015 15:26

http://el9nou.cat/noticies_o_0/43796/re ... -hostalets

Reobre l’estació dels Hostalets

última actualització: 29-09-2015 (10:31)
Vicenç Bigas
Problemes estructurals van obligar a tancar-la fa dos anys i mig.
L’estació de tren de Balenyà-Els Hostalets ha tornat a obrir les portes aquesta setmana després d’estar tancada des del 31 de gener de 2013. Inicialment el tancament va estar motivat per la finalització del contracte que tenia amb Renfe i Adif la persona encarregada de la venda de bitllets i el manteniment de l’estació. Però paral·lelament es van detectar problemes estructurals a l’immoble que en van impedir l’ús per part dels viatgers, els quals, des de llavors, han hagut d’esperar el tren en un mòdul prefabricat instal·lat just al costat.

L’inici de les obres va coincidir amb la finalització de les que s’havien fet per millorar l’accessibilitat de l’andana. Però un cop es va haver desmuntat la teulada de l’immoble, es va comprovar que el seu estat era pitjor del que s’esperava i les obres van estar aturades fins l’octubre de l’any passat. Ara, amb l’edifici ja reformat de nou, s’ha tornat a condicionar la sala d’espera i es torna a oferir el servei de venda de bitllets, si bé aquests només es poden adquirir a través d’una màquina de venda automatitzada.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3950
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 30/09/2015 14:02

http://el9nou.cat/noticies_v_0/43774/re ... ers-centre

Renfe ultima el projecte per posar ascensors a Granollers-Centre
Les obres, fixades primer per aquest any, està previst que comencin el segon trimestre de 2016

Imatge
Una de les andanes de Granollers-Centre
Ferran Polo


última actualització: 30-09-2015 (10:00)
Renfe ultima el projecte executiu per a la instal·lació d’ascensors que facilitin la circulació entre andanes als usuaris de l’estació de Granollers-Centre amb mobilitat reduïda.
Segons han informat fonts de la companyia, el projecte ja està pràcticament enllestit i, en breu, s’obrirà el procés de licitació. L’inici de les obres es fixa pel segon trimestre de l’any vinent. La inversió que es va preveure era d’1,1 milions.

La construcció d’ascensors a Granollers-Centre és una llarga reivindicació dels usuaris i també de l’Ajuntament. Per accedir a les dues andanes de les vies per on circulen la majoria dels trens que van cap a Barcelona o Sant Celoni, cal fer ús del pas soterrat amb escales i sense rampes. A finals de 2014, el Ministeri de Foment va anunciar un seguit d’inversions de millora a la xarxa de rodalies que preveien que aquest 2015 ja haurien d’haver començat –i en la majoria de casos haver acabat– els treballs. Ara, l’inici es retarda fins al primer trimestre de l’any que ve.

En el paquet, també hi entraven els treballs per posar ascensors a les dues estacions de Mollet: Mollet-Sant Fost, a les línies R2 i R8, i Mollet-Santa Rosa, a la línia R3. Els projectes ja s’estan treballant, tot i que fonts de Renfe han explicat a EL 9 NOU que estan més endarrerits que el de Granollers-Centre. Amb tot, es calcula que les obres es licitaran i podran començar durant la segona meitat de l’any que ve. La inversió prevista a Mollet-Sant Fost era de 3,8 milions amb la construcció d’un nou pas inferior i la cessió de l’actual, que va de carrer a carrer, a l’ajuntament. A Mollet-Santa Rosa, que ara no té pas inferior, se’n preveia un amb una despesa d’uns 2,05 milions d’euros. Aquí la idea inicial incloïa l’allargament de les andanes.

A l’estació de Sant Celoni, no hi ha prevista cap actuació perquè ja té rampes. Tot el pla anunciat l’any 2014 preveia un volum d’inversions d’uns 200 milions amb actuacions a 69 estacions de tren de Catalunya, la majoria dins del nucli de rodalies.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 28/12/2015 21:17

Algú pot confirmar que les estacions de Sant Joan Despí i Viladecans estan en obres?



Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
Entrades: 2183

Entrada Autor: albert28 » Dilluns 28/12/2015 21:22

437.001 ha escrit:Algú pot confirmar que les estacions de Sant Joan Despí i Viladecans estan en obres?
St Joan Despí si.

Link web St Joan Despí http://www.sjdespi.cat/sjd_es/seccio_de ... es_estacio
albert28 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 29/12/2015 23:12, en total s’ha editat 1 vegada.



Lluis
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: Sants Estació

Entrada Autor: Lluis » Dilluns 28/12/2015 22:46

A Viladecans es fa nou el pont de la carretera de la vila, que és sobre les vies a tocar de l'estació link, i també hi ha al costat les obres del nou outlet que obrirà el 2016. Però no em sona que es remodeli res de l'estació.


"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”