Ja ha arribat la peça de tall (capsalt) de la tuneladora de la línia L8. Salut
Unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
- 122-042-132
- N9

- Entrades: 2034
- Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)
Unió FGC Vallès - Llobregat-Anoia
Ja ha arribat la peça de tall (capsalt) de la tuneladora de la línia L8. Salut
A mi em comença a preocupar que no hi es vegi clar com seguir la línia després de Gràcia el dia de demà. El projecte inicial era anar fins a Glòries i seguir direcció al Maresme. Gràcia té poc espai i no serà un bon cul de sac per fer-hi arribar els trens de Manresa i Igualada. No obstant, un cop la tuneladora que monten ara arribina Gràcia la treuran? I si volguessin seguir en una futura fase, quedaria l'obertura de la linia actualment construint-se hipotecada per l'extracció de terres de la següent fase?
Si el dia de demà haguessin de fer una ampliació de la L8, a menys que es decideixi ja i s'assumeixi allargar terminis, com ho podrien fer?
Haurien de fer una nova zona d'extracció de terres i nou pou d'atac a Gala placidia (tipo Joan Miro) però tenint en compte el poc espai obert que hi ha a Gala Placidia?
O fer el mateix a la banda Glories reventant el nou parc de Glòries? I després reobrir l'estació de Gràcia com a pou d'extracció de la tuneladora?...
La meva sensació és que per facilitar les obres presents i futures ja s'hagués d'haver previst les obres d'aquest perllongament almenys fins a Glòries (encara que fos amb obertura per fases). Altrament em fa l'efecte que s'haurà de refer obres i llençar diners. Començar mai de nou una prolongació d'aquesta línia em sembla complicadíssim.
Si el dia de demà haguessin de fer una ampliació de la L8, a menys que es decideixi ja i s'assumeixi allargar terminis, com ho podrien fer?
Haurien de fer una nova zona d'extracció de terres i nou pou d'atac a Gala placidia (tipo Joan Miro) però tenint en compte el poc espai obert que hi ha a Gala Placidia?
O fer el mateix a la banda Glories reventant el nou parc de Glòries? I després reobrir l'estació de Gràcia com a pou d'extracció de la tuneladora?...
La meva sensació és que per facilitar les obres presents i futures ja s'hagués d'haver previst les obres d'aquest perllongament almenys fins a Glòries (encara que fos amb obertura per fases). Altrament em fa l'efecte que s'haurà de refer obres i llençar diners. Començar mai de nou una prolongació d'aquesta línia em sembla complicadíssim.
Per què insisteixen tant en nomenar això "l'ampliació de la L8"?
Si això és una línia de trens de rodalia, no hauria de tractar-se com a metro.
Si això és una línia de trens de rodalia, no hauria de tractar-se com a metro.
Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.
Si no recordo malament, vàries línies en les quals es divideix nominalment la Llobregat-Anoia continuaran acabant a Pl. Espanya. Fins a Gràcia només arribarà part dels serveis, entre ells la L8.
Per altra banda, com que a can FGC tot és metro (ja només falta que li posin "Metro de Monistrol" al cremallera de Montserrat), doncs au: "ampliació de la L8" i avall que fa baixada.
Per altra banda, com que a can FGC tot és metro (ja només falta que li posin "Metro de Monistrol" al cremallera de Montserrat), doncs au: "ampliació de la L8" i avall que fa baixada.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.