Tall per obres Pep Ventura - Artigues | Sant Adrià ( L2 )

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Ep!

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 10/12/2006 23:53

Vox ha escrit:Però vaja, el que es veure el municipi, no el conec gens :?
Doncs ja ho saps, a la propera, abans que anar de viatge a no-se-quin-país de l'estranger, a fer turisme metropolità... :P

Jo el municipi me'l conec bastant bé. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 11/12/2006 0:27

No, si molt conèixer el subsol i totes les estacions i tota la història, i al final, ni sabem el que hi ha allà fora. Un exemple clar per mí va ser Horta :o



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 11/12/2006 15:46

Des-soterrament ja!!! :x



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dilluns 11/12/2006 19:53

Diumenge vaig anar a fer inspecció al servei substitutori.
El servei es realitzava amb sis autobusos de TMB articulats, dos dels quals eren el 3454 i 3420.

L'autobus tardava 4 minuts en anar de Artigues a Sant Roc, 5 minuts de Sant Roc a Gorg, i dos minuts i mig de Gorg a Pep Ventura.

Vam sortir de Pep Ventura amb 22 persones, van pujar 9 persones a Sant Roc i van pujar 4 persones i un carret a Gorg
Vam arribar amb 36 persones a Artigues/Sant Adrià



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dilluns 11/12/2006 21:31

No he vist cap canvi important en el trajecte després de les obres, només que a Pep Ventura, s'ha construït a dins del túnel de maniobres a la esquerra, un tancat de ciment amb les portes de color lila.

Creia que es millorararia el confort o el soroll en aquest tram, però res de res :roll:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 11/12/2006 22:32

Jordilar ha escrit:No, si molt conèixer el subsol i totes les estacions i tota la història, i al final, ni sabem el que hi ha allà fora. Un exemple clar per mí va ser Horta :o
Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície. ;)

Jo ho vaig fer aquest estiu, acompanyat de la meva inseparable càmera. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 12/12/2006 15:48

JaMiRo! ha escrit:
Jordilar ha escrit:No, si molt conèixer el subsol i totes les estacions i tota la història, i al final, ni sabem el que hi ha allà fora. Un exemple clar per mí va ser Horta :o
Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície. ;)

Jo ho vaig fer aquest estiu, acompanyat de la meva inseparable càmera. :D
Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això! :D

Tot i que és veritat que el fet de ser usuari habitual de la Vallesana ja em fa mig predisposar a agafar l'autobús... :D



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dimarts 12/12/2006 22:17

JaMiRo! ha escrit:
Jordilar ha escrit:No, si molt conèixer el subsol i totes les estacions i tota la història, i al final, ni sabem el que hi ha allà fora. Un exemple clar per mí va ser Horta :o
Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície. ;)

Jo ho vaig fer aquest estiu, acompanyat de la meva inseparable càmera. :D
Doncs per passar pel mig de l'Hospital clínic seguint la L5:x xD



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 12/12/2006 23:44

Jordilar ha escrit:
JaMiRo! ha escrit: Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície. ;)
Jo ho vaig fer aquest estiu, acompanyat de la meva inseparable càmera. :D
Doncs per passar pel mig de l'Hospital clínic seguint la L5:x xD
I volar com ET amb la bici sobre els trams al descobert :D
Jo també he fet les linies de metro i xarxa de FGC (excepte la linia de la pobla)
Us recomano Barcelona - Manresa (en el meu cas, desde Cornellà). Jo la vaig fer al maig, i es molt agradable la frescor de primavera, del migdia de després de Montserrat... Es fantastic, es com si t'animés a continuar. Recomanació, si voleu tornar en el mateix dia, torneu en tren, perquè amb tranquilitat, s'arriba a Manresa 13 o 15 hores

Jamiro, una pregunta, com pots fer una linia de metro amb la calor que feia, aveure si et dona un mareig... déu no ho vulgui.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 16/12/2006 19:44

UT596001 ha escrit:Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això! :D
Calla, que no fa gaire vaig fer-me el 44 d'extrem a extrem: des de Badalona fins a Sants! Una horeta, i tot per no tornar a entrar al Metro i pagar dos cops :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 18/12/2006 0:01

Hola!
UT596001 ha escrit:Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això! :D

Tot i que és veritat que el fet de ser usuari habitual de la Vallesana ja em fa mig predisposar a agafar l'autobús... :D
Cadascú ho fa a la seva manera. He de confessar que el bus tant a Badalona com a Barcelona em fot nerviòs perquè continuament el trànsit privat i sobretot els taxis dels collons estan dificultant el pas... >:(
Jordilar ha escrit:Doncs per passar pel mig de l'Hospital clínic seguint la L5 xD
Sí, en arribar allà vaig pensar "tenim un problema"... :)
Ferrovi ha escrit:Jamiro, una pregunta, com pots fer una linia de metro amb la calor que feia, aveure si et dona un mareig... déu no ho vulgui.
Fàcil:

-T'aixeques a les 8 hores del matí i ho deixes cap a les 13 o 14 hores de la tarda... ;)

-Provist amb una ampolla d'un parell de litres d'aigua gelada, que caldrà renovar perquè de seguida s'acaba... :o

-Ulleres de sol i barret blanc, així com samarreta blanca especial per facilitar la transpiració.

-Sempre pedalar per l'ombra; tenint en compte que vas per ciutat, això no és difícil, si bé en algunes ocasions d'ombra no n'hi havia pas.

Per cert, el pitjor de tot és fer-se la L11 en superfície amb bici...Mare meva amb la Ciutat Meridiana, quins pendents... :!:

Les línies L6 i L7 me les vaig fer de baixada (em feia pal anar de Plaça Catalunya cap a Reina Elisenda i Avinguda Tibidabo i vaig fer el recorregut invers)... :oops:

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 18/12/2006 0:46

i quan anaves amb la bicicleta d'estació en estació, també anunciaves el nom de la següent estació? et caçava l'ATP? obries i tancaves portes? xDxD


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 18/12/2006 10:58

JaMiRo! ha escrit:
UT596001 ha escrit:Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això! :D

Tot i que és veritat que el fet de ser usuari habitual de la Vallesana ja em fa mig predisposar a agafar l'autobús... :D
Cadascú ho fa a la seva manera. He de confessar que el bus tant a Badalona com a Barcelona em fot nerviòs perquè continuament el trànsit privat i sobretot els taxis dels collons estan dificultant el pas... >:(
Ara que per raons familiars haig d'anar fins a l'altre extrem de Badalona (quan la N-II antiga troba el mar) m'he adonat del suplici que suposa prendre l'autobús a Badalona. I per acabar-ho d'adobar només faltaven les obres d'ampliació del metro fent més gran el pollastre!



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimarts 19/12/2006 9:58

I no et va be agafar el tren fins Montgat? Es que queda molt prop de la zona on tu dius. Et refereixes al barri del Canyadó, oi?



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 19/12/2006 12:18

No, allà on vaig està més o menys a mig camí entre les estacions de Badalona i Montgat (lleugerament més a la vora de Badalona que de Montgat).



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”