T-Regional

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
andr3u
N2
N2
Entrades: 18

T-Regional

Entrada Autor: andr3u » Dimecres 03/01/2007 22:48

L'altre dia em vaig trobada tirada a un tren de la R5 una tarja desconeguda per a mi: la T-Regional. Vaig estar buscant info i vaig veure per a què servia i on és vàlida.
Algú sap per quina raó en especial existeix? Com és que no se'n troben homòlogues per zones més properes a barna, o al metro del Vallès?

Salutacions! ;)



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dimecres 03/01/2007 22:58

La targeta va ser creada un mes després de la integració tarifària d'FGC en el marc de l'ATM, com a conseqüència de l'allau de reclamacions dels viatgers que empraven el servei d'FGC a les comarques del Bages i l'Anoia i que van veure com desapareixen els títols monomodals d'FGC per d'altres integrats molt més cars.

Diguem-ne que és un reconeixement d'FGC que les pautes de mobilitat de certa part de la seva clientela no tenen com a centre Barcelona sinó llurs respectives capitals de comarca.


FGC va descartar per iniciativa pròpia mantenir títols multiviatge fora d'aquests llocs amb pautes de mobilitat altament comarcalitzats i monomodals. Manté això sí, la possibilitat d'adquirir els abonaments mensuals, trimestrals i anuals monomodals.


andr3u ha escrit:L'altre dia em vaig trobada tirada a un tren de la R5 una tarja desconeguda per a mi: la T-Regional. Vaig estar buscant info i vaig veure per a què servia i on és vàlida.
Algú sap per quina raó en especial existeix? Com és que no se'n troben homòlogues per zones més properes a barna, o al metro del Vallès?

Salutacions! ;)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”