Acceso GP F1

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Acceso GP F1

Entrada Autor: sequera » Dijous 05/05/2005 15:22

Barcelona

GRAN PREMIO DE ESPAÑA DE FÓRMULA 1 EN EL CIRCUITO DE CATALUNYA

RENFE CERCANÍAS REALIZARÁ EL MAYOR INCREMENTO DE PLAZAS Y TRENES ESPECIALES RESPECTO A LAS ANTERIORES EDICIONES

El sábado 7 y el domingo 8 de Mayo, de 06:30 a 13:30 h. (referencia de salidas desde Barcelona Sants) todos los trenes con dirección a Montmeló circularán en doble composición, duplicándose así la capacidad de plazas habituales.

Para el retorno , el refuerzo de plazas con trenes en doble composición será entre las 15:00 y las 20:00 h. (referencias de salidas desde Montmeló) en dirección a Barcelona. Además, el domingo, una vez concluido el Gran Premio de Fórmula One circularán seis trenes especiales. Estos trenes serán intercalados dentro de nuestra oferta habitual entre las 16:00 y las 18:00 h.

Renfe Cercanías ya está preparada para acercar al mayor número posible de aficionados hasta el Circuit de Catalunya y disfrutar de la magia del piloto Fernando Alonso y toda la emoción de la Fórmula Uno.



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dijous 05/05/2005 15:49

I per què no habiliten un baixador a la línia de Vic com estava previst quan es va fer el circuit? té tela que hi hagi una via que passa a menys de 50m del circuit la gent hagi de baixar a uns quants km!



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dijous 05/05/2005 15:58

podria ser un baixador provisional desmontable , sense perjudici dels serveis especials de la C2



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 13/02/2007 9:57

Cito aquí aquests dos missatges, un tret del fil de l'EMBUTIDO RENFE perquè un contesta l'altre.

Jo també crec que una andana capaç per a una 450, just al costat de l'entrada de la recta de tribuna del Circuit de Catalunya on féssin parada els trens els dies d'activitat al circuit (F1, motociclisme, 24 hores d'autos i motos, GP camió, ...) no val tants diners i podria treure dels col·lapses una ingent quantitat de cotxes.

Al primer avantprojecte presentat pel RACC, en un póster que s'entregava a la gent per tal que es fés soci del circuit, hi havia dibuixat aquest baixador.

Salut !!
EUKibo ha escrit:XD Mako, m'has hagut d'enrecordar que l'estació de Montmelo esta a prendre pel cul del Circuit jajaja XD jo que tot just hi vaig demà passat. Es veritat que aquesta estació és ben poc utilitzada per anar a aquesta gran infrastructura on la gent hi va en cotxe majoritariament.

M'enrecordo el primer cop que hi vaig anar que despres de caminar durant més de 45min veig com un tren passa a menys de 50m del circuit, just a tocar de la grada principal, XD jo crec que alla va començar el meu trauma amb RENFE, despres van seguir la manca de personal a l'estacio de Badalona, i ara per colmo agafo tots els dies la R2 i millor no dir el que passa alla jajaja

Pero que si, que podrien posar dos troços de ciment encara que sigui per donar servei al Circuit, guanyarien pasta i ajudarien a la gent.

Jo el que trobo greu es el dia de la mercè, que fan horari de festiu, quan la gent es mou encara mes!!! Haurien de com a mínim fer com als FGC, obrir les linies interiors a la zona 3 tota la nit, molts amics meus de Masnou es van fotre pk la renfe no li donava la gana d'obrir.
Mataró-Granollers-Terrassa-Martorell-Vilanova cap Barcelona s'haurien de fer serveis non-stop com fan TRAM TMB FGC en dates on hi ha alta movilitat.
Mortadel·lo ha escrit:I per què no habiliten un baixador a la línia de Vic com estava previst quan es va fer el circuit? té tela que hi hagi una via que passa a menys de 50m del circuit la gent hagi de baixar a uns quants km!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 13/02/2007 10:48

Traïré per un moment el meu pensament sostenible i, en un alarde d'imaginació, faré l'exercici imaginatiu de tolerar l'existència de l'espectacle de la F-1.

Doncs home, estaria bé reduir la contaminació que genera tot l'esdeveniment plegat permetent la possibilitat de que la gent deixi el cotxe a casa i pari a una estació provisional que, donades les freqüències de la R3, no crec que necessiti ni tan sols una doble via. Si FGC ho fa a Sallent, Santpedor i al Parc de l'Agulla, per què no ho pot fer Renfe?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 13/02/2007 10:53

Platanito ha escrit:Traïré per un moment el meu pensament sostenible i, en un alarde d'imaginació, faré l'exercici imaginatiu de tolerar l'existència de l'espectacle de la F-1.
gràcies per l'esforç :D



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 13/02/2007 12:09

Adjunto un mapa explicatiu de tot plegat. És que és un tema que em fa fàstic i em fa bullir la sang.

Salut !!
Fitxers adjunts
mapa Circuit de Catalunya.jpg
Mapa circuit de Catalunya (de l'hipermapa de la Generalitat)
mapa Circuit de Catalunya.jpg (184.02 KiB) Visualitzat 6071 cops



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 13/02/2007 12:31

Adjunto foto aèria comentada de la zona de tribuna de meta del Circuit de Catalunya.

Salut !!
Fitxers adjunts
foto aeria tribuna circuit catalunya comentada.jpg
Foto aèria comentada de la tribuna de meta del Circuit de Catalunya
foto aeria tribuna circuit catalunya comentada.jpg (114.5 KiB) Visualitzat 6751 cops



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3176
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimarts 13/02/2007 12:39

Si algú ho vol veure perfectament al Google Earth, pot provar de trobar 41º34'12.73"N 2º15'35.69"E

Salut !!

P.D.: Les imatges d'abans són de l'Hipermapa de la Generalitat.



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimarts 13/02/2007 13:54

Mortadel·lo ha escrit:I per què no habiliten un baixador a la línia de Vic com estava previst quan es va fer el circuit? té tela que hi hagi una via que passa a menys de 50m del circuit la gent hagi de baixar a uns quants km!
Con sempre, el gran Mortadel.lo té tota la raó. Aquest baixador tindria un cost mínim (és un tram totalment recte i a nivell de terra, ni trinxera ni elevat) i només cal que parin trens els dies de competició. Jo també he fet els 45 min. des de Montmeló alguna vegada i vaig decidir no fer-ho més (com a opció B, s'hi podrien posar busos llençadora)

Sempre he tingut la impressió de que quan els del Circuit van veure la pasta que guanyaven cobrant 1000 Pts./6€ per deixar-te aparcat en mig del camp van preferir oblidar-se del tema del baixador. I amb la nula visió comercial de Renfe, no s´ha fet res.

A mi aquest tema també em fa bulir la sang.



Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dimarts 13/02/2007 13:54

Esborrat per repetició
vr l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 13/02/2007 18:12, en total s’ha editat 1 vegada.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimarts 13/02/2007 15:18

Vistos els sidrals que es preparen en dies de competició, jo crec que els del Circuit de Catalunya estan més per fer l'estació de RENFE que per fer calers amb aquests 6€ per aparcar. Segurament al principi ho pensaven això, però crec que ja fa uns anys que s'han adonat que una estació de RENFE tan a la vora els aportaria més gent i menys problemes.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 13/02/2007 21:29

Albert ha escrit:Vistos els sidrals que es preparen en dies de competició, jo crec que els del Circuit de Catalunya estan més per fer l'estació de RENFE que per fer calers amb aquests 6€ per aparcar. Segurament al principi ho pensaven això, però crec que ja fa uns anys que s'han adonat que una estació de RENFE tan a la vora els aportaria més gent i menys problemes.
Bé que mentrestant podrien pagar un servei gratuït de busos llançadora des de Montmeló fins al circuit. Total, es lloguen uns quants busos articulats a TMB, es posa un bus cada 5-10 minuts i la quanitat de gent que podríem portar (mentre es fa el baixador) podria ser alta, a més de complementar a la C3.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimarts 13/02/2007 21:34

No costaria gens fer unes andanes provisionals de fusta, semblants a les que es van emprar a l'estació de Cornellà Centre RENFE durant la construcció del Calaix i túnel del TRAMBAIX. És una solució de baix cost i que es podria sufragar bé per part de RENFE / ADIF / Obres Públiques o Circuit de Catalunya.



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 13/02/2007 22:21

Pues bueno nois, jo dema vaig al Circuit amb RENFE, ja us explicare jajaja! Voleu que us fagi algun recado?? Li dic al Alonso que per quan es passara a les curses de metros per la linia circular de Barcelona que planteja el Santfeliuenc? O simplement voleu alguna foto? jajaja XD Pues aixo que a les 11 a clot... poc despres (si renfe te anomalies a la C2, es a dir va puntual jajaja) arribare a Montmelo i d'alla m'espera una bona caminata, tambe us puc passar fotos del bosc jajaj :) ( ;) metring aquesta icona va per tu jaja)



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dimarts 13/02/2007 22:26

Pues bueno nois, jo dema vaig al Circuit amb RENFE, ja us explicare jajaja! Voleu que us fagi algun recado?? Li dic al Alonso que per quan es passara a les curses de metros per la linia circular de Barcelona que planteja el Santfeliuenc? O simplement voleu alguna foto? jajaja XD Pues aixo que a les 11 a clot... poc despres (si renfe te anomalies a la C2, es a dir va puntual jajaja) arribare a Montmelo i d'alla m'espera una bona caminata, tambe us puc passar fotos del bosc jajaj :) ( ;) metring aquesta icona va per tu jaja)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 13/02/2007 22:32

A València hi ha una estació al costat del circuit de Xest,i segons els horaris de rodalia renfe valència,nomès s'aturen els trens a aquesta estació els caps de setmana,encara que he sentit que auxó és falis i nomès quan és fan activitats.
He sentit també que posen serveis semi-directes que començen a aquest baixador i acaben a València,i posen dobles composicions 3+2 o 3+3 de camells 592.
Ara em pregunto,perqué no fan el mateix a la R3 barcelonina?SI ja no és pot posar mès trens segons ells(que en veritat sí que és pot),que posin dobles composicions a tots els trens de la R3 i s'aturin els trens de La Tor a aquest baixador,així de fàcil,encara que jo faria l'estació de doble via,per si és fa algún servei especial.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”