Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
De_Bufalà
N3
N3
Entrades: 28
Contacta:

Entrada Autor: De_Bufalà » Divendres 27/04/2007 23:21

La veritat es que, segons el plànol, fins a l'estació de Bufalà no hauria d'haver cap problema. Segur que descongestionaria bona part d'aquests barris, que tant ho necessiten!! (només cal veure els autobusos a certes hores; i les carreteres...)
I perque no dir-ho, a mi m'aniria....!



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 27/04/2007 23:27

De_Bufalà ha escrit:La veritat es que, segons el plànol, fins a l'estació de Bufalà no hauria d'haver cap problema. Segur que descongestionaria bona part d'aquests barris, que tant ho necessiten!! (només cal veure els autobusos a certes hores; i les carreteres...)
I perque no dir-ho, a mi m'aniria....!
Clar que si! No se si us heu fixat companys del foro, pero de Badalona som molts eh! I gairebe tots estem sense metro ni tren a casa :x . Amb la nova linia ens beneficiem moltissims de nosaltres, pero que molts! Com el nou tema que acaben d'obrir sobre frases cèlebres, la L1 es impepinable! XD



anarres
N4
N4
Entrades: 45

Entrada Autor: anarres » Dilluns 30/04/2007 11:16

EUKibo ha escrit: 2.S'haurien de reformar totes les andanes, canviar totes les vies ..
Amb la meva proposta de pas a la L3, la reforma a què et refereixes caldria aplicar-la només a les estacions de Baró de Viver, St. Coloma i Fondo. La resta d'estacions fins a Badalona encara no estan construïdes i (en el meu esquema) Trinitat Vella seria estació d'enllaç -> es pot reservar l'actual andana per la L1 i fer-ne una de nova per la L3



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 30/04/2007 16:41

anarres ha escrit: 2. Ara q veig pintada la L1 tal i com ha d'estar acabada, encara em sembla més irracional el tomb que fa passat trinitat vella. ¿No creieu q seria més lògic q el tram trinitat vella-badalona s'incorporés a la L3 perllongada?
Es que no es tracta de que quedi maco en el plànol, sino del servei que ha de donar.

Suposo que una L3 desde Badalona Centre fins Trinitat Vella tindria els seus usuaris, segur, però dubto que més que la L1. La gent de Santa Coloma triga/trigaria menys temps en arribar al centre amb la L1 que amb la L3, apart de que amb la L1 te una conexió més propera amb altres linees i Renfe (Sagrera/Clot). I en el futur ni t'explico amb el nou intercanviador de Sagrera-Meridiana.

Vox
Vox l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 01/05/2007 7:29, en total s’ha editat 2 vegades.


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dilluns 30/04/2007 17:18

Exactament, tal com esta la L1 ja esta d'una manera molt ideal, connecta Badalona Centre i Santa Coloma Centre, un trajecte que diariament fant milers de passatgers, així com conecta barris de Badalona i Santa Coloma amb tren i altres linies de metro a Sagrera i Badalona Centre, a més que té un traçat molt directe vers Sant Andreu-Maquinista-Glòries-Marina-ArcdeTriomf-Catalunya-Espanya totes elles estacions molt demandades.

El que s'hauria de fer es estendre la L3 de Trinitat a Trinitat Vella i Can Zam, Aquesta extensió afavoriria els desplaçaments vers Vall d'Hebron, pero en cap cas aquesta estacio important mereix sacrificar els altres enllaços.



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dilluns 28/05/2007 21:44

L'altre dia hi vaig passar i he vist molt més moviment a la futura estació Badalona Centre.

Això coincideix amb una carta que vaig llegir al Periódico de Catalunya on algú felicitava a la Maite Arquè (alcadesa de Badalona) per atendre unes queixes (crec que de comerciants) i moure fils per portar a no se qui de GISA a veure les obres i que aquesta persona dones unes ordres per accelerar les obres.

Vaja, ni idea de si es real o era algú que volia patrocinar a la Aqruè de cara al 27M :D però el cas es que he vist més moviment.

Vejam si dimecres o dijous faig unes fotos als trams en obres entre Pep Ventura i Badalona Centre, i tambè a la zona de la futura estació.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 28/05/2007 23:02

A l'informe de seguiment del PDI 2001-2010, datat a 31 de desembre de 2005, figura com a obra ja licitada i/o en execució tot el tram L2 Pep Ventura-Can Ruti. Tal com sona i sense metros lleugers pel mig.

Es veu moviment més enllà de Badalona Centre, d'acord amb el que l'ATM diu oficialment que s'està fent?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 28/05/2007 23:16

Però al quadre de la pàgina 7 del mateix informe, on l'actuació AX04, només hi diu Pep Ventura - Badalona Centre, i al plànol de la pàgina 6 el tram Pep Ventura - Badalona Centre surt en groc i el tram Badalona Centre - Can Ruti, en vermell, és a dir, que l'estudi informatiu o el projecte constructiu estava en redacció o finalitzat.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 28/05/2007 23:26

victorcasta ha escrit:Però al quadre de la pàgina 7 del mateix informe, on l'actuació AX04, només hi diu Pep Ventura - Badalona Centre, i al plànol de la pàgina 6 el tram Pep Ventura - Badalona Centre surt en groc i el tram Badalona Centre - Can Ruti, en vermell, és a dir, que l'estudi informatiu o el projecte constructiu estava en redacció o finalitzat.
I a la pàg. 11, a l'Annex 4 titulat "Actuacions en construcció", torna a figurar tota l'actuació "L2 Pep Ventura - Can Ruti" amb el corresponent codi AX04.

Per cert, com a perla per als soferts santcolomencs i badalonins, l'actuació amb el codi AX02, "L1 Fondo - Badalona Centre" hi figura com a actuació pendent. De projectar, licitar i construir.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 29/05/2007 1:00

Guigui ha escrit:A l'informe de seguiment del PDI 2001-2010, datat a 31 de desembre de 2005, figura com a obra ja licitada i/o en execució tot el tram L2 Pep Ventura-Can Ruti. Tal com sona i sense metros lleugers pel mig.

Es veu moviment més enllà de Badalona Centre, d'acord amb el que l'ATM diu oficialment que s'està fent?
Les obres en excecució son única i exclusivament Pep Ventura-Badalona Centre i l'estació Badalona Centre. Concretament, el tram PV-BC va començar les seves obres el 16 de gener de 2006. Concorda una mica amb el seguiment que cites del PDI.

Ara, més enllà de la futura Badalona Centre no hi ha res fent-se i tal com concorda tambè amb el que puntualitza en victorcasta, doncs el tram Badalona Centre - Can Ruti, sigui L2 fins Morera o Casagemmes i a partir d'allà L13, com si es L2 tot, crec que està tot en fase d'estudi o similar.

A més, encara no entenc com faran passar el metro per sota el Centre (es a dir, només sortir de Badalona Centre que està a uns 5mins a peu del Centre-Centre-Centre de la ciutat), quan es tracta d'un carrer ben estret (encara que sigui la NII) i tot minat de posibles trovalles romanes.

En quant a la L1, no va sortir fa no gaire una nota de la Generalitat on es deia que començava no se quina fase?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Dimarts 29/05/2007 11:55

^^

21/05/2007 TM-07384:
Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental del perllongament de la línia 1 dels FMB. Tram: Fondo - Badalona Centre. Clau: IA-TM-07384

http://www.gisa.es/gisa/servlet/HomeLic ... &company=1



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 29/05/2007 14:37

Danzig ha escrit:^^

21/05/2007 TM-07384:
Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi d'impacte ambiental del perllongament de la línia 1 dels FMB. Tram: Fondo - Badalona Centre. Clau: IA-TM-07384

http://www.gisa.es/gisa/servlet/HomeLic ... &company=1
Gràcies Dan! I això que tu ets el corresponsal de la part BCN-Sud-L'H :D Però vaja, jo molts cops tambè baixo allà per reforçar les sessions fotográfiques jeje

Exacte, el que has penjat es el que va sortir fa uns dies. Fins el 6 de juny per presentar les propostes i 9 mesos per redactarla si ho he entés bé. Amb MOLTA SORT podrien començar les obres a finals de 2008.

Pels qui no son de Badalona, explicar que la zona es bona per tunelar fins l'estació de Bufalà. Allà fa un gir bastant pronunciat per poder agafar després un carrer absolutament perpendicular al de la penúltima parada (vaja que no li es posible girar directament) i potser allò s'ha de fer a cel obert, no sé.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 29/05/2007 23:12

Hola!

Em sembla que jo no viuré a Badalona (pisos cars >:( ) quan la L1 arribi on ha d'arribar... :|

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dijous 31/05/2007 0:55

Bé, una nova ronda de fotografies, mes i mig després de l'anterior fornada.

Cartell d'obres, així queda més maco el fotoreportatge :D

Imatge

Obres del tram Pep Ventura-Badalona Centre en el punt més al sud posible. Darrere meu es trova l'estació de Pep Ventura. Aquesta part va començar el 16 de gener de 2006:

Imatge

Imatge

Imatge

Foto hitleriana, es a dir, aixecant el braç dret :D

Imatge

Paso a l'altre cantó del tram en obres. El que es veu al fons es la plaça de Pep Ventura, des d'on he fet les primeres fotografies:

Imatge

Visió una mica global del tram en questió, desde l'extrem oposat al cartell de la primera fotografia. Al fons està PV i darrere meu estaria l'estació Badalona Centre (bé, a uns quants metres).

Imatge

Una mica de zoom:

Imatge

Em giro, i ara veiem un troç que ja fa temps es en obres però de les dimensions del tram anterior. Encara estem al Barri del Progrès però a pocs metres de la futura estació.

SI, el tram fotografiat abans + això = l'ampliació PV-Badalona Centre, es adir, 2 anys i pico d'obres:

Imatge

Vist desde l'altre extrem (al fons PV)

Imatge

La futura Badalona Centre. Darrere meu estaria el tram anteriorment fotografiat:

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

gainer
N2
N2
Entrades: 13

Entrada Autor: gainer » Dijous 31/05/2007 23:43

Buenas fotos Vox. La verdad es que viendo al megaritmo que llevan en esta ampliacion de algo más de medio kilometro, me pregunto cuando tendremos la L1 hasta el centro... :'(



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 31/05/2007 23:48

Hola!

Bon reportatge Isaac!

Llàstima que vagin taaaaant lents... :|

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 02/06/2007 2:58

Segons el PDI, a 31 de desembre de 2005, les obres s'han d'acabar a l'agost de 2008.

Però tambè deien que el carrer estaria tallat 20 mesos, es a dir, fins el setembre de 2007, i bé, o ens sorprenen amb 3 mesos de ràpids treballs o aquest carrer no obre fins el 2008.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

De_Bufalà
N3
N3
Entrades: 28
Contacta:

Entrada Autor: De_Bufalà » Dimarts 05/06/2007 16:14

avui he sentit a Btv que les obres del metro de la L2 no estaran enllestides fins L'ESTIU DE 2009!! No m'ho he cregut perque només em crec les vostres notícies :D així que espero que algú m'ho acabi de confirmar.

P.D Encara que veient com anaven últimament les obres tampoc m'extranyaria...



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dimarts 05/06/2007 21:11

Apart del seguiment del PDI a finals del 2005 dient que s'acabarien a l'estiu del 2008, jo no en sé gaire cosa més.

Ara, veient com van les obres, sobre tot les de la futura estació, doncs que no t'extranyi.

Serien 3 anys i mig per fer un tram curtet i una estació. Fotem pena.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23732
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 05/06/2007 21:25

Vox ha escrit:Serien 3 anys i mig per fer un tram curtet i una estació. Fotem pena.
Va en consonància amb un plànol que he vist avui al costat d'una porta d'un vagó. És dels primers que van posar, l'únic que no està enganxat i que data de 2000/2001. Si compares la xarxa d'aleshores amb l'actual, t'adones de que la construcció d'aquest afegitó de la L2 no va gaire més a poc a poc que tota l'ampliació de la xarxa de metro de Barcelona.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”