entfe001 ha escrit:Pschè, avui a Sants he vist anunciat un "EC Eurocity Talgo Barcelona" (no sabia que hagués existit mai tal cosa) procedent de Girona i FigueresUT596001 ha escrit:Consequències indirectes de les obres i embolic de canvi de vies:
http://img232.imageshack.us/img232/4828 ... 0126hr.jpg
FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona
ya podeis cazar a los grandes lineas circulando muy despacito por encima del viaducto del gornal,
Doncs jo he vist el Talgo amb sortida de Chamartín a les 14'55, destinació Bilbao/Hendaya, el d'Aranda… via Segòvia!!!!! Algú el va veure aquell mateix dia i en va penjar una foto a Tranvia.
cazado desde el puente de la Vanguard!sequera ha escrit:ya podeis cazar a los grandes lineas circulando muy despacito por encima del viaducto del gornal,
antes de elevarse:
ya elevándose, lastimosamente a contraluz
8)
El C2 de las 15.06 destino Sant Vicenç de Calders también ha ido por la vía elevada del Aeropuerto y en la salida del cajón de Sants Calle Campmany creo que se llama ya están descabezando los pilotes que hormigonaron hace algo más de mes y medio los de SACYR / SCRYNSER
El exprés de Tortosa de las 11.03 también. Es más, TODOS los trenes salen por esa vía ya que la que va dirección Vilanova a "nivel de suelo" es la que usan los trenes en dirección a Barcelona usando los nuevos desvios a la salida de Bellvitge.
Això era?entfe001 ha escrit:Pschè, avui a Sants he vist anunciat un "EC Eurocity Talgo Barcelona" (no sabia que hagués existit mai tal cosa) procedent de Girona i FigueresUT596001 ha escrit:Consequències indirectes de les obres i embolic de canvi de vies:
http://img232.imageshack.us/img232/4828 ... 0126hr.jpg
http://img421.imageshack.us/img421/2720 ... 0174uf.jpg
Però per què els anomenen d'aquesta manera? Deuen ser els típics regionals, no? O són alguna altra mena de tren?
En el puente de la vanguard, donde Danzig ha hecho las fotos, vereis que la limitación de 50 está sobre el rail de la via central. En ese punto, a la derecha de la via desde el puente, han construido una entrada al tunel de la LAV, por eso han eliminado las dos vias que quedan más cerca
foto de danzig
foto de danzig
En el cas del suposat "Catalan Talgo" de Portbou és el regional pur i dur. I en el cas del suposat "Eurocity Barcelona Talgo" (quin nom!) és el Catalunya Exprés de Figueres.dgtxa ha escrit:Però per què els anomenen d'aquesta manera? Deuen ser els típics regionals, no? O són alguna altra mena de tren?
M'imagino que s'hauran fet un embolic amb els panells ja que abans els regionals de Girona no els posaven allà, ara sí.
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
Tot i que algú ho podria explicar millor que jo, els Eurocity són/eren un conjunt de trens que comuniquen les ciutats més importants europees i que tenen uns estàndards de qualitat en el servei.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Diguem una espècie de trens Intercity a nivell europeu, oi?
P.D: El "Catalan Talgo" va arribar a ser qualificat com a EuroCity?"
P.D: El "Catalan Talgo" va arribar a ser qualificat com a EuroCity?"
-
- N9
- Entrades: 2158
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contacta:
El català Talgo de fet era un dels trens TEE Trans Europe Express em penso que més o menys el mateix però ja per trajectes més llargs, el Català Talgo fa anys, fins el 1996 era Barcelona Ginebra, i internacionals, aquesta denominació sí que ha passat a la història.
El Barcelona Talgo era l'actual TH que va de Barcelona a París.
Tot i que a França jo sento anunciar el Català Talgo com a Eurocity.
El Barcelona Talgo era l'actual TH que va de Barcelona a París.
Tot i que a França jo sento anunciar el Català Talgo com a Eurocity.
UT596001 ha escrit:Diguem una espècie de trens Intercity a nivell europeu, oi?
P.D: El "Catalan Talgo" va arribar a ser qualificat com a EuroCity?"
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
Aquí teniu els enllaços per baixar els folletos en pdf que donen al punt d'informació de l'adif en Sants
Traçat de l'Hospitalet a Sants
La nova estació de Sants
Traçat Sant Joan Despi a l'Hospitalet
Tota l'informació està en:
ADIF. LAV d'accés a Barcelona
Traçat de l'Hospitalet a Sants
La nova estació de Sants
Traçat Sant Joan Despi a l'Hospitalet
Tota l'informació està en:
ADIF. LAV d'accés a Barcelona
Si us fixeu ja sortint de Sants hi ha canvis, han jalonat o vallat (amb malla taronja de la de les obres) les antigues vies d'entrada de Vilanova i del dipósit de Can Tunis. han donat la volta als semàfors i a les senyals. han colocat senyals de (50 AEROPUERTO), limitació de velocitat a les altres dos vies i passant l'altra dia per l'Avinguda Europa de Bellvitge amb Autovia de castelldefels es veu com han atravessat travesses en aquestes dos vies gairebé des del dipósit de Can Tunis.
En el puente de la Vanguard, veras que ya han construido un tunel de acceso al Tunel de la LAV
sequera ha escrit:En el puente de la Vanguard, veras que ya han construido un tunel de acceso al Tunel de la LAV
Pasando con el tren RENFE vi el túnel y pensé que era algo de ventilación. Es curioso que en apenas 25m están trabajando obreros de LAV con los de los edificios que se ven justo detrás que están cerrando tabiques y un poquito más atrás los de demoliciones el antiguo edificio julià. Todo u nfestival en Sta Eulàlia - Torrassa vamos.
Avui 14/12/05 ja està desmantelada i acopiada la via que venia de Vilanova cap Sants (2º mar-muntanya) desde l'Edifici Julià fins a l'estació de L-1 de Santa Eulàlia només queda el balast.