Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

L'acabaran...

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 17/09/2007 22:41

Albert ha escrit:Quan acabaran el túnel de l'AVE d'una vegada?
El 21 de desembre, quan s'albirin els llums frontals de l'ànec procedent de Madrid. :evil:


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Serie9000
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Serie9000 » Dilluns 17/09/2007 23:23

O el dofi...



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 17/09/2007 23:39

O el Talgo XXI d'Adif... :evil:



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dilluns 17/09/2007 23:47

Ah i una altra cosa que m'he oblidat de dir! Els "chorreones" de caqueta que hi havia per les parets groguenques (més groc del seu color original), el terra ple de caqueta també ... m'han fet pensar que aquella 447 era més bruta del que ja és habitual. I buscant algun detall m'he adonat que la megafonia tenia la campaneta antiga que anuncia les estacions (no la nova musiqueta de renfe), i que a L'Hospitalet el panell anunciava correspondència amb "T. Regionals" i no "MD" com ho fan ara. Almenys parlava de la C7 ... L'han tret del museu aquesta unitat o és que la pretenien guardar en el seu estat original?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 17/09/2007 23:51

¿Es esa 447 la 447-273M/137R/274M? Es la que he cogido yo a las 19:13 en Cerdanyola para ir a Sants y decía Trenes Regionales, Grandes Líneas y en Sants no anunciaba la correspondencia con la C10
Albert ha escrit:Ah i una altra cosa que m'he oblidat de dir! Els "chorreones" de porqueria que hi havia per les parets groguenques (més groc del seu color original), el terra ple de porqueria també ... m'han fet pensar que aquella 447 era més bruta del que ja és habitual. I buscant algun detall m'he adonat que la megafonia tenia la campaneta antiga que anuncia les estacions (no la nova musiqueta de renfe), i que a L'Hospitalet el panell anunciava correspondència amb "T. Regionals" i no "MD" com ho fan ara. Almenys parlava de la C7 ... L'han tret del museu aquesta unitat o és que la pretenien guardar en el seu estat original?



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dilluns 17/09/2007 23:54

Albert ha escrit:Ah i una altra cosa que m'he oblidat de dir! Els "chorreones" de porqueria que hi havia per les parets groguenques (més groc del seu color original), el terra ple de porqueria també ... m'han fet pensar que aquella 447 era més bruta del que ja és habitual. I buscant algun detall m'he adonat que la megafonia tenia la campaneta antiga que anuncia les estacions (no la nova musiqueta de renfe), i que a L'Hospitalet el panell anunciava correspondència amb "T. Regionals" i no "MD" com ho fan ara. Almenys parlava de la C7 ... L'han tret del museu aquesta unitat o és que la pretenien guardar en el seu estat original?
Et vas poder quedar amb algun número?



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 18/09/2007 13:26

La 447-164R també conserva, o millor dit l'han reprogramada amb la megafonia antiga.
Albert ha escrit:Per què aquesta limitació? Estan fent alguna cosa més enllà de Sants?

On si que veig que es manté limitada encara la velocitat és des de la sortida sud de Sants fins pràcticament L'Hospitalet. Quan acabaran el túnel de l'AVE d'una vegada?
A l'entrada de Sants venint de Plaça de Catalunya hi ha una limitació a 10 km/h perquè a l'hora de conectar les vies 7 i 8 amb el tunel de Plaça de Catalunya, van fer una contracorva amb un radi tant petit, que si fas aquella corva a 20 Km/h descarriles.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 18/09/2007 13:34

Pere ha escrit:A l'entrada de Sants venint de Plaça de Catalunya hi ha una limitació a 10 km/h perquè a l'hora de conectar les vies 7 i 8 amb el tunel de Plaça de Catalunya, van fer una contracorva amb un radi tant petit, que si fas aquella corva a 20 Km/h descarriles.
Però això és provisional o definitiu?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 18/09/2007 14:19

Guigui ha escrit:
Pere ha escrit:A l'entrada de Sants venint de Plaça de Catalunya hi ha una limitació a 10 km/h perquè a l'hora de conectar les vies 7 i 8 amb el tunel de Plaça de Catalunya, van fer una contracorva amb un radi tant petit, que si fas aquella corva a 20 Km/h descarriles.
Però això és provisional o definitiu?
Suposo que provisional... però venint d'Adif.. a saber..



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3181
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dimecres 19/09/2007 11:20

Pere ha escrit:Suposo que provisional... però venint d'Adif.. a saber..
Provisionalment definitiu o definitivament provisional. Això és el que impera en aquest país que ens ha tocat per viure.

Salut !!



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 19/09/2007 19:59

Parlant de magafonies,avui en un simplet viatge de Barcelona al Masnou,tant a l'anada com sobretot a la tornada la megafonia anava boja.

A l'anada no és que anava boja,funcionava,peró esque resulta que al civia que he pujat(463.208+464.208),pels altaveus del tren s'escoltava propaganda de la renfe,coses així com'las mejores tecnologias,el mejor servicio',etc..a part de que sonava una musiqueta d'un vídeo del civia del youtube.Cal dir que les pantalles no funcionaven,i que posin pels altaveus aquesta propaganda dient "el mejor servicio,mayor calidad",en moments de caos a renfe,no crec que sigui el mijor per l'usuari.

Per tornar,la megafonia de la 447 anava boja,les parades amb correspondència ,no anunciava les correspondències,sinó deien estacions d'altres línies de renfe,a succeït això:
-Proxima parada:Sant Adrià del Besòs corrrespondéncia con(sorollets al fons),timbre de la megafonia antiga,pròxima parada:Bcn St.Andreu Arenal.St.Miquel de Ganteras-Viladecavalls,Sant Andreu Comtal.
-Proxima Parada Clot correspondéncia con:Montcada i Reixac Manresa.
-Pròxima Parada:Arc de Triomf correspondencia con:Martorell,Castellbisbal,El Papiol
-Pròxima parada:Pl.Catalunya coorespondència amb:Montcada(és talla)
-Proxima Parada:Sants correpondència con:Cunit :x

Ah!,i el L'H-Maçanet que havia de sortir a les 16.38 de L'Hospitalet,a les 17:06 era encara a Sants,i el següent tren un cap a Puigcerdà,als teleindicadors hi posava "LA TOUR DE C",peró ben clar ho posava,el tren enr ealitat anava a Puigcerdà,la megafonia també ho deia. [/i]



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimecres 19/09/2007 21:43

Aquest matí he tronat a agafar una 447 ben grafitejada per dins, plena de caqueta "por dentro y por fuera" (com els iogurts "bio"). Tenia també la megafonia i le sindicacions antigues... I m'he tornat a descuidar de mirar el número!



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 19/09/2007 21:48

Mako448 ha escrit:A l'anada no és que anava boja,funcionava,peró esque resulta que al civia que he pujat(463.208+464.208),pels altaveus del tren s'escoltava propaganda de la renfe,coses així com'las mejores tecnologias,el mejor servicio',etc..a part de que sonava una musiqueta d'un vídeo del civia del youtube.Cal dir que les pantalles no funcionaven,i que posin pels altaveus aquesta propaganda dient "el mejor servicio,mayor calidad",en moments de caos a renfe,no crec que sigui el mijor per l'usuari.
Però això no és l'audio de les pantalles?



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dimecres 19/09/2007 22:00

Ah! I si l'altre dia a les andanes de Sants hi havia un ambient plè de pols, guix i ciment, ahir al vespre quan vaig sortir de la L3 em vaig trobar que el vestíbul de Sants (renfe) feia una pudor a cremat increïble. Camí de les noves andanes de rodalies es veia "l'hortizó" amb un to lleugerament gris pel fum que hi havia per tot el vestñibul, no sé d'on venía.

Potser que es plantegin què es pot fer de les obres amb l'estació plena de viatgers i què no es pot fer...



treneros
N5
N5
Entrades: 89
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: treneros » Dijous 20/09/2007 14:04

Mako448 ha escrit: Per tornar,la megafonia de la 447 anava boja,les parades amb correspondència ,no anunciava les correspondències,sinó deien estacions d'altres línies de renfe,a succeït això:
-Proxima parada:Sant Adrià del Besòs corrrespondéncia con(sorollets al fons),timbre de la megafonia antiga,pròxima parada:Bcn St.Andreu Arenal.St.Miquel de Ganteras-Viladecavalls,Sant Andreu Comtal.
-Proxima Parada Clot correspondéncia con:Montcada i Reixac Manresa.
-Pròxima Parada:Arc de Triomf correspondencia con:Martorell,Castellbisbal,El Papiol
-Pròxima parada:Pl.Catalunya coorespondència amb:Montcada(és talla)
-Proxima Parada:Sants correpondència con:Cunit :x
En aquesta vaig pujar jo també la setmana pasada, era catxondo sentir tota una colecció dèstacions en lloc de les correspondencies



davida
N9
N9
Entrades: 1800
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 20/09/2007 14:13

Ahir a les 23:15 per megafonia a Sants s'informaven que el passatgers del rodalies de les 23:20 amb destinació Vilafranca que passesin per atenció al client...
¿Van ser enviats en bus?



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 20/09/2007 15:37

Albert ha escrit:Ah! I si l'altre dia a les andanes de Sants hi havia un ambient plè de pols, guix i ciment, ahir al vespre quan vaig sortir de la L3 em vaig trobar que el vestíbul de Sants (renfe) feia una pudor a cremat increïble. Camí de les noves andanes de rodalies es veia "l'hortizó" amb un to lleugerament gris pel fum que hi havia per tot el vestñibul, no sé d'on venía.

Potser que es plantegin què es pot fer de les obres amb l'estació plena de viatgers i què no es pot fer...
La veritat és que jo també vaig estar dimarts per allà i feia com por estar-se gaire estona per la zona del vestíbul de les vies 1 a 6, aproximadament. L'aire era totalment irrespirable.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dijous 20/09/2007 18:59

U-Bahn ha escrit:
Mako448 ha escrit:A l'anada no és que anava boja,funcionava,peró esque resulta que al civia que he pujat(463.208+464.208),pels altaveus del tren s'escoltava propaganda de la renfe,coses així com'las mejores tecnologias,el mejor servicio',etc..a part de que sonava una musiqueta d'un vídeo del civia del youtube.Cal dir que les pantalles no funcionaven,i que posin pels altaveus aquesta propaganda dient "el mejor servicio,mayor calidad",en moments de caos a renfe,no crec que sigui el mijor per l'usuari.
Però això no és l'audio de les pantalles?
Em...?,Des de quan tenen audio les pantalles?Potser sí que era l'audio,peró cm la pantalla estava en negra.......



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 20/09/2007 20:02

Mako448 ha escrit:
U-Bahn ha escrit:
Mako448 ha escrit:A l'anada no és que anava boja,funcionava,peró esque resulta que al civia que he pujat(463.208+464.208),pels altaveus del tren s'escoltava propaganda de la renfe,coses així com'las mejores tecnologias,el mejor servicio',etc..a part de que sonava una musiqueta d'un vídeo del civia del youtube.Cal dir que les pantalles no funcionaven,i que posin pels altaveus aquesta propaganda dient "el mejor servicio,mayor calidad",en moments de caos a renfe,no crec que sigui el mijor per l'usuari.
Però això no és l'audio de les pantalles?
Em...?,Des de quan tenen audio les pantalles?Potser sí que era l'audio,peró cm la pantalla estava en negra.......
És l'audio de les pantalles.



Albert
N7
N7
Entrades: 480
Ubicació: Martorell

Entrada Autor: Albert » Dijous 20/09/2007 23:45

Més novetats (almenys per mi) de l'estació de Sants. Avui: el "salvapantalles" d'Adif.

A la inutilitat d'alternar a les pantalles la informació de les arribades (indicant la procedència però no la destinació) amb les de les sortides, avui hi han afegit uns absurds segons de fons verd amb un gran logo d'Adif en primer pla per tal de convertir en inútils les pantalles durant uns quants segins cada cert temps.

Per cert, s'ha donat el cas en què la megafonia indicava una cosa (Molins de Rei), les pantalles de l'andana una altra (Martorell), i els indicadors del propi tren una altra de diferent (L'Hospitalet). Un prodigi de la tecnologia!



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”