Sant Andreu Arenal és necessària per les connexions amb l'L1 (Sant Andreu, Santa Coloma) i l'estació d'autobusos, mentre que La Sagrera-Meridiana enllaçarà amb l'L4, L5, L9 i L10, (a més de l'L1). Per tant, ambdues estacions són necessàries.pukyxd ha escrit:El pla es penós i el futur que ens espera als manresans encara més. Faran Sagrega i SAA continua, per tant per arribar a Plaça Catalunya suma-li 2 minutets més als temps actuals de viatge. Genial!!!!!! Després suma-li Terrassa Oest o com es digui i Barbera-Cerdanyola i la quarta de Sabadell i aviat trigarem 2 hores per arribar a Barcelona.
Però això no treu que hi hauria d'haver un servei de rodalies exprés, amb freqüència horària (i semihorària en hora punta) amb parades a Montcada-Bifurcació, Cerdanyola del Vallès, Sabadell Centre, Terrassa, St. Vicenç de Castellet i Manresa, i que siguin alguns d'aquests rodalies exprés els que continuïn el trajecte cap a Cervera i Lleida. Sense necessitat de fer cap infrastructura, es podria reduir en 15 minuts el trajecte entre Manresa i Barcelona (47' a St. Andreu Arenal, 56' a Pl. Catalunya).