T5, el 14 d'octubre

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23223
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 12/10/2006 11:57

Que chcchi-piruli!!! :x

Jo, fins que no arribi a Badalona...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 12/10/2006 14:27

aarongilp ha escrit:(això confirma la meva teoria de que molts vam néixer al octubre :D)
Jo sempre he pensat que l'octubre és un mes on neix molt friki ferroviari...Potser té alguna cosa a veure amb el Barcelona-Mataró (inaugurat el 28 d'octubre de 1848)... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dijous 12/10/2006 15:52

Vale ahora el TRAM quedará así.

Imatge

La próxima inauguración será?



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 12/10/2006 16:27

Carlos L´H ha escrit:Vale ahora el TRAM quedará así.

Imatge

La próxima inauguración será?
Te olvidaste del ramal de La Mina que está entre Can Llima y Central Tèrmica y entre Parc del Besòs y La Catalana.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 12/10/2006 17:19

aarongilp ha escrit:(això confirma la meva teoria de que molts vam néixer al octubre :D)
Al gener fa molt de fred... :roll:



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 12/10/2006 21:02

La T5 en el tram que s´obre serà com el què a Brussel.les es diu pre-metro, no?

De fet, serà pràctic si vens de...de...d´Hostafrancs i vas a Besòs, o a Gran Via cantonada Bac de Roda...serà com una nova L11, de fet el tramvia no té gaire menys capacitat que un 500 de la L11, no?



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 12/10/2006 22:57

La línia T5 del Trambesòs entrarà en servei el proper 14 d'octubre
EL PUNT. Barcelona

Un cop acabades les obres de modificació del traçat, la nova línia T5 del Trambesòs que ha de cobrir el trajecte entre Glòries i Besòs entrarà en servei el proper 14 d'octubre. Segons va informar ahir Trammet, durant tot el proper cap de setmana hi haurà jornada de portes obertes, des de les 10 del matí fins a les 8 del vespre, i a les sis parades previstes –Glòries, La Farinera, Can Jaumandreu, Espronceda, Sant Martí de Provençals i Besòs– es facilitaran títols de transport per poder accedir al tramvia.

La línia T5 del Trambesòs entrarà en servei després d'haver fet dos períodes de proves sense viatgers. Va ser durant el primer d'aquests períodes, concretament el 27 de setembre, que el comboi va protagonitzar un espectacular descarrilament sense víctimes. Aquest accident, provocat també per un excés de velocitat, va obligar Trammet a modificar el traçat per suavitzar el revolt que hi ha a la sortida de la Gran Via, que era massa pronunciat.

La línia T5 del Trambesòs tindrà en el futur set quilòmetres de longitud i unirà Barcelona, Sant Adrià de Besòs i Badalona.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 13/10/2006 2:23

Com que és possible que no pugui passar a veure la nova línia de tramvia durant el cap de setmana, demanaria que algú em guardés un o dos bitllets dels commemoratius de la inauguració de la línia T5, li estaria molt agraït! :D



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 13/10/2006 4:02

Estic desconectat del tema :oops:

La T5 no compartirà traçat amb la T4 desde Ciutadella fins Glòries??

Vox



Vox
N8
N8
Entrades: 1256
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 13/10/2006 4:03

aarongilp ha escrit:Merci, Neroon!!! I Felicitats endarrerides, Vox!!! (això confirma la meva teoria de que molts vam néixer al octubre :D)

Gràcies!!

Vox



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 13/10/2006 4:04

Vox ha escrit:Estic desconectat del tema :oops:
La T5 no compartirà traçat amb la T4 desde Ciutadella fins Glòries??
Donç no, la T5 quedarà tallada a Glòries, es una llastima :( .
La meva pregunta es, regalaran bitllets només a la T5? o també a la T4?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 13/10/2006 10:09

Finalment quedem en alguna hora per trobar-nos ?



Danzig
N8
N8
Entrades: 761
Ubicació: L'HospiMollet

Entrada Autor: Danzig » Divendres 13/10/2006 12:50

El tranvía gana más del 30% de pasaje y se consolida como medio de transporte

A lo tonto a lo tonto, el tranvía se va consolidando como medio de transporte. Nació en medio de un rechazo abierto porque las poblaciones que cruza preferían el metro. Pero su uso crece: el 28,5% en las líneas del Baix Llobregat y hasta el 37,9% en la del Besòs, a pesar de que funciona sólo parcialmente. Otro tramo del Besòs entra en funcionamiento mañana y durante dos días (sábado y domingo) los vecinos de la zona por donde pasa podrán utilizarlo de forma gratuita con los billetes que se han distribuido por los buzones o los que se regalarán en las paradas.

Més info:

http://www.elpais.es/articulo/cataluna/ ... DESPIECE_1

Aprobado el paso por la Rambla de la Mina que incluye la reforma del paseo

El pasado lunes, la Autoridad del Transporte Metropolitano celebró un consejo ejecutivo donde se tomó una decisión que permitirá modificar la explotación prevista en las líneas 4 y 5: fue la construcción y urbanización de la Rambla de la Mina. El tranvía pasará por ella y el sistema de conexión aprobado hará que se pueda construir una sexta línea de 4,65 kilómetros de longitud que enlazaría la futura estación de Gorg (línea 9 del metro), en Badalona, con la estación de Renfe de Sant Adrià de Besòs. Este servicio tendría una frecuencia menor (cada 20 minutos), ya que los usuarios podrían pasar también de una línea a otra.

Més info:

http://www.elpais.es/articulo/cataluna/ ... cat_1/Tes/



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 13/10/2006 13:23

El dia de la inauguració del tramvia per la Gran Via prendré el de la Défense a Val de Seine a la vostra salut :D (això si el RER C funciona demà :roll:)

Si trobo algun bitllet orfe pel terra del tramvia, el bescanviaré gustosament per una T-Tram 8)



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 13/10/2006 13:24

Trenscat ha escrit:Com que és possible que no pugui passar a veure la nova línia de tramvia durant el cap de setmana, demanaria que algú em guardés un o dos bitllets dels commemoratius de la inauguració de la línia T5, li estaria molt agraït! :D
Aixo esta fet ;)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 13/10/2006 13:40

Potser al final sí que podré venir dissabte, degut a diversos factors que han complicat altres coses que tenia previst fer... :roll:

En fi, cap a quina hora anireu cap allà? A quina parada?



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 13/10/2006 14:03

BARCELONA.TRAMBESÒS T5.ENTRADA EN SERVICIO DE LA LÍNEA T5 EL PRÓXIMO 14 DE OCTUBRE



Una vez finalizadas las obras de adecuación de trazada de la nueva línea, y después de superar las pruebas de marcha en vacío, el próximo 14 de Octubre a partir de las 10 de la mañana entrará en servicio la nueva línea T5.

Durante todo el próximo fin de semana habrá jornada de puertas abiertas desde las 10 de la mañana hasta las 8 de la noche. En las 6 nuevas paradas se facilitarán títulos de transporte para acceder al tranvía.

La nueva línea T5, Glòries-Besòs, tiene una longitud de 2,8 Km. y 6 paradas, 3 de las cuales en el interior del cajón de la Gran Via de les Corts Catalanes (1,8 Km.) donde, a diferencia del resto de paradas del tranvía se ha de validar el billete antes de acceder al andén.

http://www.emt-amb.com/links/newresult. ... s_id='1221'



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 13/10/2006 18:15

aim ha escrit:Finalment quedem en alguna hora per trobar-nos ?
Us semblaria bé quedar a l'estació del tram Glòries a les 11? Jo suposo q passaré per allà sobre aquesta hora ;)



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 13/10/2006 18:23

A mi em va bé a les 11.

Per cert, a quina part de Glòries quedem? Jo crec que un punt de trobada podria ser al semafor que hi ha just a la sortida de la boca del metro. Ho dic per no quedar a l'andana, ja que si hi ha molta gent potser no ens trobem (jo no conec a ningú)



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 13/10/2006 19:15

aim ha escrit:A mi em va bé a les 11.

Per cert, a quina part de Glòries quedem? Jo crec que un punt de trobada podria ser al semafor que hi ha just a la sortida de la boca del metro. Ho dic per no quedar a l'andana, ja que si hi ha molta gent potser no ens trobem (jo no conec a ningú)
Fet ;)



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”