Soterrament vies a L'Hospitalet

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Re: Xorrades

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dissabte 29/09/2007 15:13

Fantàssttttttticcccc!!!

Obres a la Sagrera i obres a l'Hospitalet....fins al 2011 amb follons a rodalies!!!!

Victor Morlan forever!


JaMiRo! ha escrit:M'encanta llegir aquestes xorrades... :roll:

En el 2011 las vías de tren de L'Hospitalet pasarán a la historia.

Aquesta frase reflexa l'estupidesa de la societat del país, on soterrar és modernitzar. >:(

A Suïssa m'emportaria jo molts polítics estúpids i veïns NIMBYs... :?


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 29/09/2007 15:27

JaMiRo! ha escrit:M'encanta llegir aquestes xorrades... :roll:

En el 2011 las vías de tren de L'Hospitalet pasarán a la historia.

Aquesta frase reflexa l'estupidesa de la societat del país, on soterrar és modernitzar. >:(

A Suïssa m'emportaria jo molts polítics estúpids i veïns NIMBYs... :?
I a sobre no és del tot cert, perque a la línia de Vilafranca desde el túnel de Bifurcació Gornal fins a la pròpia estació de L'Hospitalet i d'aquí al Terme Municipal de Cornellà q jo sàpigui continuarà havent vies. Llavors res passa a la història, és propaganda sesgada i parcial vaja.



Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Dissabte 29/09/2007 16:33

JaMiRo! ha escrit:M'encanta llegir aquestes xorrades... :roll:

En el 2011 las vías de tren de L'Hospitalet pasarán a la historia.

Aquesta frase reflexa l'estupidesa de la societat del país, on soterrar és modernitzar. >:(

A Suïssa m'emportaria jo molts polítics estúpids i veïns NIMBYs... :?
No estamos hablando de modernidad, estamos hablando de comodidad.
Yo lo veo genial que en ese tramo de l'Hospitalet soterren las vías. Más que nada que a algunos les puede gustar los trenes, verlos pasar, observar las vías y demás, pero no creo que todo el mundo que viva en los alrededores de Antoni de Capmany este tan contento, la verdad que eso de tener que oir los trenes cada 5 minutos y el traquetreo de las vías tiene que ser a la larga bastante insoportable. Y sinceramente yo no lo soportaría, tengo un amigo que vive en Riera Blanca casi junto al puente y es bastante molesto el ruido que se puede escuchar en su casa.
Por cierto, ¿para que diablos se va a soterrar el tramo entre la estación de Hospitalet y el límite de termino municipal si por ahí no hay edificios de viviendas? Solo se encuentran junto a la estación y la cale Alvarez de Castro. Lo encuentro totalmente lógico que lo dejen al aire, igual que la estación de l´Hospitalet,¿como diablos se van a soterrar las más de 15 vías que hay en ese tramo? Si es que...


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dissabte 29/09/2007 17:07

JaMiRo! ha escrit:M'encanta llegir aquestes xorrades... :roll:

En el 2011 las vías de tren de L'Hospitalet pasarán a la historia.

Aquesta frase reflexa l'estupidesa de la societat del país, on soterrar és modernitzar. >:(

A Suïssa m'emportaria jo molts polítics estúpids i veïns NIMBYs... :?
desde luego ....

lo que hay que leer..... Joder ¡¡¡, cuanto integrismo hay ¡¡¡¡

comparar el desastroso urbanismo heredado de epocas oscuras con una densidad de población similar a Hong Kong, con nuestra idilica Suiza es un desproposito.

Y si....soterrar las vias en Hospitalet es modernizar la ciudad. Pese a quien le pese......

Recomendaria leer un poco de historia de la ciudad, repasar la configuración demográfica, el desarrollo en el S.XX de la segunda ciudad de catalunya en numero de habitantes.

Los arboles no nos dejan ver el bosque.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 29/09/2007 17:23

Es pot saber com pensen soterrar 14 vies ? !!!!
El soterrament de l'Hospitalet és impossible de fer-lo si no s'envia una temporada més de la meitat dels trens que acaben allà.
Patètic.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 29/09/2007 18:47

Pere ha escrit:Es pot saber com pensen soterrar 14 vies ? !!!!
El soterrament de l'Hospitalet és impossible de fer-lo si no s'envia una temporada més de la meitat dels trens que acaben allà.
Patètic.
No, només soterren les dues vies podriem dir de trànsit cap a BCN .La resta queda igual, és impossible o gairebè impossible fer-ho si no fots un fotimer i un merder que deixaria a les Obres de l'AVE a l'alçada del betum.

L' 'unic que dic és que la notícia o millor dir el titular es fals o no diu tota la veritat. Jo no estic a favor del soterrament de l'estació, no crec q sigui necessari, si bé que desde l'estació fins a l'inici del soterrament si que hi vivim veins i o ADIF/RENFE gasta una mica més de calers en el manteniment d'agulles i bogies o la veritat és que es fa difícil mantindre convereses o escoltar la tele mentre passen trens cap a / desde L'Hospitalet.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dissabte 29/09/2007 19:54

L'estació de L'Hospitalet si no tinc mal entès passarà a ser una estació de pas, amb moltes menys vies de les actuals. Potser només n'hi haurà dues o quatre, de manera que el soterrament és més simple.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dissabte 29/09/2007 20:01

Sr.Horn ha escrit:Y pensarán en hacerlo "a lo grande" con cuatro vías o simplemente serán dos vías (una por sentido)?
Això implicaria pensar massa, i no podem exigir als nostres soferts polítics aquest esforç sobrehumà. Tant que ja fan pel nostre bé i pel progrés del país...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dissabte 29/09/2007 20:04

Trenscat ha escrit:L'estació de L'Hospitalet si no tinc mal entès passarà a ser una estació de pas, amb moltes menys vies de les actuals. Potser només n'hi haurà dues o quatre, de manera que el soterrament és més simple.
I llavors on pensen estacionar totes les unitats? O es que en doraemon els ha proporcionat una maravellosa pistola de raigs laser que enpetiteix les coses i després les torna a engrandir?

Actualment ja hi ha problemes per a l'estacionament de les unitats, quan fagin aquest soterrament on les posaran? Perque que jo sàpiga no s'estan construint zones d'apartament de trens enlloc... :x



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 29/09/2007 20:06

Alfredo_21 ha escrit: No estamos hablando de modernidad, estamos hablando de comodidad.
Yo lo veo genial que en ese tramo de l'Hospitalet soterren las vías. Más que nada que a algunos les puede gustar los trenes, verlos pasar, observar las vías y demás, pero no creo que todo el mundo que viva en los alrededores de Antoni de Capmany este tan contento, la verdad que eso de tener que oir los trenes cada 5 minutos y el traquetreo de las vías tiene que ser a la larga bastante insoportable. Y sinceramente yo no lo soportaría, tengo un amigo que vive en Riera Blanca casi junto al puente y es bastante molesto el ruido que se puede escuchar en su casa.
Por cierto, ¿para que diablos se va a soterrar el tramo entre la estación de Hospitalet y el límite de termino municipal si por ahí no hay edificios de viviendas? Solo se encuentran junto a la estación y la cale Alvarez de Castro. Lo encuentro totalmente lógico que lo dejen al aire, igual que la estación de l´Hospitalet,¿como diablos se van a soterrar las más de 15 vías que hay en ese tramo? Si es que...
Penso el mateix. Aquelles vies a l'aire lliure molesten. Em sap greu per qui alla es passava tardes fent fotos, pero son molts més els que gaudiran l'intercanviador que es contruirà i la reforma que farà que barris marginals s'obrin una mica.

I respecte els talls. Segurament facin obres sense alterar la circulació de trens. L´'unic potser que a l'estiu tanquin un any la R2 R10 entre Bellvitge i Sants i un altre estiu tanquin la R1 R4 entre Hospitalet i Sants. De fet Sants ja estarà preparada per poder gestionar de forma efectiva molts trens alhora.

I jo també estic a favor de fer noves vies a Barcelona...



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dissabte 29/09/2007 20:41

Així doncs, si només pensen soterrar 4 vies, on posaran tots els trens que dormen allà ?
Aquest soterrament és patètic.



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dissabte 29/09/2007 20:52

Pere ha escrit:Així doncs, si només pensen soterrar 4 vies, on posaran tots els trens que dormen allà ?
Aquest soterrament és patètic.

Com??? :x :x :x

4 vies només ???

Ara si que no entenc res, llavors és obligatori allargar tots el R1,R3,R4 i R7 perque pel que dieu L'Hospitalet quedarà més o menys com Vilafranca???

Si fins i tot Vilanova que és capçalera de línia, q jo recordi té 3/4 vies passants i almenys quatre vies d'estacionament amb andanes i topalls i només hi passa una línia.

No entenc res , i que farem una nova platja de vies a Martorell o Molins ???

Algú té el projecte per poder-ho veure o de moment és Radio Macuto ???



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dissabte 29/09/2007 21:36

EUKibo ha escrit:
Alfredo_21 ha escrit: No estamos hablando de modernidad, estamos hablando de comodidad.
Yo lo veo genial que en ese tramo de l'Hospitalet soterren las vías. Más que nada que a algunos les puede gustar los trenes, verlos pasar, observar las vías y demás, pero no creo que todo el mundo que viva en los alrededores de Antoni de Capmany este tan contento, la verdad que eso de tener que oir los trenes cada 5 minutos y el traquetreo de las vías tiene que ser a la larga bastante insoportable. Y sinceramente yo no lo soportaría, tengo un amigo que vive en Riera Blanca casi junto al puente y es bastante molesto el ruido que se puede escuchar en su casa.
Por cierto, ¿para que diablos se va a soterrar el tramo entre la estación de Hospitalet y el límite de termino municipal si por ahí no hay edificios de viviendas? Solo se encuentran junto a la estación y la cale Alvarez de Castro. Lo encuentro totalmente lógico que lo dejen al aire, igual que la estación de l´Hospitalet,¿como diablos se van a soterrar las más de 15 vías que hay en ese tramo? Si es que...
Penso el mateix. Aquelles vies a l'aire lliure molesten. Em sap greu per qui alla es passava tardes fent fotos, pero son molts més els que gaudiran l'intercanviador que es contruirà i la reforma que farà que barris marginals s'obrin una mica.

I respecte els talls. Segurament facin obres sense alterar la circulació de trens. L´'unic potser que a l'estiu tanquin un any la R2 R10 entre Bellvitge i Sants i un altre estiu tanquin la R1 R4 entre Hospitalet i Sants. De fet Sants ja estarà preparada per poder gestionar de forma efectiva molts trens alhora.

I jo també estic a favor de fer noves vies a Barcelona...
Vosaltres creieu que les motocicletes dels nengs, les ambulàncies i els cotxes d'un carrer fan menys soroll que els trens?

Salut,



Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Dissabte 29/09/2007 22:00

A veure, les motocicletes dels nengs jo agafaria i faria una llei que si els mossos enxampessin una que passes el limit de soroll es desguasés a l'instant.

Les ambulàncies és quelcom puntual i no passa res perque sonin.

I els cotxes si van a menys de 80Kmh tampoc fan massa soroll.

I dels trens igual que el cotxe, si no fiquen pito de tancar portes o pito per pitar tampoc es que hagin de fer tant soroll...



Igualment jo crec que el soterrament és més per una qüestió de necessitat urbanística. Esque les vies de l'ADIF són pitjor que una muralla del segle 10, les muralles son mes facil de travesar-les que no la infrastructura ADIF que en molts casos es trova a nivell de carrer!!! Com a Badalona que si vols creuar les vies has de fringar i baixar i pujar moltes escales i passos soterrats molt estrets i baixos que fan pudor. Com no sempre Renfe tocant el que no sona fins i tot a la gent que no utilitza el tren.



Avatar de l’usuari
Alfredo_21
N6
N6
Entrades: 220
Ubicació: La Verneda//Sant Martí, Barcelona[L-2/L-4,T-5] [B-10-C-31]

Entrada Autor: Alfredo_21 » Dissabte 29/09/2007 22:07

Jordilar ha escrit: Vosaltres creieu que les motocicletes dels nengs, les ambulàncies i els cotxes d'un carrer fan menys soroll que els trens?

Salut,
No tengo un sonometro a mano para comprobarlo. Pero ruido te puedo asegurar que hacen y vibraciones en según que partes tambien. Más que nada que como bien se ha dicho hay zonas marginales que de estructura no es que anden sobradas.
Pero vamos a lo importante, hay una diferencia entre las vías del tren y las calles, en este caso las vías del tren permiten un soterramiento, con lo cual, tambien provocaría una reducción del impacto acústico. La diferencia es que en este caso solo hay 4 vías a soterrar, lo cual es más factible que soterrar todas las calles para evitar el paso de ambulancias, nengs tunnings, motos trucadas, etc.
Salut!


Electrificacions en Trainz, quina cosa més bella

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 29/09/2007 22:14

Por qué no es factible soterrar la Gran Via, la Diagonal, la Meridiana, la calle Urgell ( :roll: ) ?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 30/09/2007 0:05

¡Hola!
sequera ha escrit:desde luego ....

lo que hay que leer..... Joder ¡¡¡, cuanto integrismo hay ¡¡¡¡

comparar el desastroso urbanismo heredado de epocas oscuras con una densidad de población similar a Hong Kong, con nuestra idilica Suiza es un desproposito.

Y si....soterrar las vias en Hospitalet es modernizar la ciudad. Pese a quien le pese......

Recomendaria leer un poco de historia de la ciudad, repasar la configuración demográfica, el desarrollo en el S.XX de la segunda ciudad de catalunya en numero de habitantes.

Los arboles no nos dejan ver el bosque.
De integrismo ninguno :? , compañero sequera. Es simplemente mi opinión personal; yo no soy de los que dice: uy, no soterres que no podré hacer fotos...

El urbanismo de l'Hospitalet es como el de Badalona (donde vivo ahora mismo y somos "la tercera de Catalunya" :D ): una plasta de vaca. Lo sé. Pero también se que Catalunya está falta de infraestructura ferroviaria y ponernos a soterrar (bueno, no es soterrar, es encerrar en un cajón pero bien) es malgastar el dinero. La situación tampoco ahora en l'Hospitalet es la adecuada, lo admito ;) ; yo soy partidario de mejorar la infraestructura existente de la siguiente manera:

-Adecentar el entorno de la via, que da miedo en muchas zonas, creando laterales a lado y lado con espacio suficiente para el paso de personas y vehículos; crear nuevos pasos bajo las vias para el paso de personas y vehículos, para minimizar el efecto barrera.

-Renovar la via para minimizar ruidos y/o vibraciones, e instalar pantallas para amortiguar las molestias que ocasiona el ferrocarril.

etc. etc.

Hablo de hacer algo similar al caso de Badalona; lógicamente, no es comparable dado que por aquí únicamente tenemos una línea de cercanías (eso si, con bastante tráfico :!: ). Aquí se han creado laterales para personas y vehículos y varios pasos inferiores para evitar el "efecto barrera" que, por ejemplo, tenemos con la dichosa Autopista del Maresme. :|

Seguro que así nos sobra dinero para, por ejemplo, doblar la línea de Vic que es algo urgente :roll: . Ya se que el tema tendría sus complicaciones, puesto que hay mucho inmueble situado casi a pie de via, pero bueno si las cosas se hacen fase por fase y realojando a las personas en nuevas viviendas en la misma zona. Bien, es mi opinión. 8-)

Por cierto, verás que he citado la frase "En el 2011 las vías de tren de L'Hospitalet pasarán a la historia" porque me parece deleznable asociar "desaparición de vias" con "modernidad". No hay ningún árbol que no me deje ver el bosque; quien no ve el bosque es el iluminado que ha escrito esta frasecita. La frase correcta seria "En el 2011 el ferrocarril pasará soterrado a través de L'Hospitalet". ;)

En fin, en esta sociedad somos así de curiosos. Mantenemos infraestructuras agresivas para el entorno urbano tales como la avenida Diagonal por encima de Francesc Macià (auténtica autopista urbana) o la calle Aragón (qué aire más asqueroso se respira en esa calle un dia laborable por diooos :| ), y nos alzamos firmes defensores del soterramiento ferroviario. Así nos luce el pelo. >:(

¡Saludos!

PD: por cierto, unos familiares mios viven en Torrassa, donde les quedan vias detrás y a un lado del edificio, y molesta más el tráfico de automóviles pero bueno... :roll:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23734
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 30/09/2007 0:06

EUKibo ha escrit:Igualment jo crec que el soterrament és més per una qüestió de necessitat urbanística.
Necessitat declarada pels polítics. Les úniques que em crec d'aquella colla són les fisiològiques. :wc
EUKibo ha escrit:Esque les vies de l'ADIF són pitjor que una muralla del segle 10, les muralles son mes facil de travesar-les que no la infrastructura ADIF que en molts casos es trova a nivell de carrer!!!
Doncs mira que ja he travessat un bon grapat d'aquestes muralles medievals a Londres, París, Viena i també Barcelona, i encara és hora de que em trobi cap algutzir, beefeater o guarda suïs que em barri el pas.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 30/09/2007 9:00

JaMiRo! ha escrit: por cierto, unos familiares mios viven en Torrassa, donde les quedan vias detrás y a un lado del edificio, y molesta más el tráfico de automóviles pero bueno... :roll:
Pues no estoy de acuerdo contigo, pero no te convenceré.

Simplemente te diré que las tres lineas de ferrocarril que atraviesan la ciudad son una autentica barrera .

Afortunadamente una de ellas fue soterrada (FGC).

Las dos que nos quedan son un obstaculo para la movilidad de todos los ciudadanos.

No solo porque las vias del tren pasan a 1 metro del comedor de muchas viviendas, si no porque el desnivel existente entre la llano de santa eulalia y sant josep , con el de La Florida y Torrassa dificulta enormemente el paso aún lado y otro de las vias.

Todos sabemos como se desarrolló urbanisticamente esta ciudad. Y estamos hipotecados. Pero eso no impide que busquemos soluciones para mejorar la ciudad. Y eso pasa por eliminar las barreras y permeabilizar el paso entre barrios. Así de sencillo.

Y la densidad de población de Hospitalet es enorme y eso hecho incompatibiliza la convivencia entre vias y viviendas.

En otros paises que habitualmente se ponen como ejemplo de convivencia entre ferrocarril y viviendas, francia, suiza, alemenia, no tienen ni nuestra configuración urbanistica, ni social , ni cultural.

No soterrar las vias en hospitalet equivale a mantener la zanja del carrer aragó sin cubrir, o mantener en superficie los FGC del carrer Balmes.

Hay otro tipo de casos , como por ejemplo el proyecto de Balaguer, que efectivamente es diferente y podriamos discutir.



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 30/09/2007 9:04

Guigui ha escrit: Necessitat declarada pels polítics. Les úniques que em crec d'aquella colla són les fisiològiques. :wc
Doncs si et creus realmente això que afirmes , només puc dir-te que estàs complementament equivocat.

Som moltisims els veins de Hospitalet que reclamen el soterrament de les vies al politics. Des de que van soterrar les vies de FGC en el seu pas per la ciutat.

Es una necesitat de la societat de hospitalet , recollida pels politics, malauradament molt tard....I que està trigant massa.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”